Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak auto dluzej postoi nieuzywane jeden ksenon nie pali za pierwszym razem, musze "pstrykac" swiatlami, wlaczac wylaczac wlaczac i tak w kolko zanim zalapie.

w zime i ogolnie dni kiedy jest wilgotno wystarczy jak stoi kilka godzin i juz nie mozna go odpalic, po calej nocy czasem z pol godziny potrzebuje zeby zalapac. w lato praktycznie nie mam zadnych problemow, w lato lapie za pierwszym czy drugim razem po calej nocy.

instalacje mialem przeczyszczona - nic nie dalo. jakies rady?

Opublikowano

no wlasnie swiatlo z tego xenona jak juz chodzi jest biale, troche inne niz z drugiego..

ale dlaczego przy dobrej pogodzie wszystko jest ok a dopiero przy nizszych temperaturach wystepuja problemy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może pada przetwornica bo to jakaś tam elektronika więc zapewne jakieś kondensatory które w niższej temperaturze tracą swoją sprawność. Może też banalny słaby styk na złączce.

 

Pozdro.

Opublikowano
zeby wykluczyc zarowke najlepiej zmienic lewa na prawa strone, wtedy jesli to wina zarowki to po przeciwnej stronie powinno sie nie zapalac prawda?
Opublikowano
Mam dokładnie ten sam problem od około roku. Byłem w ASO BMW i powiedzieli ze to czesta usterka. Do wymiany jest moduł świateł. KOszt 2000zł. Byłem jeszcze w innym miejscu i goście stwierdzili to samo mieli mi załatwic używany za okolo 500 zł ale nie załatwili. Puki co jeżdże tak. Silnik musi sie rozgrzac wtedy osusza sie sterownik i wszytsko gra.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
u mnie jest to samo

E46 330 Ci (2002)

po pewnym czasie jeden ksenon zapalal sie ale mial barwe jaks inna niebieska i swiecil duzo mniej.teraz padl zupelnie

moze to tylko zarowka.Ile kosztuje zarowka ksenonowa????

 

http://bmwfans.info/original/E46/Cou/330Ci-M54/ECE/L/N/2002/07/mg-63/ill-63_0806/

 

tu pisze ze nr 7 juz nie jest produkowany ?!

 

Kup sobie Philips`a koszt to ok. 150zl za dwie sztuki

 

Pamietaj zarniki sie wymienia parami! a nie po jednej

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
u mnie jest to samo

E46 330 Ci (2002)

po pewnym czasie jeden ksenon zapalal sie ale mial barwe jaks inna niebieska i swiecil duzo mniej.teraz padl zupelnie

moze to tylko zarowka.Ile kosztuje zarowka ksenonowa????

 

http://bmwfans.info/original/E46/Cou/330Ci-M54/ECE/L/N/2002/07/mg-63/ill-63_0806/

 

tu pisze ze nr 7 juz nie jest produkowany ?!

 

Kup sobie Philips`a koszt to ok. 150zl za dwie sztuki

 

Pamietaj zarniki sie wymienia parami! a nie po jednej

 

 

pozdrawiam

 

Dzwonilem do BMW FOTA .Powiedzieli ze 600 pln :shock:

 

te philipsy to jakis zamiennik?

teraz oba ksenony nie zadzialaly ,po kilku pstryknieciach jeden sei wlaczyl

Opublikowano
u mnie jest to samo

E46 330 Ci (2002)

po pewnym czasie jeden ksenon zapalal sie ale mial barwe jaks inna niebieska i swiecil duzo mniej.teraz padl zupelnie

moze to tylko zarowka.Ile kosztuje zarowka ksenonowa????

 

http://bmwfans.info/original/E46/Cou/330Ci-M54/ECE/L/N/2002/07/mg-63/ill-63_0806/

 

tu pisze ze nr 7 juz nie jest produkowany ?!

 

Kup sobie Philips`a koszt to ok. 150zl za dwie sztuki

 

Pamietaj zarniki sie wymienia parami! a nie po jednej

 

 

pozdrawiam

 

Dzwonilem do BMW FOTA .Powiedzieli ze 600 pln :shock:

 

te philipsy to jakis zamiennik?

teraz oba ksenony nie zadzialaly ,po kilku pstryknieciach jeden sei wlaczyl

Raczej to ASO ma tak wysoką marżę :roll:

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Witam, kupiłem w allegro D2S sztuk 2 za 150,- Świecą już pół roku i nie ma kłopotu. Za te pieniądze się opłaca bo można wymienic nawet raz na jakiś czas a koszt i tak będzie niższy niż w ASO.
Szulman
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

mam ten sam problem z xenonem . prawy nie pali za pierwszym razem . nieraz nawet za piątym nic . czasem trzeba poczekac 30 min .

Moze ktos juz rozwiazale ten problem . niech powie co wymienil ze ma juz swiatełka na każde skinienie bo bmw z jednym swiatlem ...

Opublikowano
Sam niedawno wymienilem 2x zarnik i jedna przetwornice. Moge podac namiary na goscia w Wawie, ceny ma super (ok 140zl za zarowke, 300 za przetwornice nowke oryginal).
Opublikowano
mam ten sam problem z xenonem . prawy nie pali za pierwszym razem . nieraz nawet za piątym nic . czasem trzeba poczekac 30 min .

Moze ktos juz rozwiazale ten problem . niech powie co wymienil ze ma juz swiatełka na każde skinienie bo bmw z jednym swiatlem ...

 

mialem dokladnie to samo.Prawy xenon mi nie odpalal odrazu. Wymiana cewki/startera/zaplonnika zalatwilo sprawe.

Aha koszt to 80 zl za nowke na allegro firmy AL o ile dobrze pamietam

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
u mnie jest to samo

E46 330 Ci (2002)

po pewnym czasie jeden ksenon zapalal sie ale mial barwe jaks inna niebieska i swiecil duzo mniej.teraz padl zupelnie

moze to tylko zarowka.Ile kosztuje zarowka ksenonowa????

 

http://bmwfans.info/original/E46/Cou/330Ci-M54/ECE/L/N/2002/07/mg-63/ill-63_0806/

 

tu pisze ze nr 7 juz nie jest produkowany ?!

 

Kup sobie Philips`a koszt to ok. 150zl za dwie sztuki

 

Pamietaj zarniki sie wymienia parami! a nie po jednej

 

 

pozdrawiam

 

taka była cena w listopadzie ???

Bo teraz 150zł ale za sztuke a nie za 2.

Cena sie zmieniła czy źle szukam na alledrogo ???

osa-ozo


Sprzedam :

Oryginalne tylne lampy BMW e46 do sedana - zewnętrzne i w klape.

Kierunkowskazy przednie e46

Ceny : Tanio

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niecały rok temu płaciłem 110 zł za jedna. Tu masz link wiec mozesz sobie porównać ceny. Osobiście proponowałbym Philips

http://moto.allegro.pl/search.php?string=d2s&from_showcat=1&category=4140&country=1

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

można mocniejszą włożyć , myśle o 6000k może nawet o 8000k , czy to bezpieczne dla przetwornic ???

 

ze standardowych 4300k jestem słabo zadowolony

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Kolego barwa światła nic nie zmienia dla parametrów przetwornicy,jeżeli watowo żarnik jest taki jak przy mniejszej temperaturze barwy to spokojnie wytrzyma.Przetwornice często padają takie które są zrobione na tanich elementach (co jest niestety często),najszybciej padają cewki przetwornika,gdyż to one są obciążone najmocniej-no jeszcze tranzystory wyzwalające je do pracy,czasem pojawiają się mało widoczne tzw.zimne luty na płytce,bądź wykonana obudowa jest mało szczelna ponieważ jest to robione na akord a nie na jakość co wiąże się z pośpiechem niestety.Dlatego kupując zestawy ksenonowe sprawdźcie obudowy,bądź je doszczelniajcie silikonem naprzykład, a w zestawach orginalnie montowanych,raz na jakiś czas nie zaszkodzi sparwdzić wizualnie kable bądź same moduły czy nie są wilgotne.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano

tak myślałem ale wolałem dopytać

 

dzinks , jedna żarówka mi się dopala i przeczytałem coś takiego jak szukałem żarówek

 

"7 Typowe objawy dopalania-zużycia się żarówki xenonowej:

 

§ miganie żarówki

 

§ żarówka raz się zapala drugi raz nie

 

§ zmiana barwy świecenia oraz mocy świecenia ( słaba )

 

§ następnie żarówka przestaje świecić ( brak gazu w żarówce )

 

§ jeśli występuje jedna z tych objaw w twoim aucie musisz natychmiast wymienić żarówkę aby nie spalić przetwornicy która przez cały czas przetwarza napięcie z 12V na 12000V – 85V. "

 

 

głównie mnie zaniepokoiło ostatnie zdanie , jak to jest ? to pic by kupić szybko czy faktycznie to może zaszkodzić przetwornicą , co jest zalecane przez producenta ?

 

mi żarówka migała w zasadzie od kiedy kupiłem samochód czyli z pół roku , ostatnio mi zaczeła świecić na pomarańczowo , zamieniłem miejscami i wróciła ta żarówka do migania śweici troche słabiej

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

No jak na drugiej przetwornicy migota i świeci inaczej to się kończy jej wspaniały żywot hahaha

Jeżeli się spali to nic nie powinno być przetwornicy,ale lepiej jak nie pracuje na "sucho" ,bez obciążenia - pomyśl jak ci sie spali żarnik w trasie to od razu nie może się palić przetwornica :) Nie przejmuj się :)

Tylko sam układ przetwornicy w momencie jak się kończy może powodować przebicia i palić często żarnik.

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
  • Członkowie klubu
Opublikowano
kupiłem 8000k za 2 szt z przesyłką 120 zł

 

Ehhhh, napisz jakie masz odczucia podczas jazdy nocą w deszczu ... Rozumiem, że 4300k nie spełniały Twoich wymagań co do barwy, ale nie wiem czy wiesz, że im więcej kelvinów, tym gorsza jasność. 6000k to moim skromnym zdaniem max, pojeździsz trochę to sam się przekonasz. Dobrze rozświecone 4300k dają najlepszy strumień światła.

Opublikowano

sam jestem ciekaw , jak będą złe to kupie orginały

 

ze swoich orginalnych jestem mocno niezadowolony , po prostu dają mało światła, ostatnio jechałem w deszczu i słabo widziałem a generalnie wszyscy z naprzeciwka mnie oślepiali , może stare żarówki i dają słabe światło albo mam coś innego nie tak

 

założe te 8000k i zobacze, e36 kupiłem zestaw na chybił trafił , nawet nie wiem jakie tam żarówki były ale świciły rewelacyjnie , czy to w deszcz czy nie , bez porównania do tych co mam obecnie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
8000 to sa bardziej niebieskie i slabo na nich widac jak sie troche wypala najlepiej widac na oryginalnej barwie

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.