Skocz do zawartości

Lubelskie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Ja polecam warsztat na waszawskiej panowie znaja bmki na wylot z jaka ustarka sie niezajedzie odrazu wiedza o co chodzi i pomoga

 

BRJ Lublin

20-824 LUBLIN, ul. Al. Warszawska 150

tel. tel. (0-81) 533-78-23 begin_of_the_skype_highlighting              (0-81) 533-78-23      end_of_the_skype_highlighting

e-mail: jprazmo@e.lublin.pl

 

to prawda że janek i robert mają bmki w małym palcu ! ale kilka dni temu okazało sie że to zwykli oszuści. 2lata temu dałem im swoje auto do wymiany nagrzewnicy bo mi ciekła, :evil: potrzymali mi tydzień bo podobno nie mogli znależć takiej nagrzewnicy bo niby miałem nietypową "wymienili" nagrzewnicę na nową(250zł.) i filtr przeciwpyłkowy(55zł.)+robota chyba 100zł-150zł.kilka dni temu postanowiłem sam tym razem filtr wymienić i patrzę a tu filtra po prostu niema ci złodzieje wycieli stary filtr nożem i wsadzili samą ramkę plastikową.a nagrzewnica która mi ciekła została ta sama tylko ją oddali do klejenia jest cała polutowana........wnioski wyciągnijcie sami

 

Do Lucky Luck Kolego jeśli zapłaciłeś 250 zł za nagrzewnicę to na pewno nie była nowa, za tyle możesz sobie kupić części do FSO 1500. Zapewne jak Ci powiedzieli ile kosztuje nowa nie zgodziłeś się na cenę którą proponowali, i za tyle mogli co najwyżej zaproponować naprawę. Sprawdź dokładnie na FV. Ja jeżdżę tam od 8-9 lat. Nigdy mnie nie oszukali i nie wstawili używanych części, wiem że nikt w mieście nie ma takiego sprzętu do bmw jak oni. Nie mam powodu żeby koloryzować bo nie jestem spokrewniony w żaden sposób z nikim z BRJ. Każdy warsztat w tym także brj mają klientów którzy przyjeżdzają bmw 5 z silnikiem 1.6 na gaz a na stacjach tankują gaz za 10 lub 20 złotych. Tacy właśnie klienci myślą że za 600 zł da się zrobić remont silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 649
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam. Pytanie kieruje do posiadaczy instalacji lpg. Gdzie zakładaliście instalacji w swoich betkach i czy jesteście zadowoleni. Aha i jak to jest instalacja. Dzwoniłem do Goscia, pytałem o instalacje BRC On na to ze takiej nie zakładają za droga jak na swoja jakość są tańsze i dające te same efekty. Czytałem trochę na necie ze dobre sa: solar car na lotniczej i auto gaz na naleczowskiej. Moze ktoś tam zakładał? Prosze o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem w Toruniu ,koszt 5500zł 4lata temu.

W lublinie u Piekarza na Firlejowskiej i na Lotniczejdobrze robią i ostatnio kumpel mi robił na Rowerowej w volvo też w dużym silniku.Na instalce nie oszczędzaj jak chcesz mieć spokojną głowę.Jak coś zapraszam na lubelskie forum "bmwmotorsportklub" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwiedziłem dziś dwie firmy BRJ na Warszawskiej i Auto perfect na Związkowej( Darek Sawa). Obie firmy polecane na forum.

 

Faktycznie u Darka mają chłopaki GT1(na Choinach),czyli podłączą większość Beemek które jeżdżą w województwie, ale na obsłudze tegoż urządzenia zna się z tego co zaobserwowałem tylko Pan Darek. Mechanicy którzy tam pracują może i są dobrzy ale do odkręcania kół albo do wymiany świec, bo moje auto bałbym się im zostawić na coś więcej :roll: Sam Pan Darek sprawia wrażenie przemądrzałego mruka, który to się wielkim mechanikiem zrobił po zawodówce, czy co on by tam nie skończył. Pomimo to zdiagnozował mi auto za 85 zł, czyli liczyć umie bo szybko nakreślił mi 350 za sondę i 100(!!!) za wymianę. Wyszła sonda, ów mruk nie wpadł na to że można ją wypiąć tymczasowo tylko zaproponował coś w stylu "przyjedź pan jutro coś tam się polepi", a ja 50 km do domu mam jechać szarpanego? To po co mi taki mechanik?! :duh:

 

BRJ pojechałem tylko spytać o sondę, sygnują się ogromnym szyldem "części BMW" to może akurat. Pierwsze wrażenie? Toć to jakiś popegeerowski burdel. Syf,szrot i auto złom w jednym. Mechaników widziałem czterech, z tego jeden jakiś upośledzony i niemrawy, reszta w wieku maks 25 lat, fachowcy jak nic pewnie, ale nie wypowiadam się bo nie robiłem u nich samochodu. Fakt stoją Beemki i to młode rocznikami na parkingu, ja swojej i w tym warsztacie bym nie zostawił, przecież to "kuźnia u Henia" a nie serwis BMW. Sam warsztat widziałem "przelotem", pozwolę sobie nie komentować... W recepcji jeden kumaty gość, (ten bez przetłuszczonych loków na głowie) doradził, ale części nie znalazł, tzn. znalazł oryginał- 800zł a to jednak trochę za drogo do pełnoletniego auta.

 

Wnioski- nie polecam nie zniechęcam. Ja więcej nie pojadę ani w jedno ani w drugie miejsce, szkoda zachodu.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam podobne spostrzeżenia co kamilf, gdzie nie pojechać to albo z łachy albo irytujące teksty, olewka klienta ( w trakcie rozmowy wyciąga telefon i gdzieś sobie dzwoni a ty chłopie stój i czekaj aż Ci powie że może dziś zrobi). Najśmieszniejsze jest to że jak jadę do warsztatu z usterką to chcę aby ją naprawili, jak to zdiagnozują to mnie nie obchodzi, zostawiam furę płacę za części i za wymianę, ale diagnostyki komputerowej nie zamawiam. A to że ktoś ma kompa i mu ma pomóc w naprawie to już jego ułatwienie i ja za to nie powinienem płacić. A tu gdzie nie pojedziesz to " nie wiem co się zepsuło, trzeba podłączyć pod kompa" i zaraz na wejście 80 zł, 100 zł. Zdzierstwo na każdym kroku.

Co do zakładu na turystycznej to raz tam zostawiłem bunię i to był ostatni raz, cały dzień samochód zostawiony i ... ciągle nie mogą znaleźć przyczyny, pan Jacuś siedzi i duma i dłubie, a tak się składa że podczas gdy mi to mówił to stał na McDrive ot taki peszek.

Tak po głębszej analizie to nie ma warsztatu godnego polecenia i oddania samochodu i nie myśleć czy ktoś w bambuko Cię nie zrobi.

Ale gdzieś trzeba naprawiać, zacisnąć zęby i oddać do tego najlepszego z najgorszych.

Tak jak wcześniej napisałem, spostrzeżenia kamilf trafne w 100% ale ten mruk będzie miał klientów bo po prostu ciężko o alternatywę.

A warsztacik bodajże w Trojaczkowicach ( przeglądy tam robią też) radzę omijać szerokim łukiem. Ceny większe niż u Sawy, szefunio pomyka z gołą klatą, na pytanie odpowiada obracając się na pięcie i odchodząc w drugą stronę bez słowa, wali na "ty" jakby kumpli szukał, a po godzinie łaskawego czekania aż jaśnie pan się zlituje coś powiedzieć, stwierdził że on tego nie zrobi, bo się elektryką nie zajmuje... i czujnika nie wymieni. Na szczęście tylko przegląd robiłem, pierwszy i ostatni "po drodze", nawet nie raczyli zobaczyć zawiechy.

Reasumując klima na wrońskiej, reszta u mruka. Chyba że się znajdzie alternatywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy wiesz, ja do Lublina pojechałem specjalnie bo po opiniach na necie wyglądało na to że u p. Sawy to jest warsztat super mega,robią wszystko, tanio sprawnie i z pojęciem, itd. A BRJ to odwiedziłem z ciekawości i stąd opinia. Osobiście nie pojadę więcej ani w jedno ani w drugie miejsce bo po prostu nie odpowiada mi obsługa i jakość usług w tych warsztatach. Swego czasu spędziłem kilka miesięcy za granicą i widziałem jak powinna wyglądać obsługa w warsztacie, klienta po prostu powinno się szanować i przejawiać w stosunku do niego bodaj odrobinę kultury osobistej, a nie udowadniać mu że nie ma pojęcia czym jeździ czy że zjadło się wszystkie rozumy, bo niekiedy klient ma większą wiedzę niż ów przemądrzalec- co udowodniłem jednemu z fachowców z warsztatów wyżej :norty:

Podsumowując, w województwie lubelskim ciężko znaleźć dobrego mechanika, ja stwierdziłem że większość napraw przy aucie jestem w stanie wykonać sam, przy minimum wysiłku i wiedzy, wiadomo kapitalki silnika sam nie zrobię ale wymiana wachaczy, końcówek(bez zbieżności) czy remont hamulców i owszem.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Popieram przedmówców jeśli chodzi o Sawę i o BRJ. Ostatnio koledze u Sawy wycinali katy. Zostawili osły puste puchy i jeszcze za to słono zapłacił. A może nie wszyscy wiedzą, ja się dowiedziałem dopiero niedawno i niestety po tym jak u kolegi w aucie zostały wycięte katy, że istnieje coś takiego jak skup zużytych katów i naprawdę płacą duże pieniądze. Pewnie Sawa się ucieszył z tak niedoinformowanego klienta jak mój kumpel bo wycieli katy w poliftowym E38 a jak wiemy są tam 4 katy. Dla mnie to po prostu złodziejstwo. Aha i obsługa okropna!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Napiszę coś od siebie nie dotyczy to co prawda BMW Miałem jeep grand silnik 2,7 CRD wiadomo Mercedes wymiana wtrysków

Wybrałem się do pana Wolińskiego to była jakaś masakra tak jak kolo ma klientów w d...pie tak chyba nikt nie ma żeby pomówić czekasz jak w przychodni 2 h potem coś załatwisz i czekasz odbiór auta 2 razy przesunięty ja dymam 50 km odbieram jadę staję pod domem kałuża: płyn chłodniczy, olej wspomagania, olej napędowy zajebisty mix

1. żeby wykręcić wtryski trzeba opuścić silnik silnik i owszem opuścili ale nie odkręcili żadnego przewodu i naderwali przewód chłodnicy ciekł i przewód wspomagania olej poszedł się j..bać.

2. diesel service :mad2: ta na wtryskach są takie zapinki które są zabezpieczone prostymi spinkami no ale po co odpinać spinki jak można to wyrwać i połamać w efekcie czego ropa lała się po silniku strumieniami dobrze że się nie spalił, bo stała jak jezioro w gniazdach wtrysków

Nauczka myślę że bym lepiej wyszedł prowadząc auto do ASO Lenartowicz

Moja rada omijać przerost formy nad treścią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Stanowczo nie POLECONY

Warsztat Węgorka w Chełmie , zaprowadziłem tam swoje BMW E36 325i zlecenie wymiana łańcuchów rozrządu, naprawa rozrusznika.

Odebrałem samochód i światła nie działają, pęknięta guma dolotu, pęknięta obudowa filtra owietrza, uszkodzony akumulator.

Gościo liczy sobie za łańcuchy około 50% więcej niż w aso w wawie, grzebie przy instalacji włożył stare cewki ( o której wymianie nie było mowy) liczy jak za nowe itp.

Boże chroń nasze BMKi przed takimi!!!

I jeszcze jedno gościo mechanik też ma BMW...

Moim zdaniem przed zarejestrowaniem samochodu BMW powini sprawdzać poziom inteligencji takim debilom..

Pozdrawiam wszystkich ktych któży za pare set złotych nie robią z gęby dupy.

POLECANY ELEKTRONI z Chełma to na wyjeździe na Lublin tam gdzie serwis tłumików. Znają się na rzeczy i nie oszukują

 

 

Jestem za! Polecam Węgorka na rejowieckiej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś odrobinę się wysilił i przeczytał przynajmniej posty z tej jednej strony w temacie, to wiedziałbyś o co najmniej 2 miejscach które wymieniłem- pomijając że pracują tam buraki- są w stanie zdiagnozować BMW. :search:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś odrobinę się wysilił i przeczytał przynajmniej posty z tej jednej strony w temacie, to wiedziałbyś o co najmniej 2 miejscach które wymieniłem- pomijając że pracują tam buraki- są w stanie zdiagnozować BMW. :search:

Czytałem posty, ale skoro ich odradzaliście to pytając miałem na myśli kogoś poza nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostykę zawiasu najlepiej robić w stacji "Orzeł" bodajże w miejscowości Ćmiłów z 10 km od Lublina w kierunku na Biłgoraj/Przemyśl, bo z tego co widziałem maja oni jako jedni z nielicznych w województwie 4 płyty odprężające i maja trochę pojęcia o zawieszeniach. Nie wiem czy podpinają pod kompa ale nie problem zadzwonić i zapytać. Ewentualnie możesz podjechać do Darka Sawy na Choiny, trochę gburowaty typ i bierze 80zł za podpięcie ale pracuje na dobrym sprzęcie i bankowo Ci zdiagnozuje.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Trochę już tych "bawarskich" specjalistów zwiedziłem. Mogę podsumować swoje wrażenia, może komuś pomoże moja opinia. Swoje auto robiłem w trzech miejscach:

 

:arrow: PEMIX CAR ( http://bmw-lublin.pl/ ). Byłem tam ostatnio. Warsztat prowadzą dwaj koledzy, mają także sklep w centrum motoryzacyjnym na olimpie. Testowali i następnie wymienili w moim aucie przepływomierz. Wrażenia jak najbardziej pozytywne, chętnie pogadali i poświęcili odpowiednią ilość czasu by zdiagnozować problem (nie ściągali dodatkowej kasy za samo podłączenie do kompa jak robią to niektórzy). Pracuje tam ich tylko dwóch (a raczej jeden bo drugi więcej siedzi w sklepie), trochę bmw się tam przewija, specjalizują się najbardziej w e36. Fajnie urządzony nieduży warsztat, wszystko co potrzebne jest, dodatkowo czysto i schludnie (niby mało ważne, ale mimo wszystko robi pozytywne wrażenie). Do tego kanapa dla klientów wymiata (jest w części warsztatowej, fajnie popatrzeć na "robiące się" auta). W sumie to dosyć przypadkiem trafiłem (przekierował mnie Jacek Orzech), ale wrażenie pozostawiło najlepsze z dotychczasowych miejsc.

 

:arrow: Jacek Orzech z Turystycznej. Jakiś rok temu wymieniali poduszki silnika i sprawdzali zawieszenie, ostatnio byłem w sprawie przepływomierza. Ogólnie wrażenia też ok, pan Jacek ma raczej sporą wiedzę w temacie co widać też po ilości aut jakie robi razem z pracownikami (kilku młodych mechaników). Najlepiej umawiać się z nim telefonicznie na początku tygodnia, ciężko się wbić bo zawsze ma co robić, a dodatkowo zawsze jak się z nim umawiam to go nie mogę zastać :) Mam wrażenie że gościo spi ze słuchawką od telefonu przy uchu i jest "mózgiem" całego warsztatu na turystycznej. Sam warsztat nie zachwyca, jak ktoś był to wie o czym mówię. Ale najważniejsze wiedzą co robią, dodatkowo da radę się poradzić i za samo "dobre słowo" nie trzeba się wykosztować (było tak ostatnio). W grubszych tematach silnikowych udałbym się raczej bezpośrednio do niego.

 

:arrow: Auto Perfekt Sawa ( http://bosch-sawa.pl/kontakt/ ). U Sawy robiłem sporo w zawieszeniu. Trochę mnie to kosztowało, mam wrażenie że cenowo bez rewelacji (mimo że wymieniali kilka rzeczy na raz w jednym miejscu to kasowali za każdą osobno). Na plus że da radę u niego zrobić dużo w krótkim czasie (wcześniej oczywiście trzeba się umówić), ma sporą ekipę, kilka podnośników, łatwy dostęp do części (bez konieczności zamawiania kilka dni wcześniej). Diagnozy komputerowej u niego bym nie robił (u mnie za bardzo nie miał ochotę dokładniej posprawdzać auto, choć na plus że jak nic w aucie nie znalazł to i kasy za to nie wziął choć w cenniku za podłączenie ma z 80zł). W przypadku mojego zawieszenia zapomnieli wymienić poduszek amortyzatora (auto po odebraniu dalej "tłukło" na dziurach mimo wymiany ponad 13 zużytych elementów), na plus warto zaznaczyć fakt że w ramach rekompensaty zrobili to potem za darmo i od ręki (nie zapłaciłem nawet za części). Właściciel to rzeczywiście taki trochę mało przyjemny "mruk", no ale chyba "ten typ tak ma" i raczej trzeba się do tego przyzwyczaić. W mojej opinii tematy zawieszenia oraz tematy typu "pilne" można spokojnie tam robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:arrow: Jacek Orzech z Turystycznej. (...)Sam warsztat nie zachwyca, jak ktoś był to wie o czym mówię. Ale najważniejsze wiedzą co robią, dodatkowo da radę się poradzić i za samo "dobre słowo" nie trzeba się wykosztować

Wszystko prawda - Jacek jest niesamowity - nie dość, że po ludzku poradzi i podpowie, to jeszcze, jak już się przekona, że masz trochę pojęcia i trochę Cię pozna, to ci udostępni swoje narzędzia i pozwoli samemu pogrzebać pod maską (oczywiście w granicach rozsądku :))

A że warsztat nie zachwyca? Racja, wygląda trochę jak stara szopa ;) I co z tego? Tu się głową, rękami i umiejętnościami pracuje, do tego nie trzeba marmurów, samochodowi dokładnie wisi, gdzie mu pomogą :)

 

A z dużych serwisów polecam Sabat na Budowlanej - robią absolutnie wszystko, od opon i klimy po blacharkę. Ostatnio większość rzeczy tam robię i jestem zadowolony i z obsługi, i z cen, i z szybkości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Ja polecma warsztat na ul Turystycznej 114 Auto-Perfekt.

Może to niepozornie wygladający zakład naprawczy, ale szef ma głowe na karku i potrafi zdiagnozować problem.

Podpięcie do kompa i sprawdzenie wszystkiego 70,00 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam Was

przeglądałem wasze opinie o mechanikach i rzeczywiście mam podobne odczucia. Swojego czasu zwiedzilem sporo warsztatów w celu diagnostyki komputerowej mojej e36. Niestety nikt w Lublinie nie był w stanie dać mi poprawnej diagnozy. Pan mruk skasowal mnie za podłączenie pod kompa, powiedział ze nie widzi żadnego błędu, podczas gdy auto nie było nijak dynamiczne. Ze błędu nie wywala ale czujnik pokazuje kosmiczne wartości nie zauważył. Chłopaki z Pemix'u walczyli jednak auto nie chcialo sie połączyc z ich interfejsem a cdif nie pokazywal wszystkich wartosci. Starali się, nie udało się ale nie skasowali złotówki. Szacun dla nich za dobre podejscie.

Obecnie prowadzę mały warsztat przy ul. Diamentowej(okolice skrzyżowania z wrotkowską, przy wiadukcie kolejowym) . Naprawiam wszystkie auta a Bmw z największą przyjemnością. Jeśli potrzebujecie pomocy to zapraszam. Posiadam komputer do diagnostyki BMW, spawam Mig'iem, wymieniam opony, wulkanizuję, oczywiście wymiany olejów, filtrów, zawieszenia, mechanika, wystawiam Faktury VAT. Cenami raczej nie wyrwę Was z butów.

Dla zainteresowanych podaje nr kom 517 432 119. W chwili obecnej nie mam jeszcze szyldu i cięzko trafic, więc proszę najpierw telefonować.

 

Pozdrawiam,

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam kilka dni temu usłyszłem dziwny szum, szelest w okolicach silnika.

Diagnoza krótka zdjęty pasek każdo jedno koło ruszone ręcznie: alternator, pompa wody, pompa klimy, rolka napinająca i rolka prowadząca. Rolka prowadząca wydała się podejrzana w sensie bardzo lekkiego szumu? po wymontowaniu. Zamontowana nowa zapalony i słyszymy dalej to co było bez jakich kolwiek zmian.

Dodatkowo jest to słyszalne w środku samochodu od obrotów od 1500 do 2500 (najwyraźniej 2000). Jest to słyszalne na postoju i w czasie jazdy. Nie ukrywam, że mnie to denerwuje. Z powrotem został zdjęty pasek i uruchomiony silnik na 5-7sekund na 1500-2000 obr/min. Praca silnika bez zmian. W tym momencie moje możliwosci się skończyły i zaczełem pytać mechaników. -diagnozy są rózne: wadliwe koło pasowe, rozjechana dwumasa, uszkodzone łozysko w kole zamachowym, głośna praca pompy oleju, luzy na łożyskowaniu wałków wyważających.

Jak poczytałem te wszystkie posty to wydaje mi się, że podzielam co niektórych smutny los.

E60 N-47 2008r przebieg 137tys. CO SĄDZICIE?

Za wskazówki z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.