Skocz do zawartości

jaka roznica 184 km a 193 km


kiko

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu

Jeżeli myślisz o zakupie E39 530D, to daj sobie spokój.

 

Poczytaj na forum... to jeden z najbardziej awaryjnych modeli dołącza do niego TDS.

Jestem na forum codziennie około 6h, więc widzę co się dzieje.

 

Oczywiście piszę tu o zajeżdżonych wrakach, czyli o samochodach za okazyjną cenę.

Jeżeli znajdziesz zadbany model (którego trzeba szukać ze świecą), to jak najbardziej polecam.

 

Moja propozycja jest taka, kup sobie benzynkę 3.0 albo 3.5 jeżeli potrzebujesz powyżej 200PS lub 2.5 albo 2.8 jeżeli nie całe 200PS Ci wystarczy i wtedy "będzie Pan zadowolony" :cool2: dodam że w manualu.

 

Pozdro

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem - wszyscy z tym manualem.

 

Mam juz 3ciego automata i jest wypas.

 

Automaciarze laczmy sie !!!!!! :twisted2:

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem - wszyscy z tym manualem.

Mam juz 3ciego automata i jest wypas.

Automaciarze laczmy sie !!!!!! :twisted2:

Jestem z Tobą :twisted2:

Automat jest ok. A w BMW jest i komfortowo i dynamicznie :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem - wszyscy z tym manualem.

Mam juz 3ciego automata i jest wypas.

Automaciarze laczmy sie !!!!!! :twisted2:

Jestem z Tobą :twisted2:

Automat jest ok. A w BMW jest i komfortowo i dynamicznie :dance:

ale mniej dynamicznie niz w manualu za to bardziej awaryjnie. W bmw siedza czesto skrzynki od GM :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mniej dynamicznie niz w manualu za to bardziej awaryjnie. W bmw siedza czesto skrzynki od GM :(

Całe szczęście zdecydowana większość, zwłaszcza w starszych modelach to skrzynie ZF. A jak wiadomo to są to jedne z najlepszych i najmniej awaryjnych automatów. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ja nie wiem - wszyscy z tym manualem.

 

Mam juz 3ciego automata i jest wypas.

 

Automaciarze laczmy sie !!!!!! :twisted2:

 

Jak by kolega nie zauważył to też jeżdżę automatem (ponad trzy lata).

To był mój pierwszy poważniejszy samochód (malucha nie liczę) i super mi się nim jeździ, mówiłem wszystkim dookoła cyt."nigdy więcej manuala"... ale to nie ważne.

 

Ciekawi mnie jedna rzecz... napisałeś że to Twój trzeci automat.

To ile przejechałeś każdym z nich??

Wcześniejsze sprzedałeś jak zaczeły sie psuć??

 

kiko

sorki że nie w temacie, może zaraz ktoś sie wypowie na temat różnic w silnikach.

 

Pozdro

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ktoras z koleji 530 w dislu i nigdy nie nazekam,pewnie jak sie kupi zajechanom to pojawjaja sie klopoty ale to raczej tyczy sie kazdego auta,wiec warto poszukac troche sprawdzic i smigac.Ja mialem zawsze 193km wiec tylko otych moge sie wypowiedziec i napewno polecam. A co do wydatkow to rownierz mysle ze sa zblizone do innych aut tej klasy.

A automat ? witajcie w klubie jest super :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznica jest alby w oprogramowaniu silnika a wszyscy nazekaja na automaty GM jak kupuja auta z 400tys zrobione na 180 tys to poznije pisza ze im wszystko sie sypie ja mam automata na virusie i smiga elegancko polecam E39

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie a jaka jest w tym ze 530d jest tanszy od 530i interesowalem sie autami po liftingu taka od 2001 do 2003. przeszukalem mobile.de autoscout24.de . Mi sie wydaje ze chodzi tu o awaryjność i koszty z tym związane.

 

a zwrociles uwage jaka jest podaz 530i i 530d? 530i jest znacznie mniej i maja czasem mniejsze przebiegi (choc to nie jest regula)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam przedmowcow,i fanow marki. odnosnie awaryjnosci diesla w bmw . prawie wszystkie diesle ,obojetnie czy 3.0 czy tds maja nakrecone multum kilometrow, poniewaz szczegolnie niemcy kupuja je do dalakich i czestych podrozy itd.. przebieg na liczniku rzedu 200 tys. to z reguly mit. w mojej firmie diesle robia rocznie ok 80 tys.kilometrow .po 3 latach sa sprzedawane z przebiegiem 120 tys. :twisted2: rynek wtorny w niemczech z reguly jest opanowany przez turasow, i z urzedy sa zdejmowane przebiegi niezadko 200tys. w benzynce sa tez zdejmowane przebiegi ale to sporadycznie i niewiele. rowniez w sam. przywozonych z wloch , wszystkie maja zdejmowane przebiegi ,nawet te ktore nie nadaja sie wlasciwie do odbudowy[ tak na wszelki wypadek] .moral z tego taki,ze bardzo ciezko zakupic model diesla w super stanie ,sa lepsze lub gorsze, ale wszystkie maja juz spita smietanke !! :doh: obecnie jestem posiadaczem 530d w e 39, problemow mnostwo ,pomimo swietnej kondycji nadwozia. kupujac je nie liczylem na przebieg na liczniku. ktory wynosil 256 tys, choc dla niektorych wydaje sie wiarygodny. zczytany kluczyk wyswietlil ....... :duh: 437 tys !! a carsoft w chwili zakupu 310. sam pochodzi z wloch . silnik pracuje nawet ladnie,ale sukcesywnie wymieniam osprzet silnika bo sypie sie po kolei wszystko ! przed tym modelem mialem tds z przebiegiem 195 tys i co ciekawe z kluczyka wyniklo ze jest 193 !!! jakies tam rozbieznosci . nadmieniam ,ze auto kupilem od znajomego niemca i po wypadku . z tds nie mialem zadnych problemow ! ZADNYCH ! wiec zapodalem chipa na 166 km i 340nm. jezdzil swietnie z tym ze przy max troszke kopcil,ale mysle ze w normie.mysle sobie ze zrobilem wielka glupote pozbywajac sie pozadnego auta [ teraz to wiem ] a zakupujac auto o 12tys drozsze i co gorsze paliwo jest to samo w miescie ok 8.5-9 trasa od 6- 7,5. a moc jest w ogole nie odczuwalna ! mysle teraz o zchipowaniu 530, ale czy przezyje ?? tak wiec panowie ,zastanowcie sie przed zakupem ,choc nie watpie ,ze sa tez egzeplarze warte zakupu ,ale jest ciezko :duh: jest to moja 5 bmka, ale zadna nie byla tak wysmienita jak tds. pisze to bo czesto spotykam sie ze tds to g.....no ,ja tak niesadze .pozdrawiam wszystkich forumowiczow ! ps moj kolega ma e34 w tds z przebiegiem 510 tys[ na liczniku ] w kombi, z reguly kombi ma wieksze przebiegi, i co ciekawe chodzi mu naprawde dobrze[ z tego co pamietam wymienial pompe wtryskowa po regeneracji za 2000zl, ale robi przebiegi rocznie ok 40 tys. wiec mowil mi ze ten sam. juz dawno zarobil na nowy za smieszne pieniadze, to nie moze byc tds ,tak powiedza co niektorzy . :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

184 ps a 193 ps to zadna roznica moim zdaniem bardziej bym zwrocil uwage na stan danego auta - roznia sie one zapewne wgranym softem

 

 

ja mam 530d sciagnieta z wloch rok 99 - 184 ps manual - niby nakrecone przy zakupie 175 tys w co nie wierzylem mimo ze w aso po podlaczeniu pod kompa wyszlo tyle co na liczniku

 

co do powazniejszych problemow z tym autem to turbina + przeplywka reszta to glownie eksploatacja

 

turbo po regeneracji smiga juz 1,5 roku autko zachipowane nie dymi i ladnie sie buja do 240 km/h sprawdzone w DE

 

gdybym mial teraz kupowac wzialbym 530i - 231 ps z prostego powodu: za malo robie tras [rocznie ok 15 tys] zeby zaoszczedzic na paliwie a benzyniaki sa mniej awaryjne ze wzgl na mniejszy osprzet i mniej zaawansowana technologie

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychylam sie do przedmowcy, na prawde trzeba sporo jezdzic zeby byl sens kupowac diesla. Jak z beznzynowymi nie mam wiekszych problemow tak na moim poprzednim dieslu stracilem sporo pieniedzy :( Co prawda to byla "trojka" ale BMW. Przebieg ledwie 200 tys km, a pompa juz wymagala regeneracji. Niestety, na pompie sie nie skonczylo... Byc moze pechowo kupilem, ale jednak dosc szybko zdecydowalem sie na powrot do "benzyniaka":)

 

Szerokiej drogi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychylam sie do przedmowcy, na prawde trzeba sporo jezdzic zeby byl sens kupowac diesla. Jak z beznzynowymi nie mam wiekszych problemow tak na moim poprzednim dieslu stracilem sporo pieniedzy :( Co prawda to byla "trojka" ale BMW. Przebieg ledwie 200 tys km, a pompa juz wymagala regeneracji. Niestety, na pompie sie nie skonczylo... Byc moze pechowo kupilem, ale jednak dosc szybko zdecydowalem sie na powrot do "benzyniaka":)

 

P.s. Co do roznicy 184 a 193 - niewyczowlana

 

Szerokiej drogi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli myślisz o zakupie E39 530D, to daj sobie spokój.

 

Poczytaj na forum... to jeden z najbardziej awaryjnych modeli dołącza do niego TDS.

Jestem na forum codziennie około 6h, więc widzę co się dzieje.

 

Oczywiście piszę tu o zajeżdżonych wrakach, czyli o samochodach za okazyjną cenę.

Jeżeli znajdziesz zadbany model (którego trzeba szukać ze świecą), to jak najbardziej polecam.

 

Moja propozycja jest taka, kup sobie benzynkę 3.0 albo 3.5 jeżeli potrzebujesz powyżej 200PS lub 2.5 albo 2.8 jeżeli nie całe 200PS Ci wystarczy i wtedy "będzie Pan zadowolony" :cool2: dodam że w manualu.

 

Pozdro

 

 

Zgadzam sie i polecam 3.0d.

 

Duzo ludzi ma 530d, duzo kupilo za 30 tys zl i potem zapychaja dzial seria 5 problemami, mysle ze naprawde wielu uzytkownikow jest zadowlona tylko o tym nie pisze, bo poprostu nie ma problemow.

 

Szukajac 530d po lifcie, przegladalem codziennie ! 2-4 razy dziennie mobile.de i autoscouta przez 3-4 miesiace, ogloszenie tylko wyszlo, telefon, rezerwacja wyjazd. Mysle ze to obrazuje jak ciezko jest kupic cos sensownego.

 

 

Jak slysze haslo ze do niemiec sie jedzie auto i kupuje, bez zadnych rezerwacji itd, bo na placach jest tego pelno to poprostu mam usmiech od ucha do ucha.

 

 

Mysle ze najwiekszym problemem jest przebieg, kiedy autko musi na siebie zarabiac to wiadomo, jest czesto traktowane jako narzedzie, do tego czesto dochodzi brak seriwsu porzadnego, pomimo ze to niemcy, potem przegieb np 500 tys - 600 tys i robia sie problemy.

Autko jest tanie w zakupie ale naprawy......

 

Zalozylem sobie ze auto ma miec ponizej 150 tys km, prywatny sprzedawca 1 reka, serwis aso itd itp i tylko od niemca, nie zadnego turka, uwierz mi ze jak chcesz kupic tak auto, to po pierwsze nie kupisz nic okazyjnie i napewno spoooro drozej niz w polsce i napewno troche bedziesz szukal.

 

Do tej pory nic odpukac w 3.0d nie padlo, silnik byl wielokrotnie chwalony w roznych pismach itd... takze jak trafisz fajne to kupuj obojetnie ktory model, napewno bedziesz zadowolony z mocy i spalania, a gdzies czytalem ze roznica lezy w oprogamowaniu choc nie wiem czy to do konca prawda.

 

PS

nie wiem czemu niektorzy twierdza ze dieslem trzeba duzo jezdzic, nawet jak sie malo jezdzi to i tak mniej pali i silnik ma fajny moment...

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojciec ma E60 530d i ma ciezko nadazyc za moje e39 na virusie a przebieg mam najmniejszy w polsce w e39 bo teraz ma dopiero nakalulane cos ponad 80 tys polecam 530d jesli naprawde znajdziesz egzemplasz w stanie bardzo dobrym nienalezy patrzec na ogłoszenia z najmniejsza cena bo wtedy bedie zonk :( jak kupisz takie auto

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare automaty są dobre, ale w silnikach z mocnym dołem jak np. w dieselu czy V8. Automat w R6 robi z i tak juz nie jakoś super dynamicznego auta muła, spalanie wzrasta i jeszcze dochodzi ryzyko awarii skrzynii. Musiałbym dużo jeździc po mieście w korkach, żeby się na niego zdecydować w moim 2.8.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się wierzyć w 80tyś przebiegu w 530d, czy 200tyś i wymagana regeneracja pompy.

Ktoś w tym maczał palce, no chyba, że rozbił i wtedy sie chcial pozbyć. Wówczas przebieg jest juz bardziej realny.

 

 

Ile bezawaryjnie nastukaliście swoimi autami od momentu zakupu?

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ar_w nie każdy pokonuje codziennie 100 km w górę. Śmieszą mnie opinie, że ktoś nie wierzy w konkretny przebieg, bo przecież 3-letni diesel musi mieć już 200 tys. nastukowane. Wielu jeździ 400-500 km miesięcznie, podróżując codziennie do pracy i jeszcze w wiele innych miejsc. Nie każdy mieszka w Warszawie i jeździ swoim autem służbowo, a małe przebiegi nie są zarezerwowane dla benzyn, po prostu ludzie lubią diesele bez względu na swoje przebiegi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesla sie kupuje, zeby na siebie zarobił, a co za tym idzie duże roczne przebiegi i oszczednosc wynikajaca z oszczednosci diesla.

 

Może i masz rację, na pewno istnieją 530d z małym przebiegiem, bo ktoś uzytkuje auto, jak ja np. Ale na pewno nikt nie sprzeda takiego auta za 30tyś zł. 50tyś to minimum i takie w takich cenach widnieją, co wciąż nie daje gwarancji, że przebieg jest realny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesla sie kupuje, zeby na siebie zarobił, a co za tym idzie duże roczne przebiegi i oszczednosc wynikajaca z oszczednosci diesla.

 

Może i masz rację, na pewno istnieją 530d z małym przebiegiem, bo ktoś uzytkuje auto, jak ja np. Ale na pewno nikt nie sprzeda takiego auta za 30tyś zł. 50tyś to minimum i takie w takich cenach widnieją, co wciąż nie daje gwarancji, że przebieg jest realny.

 

 

Nie przesadzaj, w tym momencie klienci indywidualni czesto kupuja diesla, bo jezdzac nim kilka lat od nowosci i zrobiac np 100-150 tys km, maja oszczednosc na paliwie, pozatym wielu ludzi kupuje diesla tylko dlatego ze lubia ten duzy moment i to ze diesel czesto bardzo ladnie ciagnie od dolu. Poprostu to co piszesz nie jest zasada.

Moje 530d tez robi male przebiegi i nie bylo kupione po to zeby zarabialo. Czesci taka zasada tyczy sie co do skody i polskich firm :) .

 

Jednak musze sie zgodzic ze napewno nikt nie sprzeda takiego auta za 30 tys. tu masz racje. Raz nawet widzialem na niemieckich ogloszeniach auto z przebiegiem 70 tys ( mowie o 530d ) , seriwoswane ASO, 1 reka, prywatna sprzedaz, mysle ze po sprawdzeniu wyszlo by ze przebieg jest oryginalny, jednak cena byla zaporowa i nie bylo to 50 tys tylko wiecej :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze temat sie rozkreca : chodzi mi glownie czy jest jakas roznica konstrukcyjna w silnikach miedzy 184 a 193km. czy czasem nie jest jakas "poprawka" naniesiona.

 

ja autem nie bede robil duzo kilometrow ok 200 tygodniowo i koniecznie diesel - benzyna odpada .

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze temat sie rozkreca : chodzi mi glownie czy jest jakas roznica konstrukcyjna w silnikach miedzy 184 a 193km. czy czasem nie jest jakas "poprawka" naniesiona.

 

ja autem nie bede robil duzo kilometrow ok 200 tygodniowo i koniecznie diesel - benzyna odpada .

 

 

Kup to ktore bedzie bardziej zadbane, i ktore bedzie mialo wiarygodny serwis i przebieg ... i tyle ;) .

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.