Skocz do zawartości

kosa83

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kosa83

  • Urodziny 15.10.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    kiedyś: E46 320d touring (2000)
    E39 525d touring (2002)

Osiągnięcia kosa83

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. czyli śmiało można kupować jeden z poniższych bagażników i montować go w E39 kombi bez relingów (w dziury w dachu) ? http://allegro.pl/show_item.php?item=6186228991 http://allegro.pl/show_item.php?item=6170346669 http://olx.pl/oferta/bagaznik-dachowy-e39-sedan-oryginal-jak-nowy-CID5-IDfk9MW.html ?? Z góry dzięki za odpowiedź. Nie mam niestety jak tego sprawdzić osobiście, a powyższe oferty są ładnych kilkaset km od mojego miasta.
  2. Coś było z przodu? Brak spryskiwaczy do xenon
  3. kosa83

    Łódzkie

    Gdzie w Łodzi najlepiej podjechać na kompa? Chciałem sprawdzić błędy i zrobić analizę spalin. Dzięki
  4. U mnie jest wszystko ok dopóki nie wrzucę piątki. Lewarek na dwójce drży zawsze. W starej e46 miałem podobne objawy dopóki nie wymieniłem poduszek silnika i skrzyni. Prawdopodobnie mają też na to wpływ. Podjadę do warsztatu i niech się wypowie fachowiec.
  5. mały update. Dzisiaj rano w drodze do pracy wszystko działało tak jak powinno. Samochód płynnie ruszał na samym sprzęgle. Biegi wchodziły mięciutko. Dopóki nie wrzuciłem na chwile piątego biegu (jedyna dłuższa prosta w drodze do pracy, więc trzeba porozmawiać z silnikiem :wink: ). Od tego momentu lewarek przesunął się w prawo. Wczoraj szukałem informacji o moich problemach na forum i spotkałem się z pojęciem "naprawa piątego biegu". Możliwe, że również u mnie muszę tego dokonać :). Zaraz poszukam sobie info o tej przypadłości.
  6. hejka, jestem szczęśliwym posiadaczem 525d w wersji touring. Jeżdzę od niedawna, ale mam już kilka irytujących usterek, które chcę za wszelką cenę wyeliminować. 1. Gałka jest jakby przekrzywiona w prawo. Nieraz ciężko jest wrzucić jedynkę. Czasami robię ruch, żeby wrzucić dwójkę i w ostatniej chwili do góry i wbijam jedynkę. Podobny problem miałem w starszej e46, ale występował on okresowo. Czy to wina poduszek skrzyni i/lub silnika? 2. Ruszanie na samym sprzęgle. W e46 byłem w stanie ruszyć samym sprzęgłem. W e39 muszę lekko przygazować (jak w benzyniaku), bo inaczej mam wewnętrzne przeczucie, że zgaśnie. Jutro na spokojnie spróbuję ruszyć tylko sprzęgłem i dam znać co i jak. 3. Tylko na dwójce - lewarek drży dość wyczuwalnie. Na innych biegach problem nie występuje lub jest niewyczuwalny. 4. Zadawałem już to pytanie w temacie o zakupie e39, ale nie dostałem odpowiedzi (a szukajka nic nie pokazala). Czy w moim silniku występują nieszczęsne, urywające się klapki kolektora? Z góry dziękuję za pomoc.
  7. Chłopaki szybkie pytanie. Planuje jutro kupić E39 525d (m57). Czy są w nim te nieszczęsne, urywające się klapki kolektora?
  8. kosa83

    E39 Zegary

    Dzięki :cool2:
  9. kosa83

    E39 Zegary

    witajcie, planuje przesiadkę z e46 do poliftowego e39 525d. Ogólnie zacząłem się dopiero rozglądać, ale już na początku na oczy rzuciły mi się różne zegary w autach poliftowych. Może pytanie będzie dziwne, ale czy to jest uzależnione od wyposażenia? Czy były różne zegary do wyboru podczas konfiguracji auta? Staram się już po zdjęciach odfiltrować "przeszczepy", w których fakty się nie zgrywają :wink: , aby zaoszczędzić sobie kilometrów i nerwów. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. pozdro Przykład 1: (duży wyświetlacz): Przykład 2: dzielony wyświetlacz (widze bieg skrzyni automatycznej, więc to może być powód innych zegarów) Przykład 3: zegary "w ramkach"
  10. prawdopodobnie zrobię auto tutaj: http://www.blacharstwo-lakiernictwo-lodz.pl/ Andrzej Biniaszczyk, Transportowa 9 w Łodzi. Oczywiście po robocie dam znać co i jak.
  11. siemka, poszukuję sprawdzonego i zaufanego lakiernika w Łodzi i okolicach. Do poprawy klapa bagażnika i błotnik - niestety rdza. dziękuję za wszystkie namiary.
  12. dziękuję. wszystko jasne. :duh: pozdrawiam
  13. siemka. dzięki za wszystkie opinie. Ale nie do końca wiem jak wyjąć ten ogranicznik bez rozbebeszania drzwi :mad2: Wyjmuje się go zapewne od wewnątrz. Czyli muszę odkręcić też tą blachę, co jest pod gumą. Dobrze kombinuję?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.