Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was...

mam pytanko co może być przyczyną dziwnego buczenia, taki niski ton tak jakby z przodu aut, albo z tyłu, w kabinie jest to nie do określenia, mi sie wydaje że z przodu.. występuje tylko przy prędkości od 70 do 80 może troszke więcej.... potem jest cisza tak jak i do 70...

bylem na ścieżce diagnostycznej, sprawdzili wszystko... i nadal nic... tłumik mam nowy końcowy bosala, tydzień czasu...

kiedyś tą dolegliwość miałem w okolicach 140km/h... ale zanikła... a jest to dość głośne buczenie... czy to mogą być WIATRY...

Opublikowano

A jakie masz opony????

 

Ja kiedyś miałem coś podobnego a winne były opony. Tzn. same w sobie były dobre tyle że konstrukcja bieżnika przy pewnych prędkościach wywoływała takie efekty akustyczne. To było na letnich co prawda ale być może jest ten sam temat????

 

U mnie to 'buczenie' występowało w przedziale 150~165kmh

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano

A może to ten nowy tłumik??

Przy pewnych obrotach dostaje jakiś dziwnych wibracji, może o coś ociera i to jest przyczyną tych niemiłych odgłosów.

Opublikowano
Jak u mnie bylo slychac buczenie tez tak przy predkosci 70-80 km/h (po puszczeniu gazu i po dodaniu ustepowalo) caly czas sie zastanawialem co to ale po kilku miesiacach wyszlo w koncu szydlo z worka i okazalo sie ze dyfer wyzional ducha :? . Ale niechce cie straszyc bo mozliwe ze moi przedmowcy maja racje ale nic nie stoi na przeszkodzie abys rzucil okiem na stan oleju w tylnym moscie bo moze masz malo i dlatego czasami sie odzywa.

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

Opony mam nowe 175/70R14 Dębica Frigo.... a na lato już mam odłożone też nówki komplet 195/60R14 Barum Bravuris.... gdzies około marca się okaże czy to były opony... a mam te objawy cały czas sa tylko zależne od prędkości, anie od obrotów czy obciążenia dyfra.... Mogą być opony w sumie jeżdze na nich od 2 listopada... a olej i 3 uszczelniacze dyfra wymieniłem zaraz jak kupiłem wozik, więc co do tego jestem 100% pewien...

Tłumik raczej odpada, choć popierduje coś z puszki katalizatora.....

Opublikowano
a sprawdz dolot powietrza i filtr powietrza znam przypadki ze byczenie wydobywalo sie jak byl filtr powietrza zle zlozony

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano

O przepraszam, ale jeden kolegó napisał, że mogą być kłopoty z mostem i trzeba by było sprawdzić stan oleju w tym tylnym moście

Jak mogę to zrobić w 735i e32 ?

Pozdrawiam i przepraszam za wtrącenie ...

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano
tak jak w kazdym innym - odkrecasz wlew i sprawdzasz palcem :) jak jest olej to nie ma klopotu.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

a ja bym podskoczył na shell gdzie mają namiot i wyważają koła

mi coś stukało w granicach 50 - 70 km/h byłem u wukanizotora zdjeli koła wyważyli sprawdzili i to samo a jak pojechałem na shell to sie okazało że na dwóch po przekątnej jak mierzył na samochodzie miałem po chyba 50 g. za duże ciężarki i stukanie ustało jak w morde strzelił... a ta zabawa to koszt 30 - 50 PLN.

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano
kilku miesiacach wyszlo w koncu szydlo z worka i okazalo sie ze dyfer wyzional ducha .

Kolegu tu może mieć racje , ja pamiętam taki przypadek w mojej e 21.

Podobna sytuacja ,tyle że most lekko buczał od początku zakupu, ale po przejechaniu jakiś 15 tyś był death.

Po wymianie :D :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.