Skocz do zawartości

PRYMUS - BMW Klub Polska

Zarejestrowani
  • Postów

    650
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 green kupe 94'
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia PRYMUS - BMW Klub Polska

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. http://img826.imageshack.us/img826/2102/zdjcie0131y.th.jpg U mnie tak dokładnie było. Dodatkowo ori radio na podczymaniu z migającą diodą. Tak jaki pisano wcześniej , jak masz radio źle podłączone , tzn będzie działać bez zapłonu to również zjada to mocno akku. Poza tym jak akku jest słaby sam w sobie to również jego pobór będzie większy na postoju. Jak masz wątpliwość to podmień na chwilę inny i zbadaj ponownie pobór. Aku jest ok, napiecie prawidłowe ładowanie także. Radio nie działa mi bez kluczyka - kiedyś przed montażem alarmu z 8 lat temu tak było ale po montażu alarmu działa tylko jak jest zapłon - wiec tego nie obstawiam Odciąłem wczoraj syrenke od alarmu ale nic to niestety nie zmieniło, jeszcze jakieś pomysły ??? chyba został tylko alarm... tak sie jeszcze zastanawiam czy jak zlokalizuje ew. pusze od alarmu i to rozwale to czy w ogóle auto odpali - moze on zamyka jakieś obwody ???
  2. Witam, mam jedynie niefabryczny alarm wzmacniacza brak radio oryginalne, sęk w tym że nic przy tym nie grzebałem ostatnio, ba na świeta i nowy rok byłem 2 tygodnie poza krajem i po powrocie kupeta odpaliła bez problemu, tydzień jeździłem nic się nie działo no i kilka dni temu zonk. Wczoraj odczekałem po 30 minut przy zamkniętym z kluczyka i z alarmu i w obu przypadkach miernik pokazywał 1,2 A Z tym alarmem to mam kłopot bo montowali mi go 8 lat temu i kompletnie nie mam pojęcia jak to dziadostwo rozłączyć. Macie jeszcze jakieś pomysły co dalej sprawdzić ???
  3. alternator mam nówke sztuke po regeneracji ładowanie na poziomi 14,2 bez obciążenia a jak z tym czasem ? wczoraj testy były 2-3 minutowe ?
  4. Cześć Panowie i Panie, po raz kolejny mam problem z aku gdzieś Volty uciekają najwyraźniej. Wczoraj na szybko podłączyłem miernik szeregowo i na postoju pokazuje 1,2 A. Po koleji powyjmowałem wszystkie bezpieczniki i moduły ze skrzynki i nic nadal 1,2 A. Pytania mam w zasadzie 3: 1. Jaki powinien być pobór w stanie spoczynku ? 2. Czy w E36 są jakieś moduły komfortu które przez dłuższy czas np 10-20 min podtrzymują pewne urządzenia a poźniej je wyłaczają ? Jeśli tak to pomiar należy pewnie zrobić po określonym czasie - jakim? 3. Jak oprócz wyjmowania bezpieczników po koleji dojść gdzie może być problem ? (co jest jeszcze bezpoeśrednio do aku podłączone) ? Dzięki z góry za wskazówki. Pozdrawiam.
  5. jeszcze nie wiem auto zostało u mechaniora na weekend bo sie nie wyrobił ze wszystkim takze w poniedziałek opisze co zostało wymienione i jak efekty
  6. Dzięki za podpowiedzi muszę udać się na diagnostykę komputerową koniecznie. Jutro poprawiam zawieszenie i podepnę znów sondę po przejechaniu baku będę wiedział co i jak. Wydech raczej odpada wtryski chodzą równo - widze w programie staga, cewka świece bedą pewnie do sprawdzenia... W piątek dam znać jak tył po wymianie tych tuleji
  7. U mnie z tą sondą to w ogóle jest ciekawa jazda, historia jest taka że okolo maja samochod zaczal wiecej palić tak okolo 15l w miescie najwpierw myslalem ze to kwestia klimy ale po testach bez klimy sie nie zmniejszylu okoli lipca bylem na przegladzie i CO wyszło na poziomei 3,5 gdzie norma to 0.5 gość powiedział że pewnie sonda jest do wymiany wiec kupilem nową sonde z kolorami kabelków taka jak stara czyli 1V wymieniłem i [BAD] nic sie nie poprawiło pozniej szperajac na forum okazało sie ze u mnie powinna być sonda 5V bo mam osprzet siemens, tak samo na poczatku maja spalił mi sie opornik od dmuchawy no i zaczelo rzucac tylem... teraz mam w ogole sonde odlaczoną i na dniach powinienem miec 5V na wymiane z tym że na starej (tez 1V) samochod jezdzil ok) dlatego tez kompbinuje czy moze te tuleje nie maja wplywu na spalania a moze opornik zwalony + dmuchawa... powoli doprowadzam kupe do stanu uzywalności teraz wiec sie pewnie niedługo wyjaśni co tak na prawde bylo przyczyną wiekszego spalania....
  8. aha czyli 19,3 mm średnica wewnętrzna a grubość gumy uszczelki 2,4 mm tak ?
  9. Cześć Panowie, pomóżcie odczytać mi wymiary oringu nr 14 na poniższym schemacie - muszę taki kupić i wymienić... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF11&mospid=47427&btnr=17_0089&hg=17&fg=05
  10. Hej pukania nie mam żadnego, z tą częstą przypadłością to chyba nie do końca moją kupe zrobiłem już prawie 100 tyś fakt sworznie np z przodu wymieniam prawie tak samo jak olej ale te tuleje to mam jeszcze w oryginale a przebieg w tej chwili jest prawie 250.000 km... a jak ze spalaniem u Ciebie nie odczułeś od momentu kiedy zaczął pływać większego spalania, moje 320 zwykle w mieście zamykało się w 11-12 l. teraz potrafi spalić i 15 czasem 16, mam tez do ogarnięcia sondę ale zastanawiam się czy zwiększone spalanie to nie jest właśnie kwestia tego pływania bo zbiegło mi się to w czasie... a no i diagnoza dodam to w 100% te tuleje dziś mam do sprawdzenia jeszcze odboje amortyzatorów i resztę tyłu być może coś jeszcze wyjdzie...
  11. dam dam - no to masz dokładnie takie objawy jak u mnie. A czy jak się to pojawiło nie odczuwasz większego spalania w aucie ???
  12. Panowie bardzo dziękuje za wskazówki, dziś będzie walka dam znać jak rezultaty :-)
  13. pod warunkiem że DIS podłączy się do układu ABS, ja mam taką sytuację że kontrolka zapaliła mi się jakieś pół roku temu byłem w kilku warsztatach i żaden nie mógł podłączyć się do układu ABS. sprawdzone zostały czujniki - są ok wymieniłem sterownik - nie pomogło w poniedziałek wymieniam całą pompę... oczywiście nie życzę Ci podobnego problemu tylko znajdź kogoś kto jak nie zdiagnozuje nie skasuje Cię np na 100 PLN
  14. Cześć, mam od jakiegoś czasu taki problem że szczególnie przy pokonywaniu nierówności albo śpiących policjantów pływa mi tył w mojej cupe, wygląda to tak że np mam prosto kierownice wjeżdzam w jakiś dołek i tył mam wrażenie przestawia się o kilka centymetrów tak że praktycznie muszę lekko zakontrować aby jechać dalej prosto, przy kolejnym dołku "samochód się prostuje", podobnie się dzieje przy mocnym przyspieszaniu w momencie zmiany biegu (czyli jak środek ciężkości się zmienia - wnioskuje) nie jest to kwestia opon bo i na 225 letnich i na 195 zimowych dzieje się tak samo, amory są w miare - około 70%, sprężyny całe podpowiedzcie co to może być w poniedziałek zostawiam auto u mechanika i nie chce aby wymieniał po koleji wszytsko...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.