Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

a co powiecie o warsztacie u Barankiewicza w Otwocku podobno znają się na bmw podobno specjalizacja BMW i mają zawsze sporo części używanych i nowych

 

 

Nie mam zdania o tym warsztacie. Niektóre rzeczy naprawią solidnie, inne mniej. Ostatnio chłopaki uszczelniali mi silnik- nic nie kapie... paliła się kontrolka oleju- olej wymieniony- kontrolka pali się dalej... stukało mi coś na wale przy wrzucaniu jedynki- stuka dalej ale mniej. Ogólnie szukam lepszego warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystałem z usług firmy usuwanie wgnieceń (by Auto Księżyno) i muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem, na aucie żony nie ma ani śladu po wgnieceniu. Wcześniej trzy firmy w Warszawie powiedziały, że takich wgnieceń nie robią, a tutaj:

 

http://hyy.pl/images/75DSC06857.jpg

 

http://hyy.pl/images/51DSC06858.jpg

 

http://hyy.pl/images/78DSC06859.jpg

 

http://hyy.pl/images/21DSC06860.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spędziłem 3 godziny czytając ten wątek, żeby wyciągnąć jakieś sensowne wnioski i wybrać najbardziej polecany serwis ale najpierw wnerwiło mnie, przynudzanie paru z Was... zgadzam się, że są tu chętni tylko się zareklamować ale fakt, że nie mam 100 postów i nie mogę nic napisać w tym dziale, to jakaś głupota... napiszę swoją opinię, a "kilerzy" z ponad 100 postami mogą tego nie czytać... jeździłem wcześniej E90 (szykuję ją dla nowego właściciela) i zmieniłem na E61, korzystałem z kilku serwisów i napewno korzystałbym z serwisów ASO BMW gdybym spał na pieniądzach ale niestety nie śpię..

 

do rzeczy: sprowadziła mnie tu kuriozalna sprawa, szukam porządnego wulkanizatora. Dlaczego? zadzwoniłem do ASO Inchcape, żeby spytać o koszt przełożenia opon i cena mnie rozwaliła: 430 zł... ASO Rawski z Marek, którego uważam za naciągaczy i cwaniaków zażyczyło sobie 480 zł (zadzwoniłem z ciekawości) ale to u nich zrozumiałe. Jak wymieniali mi klocki i opony w trójce, to np. 2 razy policzyli za montaż i demontaż koła ;) raz je zdemontowali do wymiany klocków, a później je rzekomo założyli i zdemontowali jeszcze raz, do przełożenia opon :) jedyne 2 dychy za montaż i demontaż x 4 do klocków i x 4 do opon, to jedyne 160 zł :) (bez kosztów wymiany klocków i przełożenia opon) ale to było jeszcze przed autoryzacją i wtedy było tanio ;) teraz kasują 480 zł... jak mi mózg wypali, to do nich kiedyś pojadę...

 

serwisowałem auto w serwisach ASO i jak pisałem wyżej, jedna wada dyskwalifikująca - totalnie za drogo:

Inchcape - serwis OK obsługa OK

Auto Fus - serwis OK obsługa OK

Bawaria - serwis OK obługa kiepska, lakiernia kiepska

 

serwisowałem w ASO Rawski - totalne dno i naciągacze, drożej niż wszędzie indziej

i ostatni MCars - dopóki nie poczytałem Waszych opinii, nie miałem im nic do zarzucenia, Marcin zawsze traktował mnie profesjonalnie, jakość napraw OK, a koszt robocizny kilkakrotnie niższy niż w ASO, a teraz zastanawiam się czy jechać do nich w poniedziałek na przegląd z trójką....

 

wniosek: wulkanizatora nie znalazłem, zniechęciłem się do jedynego serwisu, który mnie nie zawodził i nie znalazłem innego na jego miejsce, bo w zasadzie każdy serwis skrytykowaliście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
wniosek: wulkanizatora nie znalazłem, zniechęciłem się do jedynego serwisu, który mnie nie zawodził i nie znalazłem innego na jego miejsce, bo w zasadzie każdy serwis skrytykowaliście...

http://bostaopony.pl/

Z czystym sumieniem polecam serwis oponiarski BOSTA. Umówiony klient na daną godzinę nie czeka. Podczas wymiany opon prostują felgi, robią to błyskawicznie do tego wyważarki systematycznie są kalibrowane, więc nie ma problemu z niedoważaniem i tego typu problemami. Posiadają też profesjonalny sprzęt do geometrii i dają sobie radę z ustawieniem BMW.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Anjinsan, krążyłem w sobotę na letnich i w końcu trafiłem do nowego miejsca w Zielonce, otworzyli wulkanizację przy myjni przu ul. Wolności, zaryzykowałem, do Raszyna nie dojechałbym niestety :), na letnich nie dało się jechać wogóle. Robotę zrobili OK, skasowali 90 zł. i nie marudzili, że "za taki samochód biorą więcej", a jeden dziadek z ul Wilsona w Zielonce, który reklamował się, że specjalizuje się w BMW skasował mnie w zeszłym roku za trójkę 160 zł za run flaty... i jak powiedziałem, że chcę fakturę to doliczył jeszcze VAT :))) powiedział, że w BMW i tak biora więcej, więc powinienem się cieszyć... po wymianie u niego koła miały bicia, więc i tak wyważałem jeszcze raz... więc przed dziadkiem z Wilsona w Zielonce przestrzegam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym serwisem BMW to "trochę" miał racje :) jak zadzwoniłem do nich zapytać o cenę za wymianę opon - podkreślam: wymianę opon, nie prosiłem do tego masażu przez naga dziewczynę, zatankowania do pełna, mycia z odkurzaniem środka, zrobienia mi zakupów na 2 tygodnie i skrzynki browaru, to zwatpilem :)

2 razy się pytałem, czy aby dobrze usłyszałem kwotę...

virus by Masters - 190km, 395Nm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich użytkowników samochodów marki BMW.

Zdecydowałem się na zamieszczenie tej informacji, aby była przestrogą dla wszystkich, którzy szukają warsztatu "specjalizującego " się w naprawach BMW. Ja sam szukałem informacji o warsztatach właśnie na tym forum. Zdecydowałem się sprawdzić warsztat MCARS na ul. Rzemieślników w Warszawie. Warsztat ten jest pozytywnie oceniany przez wielu użytkowników ale po tym co tam zastałem jestem pewny, że wszystkie wpisy są autorstwa właścicieli tego warsztatu i ich pracowników.

 

A teraz krótki opis tego co mi się przytrafiło i powodu dla którego chce Was wszystkich przestrzec przed tym miejscem.

 

Otóż umówiony telefonicznie na prosty zabieg jakim jest wymiana uszczelki i oringu pod podstawą filtra oleju udałem się do zakładu MCARS. Właściciel warsztatu poinformował mnie, iż wszelkie potrzebne części tj. oring wraz z uszczelką są już zakupione w ASO BMW i czekają na montaż. Po przyprowadzeniu do nich mojej e46 coupe umówiony na godzinę 9 czekałem do godziny 15 na wprowadzenie mojego samochodu na podnośnik. Powodem tak długiego oczekiwania okazał się jednak brak uszczelki i oringu. Po wielu godzinach oczekiwania wreszcie mechanicy zabrali sie do pracy. Sama wymiana poszła raczej sprawnie i nie zajęła więcej niż 2h. Wróciłem do domu. Jak tylko dojechałem na miejsce (około 20km) po podniesieniu maski zorientowałem się że wyciek jest jeszcze większy niż przed naprawą. Następnego dnia udałem się do Mcars. Tam po zdjęciu osłon nagle dowiedziałem się, silnik puszcza olej na wszystkich jego łączeniach (olej leci z przodu, spodu, tyłu). Zasugerowano mi abym do uszczelnienia podstawy zabrał się równolegle z uszczelnianiem wszystkich cieknących miejsc. Usłyszałem jednocześnie, że w takim stanie nie bardzo mogę jeździć i należy błyskawicznie dokonać naprawy. Mechanik przyznał się, że powodem wycieku na podstawie filtra jest zainstalowanie innego oringu (od samochodu innej marki). Miałem więc przed sobą perspektywę dużej naprawy jak się dowiedziałem opiewającej na 4 cyfrową sumę. Po kilku dniach zdecydowałem się na ponowną wizytę w zakładzie Mcars i w ramach gwarancji likwidacji wycieku pod filtrem. Po przyjechaniu na miejsce (byłem umówiony na 9, przyjechałem 9:08) dowiedziałem się ze mój samochód nie wjedzie w ciągu najbliższych kilku godzin ponieważ jestem spóźniony i teraz właściciel naprawia inny pojazd. Na miejscu zostałem zmieszany z błotem , podważono reklamację tłumacząc mi że ten wyciek i tek jest najmniejszy i bez sensu że robię to a nie wszystko na raz. Czułem że wywierana jest na mnie presja, doszło do ostrej wymiany zdań i finalnie do kłótni. Po długiej dyskusji wprowadziłem samochód na stanowisko. odstawa oleju została uszczelniona poprawnie. Samochodem jeżdżę już kilka dni po tym zabiegu i okazuje się że silnik jest suchy. Będąc na miejscu słyszałem wiele rozmów również ostrych wymian zdań dotyczących samochodów innych klientów. Serwis ten zrobi wszystko żeby tylko wziąć zlecenie. Pracownicy nie mają podstawowej wiedzy o samochodach BMW. Właściciele jawnie oszukują klientów. Łatają kilkuletnie samochody na przysłowiowe sznurki. Zawyżają ceny na części ( 2x drożej niż w ASO). Jak dla mnie korzystanie z ich usług to istny dramat. Nikomu nie polecam, a wręcz szczerze przestrzegam przed oddaniem swojego BMW w ich ręce.

 

link do strony wyżej opisywanego warsztatu http://www.mcars.pl

 

Kolego w 100% zgadzam się z twoją opinią. Przez ostatni miesiąc miałem z MCARS doczynienie i więcej tam już nie zaprowadzę swojego auta. Są niesłowni, nie dotrzymują terminów i faktycznie zbierają zamówienia poprzez zbieranie aut na swoim placu a potem długo długo je przetrzymuja. Co do fachowości to jeszcze długa i daleka droga przed nimi. Trzymajcie się koledzy od nich z daleka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

http://www.fenixmotors.com

Lakierowałem u nich pokrywę silnika ponieważ miałem na niej wiecej odprysków niż lakieru :) oraz trochę korozji przedniej krawędzi od wewnątrz nad lampą, przy masie uszczelniającej. Wszystko zrobione bardzo ładnie i w terminie, ogólnie jestem zadowolony z obsługi. Ceny bardzo wygórowane ale i tak uważam, że było warto.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i zapraszam do mojego warsztatu samochodowego .

Zajmuję się mechaniką samochodową i diagnostyką komputerową, posiadam najlepsze ceny w mieście sprawdźcie sami

 

**** http://www.mstechnik.dbv.pl ****

 

 

NAJLEPSZE CENY W MIEŚCIE

 

MECHANIKA

 

PRZYKŁADOWE CENY USŁUG JUŻ OD :

 

-DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA.....................(50,00 Zł cena dla klubowiczów !!!)

-WYMIANA OLEJU Z FILTREM........................15,00 Zł

-WYMIANA KLOCKÓW HAMULCOWYCH PRZ........28,00 Zł

-WYMIANA KLOCKÓW HAMULCOWYCH TYŁ........30,00 Zł

-WYMIANA SZCZĘK HAMULCOWYCH (2 SZT.)......50,00 Zł

-WYMIANA AMORTYZATORA PRZÓD.................50,00 Zł

-WYMIANA AMORTYZATORA TYŁ....................35,00 Zł

-WYMIANA SWORZNIA WAHACZA...................40, 00 Zł

-WYMIANA ŁOŻYSKA PRZÓD.........................50,00 Zł

-WYMIANA ŁOŻYSKA TYŁ.............................40,00 Zł

-WYMIANA PRZEGUBÓW WEWNĘTRZNYCH........80,00 Zł

-WYMIANA PRZEGUBÓW ZEWNĘTRZNYCH.........60,00 Zł

-WYMIANA ROZRZĄDU...................... .........80,00 Zł

-REGENERACJA ZACISKU HAMULCOWEGO........200,00 Zł

-WYMIANA CYLINDERKA HAMULCOWEGO.........40,00 Zł

-WYMIANA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO............. .45,00 Zł

-WYMIANA KOŃCÓWKI DR. KIEROWNICZEGO.....25,00 Zł

-WYMIANA ŁĄCZNIKA STABILIZATORA.............20,0 0 Zł

-WYMIANA GUMY DRĄŻKA STABILIZATORA .......25,00 Zł

-WYMIANA WAHACZA....................... .........70,00 Zł

-WYMIANA TULEI METALOWO GUMOWYCH.......80,00 Zł

-WYMIANA SPRZĘGŁA...................... ........150,00 Zł

-WYMIANA SONDY LAMBDA..........................40,00 Zł

-WYMIANA POMPY PALIWA..........................40,00 Zł

-WYMIANA LINKI RĘCZNEGO...................... ..45,00 Zł

 

URSUS, ul. REGULSKA 36 TEL 503 490 092 OD 8:00-17:30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam warsztat powyżej, pojechałem pierwszy raz bo mam go nidaleko pod domem, a nikt mi nie chciał wymienić łącznika drążka twierdząc, że nie mają czasu

warsztat malutki, nowo otwarty ale bardzo dobrze wyposażony w firmowy sprzęt i narzędzia oraz komp diagnostyczny, właściciel, którym jak mniemam jest sam naprawiający auta jest bardzo solidny i dokładny proponuje też rozsądne ceny i zna się na tym co robi. naprawdę polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

czytam, czytam i ilu uzytkowników, tyle opini o serwisie MAG POL Bis w PiasecznieZ czystym sumieniem polecam warsztat.

usterka - wciągnęło olej turbiną i wyrzuciło wydechem... niestety silnika nie dało się uratować, bo doszło do samozapłonu (stopiło wtrysk, świecę i tłok wypalony. o głowicy nie wspomnę)

niestety musiałem kupić drugi silnik, ale do sedna...

MAG POL Bis w Piasecznie wykonał robotę na najwyższym poziomie! perfekcja, w ciągu dwóch dni zrobili kompletną przekładkę silnika wraz z osprzętem, doprowadzili samochód do stanu perfekcyjnego! Może cena faktycznie nie była najniższa, ale, jeżeli chcecie zrobić auto dla siebie i być zadowoleni to polecam ten serwis!

Oczywiście o dbałość czystości nie wspomnę! wszystko w samochodzie lśni! nawet w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś korzystał z serwisu mr motors na mineralnej?

Robiłem u nich przegląd przed zakupem i odniosłem całkiem pozytywne wrażenia wzięli dużo mniej niż w znanej firmie na saskiej kępie (byłem tam na przeglądzie przedzakupowym innej beemki). Sprawdzili dużo więcej rzeczy i dużo dokładniej.

Nie chciałbym się jednak kierować obserwacjami na podstawie tylko jednej wizyty de facto bez żadnej naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regeneracja maglownic - polecam:

http://www.mechanika-pojazdowa.com.pl

 

ul. Armii Krajowej 85A

05-200 Wołomin

Tel. (0-22) 787-13-57

 

Robiłem tam maglo do mercedesa w203 - podstawiony samochód rano na umówiony dzień i na koniec dnia - gotowy do odbioru ze sprawną maglownicą.

 

cena 700 PLN (cena brutto a nie tak jak niektórzy chcą jeszcze doliczać vat jeśli chce sie fakturę)

sprawnie i niedrogo - w innym miejscu za regenerację chcieli około 1000 PLN i jak się dopytałem to jeszcze netto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy... kto w OTWOCKU najlepiej zadba o elektrykę oraz mechanikę a mojej e60? szukam miejsca gdzie mogę robić wszystko, ze względu na wygodę, ewentualne rabaty oraz w przypadku zepsucia naprawionej rzeczy bede wiedział kto to źle zamontował.

prosze o niezależne opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy... kto w OTWOCKU najlepiej zadba o elektrykę oraz mechanikę a mojej e60? szukam miejsca gdzie mogę robić wszystko, ze względu na wygodę, ewentualne rabaty oraz w przypadku zepsucia naprawionej rzeczy bede wiedział kto to źle zamontował.

prosze o niezależne opinie

polecam Barankiewicza w Otwocku ale tylko mechanika plus częsci elektyki nie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy... kto w OTWOCKU najlepiej zadba o elektrykę oraz mechanikę a mojej e60? szukam miejsca gdzie mogę robić wszystko, ze względu na wygodę, ewentualne rabaty oraz w przypadku zepsucia naprawionej rzeczy bede wiedział kto to źle zamontował.

prosze o niezależne opinie

polecam pawła z grochowa nr tel 693344258

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

http://www.kluczyk.com.pl/start.php?NR=5

nie warsztat, ale czasem sie przydaje, polecam, dorabialem kluczyk (docianlem, a wlasciwie frezowalem grot), policzyli najtaniej z tych do ktorych dzwonilem, 20pln za dofrezowanie kluczyka, inni liczyli od 30pln do 80pln/sztuka

pzdr

yaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!!

 

Zdecydowanie nie polecam warsztatu Pana Adama w Raszynie .....wstawiłem swoją 7 mając nadzieje że jest fachowcem i poradzi sobie z tematem.....i tu okazało się że sporo się pomyliłem.

Sam Pan Adam je sympatyczny natomiast drastycznie zlewa klientów...jest to wręcz poniżające

 

Samochód zaprowadziłem ponieważ strasznie dużo palił i telapało samochodem....,na całe szczęście posiadam INPe i wykazało za dużą korekcje.

Oczywiście Pan Adam powiedział że da sobie rade i to nie jest problem...zostawiłem samochód we wtorek i miał się zabrać za robote.

Podjechałem w piatek jako że niedaleko miałem i patrze a Bunia na parkingu a serwis zamknięty...(oczywiście było trudno pinformować żeby zaprowadzić w poniedziałek bo robią wolne) niech własciciel jeździ autobusem!!!

Ale to nic...myśle sobie jest fachwiec warto czekać.

Podjechałem w poniedziałek patrze, właśnie wprowdzają Budzie na stanowisko..myśle, Jest dobrze....jako że jestem troszke upierdliwy, chcący pomóc to pomyślałem ze podpowiem jakie objawy, co sprawdzałem, i ewentualnie co podejrzewam...i co?...zosatałem zlany i potraktowany na zasadze (co ty będziesz mnie uczył)...wiec oki..zapakowałem się i pojechałem.

W środe dostałem informacje że samochód zrobiony i czeka na odebranie i koszt naprawy to 300 zł bo czyszczone były EMLe i podpięta rurka od podciśnienia).

I tu zaczyna się szczyt beszczelności.

Jade w czwartek po odbiór samochodu...ale jako że już mam doświadczenie z tego typu tematami, myśle sobie podepne swój komp i sprawdze....i co się okazuje!!?? wszystko jest tak jak było....brak poprawy, a na dodatek samochód oddany z pustym bakiem (było 20l.) i musze jechać na stacje z bańką po paliwo bo nie dojade.

W miedzy czasie kazano mi odpalić fure i czekać ....ale jako ze przyjechał w miedzy czasie nowy klient na komputer to mnie zlano i czekałem 30 min aż kto sobie o mnie przypomni.

Musiałem zapłacić 300 zł za brak naprawy i odkupić sobie paliwo!!!!!

 

Ale co najlepsze moją Bunie naprawiłem sobie sam (jestem całkowitym laikiem), i to dokładnie okazało się to na co naprowadzałem Pana Adama...czyli wtryskiwacze...2 miały ułamane podciśnienie i jeden miał zawinięty oring....koszt 200 zł z całą listwą wtryskową...Bunia chodzi jak ta lala.

 

Jak dla mnie wniosek jest jeden....brak profesjonalizmu, wiedzy, chęci i zlewanie klienta.

ODRADZAM!!!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Adam odpisze na Twoje zarzuty.

Faktem bezspornym jest to, że ma dużo Klientów, przykład Mój: przyjeżdża Nowy, Adam Cię zostawia i pędzi radzić, potem wraca, a jak nie przyjedzie Nowy to Ci naprawia auto. I tak w koło Macieju. Brak dobrej organizacji pracy. Ja mimo wszytko jestem zadowolony z napraw.

 

Cały czas czekam na pomoc w naprawie przedniego zderzaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Czuję się wywołany do tablicy, więc odpowiadam.

W środe dostałem informacje że samochód zrobiony i czeka na odebranie i koszt naprawy to 300 zł bo czyszczone były EMLe i podpięta rurka od podciśnienia).

+ odpięcie i podpięcie katalizatorów oraz wcześniejsza wizyta za, którą Pan nie płacił odjeżdżając jak gdyby nigdy nic... Bez brawury :!:

a na dodatek samochód oddany z pustym bakiem (było 20l.) i musze jechać na stacje z bańką po paliwo bo nie dojade.

Sugeruje pan, że jeździłem sobie Pańskim autem :?: Zostawiając samochód na tego typu naprawę trzeba mieć świadomość, że 20l dla V12 to kpina :!:

Musiałem zapłacić 300 zł za brak naprawy i odkupić sobie paliwo!!!!!.

Beszczelność :shock:

Ale co najlepsze moją Bunie naprawiłem sobie sam (jestem całkowitym laikiem), i to dokładnie okazało się to na co naprowadzałem Pana Adama...czyli wtryskiwacze...2 miały ułamane podciśnienie i jeden miał zawinięty oring....koszt 200 zł z całą listwą wtryskową...Bunia chodzi jak ta lala.

Zgadza się, że mnie Pan naprowadzał ale od razu wielokrotnie zaznaczył, że nie godzi się na wymianę kpl uszczelek pod kolektory ssące, które należy wymienić podczas sugerowanej naprawy (cena kpl ponad 2000,00 zł). Tak więc zostałem przez zleceniodawcę ograniczony w diagnozie/naprawie i mam nauczkę, że tego typu zleceń nie należy przyjmować. W każdym razie gratuluję :!: Sam Pan sobie naprawił w sposób druciarski na tuningowy czerwony silikon 750iL po Panu S.

Pozdrawiam i życzę miłych wrażeń z jazdy BMW.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.