Skocz do zawartości

Łódzkie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 722
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja odradze zastec :P to są chyba najwieksi partacze jakich znam. Nie dość że na wstępie atakują tekstem "nie dajemy gwarancji bo się coś może popsuć" a po drugie zostawiają takie druty że aż się przykro patrzy. To opinia którą wyrobiłem sobie 4 lata temu, nie mówie może coś się zmieniło, chociaż wątpie :P

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gdzie w Łodzi najlepiej podjechać na kompa?

 

Chciałem sprawdzić błędy i zrobić analizę spalin.

Dzięki

Więckowskiego 87. Rafał Cander 604-607-515. Polecam z czystym sumieniem. Trzeba dzwonic i sie umówić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ja z własnego doświadczenia mogę polecić firmę Magnetto i pana Lipińskiego w Zgierzu (ul. Łódzka, przy komisie "Autostrada"). Naprawiałem u nich sterownik ABS-u przy e39 i jestem zadowolony z naprawy, koszt 200 zł., rok gwarancji, cała operacja trwała pół godziny i przy okazji poprawili jeszcze pozostałe 3 luty w sterowniku, żeby za chwilę coś znowu nie padło. Z tego co się orientuję robią też inną elektronikę. Jechałem tam 175 km. w jedną stronę, ale było warto :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Od niedawna jestem użytkownikiem BMW E91 320d. Postanowiłem na dobry początek wymienić w aucie olej wraz z filtrami (mam pełną i potwierdzoną w ASO historię serwisową, ale zawsze jak zaczynam eksploatacje auta używanego to dla spokoju sumienia robię taki serwis). Serwisy olejowe auta chcę kontynuować w ASO BMW (dla posiadania pełnej dokumentacji serwisowej przy dalszej odsprzedaży za jakiś czas). Jestem spod Warszawy - sprawdziłem oferty wszystkich ASO z Warszawy i z Łodzi. Najciekawszą ofertę cenową na usługę przedstawiło mi ASO Tłokiński z Łodzi. Ponadto pracownik tego ASO wydał mi się najbardziej konkretny i zorientowany w temacie - w wielu pozostałych ASO dzwoniąc z pytaniem o koszt usługi czułem się jak intruz. Czytałem jednak opinie na forum o ASO Tłokiński i trochę się zaniepokoiłem. Opinie te są jednak najczęściej sprzed kilku lat, kiedy Tłokiński był monopolistą na rynku łódzkim. Dlatego chciałem zapytać czy ktoś z forum serwisuje obecnie w tym ASO swoje auto i mógłby powiedzieć coś na temat rzetelności tego serwisu (chodzi mi o serwis mechaniczny)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Polecam Premium Arenę zdecydowanie. Zastanawiam się tylko po co chcesz robić to w ASO? To tylko olej i filtry. A tak z ciekawości.. ile kosztuje w ASO sama wymiana oleju, w sensie, gdy przynosisz swój olej, filtry itd?

 

W Warszawie masz bardzo dobry, nieautoryzowany serwis Auto Classic Service w Raszynie. Naprawdę mają pojęcie o BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie....akurat sama wymiana oleju i filtrów to spory koszt w ASO a dla samego wpisu w historię to nie ma sensu.Tak jak napisał kolega są inne nieautoryzowane ale sprawdzone serwisy i ceny też zupełnie inne a Tłokinski jeśli chodzi o wymianę też ci to zrobi bezproblemowo....Premium Arena też jest spoko :wink:

W łodzkim mozesz podjechać do Radka z Kliniki BMW http://www.klinika-bmw.pl/

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

przejrzałem cały temat i nie znalazłem żadnego polecanego mechanika do BMW w okolicach Wielunia, Sieradza i Zduńskiej Woli. Mam e46 330i i problem z gubieniem płynu chłodniczego oraz (chyba) z padającym Vanosem (motor jest na podwójnym). Jest ktoś kompetentny kto by się tym dobrze zajął w okolicach tych miast co napisałem?

Osobiście do Łodzi mam ponad 100km :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Tłokińskiego za wymianę oleju, filtra oleju, filtra powietrza i filtra kabinowego wraz z materiałami zaproponowali ok. 980 zł. Dla porównania Premium Arena Arena zaproponowała ok. 1300 zł. W warszawie najtańszy jest Rawski - 1180 zł, reszta ok. 1300-1500 zł. W warszawskich ASO olej wyceniali na ok. 450 zł (5,2 l), więc przy rabatach U Tłokińskiego pewnie wyjdzie min. ok. 350 zł do odliczenia za własny olej - będę to jeszcze sprawdzał, bo olej chciałbym przywieźć swój (zawsze to ok. 150 zł oszczędności).

 

Dzięki za namiary na Klinikę BMW i Auto Classic Serwis z Raszyna (mam go bliżej). Słyszałem jeszcze o dobrym serwisie w Pruszkowie: http://www.auto-klinika.com.pl/ - kolega, który jeździł kiedyś e90 polecał mi ten warsztat.

 

Co do wyboru ASO nie jestem jeszcze do końca przekonany, ale z mojego doświadczenia wynika, że przy późniejszej odsprzedaży tego typu auta pojawiają się problemy jak nie ma historii serwisowej do końca, a auto jest z importu. Auto jest z 2008 r. i ma niecałe 150 000 km przebiegu - to jest dość niski przebieg jak na diesla z tego rocznika. Samochód dokładnie sprawdziłem sam i sam go przyprowadziłem do Polski. Nie chcę się potem potykać przy odsprzedaży za kilka lat z kupującymi, którzy będą mi kwestionować przebieg, twierdząc, że auto z importu po 8 latach jazdy nie może mieć np. 180 000 km. Tak sprawa będzie jasna - zapraszam do ASO - z kluczyka wszystko będzie sprawdzone i nie będzie na ten temat dyskusji. Oczywiście nie myślę o tym, żeby do ASO jeździć na wymianę klocków hamulcowych czy ewentualne naprawy (oby takich poważniejszych nie było) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Bełchatów moze być ??

 

Dominik 516 057 004 na wjeździe od Wielunia ok 2 km przed Bełchatowem skręcasz w prawo i zaraz w lewo przy stacji benzynowej ( chyba Bliska ) a z daleka widać szyld BMW

Mam uraz co do Tych Panów.Miałem u nich swoje 330d wymieniali mi 3 wtryski i moduł komfortu.Moduł nie do konca zrobiony w sensie(gdy się zamykało nie swieciły migacze) a druga rzecz po przejechaniu dłuzszej trasy czyt. Polska Niemcy w połowie drogi zaczęła lac się ropa. Potem moj mechanik powiedział,ze niby jakiejś uszczelki nie zakrecili.

_s0.zmniejszacz.pl_DSC_0024_zmniejszacz-pl_878220.jpghttp://www77.zippyshare.com/thumb/56466293/file.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i moduł komfortu.Moduł nie do konca zrobiony w sensie(gdy się zamykało nie swieciły migacze)

 

Akurat to jest kwestia zakodowania a nie nieprawidłowo zamontowanego/wymienionego modułu komfortu :wink:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.