Skocz do zawartości

750il nie odpala-pomocy


Unocynik

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie , 750il e32 stało długo bez akuma i teraz nie odpala :cry2: bestia.kręci a silnik nie daje znaku życia.

Sprawdzone:

1.Paliwo dostaje , cisnienie sprawdzne.

2.Swiece wymienione, iskra jest

3.Przepływomierze posprawdzane i wyczyszczone

4.Przepustnice działają, wyczyszczone

Co się kurcze dzieje????????

Komputer nie ma prawa się zresetować!!!!

Autko ma alarm ale ze zwykłym kluczem(tylko z diodą podswietlającą, bez podczerwieni itp.) Jest tylko dioda na środku konsoli. auto nie posiada drugiego akumulatora. Kiedyś po zamknięciu auta dioda najpierw swieciła a potem mrugała a teraz jest na odwrót. Jak rozłaczyć ten alarm a może immobilajzer?????

 

Pomocy koledzy bo moc już mnie opuszcza :mad2:

Co może być nie tak????????? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że jak narazie nikt nie posiada wiedzy w tym temacie :cry2:

A może ktoś wie gdzie jest ten alarm - immobilajzer?????

Co jest dziwne to to że podaje paliwo i iskre :? - a jednak wydaje mi sie że to immobilajzer

JAK GO ZNALEZC!!!!!!!POMOCY :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli pompy pracuja dobrze i masz iskre to jedyna opcja sa wtryski ktore moze nei dostaja impulsu i nie puszczaja paliwa do cylindrow. Jak bedzisz probowal odpalic samochod to po probie "krecenia" wykrec swiece i zobacz czy jest sucha czy mokra z paliwa. Sproboj tez psiknac "samostartem" Bo jest tez mozliwosc ze iskra jest ale nei w tym momencie w ktorym powinna byc. Ta opcja jest jednak malo prawdopodobna bo nawet totalnie "przestawiony zaplon" powinien spowodowac jakies "kaszlenie" silnika.

Szukasz czesci do swojego BMW??


Pisz na gg 1211423!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, zgadza sie - ale co blokuje impuls do wtrysków?

czujnik położenia wału.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko widzisz TC, wiekszość tutaj twierdzi że ten czujnik ma związek z iskrą a nie podawaniem napiecia na wtryski.Ale ok, nie mam zamiaru tutaj filozofować i posłusznie to sprawdze.Tylko jak, wizualnie przetarcie kabli a sam czujnik?mierzyc opór?jaki mi być?mierzyć przejscie???

Ręce mi juz opadają

A podmianki nie ma możliwości bo nie ma z kąd

No chyba że kanibalizm techniczny zastosuje do mojej ukochanej babci e23 i z niej wyciągne czujnik z koła pasowego lub zamachowego :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprostszy sposób to jechać gdzieś na interface i sprawdzić bo tak można gdybać ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem i pewnie się tak skończy, ale narazie bardzo proszę o jakies pomysły które można zastosować w zaciszu domowego gażu. Poprostu auto stoi pod strzelcami opolskimi a ja jestem w poznaniu. Z tamtąd za daleko na holowanie do dobrego warsztatu. Zatem dalej prosze o pomysły które można sprawdzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz iskrę, to masz i wysterowanie wtrysków, te same czujniki warunkują jedno i drugie, jedyne, co mi przychodzi do głowy, to blokada, jest mało prawdopodobne, żeby poszły jednocześnie dwa czujniki położenia wału, poza tym nie powinno być iskry, gdyby tak było, sprawdza się je oscyloskopem lub omomierzem, opór cewki powinien wynosić coś ok. 700 omów(o ile się nie mylę, lecę z pamięci), niestety, nie pamiętam, który pin służy do blokowania wtrysku, ale spróbuj poszukać na schemacie, ewenualnie spróbuj zapytać na priva marekp750, gość jest jednym z najlepiej zorientowanych ludzi na forum, może zechce Ci pomóc. Aha, jedna strona silnika jest "uprzywilejowana", zdaje się, że prawa, więc zacznij od sprawdzenia czujnika odpowiedzialnego za nią, co do testu na kompie, to jestem sceptykiem, miałem wątpliwą przyjemność skorzystania z tego rodzaju diagnozy, komp wyrzucił 100% uszkodzony czujnik wału, coś mnie tknęło i sprawdziłem oscyloskopem, były ok. winnym okazał się przepływomierz, więc ostrożnie z diagnostyką.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem podobny problem w mojej 735i wymieniłem wszystko na nowe pompę paliwa, świece ,filtr paliwa sprawdziłem przepływkę iskra też była i nic . U mnie problemem był emulator od gazu ponieważ mam gaz i to on odcinał dopływ paliwa zaraz przy przekręceniu kluczykiem wymieniłem i jest spokój a mechanik który mi to robił powiedział że jakbym miał imobilajzer to to mogła by też być przyczyna także ja bym sprawdził tak jak pisałeś imobilajzer i alarm bo też może powodować odcięcie paliwa pozdrawiam i życzę powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym otwierasz auto kluczem czy pilotem :?:

przy zapalaniu swieci ci sie ta dioda od alarmu :?:

kiedys pozwolilem sobie otworzyc auto kluczem i tu niespodzianka auto jak nigdy nie chcialo odpalic okazalo sie ze wkladka w zamku stanela w zlym miejscu i nie wylaczyla tego smiesznego alarmu immobilajzera stracilem chyba pol dnia nad znalezieniem przyczyny a to bylo takie proste wystarczylo jeszcze raz wlozyc klucz do drzwi zamknac otwozyc i po klopocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko nie ma pilota. alarm aktywowany przy zamykaniu auta na klucz.dioda swieci się przez pare sekund a potem mruga. Po otwarciu dioda "milczy"No ale tak było przed cudowaniem z akumulatorem i wymienianiem swiec itp. Sądze jednak że brak akumulatora przez 3 miesiące był skutkiem i przyczyną Teraz poprostu dioda nigdy się nie odzywa. nie swieci i nie mruga a silnik można kręcić pól dnia i nic :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

podrpne sie do tematu bo mam podobne objawy . a mianowicie

 

jestem w trakcie zakupu 750 i problem jest taki ze wlascicielowi rozladowala sie bateria i po tym przypadku jak twierdzi alarm zablokował mu samochod , krecic kreci , benzyne czuc , ale niestety nie odpala ,

jak zostawi akumulator to po 2 tyg nie zakreci , rozladowuje sie , lecz tu podejrzewam zwykłe zużycie aku , moze sie myle , jakies zwarcie ???

 

przyjezdzali magicy , szarpali w pradach , odpinali alarmy , zmieniali komputerki , po zmiane kompa na chwile odpalila i zgasła ,

podlanczali do komputera diagnistycznego i nie pokazywalo zadnego błedu , czyli wszystko OK !!

 

wreszcie jeden z magikow stwierdził ze jest zablokowana skrzynia biegow (alarm) i trzeba cos wyjac z niej , powiedzieli za to spore pieniadze i czlowiek dal za wygrana i samochod stoi juz dosc dlugo .

 

podkresle ze to nie jest w Polsce tylko w Londynie , elektrycy sa tu od wymiany spalonych zarowek i starego akumulatora , i troche mi to dziwnie zalatuje ze trzeba cos wyjac ze skrzyni !!

 

moje pytanie czy to mozliwe , ???

a kolejne do kolegi co zalozył watek czy poradzil sobie ze swoim problemem , i co bylo przyczyna , bo mozliwe zeto to samo

 

dzieki i pozdrawiam

Wojdat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

1.Paliwo dostaje , cisnienie sprawdzne.

2.Swiece wymienione, iskra jest

3.Przepływomierze posprawdzane i wyczyszczone

4.Przepustnice działają, wyczyszczone

A o cisnieniu zapomniałeś, żeby sprawdzić :?:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety auto dalej stoi "umarte"

Nic nie skutkuje :mad2:

Rece mi już opadły.

 

Co do objawów to cisnienie jest ok a w trakcie kręcenia silnikiem paliwem nie czuc.

 

Daj znac jak na cos wpadniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od początku...

 

jaki tym motronica? ...352 czy ...156?

 

każdy z tych układów ma własne "wejścia" sygnału imobilajzera,

każdy z 2 układów osobno, wiedząc jaki motronic można

podać nr pinu na ECU i odczytać stan tego sygnału.

 

Z tego co wyczytałem, to jest paliwo w listwie, ale czy jest sygnał

na wtryskach? jeżeli nie to oprócz ECU jeszcze są po drodze przekaźniki

do sterowania wtryskiem (może padły).

 

Dalej, niby jest iskra... ale czy napewno we "właściwym" momencie?

Trzeba wziąć oscyloskop i pod jeden kanał podpiąć sygnał z wtrysku

i sygnał z cewki (mają być "koło siebie" na wykresie, wiadomo, że

wtrysk następuje przed pojawieniem się iskry (uwaga silnik pracuje

w systemie połówkowym na stronę, cylindry 1,3,5 i 2,4,6 dostają paliwo w tym samym czasie) trzba jeszcze znać kolejnośc zapłonów ).

 

Przydałoby się odczytać błędy z ECU (prosty interface z Allegro + notebook + program).

 

Zblokowanego sygnału imobilajzera to nie wychwyci.

 

Ogólnie praca z takim problemem polega na systematycznym

usuwaniu niewiadomych, ciężko będzie to zrobić przez internet.

 

Czy podmieniane były ECU miejscami (można to w celu

diagnostycznym wykonać na jakiś czas)?

 

Lewa strona silnika jest ważniejsza w celu prawidłowej pracy

całości, EML bierze z niej dane do sterowania prawą stroną,

obrotomierz i inne sprawy są czytane tylko z lewej strony.

 

Itd... itd... można byłoby kombinować dalej.

 

Czy grzebałeś już kiedyś przy ECU (w sensie dostępu do pinów,

praca z miernikiem, rozbieranie wtyczek ECU)?

Nie jest to trudne, ale trzeba to robić z głową by czegoś nie spalić.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wreszcie jeden z magikow stwierdził ze jest zablokowana skrzynia biegow (alarm) i trzeba cos wyjac z niej , powiedzieli za to spore pieniadze i czlowiek dal za wygrana i samochod stoi juz dosc dlugo .

 

odkresle ze to nie jest w Polsce tylko w Londynie , elektrycy sa tu od wymiany spalonych zarowek i starego akumulatora , i troche mi to dziwnie zalatuje ze trzeba cos wyjac ze skrzyni !!

 

dzieki i pozdrawiam

Wojdat

 

Na wstępie miło mi powitać Gościa z Capri.pl :cool2: Wreszcie kupiłeś sobie jakiś lepszy samochód :norty: Co do Twojego pytania dotyczącego skrzyni i przyległości. Nie ma takiej opcji. Owszem jest zabezpieczenie przed odpaleniem na biegu, ale ono odcina tylko rozrusznik. Jeśli pojazd kręci i nie zapala, to na pewno nie jest to wina niczego w skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz bezpieczniki pod tylną kanapą one są na przewodach idące od akumulatora(grube czerwone przewody).To są duże bezpieczniki 80A .Miałem podobny przypadek,paliwo szło,iskra była ,kręcił normalnie ale nie chciał zaskoczyć silnik.Przyczyną był spalony bezpiecznik który znajdował się praktycznie w podłuznicy .Odcinał on prąd na połowę samochodu.Warto tam zajrzeć :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Banol zakochałem sie w Capri majac jakies 15lat i jeszcze mi nie odeszło ;P

 

ale ogolnie kocham stare samochodziki a CSI było moją zajawka od pewnego czasu , jeszcze jest pare innych np.SEC ;P

 

a co do 750 to chyba odpuszczam nie mam warunkow a o tym czym mowicie to ja nie mam pojecia , elektryka/elektronika samochodowa była dla mnie wielkim tabu i jest , Capri tyle tego nie ma :)

 

poruszył mnie ten samochodzik bo ma wykonczenia Alpiny , fele , kiere i gosc sie up[arł ze to alpina i on ma jedyna w angli :)

starałem sie mu to wyperswadowac ale ..... nie da sie i odpusciłem :D

 

dzieki za odpowiedzi , narazie dopieszcze CSI

 

pozdrawiam i pewnie bede sie pojawiał czasmi

 

Wojdat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sorki, że wyciągam temat z przed kilku miesięcy ale może to pomoże innym i się komuś przydadzą moje doświadczeia.

A więc nie paliła i tyle!

Forum czytane od lewej do prawej i z powrotem oraz z północy na południe i odwrotnie i nic nie zdawało rezultatów.

Próby sprawdzania wszystkiego pokolei nie dawały rezultatów. Zakupiłem nowy akum molla bo wczesniejszy już padał od częstego kręcenia. Niestey okazał się za wysoki i trafił do 525 TDS a z TDS'a do 7. Obydwa po 85 Ah.

Próby trwały dalej i stary z TDS,a też już słabł. Wiec był podpięty jako drugi pod maske z e23 72 Ah. I nic silnik milczał przy sprawdzaniu wszystkiego pokoleji.

 

I trafna decyzja - nowy akumulator

Centra plus 85Ah i za drugim razem silnik zagadał

Już nie swieci EML i silnik zawsze chodzi na dwie strony.

Byłem w szoku.

Może to komuś pomoże pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.