powalczyłem dosłownie minute i głosnik na wierzchu wiec montaz/demontaż jest banalny faktycznie. Rozmiar to dokładnie 160mm. A jak waszym zdaniem nalezy dobrać głośniki ? Z przodu i z tyłu takie same czy jednak teoria ze na przod lepsze i mocniejsze ? Na ta chwile planuje wymiane z przodu,tyłu i gwizdków,narazie poleci to z radia,ktore ma 4x50 Mos-fet. Potem prawdopodobnie podepne to pod jakiś 4 kanałowy wzmak. W bagażniku woze subwoofer. Zalezy mi na jakosci dzwieku,czystosci nie na łupaniu. Jak zależy ci na jakości, to nie kupuj tylnych, tylko wydaj wszystko na zestaw przedni. Rewelacyjnie by było jakby napędzał go wzmacniacz, bo radyjko, to nie bardzo dobre 165 da radę. No i koniecznie dobre, nowe kable. Tylne głośniki kierowcy są kompletnie niepotrzebne, jak przód jest dobry - no chyba, że do dźwięku przestrzennego. w każdym dotychczasowym aucie miałem przód i tył,nie mowie ze to był zestaw na zawody car audio ale wystarczal na moje ucho. Takze wole chyba jednak zmienic przod i tył bo seria marnie gra i nawet wyglada marnie. Są rozne koncepcje z glosnikami,jedni mowia ze przod lepszy,a z kolei bedac w warsztacie car audio uslyszalem ze powinny to byc glosniki o podobnej mocy. W bagażniku zagra Hertz ES300 i wiem ze to mi spokojnie wystarczy bo juz cos takiego miałem kiedys w innym aucie. A co do wnetrza to zastanawiam sie nad półką dla czlowieka a nie dla maniaka czyli do wyboru mam : Przód 1) Hertz ESK 165 (komplet-sredni i wysoki+zwrotnice)-koszt ok.400 zł 2) JBL GTO 608C (rowniez komplet) - koszt też ok.400 zł Tył : 1)Hertz EV 165(czyli glosnik z zestawu ESK ) ok.200 zł 2)JBL GTO 628 lub GTO 6538 (glosnik 1 dwudrożny,lub glośnik 3 drożny). - koszt ok.270 zł Co byscie polecili ? Z tyłu zmieści sie spokojnie 165 mm,ale z przodu moze byc problem z ta wielkoscia bo podobno trzeba cos dociąć/dopiłować i podobna mała jest tez glebokosc montazowa. Jak to jest ? da rade to bez problemu zrobic czy trzeba przy tym spedzic pol dnia ?