Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam możliwość kupienia BMW 750 z 88 roku, bardzo ładnie utrzymana. Jakie są możliwości zainstalowania w tym gazu? Której generacji i jakie koszty zainstalowania ? Pozdrawiam.
Opublikowano
Daj sobie spokoj... Jezdzac zagazowanym V12 szybko dolaczysz do grona ludzi ktorzy o tym motorze maja jak najbardziej negatywne opinie - czego ja Tobie oczywiscie nie zycze!
Opublikowano

w każdej dyskusji zdania są mniej lub bardziej podzielone

 

jako użytkownik 750 w gazie II gen. odradzam to rozwiązanie każdemu kto nie widzi siebie od czasu do czasu spędzającego pół nocy robiąc z autem i panicznie boi się negatywnych objawów płynących ze stosowania kiszonki

 

takie relaia - albo załóż sekwencje albo zdecyduj się na 3 litrowe R6 i pozostań w elitarnej grupie benzyniarzy

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano (edytowane)
koledzy - kto widzial instalacje sekwencyjna do silnika V12 ?

 

JA :roll:

 

e38 750 ... w lpg... w sekwnecji... ( ale to tak jakby ktoś założył dwie - od r6 )

 

co do 750 ... i lpg odradzam...

 

no chyba że masz dużo pieniedzy i nerwów żeby ciagle coś poprawiać i mało jeździsz... chociaż jak mało jeździsz i masz dużo pieniedzy to nie potrzebny Ci gaz...

 

750 w e32 przewaznei są tanie... nie ma się co oszukiwac że to "stary " samochód .... a utrzymanie go ( samo spalanie ) jesli ktoś jeździ ( a nie stawia auto przed domem ) jest bardzo wysokie... wiec jeśli kogoś stać aby wydac na pal;iwo 2 -3 tyś na miesiac to przewaznie jeździ czymś "świeżym" ... trudno jest znaleźć amatora na taki samochód ( miłosnik marki ) ...

 

moje zdanie ... poczekaj a może trafi sie 730 r6 .... napewno bedzie mniej problemów... lub weź to...ale nie ryzykuj z gazem... i licz się z trudnościa odsprzedaży

Edytowane przez Rafal_W_wa
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
koledzy - kto widzial instalacje sekwencyjna do silnika V12 ?

 

JA :roll:

 

e38 750 ... w lpg... w sekwnecji... ( ale to tak jakby ktoś założył dwie - od r6 )

 

a no wlasnie !

 

z tego co wiem to zadna firman nie produkuje instalacji do v12

 

a takie laczenia dwoch r6 to raczej same problemy i nic dobrego z tego nie wyjdzie

Opublikowano
Ale w przypadku BMW musza byc dwie instalacje. Nawet gdyby jakas firma zrobiła instalacje do v12 to w BMW nie zda to egazminu. Silnik v12 BMW jak wiadomo ma dwa sterowniki dla prawej i lewej strony i chciał nie chciał musza byc dwie instalacje po 6 inaczej nie podepniesz bo zbierało by dane tylko z jednego kompa a wtedy to by dopiero była kaszana.
Opublikowano
podsumuwując ... nie ma to jak stare poczciwe R6 , 735 już bardzo dobrze jeżdzi , pali umiarkowanie i człowiek śpi spokojnie . Ja jeżdżę bez gazu , koszty utrzymania (serwis i paliwo) na bardzo dobrym poziomie biorąc pod uwagę "radość z jazdy" .
marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
Dzięki za wszystkie opinie:) Oczywiście posłuchałem i... zrezygnowałem wogóle z zakupu tego wynalazku. Auto naprawdę było ładne ale jak się nim przejechałem to moja e46 z silnikiem 1.8 dużo lepiej się zbierała niż to niby 300 konne BMW 750. Coś z nią było nie tak, więc nie zaryzykowałem. Dzięki
Opublikowano

Witam napewno musialo byc z nia cos nie tak w dobrym stanie 750tka i w dobrej kondycji oraz jak to sie mowi utrzymana i wypieszczona przez wlasciciela a takich zapewne nie brakuje na tym forum napewno da rade twojej e46, a i sadze ze jakbys mial okazje przejechac sie pelno wartosciowa 750tka zmienil bys zdanie odrazu a starych zniszczonych pseudo 750tek na moj gust nie brakuje zostala z nich juz tylko nazwa a szkoda bo to piekne i naprawde gromowladne maszyny a ludzie je zapuszczaja kombinuja przerabiaja bez pojecia i doswiadzczenia lub uzywaja nawet juz to kiedys mowilem jak gosc ziemniaki z takowej sprzedawal na bazarze FUUU profanacja a potem pisze sprzedam 750tke w ladnym stanie badz igielka( tak igielka to ma ale na siedzeniach po sprzedazy z niej choinek przed wigilja na bazarze) a te auta tego nie lubia jak zreszta wszystkie BMW w razie czego zapraszam jak bedziesz kiedys w wawie na przejazdzke moze wtedy i napewno, zmienisz zdanie na temat tego modelu i tego co on potrafi a juz nie mowac o jezdzeniu na wylaczonym ASC i trybie Sport Bo to juz napradwe masakra

pzdr Mirek

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
Nie wątpię że w dobrym stanie 750 to prawie "lata". Ta poprostu się już "nienadawała". Zresztą czego można było się spodziewać po aucie za 4800zł... Dzięki
Opublikowano
Panowie 750 na gazie nie lata, bo ma dwa miksery. Dla niezagazowanych, mikser podaje gaz do silnika. Jest montowany w dolocie i zwęża dolot u mnie z 56 mm na 36mm (mówię o wewnętrznej średnicy). Gaz mam bardzo dobrze zamontowany 2 gen. a po wyjęciu mikserów auto na pewno odzyskuje dużo mocy (ktoś kiedyś pisał o 2 sec. do 100km/h i u mnie chyba tak jest). Sekwencyjna inst. gazowa do V12 to 2 xR6 i kosztuje ok 6000 tys. (pytałem się u wyłącznego przedstawiciela Zavoli na Polskę i chyba Niemcy). Przy takiej instalacji auto jeździ bez najmniejszych problemów.
Opublikowano
Panowie 750 na gazie nie lata, bo ma dwa miksery.

 

coś tu nie gra kolego, nikt nie pisał nic w tym rodzaju, zresztą twój argument brzmi śmiesznie, coś jakby: "Hanka sie na wsi nie podoba bo ma duże cycki" - bez sensu :roll:

 

 

Dla niezagazowanych, mikser podaje gaz do silnika. Jest montowany w dolocie i zwęża dolot

 

wszystko to bardzo odkrywcze :liar: tylko po co to wypisywać akurat w tym i tak już bardzo kontrowersyjnym temacie - chyba tylko po to żeby zwrócić na siebie uwagę, niestety w mało pozytywny sposób :roll:

 

 

a po wyjęciu mikserów auto na pewno odzyskuje dużo mocy (ktoś kiedyś pisał o 2 sec. do 100km/h i u mnie chyba tak jest

 

przepraszam jak odepniesz miksery to jak ci to auto pali? samo sobie gaz z butli zasysa?

 

2 sekundy do setki 750ką w gazie 2 generacji? ależ tak!! od 80 km/h :cool2:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
Panowie 750 na gazie nie lata, bo ma dwa miksery.

 

coś tu nie gra kolego, nikt nie pisał nic w tym rodzaju, zresztą twój argument brzmi śmiesznie, coś jakby: "Hanka sie na wsi nie podoba bo ma duże cycki" - bez sensu :roll:

W sensie słabo przyspiesza, nawiązałem do postu kolegi Mirek374 po to aby wytłumaczyć dlaczego auta z gazem 2 gen są tak wolne

 

Dla niezagazowanych, mikser podaje gaz do silnika. Jest montowany w dolocie i zwęża dolot

 

wszystko to bardzo odkrywcze :liar: tylko po co to wypisywać akurat w tym i tak już bardzo kontrowersyjnym temacie - chyba tylko po to żeby zwrócić na siebie uwagę, niestety w mało pozytywny sposób :roll:

Nie musze na siebie zwracać uwagi, więc jest twoja wypowiedź jest bez sensu

 

 

a po wyjęciu mikserów auto na pewno odzyskuje dużo mocy (ktoś kiedyś pisał o 2 sec. do 100km/h i u mnie chyba tak jest

 

przepraszam jak odepniesz miksery to jak ci to auto pali? samo sobie gaz z butli zasysa?

 

Sobie wtryski podają benzynę i jade autem na benzynie. Widzisz po to napisałem co to mixer aby wiedzieć dlaczego 750Lpg jedzie tak wolno, nawet jeżeli ma auto mixery a jedzie na benzynie

 

a po wyjęciu mikserów auto na pewno odzyskuje dużo mocy (ktoś kiedyś pisał o 2 sec. do 100km/h i u mnie chyba tak jest

 

przepraszam jak odepniesz miksery to jak ci to auto pali? samo sobie gaz z butli zasysa?

 

2 sekundy do setki 750ką w gazie 2 generacji? ależ tak!! od 80 km/h :cool2:

tutaj być może niejasno napisałem. Auto odzyskuje dużo mocy i odzyskuje ok2 sec. do 100km/h tzn. Na LPG przyspieszenie od 0-100 wynosi ok 9,5sec, a na PB (bez mixerów) ok7,5 (bo ok. tylu jest w katalogu). Oczywiście to przyspieszenie jest orientacyjne, bo nie mam możliwość sprawdzenia tego w jakiś profi sposób

Opublikowano

750 i gaz to możliwe... sam zamierzam kiedyś coś takiego zrobić. Silnik V12 w E32 działa z tego co mi wiadomo na wtrysku grupowym. Paliwo podawane jest w 4-rech grupach po 3 cylindry; Sterowanie wystarczy komputerem od 4 cylindrowego silnik w full sekwencji... potem sygnał trzeba rozdzielić na 3... ale nie wiem dokładnie jak ;-) Ale będę miał V12 to sie dowiem ;-)

 

Ale pamiętajmy że gaz w aucie, zwłaszcza starszym i z większym silnikiem i zwłaszcza gdy nie jeździmy cały czas w trasie to hobby :) Jeśli interesują Cię paliwa alternatywne to ciekawa zabawa. Sam zamierzam zakupić sobie interfejs do gazu i mieć nie złą zabawę :)

 

Co do kosztów. Realnie jeśli przez gaz zmniejszysz je o 1/3 to będzie dobrze. Realnie zamiast 70 zł na 100 km wyjdzie Ci 45 zł na 100 km. Z drugiej strony 45 zł to wychodzi 520i na benzynie. Więc chyba warto... o ile chcesz poświecić trochę czasu "na zabawę z gazem" i jeśli sprawi Ci to radość :)

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
ja mam 750 na sekwencji a tak właściwe na dwóch sekwencjach, całość instalacji kosztowała 12 tyś i ja nie narzekam, nie mam żadnych problemów ani z brakiem mocy, ani z silnikiem-a jeżdże już ponad rok na tym zestawie. Jak by ktoś chciał, to autko na sprzedaż-chcę coś innego.
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
ja mam 750 na sekwencji a tak właściwe na dwóch sekwencjach, całość instalacji kosztowała 12 tyś i ja nie narzekam, nie mam żadnych problemów ani z brakiem mocy, ani z silnikiem-a jeżdże już ponad rok na tym zestawie. Jak by ktoś chciał, to autko na sprzedaż-chcę coś innego.

 

czy moglbys powiedziec obiektywnie ile pali ( wiem ze to moze byc ciezkie przed sprzedaża )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.