Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
prosze o pomoc gdyz teraz obr mi nie spadaja bo wymienilem gume od przeplywomierza ale mi sie przycinaja na 1500 co to moze byc silnik krokowy czyscilem nawet wymienilem czy to moze ten czujnik pod przepustnica bo linka nowa .Pomozcie Edytowane przez beny12
Opublikowano
może masz przytartą przepustnicę, zatarta linkę od gazu, pęknięta lub "zmęczoną" sprężynę przy przepustnicy, sprawdz te elementy, jeśli nie pomoże będziemy gdybać dalej

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Moze tez byc silnik krokowy, albo wujowe paliwo. Zanim cos zrobisz pojedz na dobra stacje, zalej lepszej jakosci paliwem i sprawdz.

 

Jak nie bedzie poprawy, zacznij szukac.

Opublikowano
To nie linka, przepustnica raczej tez nie. Obroty chwilowo zanikaja do 500,a potem znów jest normalnie, tak jest po dodaniu gazu.
Opublikowano

Rozumiem, że stoisz sobie na światłach. Przegazowujesz i jak obroty spadaja to spadają do np. 500 ale za chwile podnoszą się do normalnego stanu??

 

Jeżeli tak to sprawdź świece, u mnie tak było i czasami nadal jest ale kto by się tym przejmował :). Może to byc faktycznie przepustnica albo regulator obrotów, czy jak to tam się nazywa. Czasem to maleństwo powoduje ciągłe falowanie obrotów na biegu jałowym. Może to być również kiepskie ładowanie, które objawia się spadkiem obrotów, bo alternator zaspokaja przez tą chwilkę dmuchawę, światła i silnik. Trudno mi coś więcej powiedzieć, chyba, że nie do końca Cię zrozumiałem

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

Sprawdz:

 

1. Przeplywomierz

2. Silnik krokowy

3. Szczelnosc ukladu dolotowego

4. TPS - czujjnik polozenia przepustnicy

 

 

 

Stawiam na 1 lub 3 :D ale posprawdzaj wszystko,

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Dzięki chłopaki za wszystko- myślę, ze to jednak ładowanie, zycze Wesołych Swiat- a tym zajme sie po świetach
Opublikowano

Częsta przyczyna - silnik krokowy ( regulator wolnych obrotów), kiedyś miałem to samo.

Pozdrawiam

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Opublikowano
chlopcy doszedlem mialem w 2 miejscach peknieta gume ta ktora idzie od przeplywomierza do przepustnicy i juz mi obr nie spadaja ale teraz sie zacinaja czy to moze byc silnik krokowy np na 1500 2000 obr
Opublikowano
Sprawdz przeustnice. Na zgaszonym silniku powinno być słychać po lekkim uchyleniy jak tyka krańcówka. Taki jest właśnie obiaw (też) kiedy przeustnica po zamknięciu nie załącza krańcówki. A znajduje się ona w potencjometrze przepustnicy. Często , gęsto ludzie kręcą przepusticą do podniesienia obrotów , w systemach wtryskowych obroty są ustalane automatycznie na tyle ile producent auta uatawił.
Opublikowano
O jakiej krancówce wy mówicie? Jest cos takiego na przepustnicy M50 2,5l? Sprawdzalem ostatnio miernikiem czujnik polozenia przepustnicy i na zamknietej wskazuje mi 0,40 potem zmiana obwodu i na max otwartej tez 0,45. Gdzies czytalem ze powinno wskazywac 0 na zamknietej i 0 na max otwartej. Podpowiedziano mi zeby to wyregulowac ale na tym silniku jest to nie mozliwe poniewaz ten czyjnik jest przykręcany na stale dwiema srubami i nie ma mozliwosci zadnej regulacji. CO o tym sądzicie? A moze on juz nawalil? Dodam ze jak go zdemontowalem to chodzi bardzo delikatnie, mozna powiedziec ze bez zadnych oporów. Na wolnych ciągle falują obroty. Czy to moze byc to?
Opublikowano
ja wam powiem tak: mi nie zchodzila z obrotow i okazalo sie ze to byl tps czujnik pod przepustnica.Jesli nie wiecie czy jest dobry to podlacza sie miernik do tego Tps pod zacisk 18 i 2 lub3 nie pamietam dokladnie i rezysyancja powinna wynosic 0.Po uchyleniu przepustnicy powinna skoczyc do nieskonczonosci a i powinien ten czujnik lekko stuknac wtedy.Dzis to zrobilem i teraz moja szostka znow pracuje rowniudko'Pozdrawiam :D
Opublikowano
a cha jesli nie slychac tego stukniecia i ta rezystancja jest inna niz 0 na zamknietej przepustnicy to luzuje sie 2 srobki ktorymi jest przykrecony TPS i lekko sie nim przesowa az stuknie i bedzie 0 .Jesli sie nie da wyregulowac to tylko wymana na nowy
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

a ja mam takie pytanie

w mojej e30 318 is po odpaleniu obroty strasznie falują - od 400 czasami do 800 i dopiero jak sie dobrze nagrzeje to jest ok. Czym moze być spowodowane coś takiego bo trzęsie niemiłosiernie i drga co nie jest miłe..

Opublikowano
a moze orientuje sie ktos czy czujnik TPS ma wplyw na spalanie i czy w e-30 318 m-40 z 88r te czujniki sa juz aktywne , szukam przyczyny duzego spalania gazu (jak inni) poniewaz instalacja gzowa nie zostala podlaczona do czujnika TPS i wydaje mi sie ze w tym tkwi problem , pozdro dan
Opublikowano

czy naprawde nikt kto posiada e30 nie miał czegos takiego

po odpaleniu auta obroty krytycznie niskie (od 400-700) dopiero jak temp 'złapie' wskakuja na 900 i jest git. czy to normalne??

Opublikowano
mam to samo i szukam rozwiazania w kazdy sposob narazie najtanszy poniewaz mam przestuj w pracy pozdro
Opublikowano
a ja mam takie pytanie

w mojej e30 318 is po odpaleniu obroty strasznie falują - od 400 czasami do 800 i dopiero jak sie dobrze nagrzeje to jest ok. Czym moze być spowodowane coś takiego bo trzęsie niemiłosiernie i drga co nie jest miłe..

 

Mam dokladnie to samo. Z tym, ze u mnie obroty sie stabilizuja po okolo minucie jak nie ruszam samochodu, a jak od razu po odpaleniu jade to nawet szybciej... Problem pojawia sie rowniez, gdy po dluzszej jezdzie z predkoscia ok 120km/h zatrzymam sie na swiatlach, to obroty dosc dlugo sie utrzymuja na 1500... No i czasem obroty sobie spadna do okolo 500...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.