Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mimo małej ilości postów oraz w pewnym sensie zarzutu, że mało piszę (ale mniejsza z tym) polecę już nie raz, nie bez powodu polecany serwis, a mianowicie:

 

Auto Classic Service

Adam Kunc

19 Kwietnia 63, Raszyn - Rybie

+48 603 975 574

biuro@autoclassicservice.pl

 

Miałem okazję korzystać kilkukrotnie, choćby ostatnio przy wymianie uszczelniaczy ASB, wcześniej chłodnicy, elementów układu zawieszenia i paru innych drobnych napraw.

 

Ceny przystępne, bardzo dobry kontakt i odporność na marudzenie :wink: a przede wszystkim wysoka jakość usług to niewątpliwe zalety Auto Classic Service i Pana Adama ( na forum anjinsan)

 

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich :)

Jestem posiadaczem BMW dopiero od miesiąca ( 318 i z 2003 r 2.0 benzyna) wiec dopiero raczkuje jako maniak BMW :)

Po zakupie auta szukałem jakiegoś dobrego warsztatu w woj. mazowieckim tak żeby ktoś konkretny mógł wszystko posprawdzać i wymienić co jest do wymiany.

Z cała odpowiedzialnością polecam Adama Kunca z Raszyna- naprawdę zaj.............ty koleś.

Czytałem dużo forum i były w nim częste wzmianki o tym warsztacie. Tak jak ktoś już pisał- warsztat nie robi wrażenia ale jeżeli chodzi o robotę to naprawdę CHYLĘ CZOŁO :)Generalnie to było tak: po kupnie auta i wymianie oleju zauważyłem że jest wypięta jakaś spinka przy czujniku w silniku !!!! nie wiedząc co to jest umuwiłem sie na pierwsza wizyte do Pana Adama.

Po sprawdzeniu zawieszenia okazało sie ze do wymiany były 2 tulejki na wachaczach ( zrobili od reki 400 zł z robocizną) oraz 1 z 2 sond lambda ta za katalizatorem ( tez wymienione od reki 350 zł z robocizna) tak więc 2 usterki za jednym razem i mysle że za rozsądne pieniądze.Umówiłem sie na kolejny termin który był wczoraj celem sprawdzenia co jest z ta wsówką. No i mo drodzy co sie okazało. Po podpieciu tej odpietej wsówki silnik tak dziwnie pracował- grzechotał w pewnym zakresie obrotów. Czytajac forum wskazywałoby to na VANOS ale ale nie, obeszło sie bez tego. Po podłaczeniu do kompa Adam doszedł do tego ze uszkodzony jest czujnik ale nie ten który był wypiety tylko drugi ( bo jest 2) wymienił ( 100 zł) i auto poprostu rakieta,REWELACJA.Jednoczesnie wczoraj został odpowietrzony układ korbowy ( chyba dobze zapamietałem) bo ciekło z dołu ( roboty bylo sporo bo wyjmowali kolektor, wymienili komplet uszczelek i teraz gra, wszystko suche).Koszt całej 2 wizyty ( części + robota 830 zł). Adam Kunc- POLECAM POLECAM POLECAM POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

NIE Mag-Pol Piaseczno, moje pierwsze wizyty w tym warsztacie były jakieś 4-5 lat temu. I wtedy polecałem teraz odradzam a nawet trzymam się z daleka.

 

W e34 waliło mi coś w silniku na 6 cylindrze, fachowcy stwierdzili krzywe podkładki które są przy mocowaniu korbowodu, wymienili cały koszt 500zł. W momencie jak odbierałem samochód zwróciłem uwagę, że silnik pracuje gorzej niż wcześniej. Odpowiedź ich prosta: musi się wszytko ułożyć i tak się układało, że po 10km tak napieprzało, iż bałem się, że zaraz coś się urwie. Powrót do warsztatu i zaczynają się baje, krzywy wał może tłoki itd. Po 7 dniach jak dalej nic nie zrobili i wymyślali nowe teorie z kosztami około 2tyś zł. Kupiłem drugi silnik z niemcowni i miałem spokój.

 

 

Przegląd wesoła-miłosna

Zresztą dziś zrobili mnie w bambuko na przeglądzie w Wesoła-Miłosna koło marcpolu, Pan Krzysztof Doliński w moim E39 stwierdził mały luz na jednym wahaczu a na drugim to nie był pewien bo się nie zna na BMW. dodatkowo stwierdził, że mam trochę za słaby ręczny. Po tym zapytał się co robimy z przeglądem ja zrobiłem oczy a on mi wywala tekst, że mam nie sprawne zawieszenie i zły ręczny. Efekt taki że przegląd zamiast 162 kosztował 200zł a ten kutafon jeszcze daje wizytówkę dla zaufanych na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam swoją firme Felgenman.pl

 

 

Profesjonalna renowacja felg - prostowanie , polerowanie , lakierowanie tradycyjne i proszkowe , spawanie aluminium , adaptery , dystanse , wkładki centrujące .

 

Najniższe ceny w Radomiu największy profesjonalizm.

 

Zapoznaj się z oferta na www.felgenman.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
NIE Mag-Pol Piaseczno, moje pierwsze wizyty w tym warsztacie były jakieś 4-5 lat temu. I wtedy polecałem teraz odradzam a nawet trzymam się z daleka.
Coś w tym jest

 

ale może powiem tak, w pewnym sensie polecam ten warsztat, czyli Mag-Pol Bis w Piasecznie ale pod jednym warunkiem, że auto trafi do mechanika o imieniu Piotr, jest to chyba najstarszy stażem mechanik w Mag-Polu

 

był czas że było naprawdę super, do momentu gdy właściciel przyjął kobitkę, która wszystkim się zajmuję, a trzeba przyznać że nie ma pojęcia jak dobrze prowadzić biznes a co gorsza cennik jaki stosuję to już nie to samo co za czasów gdy wszystkim zajmował się właściciel, jednocześnie zero dbania o stałych klientów :duh:

 

dlatego mam mieszane uczucia, gdyż z jednej strony jest tam dobry mechanik, który od lat radził sobie sobie z problemami w moim aucie a z drugiej strony obsługa "biurowa" jest beznadziejna

 

i dlatego gdy potrzebuję coś pilnego naprawić czasem jeszcze bywam tam, ale coraz częściej mówię sobie że to już ostatni raz i że czas poszukać nowego mechanika, który zajmie się odpowiednio moim autem i będzie szanować mnie za to że będę jego stałym klientem, bo to chyba jest najważniejsze w biznesie a właściciel Mag-Polu chyba trochę o tym zapomniał, a szkoda :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że to mój pierwszy post ale za sprawą tego forum wybrałem jak widzę dobrego fachowca więc chciałbym aby inni nie mieli mojego problemu.

 

Sprawa tyczy się automatycznej skrzyni biegów w e34 540. Skrzynia 5hp30...

Otóż...rzecz się zaczęła gdy skrzynia była 60tys km po kapitalnym remoncie. Skrzynia poszarpywała przy niskich obrotach, oraz gdy się rozgrzała to miała problem z zapięciem wstecznego czy jedynki. Dzwoniłem po różnych fachowcach i generalnie doszedłem do tego by zmienić olej.

Z zamiarem zmiany oleju dzwoniłem najpierw do samko. Człowiek z tamtąd twierdził że zna tą skrzynię "na wylot" i udowadniał mi że wchodzi do niej 4 lity oleju na sucho, a sama skrzynia waży 30-40kg. Dla nie wtajemniczonych dodam iż wchodzi w nią 12l oleju na sucho, 8 przy wymianie, a skrzynia waży 120kg bez oleju...

Po takim 'powitaniu' do tej pory nie mam o czym z nimi rozmawiać.

Na wymianę umówiłem się w końcu z człowiekiem z ul. Piotra Skargi, który powiedział że się przeniósł na ul. Rzeszowską 4 (warszawa). Wg mojego rozpoznania człowiek ten ma dobrą opinię.

Niestety jak się okazało nalał do skrzyni 2l oleju za mało (!!!) i jak się dziś okazało wlał tam zwykły olej przekładniowy a nie do skrzyń automatycznych (!!!)...W związku z powyższym aktualnie wstępuję na "wojenną ścieżkę" z tym "fachowcem"...

Przygodę skończyłem w firmie Midparts wymianą oleju, filtra i jednego z czujników. Nareszcie skrzynia zachowuje się tak jak należy.

 

 

A skoro mowa o polecanych warsztatach to jeśli chodzi o mechanikę, zawieszenie, elektrykę, klimę itd to pod Wołominem (w majdanie) jest jeden fachowiec. Naprawdę gorąco go polecam. Przy drobiazgach nie jest najtańszy ale przy poważniejszych rzeczach ceny są śmieszne...Przykładowo za wyjęcie uszkodzonej chłodnicy klimy (by ją wyjąć należy rozebrać układ chłodzenia) i złożenie samochodu do stanu jeżdżącego, potem włożenie nowej chłodnicy i ponowne poskładanie reszty zapłaciłem 300zł brutto... samo nabicie klimy to koszt około 120-140zł w tym samochodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego co za bajki piszesz, aby wyjąć chłodnicę klimy trzeba :

1.zdjąć zderzak

2.zdjąć wentylator klimy

3. zdementować chłodnicę

to tyle jeśli chodzi o klimę, nie trzeba ..."(by ją wyjąć należy rozebrać układ chłodzenia)" :duh:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego co za bajki piszesz, aby wyjąć chłodnicę klimy trzeba :

1.zdjąć zderzak

2.zdjąć wentylator klimy

3. zdementować chłodnicę

to tyle jeśli chodzi o klimę, nie trzeba ..."(by ją wyjąć należy rozebrać układ chłodzenia)" :duh:

pozdrawiam

 

Mówimy o BMW e34 540i

Aby wyciągnąć chłodnicę klimy trzeba wymontować najpierw chłodnicę wody.

Jak zdejmiesz zderzak to pozostanie jeszcze na drodze belka pasa przedniego... Niestety próbowałem wyciągnąć chłodnicę klimy do przodu i wiem że się nie da, ba nawet wiatraka się wyjąć nie da. Wiem że w innych samochodach wyciąga się ją do przodu. Tu jednak tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Samochód: E39 535i 1997 bez vanosa

 

Objawy: wibracje silnikia na biegu jałowym, niskie obroty, czasami gaśnie

 

Oczywiście u Pana Adama z Raszyna byłem kilka razy i każdemu polecam, ale niestety mojego problemu nie udało się tam rozwiązać. Co nie zmienia mojej opinii, po prostu polecam, solidnie i z dobrym podejściem do klienta :) .

 

Auto-Sew na Zaciszu, termin dostałem na 10 czerwca... Cóż można tu powiedzieć.

 

Jestem trochę już zrezygnowany i bliski pojechania do ASO, chyba że jest jeszcze gdzieś w woj. Mazowieckim ktoś kto się bardzo dobrze zna na silnikach M62? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mcdr i Biotit: Odczepcie sie od uzytkownikow z mala iloscia postow, bo nie kazdy ma czas na start w maratonie "kto napisze wiecej". 100 postow dla kogos, kto sie aktywnie nie udziela, a jedynie przeglada forum to naprawde duzo. A tacy jak np. Ja tez czasami maja cos do powiedzenia w interesujacym ich temacie.

 

Akurat na forum jestem dluzej niz Mcdr, a od Biotita niewiele krocej. A postow mam kilkanascie. I jezdze wysokopojemnosciowymi piatkami o 5 lat, takze troche warsztatow znam.

 

Co do warsztatow, to Adama polecam, ale potrafi odwinac czasami przykre numery (mnie przewod od chłodzenia, który zapomniał wymienić, chociaż go sam kupiłem i przywiozłem pękł nad morzem). Jednak nie wynika to z niekompetencji, tylko raczej z braku asertywności, przez co na głowie ma czasami 200% tego, co jest w stanie udźwignąć.

 

Auto-Sew - mówić nie trzeba, najbliższe możliwe terminy napraw mówia wszystko.

 

Mag-Pol - sam go wczesniej polecalem, natomiast nie jest to juz aktualne. Nie ta ekipa (pozostal jeden kumaty) i nie to podejscie do klienta. Wciaz mozna tam cos wymienic (Sam wymienialem ostatnio tarcze+klocki, końcówki drążków, uszczelkę dekla, wycieraczki, zrobili mi kluczyk itp.), ale to sa drobiazgi, ktore bardzo ciezko zchrzanić. Z grubszym problemem wybralbym sie tam tylko w ostatecznosci i bardzo uwazal na to co mi powiedza, choc do ich dotychczasowych napraw nie mam zastrzezen.

 

Do reszty warsztatow w Mazowieckim nie ma co w ogole zagladac, bo ich wiedza o naprawianiu Beemek jest mniejsza od mojej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

jeżeli o mnie chodzi to mogę polecić jeszcze jeden warsztat w którym ostatnio byłem

pojechałem tam dlatego że u seweryna za długi termin, a adam też nie za bardzo miał czas

 

miło się zaskoczyłem, bo Pan Wiesiek poradził sobie szybko i sprawnie z moją usterką,

gdzie w innym serwisie nie wiedzieli jak się za to zabrać (nazwy serwisu nie podam bo chłopaki zaczynają i na pewno się wyszkolą w temacie)

może nie jest aż tak profesjonalnie jak u Seweryna, ale z czasem będzie :norty:

 

zakres napraw Pana Wieśka to:

mechanika, blacharstwo, lakiernictwo

 

POLECAM :cool2:

Wiesiek 603374193

 

Majdan 67, dojazd: - w miejscowości Zakręt w prawo na Lublin, kilka kilometrów i po prawej stronie będzie widać budynek z napisem FORD, za tym budynkiem jest posesja Pana Wieśka

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
witam, czy ktoś z Was mógłby polecić jakiś warsztat w okolicach Wesołej - Starej Miłosnej w Warszawie ? padło mi nivo w e61 i z racji tego że tył praktycznie szoruje po jezdni a amortyzacja jest niemalże zerowa nie chcę zbyt daleko jechać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

polecam seriws na BIAŁOŁĘCE, robie tam swoje becie, przekopiuje tu ich reklamę będzie najprościej

SERWIS OLEJOWO-WULKANIZACYJNY AUTO MAKO

ZAPRASZA:

-wymiana opon*

-wulkanizacja

-wyważanie opon*

-sprzedaż opon

-sprzedaż oleju

-wymiana oleju, filtrów

-sprzedaż części

-wymiana klocków

-wymiana amortyzatorów

-wymiana tarczy hamulcowych

-inne naprawy*

Warszawa

Ul. Płochocińska 120

Tel. 518-578-518

*Dotyczy tylko samochodów osobowych i dostawczych.

 

 

-PŁYN DO SPRYSKIWACZY 5L - 10 ZŁ

-ZOBACZ NASZE AUKCJE NA ALLEGRO:

 

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=13870803

 

ORAZ NA OFERII:

 

http://oferia.pl/wykonawca/firma/Marcin-Koperski/181147/uslugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalnie odradzam!!!

 

A więc tak, jeździłem do nich od ponad 2 lat i w sumie było spoko, poza tym, że jakoś nigdy nie mogłem się doprosić informacji na e-maila odnośnie kosztów wykonanych napraw. Przez co do końca nie wiedziałem jak robiłem kilka rzeczy, co ile i za ile było robione. Ale, że było robione jak myślę, ok, bo w sumie nic się nie działo to OK. Do czasu...

Kupiłem w marcu u nich opony, zrobiłem, klocki, tarcze z tyłu, ręczny i takie tam. W czasie przeglądu okazało się, że może już można by było pomału przygotować się do wymiany tulei wahacza wleczonego (tył). Ale w sumie powiedzieli, że jednak jeszcze nie trzeba chyba. później podpytywałem jeszcze o te tuleje i tuleje wahliwego i w obydwu przypadkach było: nie, jeszcze pan pojeździ z uśmiechem.

Okazało się jakimś cudem dziwnym, że nie jeździ mi za prosto. Za nim zrobię geometrię se pomyślałem, to pojadę do nich jeszcze raz i pomimo wszystko poproszę o wymianę tulei wleczonego i poodkręcania(poluzowania) wszystkich śrub potrzebnych do ustawienia geometrii, bo auto chyba nie miało ustawianego tyłu od samego początku, a wszystko będzie niejako przy okazji i żeby na geometrii nie powiedzieli, że czegoś "nie mogą". Więc pojechałem, zostawiłem, powiedzieli, że zrobią... Zostawiłem w poniedziałek po południu, we wtorek mieli zrobić. Gdybym we wtorek nie zadzwonił przed ok.17.00 (pracują do 18.00, a ja mam ładny kawał drogi na dojazd do nich) to chyba by nie zadzwonili, że nie mam po co jechać. Zajefajnie by było jakbym jechał 1,5h i się okazało, że jednak jeszcze nie. A nie dla tego, że się okazało, że uwaliła się śruba przy odkręcaniu tulei. Więc mają opóźnienie i do następnego dnia do popołudnia się umawiamy. Następnego dnia sprawa się powtórzyła i znów nie byłem poinformowany w czas sam się musiałem dopytywać w trzech telefonach czy dziś a jak nie to kiedy. Ona na to, że czekali na narzędzia i w ogóle, ale nie powiedziała mi od razu, że to będzie następnego dnia. No i okazało się, że jednak będzie następnego dnia czyli we czwartek. Zadzwoniła Ona tym razem o 12.00 - przypominam wzięli się do roboty we wtorek, że auto jest do odbioru. że już powymieniali i koszt będzie - o dziwo, ale miło - taki jak się umawialiśmy. Podpytałem pierwszy raz czy zluzowali inne śruby potrzebne do ustawienia geometrii, powiedziała że tak. Więc pojechałem odebrać. Przyjechałem, miła gadka o tym o tamtym, że roboty trochę było, ale jest git majonez i w ogóle. Zapytałem drugi raz czy poodkręcali wszystkie śruby potrzebne do ustawienia geometrii tak żeby w warsztacie już mi nie mówili, że czegoś nie mogą znów odkręcić. Znów zapewnienie, że wszystkie tak. Więc pojechałem następnego dnia na geometrię z rana i gość zabrał się najpierw za sprawdzenie "odkręcalności" śrub, żeby zobaczyć czy da radę na szybko. Więc ja z uśmiechem, że właśnie wyjechałem od mechaników więc nie ma potrzeby, ale profilaktycznie zaczął sprawdzać. Więc oczywiście przy wleczonego tulejach poszło gładko bo tam miałem wymieniane tuleje więc przeszedł do wahliwych. Tam z lewej strony się zatrzymał bo nie dawała rady i powiedział, że chyba panu coś nie odkręcali, ale przeszedł na prawą i z prawej od jednej strony nakrętki poszło gładko, więc jednak odkręcili ?, i przeszedł znów na lewą, popróbował jeszcze dwa razy ciut mocniej ale bez wielkiego wysiłku,i śruba trach.... poszła... no to ładnie se myślę, więc przeszedł jeszcze raz na prawą i od strony łebka spróbował, a tam też stoi... i d..a... No to ładnie mnie urządzili... W końcu zrobiłem za dodatkowe pieniądze 700 zł w zaufanym warsztacie. Okazało się, dodatkowo, że tuleja wleczonego z prawej, którą wymieniali jest źle wprasowana i nie da się ustawić geometrii. To już mnie dobiło i chciałem jechać tam i ostro się posprzeczać. Ale oczywiście ze mnie trąba, bo przecież poza kwitem zapłaty kartą nie miałem nic od nich, że to robiłem. Więc odpuściłem.

 

Także urządzili mnie na ładne kilkaset złotych. TOTALNIE ODRADZAM - TOTALNA NIEKOMPETENCJA I OSZUSTWO, bo tak to trzeba nazwać. Przecież ja bym się nie obraził jakby mi powiedzieli, że wie pan, bawiliśmy się tyle z tamtymi tulejami, że już innych śrub nie chcemy ruszać, albo będzie to kosztowało tyle i tyle. I nie było by problemu, a nie kłamać, że się coś próbowało.... nie mówiąc o źle założonej jednej tulei i co się na koniec okazało w ogóle jeszcze, że tuleję wleczonego z lewej założyli mi jakoś na dwie śruby, po coś pocieli pokombinowali jak się tamta chyba urwała....Masakra....

 

Gdzie mnie uratowano (niestety za dodatkową kasę) z tym, że tam tylko zawieszenia to Auto Błoński w Zielonce.

To jest dość spory warsztat z 6 czy 7 stanowiskami, w którym w ciągu kilku sekund rozkręcają cale zawieszenie :) prawie jak w formule 1 :D

I do tego goście są tani! Za geometrię w moim e 36 płacę 100 zł!!! Sprawa szybka i fachowa, bo goście się zajmują tylko i wyłącznie zawieszeniami, a mają non stop klientów więc mają doświadczenie, a co za tym idzie wiedzę!!!

Sprawa tylko tak wygląda, że tam się nie umawia, tylko przyjeżdża i staje w kolejce :D i czeka :) A więc jak widać wszystko naprawdę trwa szybko, bo przecież nikt by nikogo nie trzymał przez pół dnia na jakiejś robocie.

 

Tak więc MAG-POL zupełnie odradzam!!!!!

A jeśli chodzi o zawieszenia to Auto Błoński!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

czesc,

 

czy mozecie polecic jakiegos lakiernika w warszawie (najlepiej poludnie - ursynow) / najblizszej okolicy warszawy (np. konstancin) - chodzi o prosta sprawe, usuniecie 2 ognisk rdzy na tylnej klapie

 

pozdr

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zawieszenia Auto Błoński w Zielonce to ja ich jednak omijam...

Warsztat ma całkiem niezłą opinię z tego co słyszałem, ale ich ceny są, jakby to powiedzieć, z kosmosu...

 

Kawałek dalej - w Wołominie jest warsztat zajmujący się zawieszeniami, kołami, hamulcami itd na ulicy Niepodłegłości 213a jakieś 200 od cmentarza. Wszelkie kwestie związane z ich zakresem prac robię właśnie u nich i jestem bardzo zadowolony. Jedną ich wadą jest to, że trzeba się umówić tak na 1,5 tygodnia wprzód. No chyba, że ktoś chce zostawić samochód na dzień lub dwa (by mogli to zrobić jak znajdą czas) to wtedy dzień czy dwa. Po umówieniu jak przyjechałem z częściami, wymianę poduszek amortyzatorów w e34 zrobili w 2h za 100zł.

 

Dla porównania:

Wycena robocizny u Auto Błoński - 400zł - zostawić samochód, do odbioru najwcześniej następnego dnia...

Robota w Wołominie - 20zł (facet zrobił to niejako przy okazji, od ręki i z ciekawości w 15 minut...)

 

Porównanie kolejne:

Geometria jak napisał kolega wyżej u Auto Błoński kosztuje 100zł

W Wołominie robiłem już wiele razy (w różnych autach) za każdym razem za 60zł...

 

i jeszcze jedno porównanie:

W Wołominie na ul. Kleeberga (chyba Kleeberga 40) jest firma zajmująca się sprzedażą opon, wyważaniem kół i wulkanizacją.

Do tej pory byłem z nich zadowolony, jednak pojawiło się ale.

Dosłownie 3 razy wyważali mi koła. Za każdym razem wracałem bo nadal szarpało kierownicą.

Na ul. Niepodłegłości facet od razu zobaczył że potrzebne są pierścienie centrujące, potem zaś po ich założeniu wyważył koła, ponieważ szarpania zmalały, ale nie ustały.

Cała operacja wyważania zajęła ponad godzinę i się powiodła...

Trwało to niezwykle długo, ale i zrobione było to tak jak do tej pory się jeszcze nie spotkałem.

Facet wytrzepał błoto z bieżnika, niemal umył koła by nie było dodatkowej masy (przypadkowo rozmieszczonej) i dopiero brał się za wyważanie. Jak widać takie podejście dało oczekiwany rezultat.

 

P.S. W Wołominie na ul. Armii Krajowej 85A warsztat robiący zawieszenia prowadzi brat właściciela Auto Błoński z Zielonki. Ten nie dość że drogi to jak już wcześniej pisałem naciągacz. Właścicielem warsztatu z ul. Niepodłegłości jest człowiek, który pracował u P. Błońskiego - P. Rozbicki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.