Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem czy to ma znaczenie ale podam:

E39 528 rok 98

 

wymieniałem komplet tz. przód i tył,

sprawdziłem wizualnie czujniki zużycia - OK,

sprawdziłem poziom płynu w zbiorniczku - OK

i nadal kontrolka świeci :(

czy ta kontrolka jest jeszcze od czegoś??

czy ktoś miał taki przypadek??

1. zostało mi jeszcze wypięcie tych czujników z kostek

2. sprawdzić czujnik na zbiorniczku, ale jak?

macie jakieś pomysły, może coś jeszcze trzeba sprawdzić??

od razu mówię że szukałem na forum ale nie znalazłem (może nie takie hasła wpisywałem)

Opublikowano
Witam. Jak trochę pojeździsz to kontrolka sama zgaśnie.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
żartujesz??

 

 

czytałem gdzieś że to może być też kontrolka wymiany płynu?

 

Kontrolka od wymiany płynu jest koloru pomarańczowego i jest to symbol zegarka w małym kwadraciku!!! a może jeszcze napiszesz jaka kontrolka ci świeci bo nie podałeś a tak będzie szybciej znaleźć rozwiązanie

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

1. zostało mi jeszcze wypięcie tych czujników z kostek

 

Nic nie da, czujniki są zwarte , przerwa powoduje zapalenie się kontrolki. Rozetnij koszulki i zewrzyj kabelki, jak kontrolka zgaśnie to czujnik do wymiany.

 

2. sprawdzić czujnik na zbiorniczku, ale jak?

 

Podobnie jak wyżej czujnik zamyka obwód, więc wypinasz kable i zwierasz.

Ja stawiam na jeden z czujników (są dwa) okładzin.

Opublikowano

Ostatnio wymieniałem klocki i aby ta kontrloka zgasła zakładając że czujniki są ok to musisz zrobić tak:

-wsiadasz do auta naciskasz hamulec do oporu i trzymasz, wtedy przekręcasz stacyjkę aż zapalą się kontrolki i po 30 sekundach kontrolka od hamulca gaśnie; wtedy puszczasz hamulec i jest wszystko ok.

Opublikowano
Ja to zrobilem w e46 tak, ze wymienilem klocki, kupilem nowy czujnik podpialem i zeby zgasla kontrolka zrobilem reset kompa, przytrzymujac wcisniete pokretlo od licznika do zerowania km. Pozdro
Opublikowano
U mnie przy wymianie klockow zostal tez wymieniony czujnik od razu i nie bylo zadnych problemow. Nic sie sie nie swiecilo juz od pierwszego przekrecenia kluczyka. Ja bym obstawial dlatego ktorys z czujnikow.
O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Nic nie da, czujniki są zwarte , przerwa powoduje zapalenie się kontrolki. Rozetnij koszulki i zewrzyj kabelki, jak kontrolka zgaśnie to czujnik do wymiany.

 

Limited, jesteś pewien, że to tak właśnie jest (zwarcie - nie świeci, brak przejścia - świeci). U mnie zapaliła się kontrolka. Dziś przy okazji zmiany opon (zima mnie zaskoczyła), stwierdziłem, że klocki (jak o tarcze) są ok, a jeden kabelek czujnika zwisa opierał się swobodnie na klockach, więc go podwiesiłem - a tu [BAD], niestety nadal kontrolka świeci - co wskazywało by na poprawność Twojego wywodu, więc chcę się upewnić.

 

pozdrawiam

 

Mariusz

Opublikowano
ja miałem równiez podobny problem, po wymianie klocków z przodu paliła mi się kontrolka, po przejechaniu kilkunastu km sama zgasła, czujnik był stary
Opublikowano
Samo to nic nie gaśnie, chyba że się popsuje. Było o tym na forum. Nalezy bez odpalenia przekręcić stacyjkę by świeciły się kontrolki i wcisnąć hamulec na około 20-30 sekund. Jeśli czujnik jest ok to po problemie.
Opublikowano
Ja wymieniałem nie pierwszy raz w obecnym E39 wcześniej E36,E34 i byłem przy tym obecny i nic takiego nie miało miejsca założono nowe klocki i nowe czujniki i zawsze za każdym razem nic się nie świeciło na desce ,stare wyciągnięto nowe założono więc dziwię się o jakimś naciskaniu pedału hamulca?Czujnik jak jest uszkodzony to wtedy jednoznacznie widać na desce i wzrokowo na klocku hamulcowym jak jest przetarty.
Opublikowano
Ja wymieniałem nie pierwszy raz w obecnym E39 wcześniej E36,E34 i byłem przy tym obecny i nic takiego nie miało miejsca założono nowe klocki i nowe czujniki i zawsze za każdym razem nic się nie świeciło na desce ,stare wyciągnięto nowe założono więc dziwię się o jakimś naciskaniu pedału hamulca?Czujnik jak jest uszkodzony to wtedy jednoznacznie widać na desce i wzrokowo na klocku hamulcowym jak jest przetarty.

 

Ja wymieniałem u siebie i klocki i czujnik na oryginalny a jednak kontrolka nie zgasła. Po tym zabiegu z przekręceniem stacyjki i nacisnieciu hamulca na 30 sekund kontrolka zgasła, więc coś w tym musi być. Dodam że to też nie pierwsze moje bmw i w innym tez musiałem tak zrobić.

Opublikowano
Jerry tak z ciekawości w jakich innych BMW musiałeś tak robić? Czy w E34/32 miało to miejsce?

 

Nie. Tylko e39. Jedno z 96r. a drugie z rocznika 01 i w żadnym kontrolka nie zgasła sama.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Mam pytanko odnośnie tych nieszczęsnych klocków. W swoim E-39 530d wymieniłem klocki bo oczywiście czujnik dał znać że trzeba owe wymienić. Klocki wymienione, czujniki podjechane, wiec zrobiłem zwarcie na kabelkach a kontrolki dalej świecą. I pytanie jest takie gdzie jest haczyk? Czy musi być zwarte jakimś opornikiem???
Opublikowano
Mam pytanko odnośnie tych nieszczęsnych klocków. W swoim E-39 530d wymieniłem klocki bo oczywiście czujnik dał znać że trzeba owe wymienić. Klocki wymienione, czujniki podjechane, wiec zrobiłem zwarcie na kabelkach a kontrolki dalej świecą. I pytanie jest takie gdzie jest haczyk? Czy musi być zwarte jakimś opornikiem???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.