Skocz do zawartości

bmka318

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318I 1990 Coupe
    E36 320I 1997 Touring
  • Lokalizacja
    WARSZAWA
  • Zawód
    Miłosny

Osiągnięcia bmka318

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. no wlasnie czy wystarczy zakonserwowac bitexem czy cos specjalnego jest na takie okazje??
  2. Dzis kupiłem ten element w ASO kosztował 59 pln :cool2: teraz tylko musze warsztat zlapac jakis co mi przyspawa solidnie i bedzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  3. bmka318

    BMW 320 a gaz

    ja mam brc i zrobilem 140tys ,raz po 100tys regenerowalem reduktor a tak to tylko przeglady co 10k. polecam wlew we wlewie
  4. pordzewialo pod guma od stabilizatora na takim wystajacym kieliszku tak niebardzo ale guma wpadla w ten kieliszek i czuc strasznie zawieszenie z przodu.
  5. Witam dzis pojechalem na przeglad i okazalo sie ze mam z prawej przedniej strony urwany stabilizator w miejscu mocowania tuleji stab. poprostu przerdzewialo przy belce mocowanie stabilizatora i trzeba pewnie podspawac . I tu moje pytanie czy wiecie gdzie w okolicach Warszawy mozna cos takiego pospawac? moze ktos juz robil cos takiego ?? Prosze o pomoc bo sprawa pilna na wyjazd.
  6. podepne sie pod temat ale z innej beczki czy jest ktos z Warszawy i okolic co by umial to zrobic w moim aucie mam obc na 7 a chce miec na 18 .??
  7. Mam pytanie a w E36 tez tak sie sciaga tylnia wycieraczke ?? bo niewiem czy sie zabierac za to bez dobrego do mojego modelu opisu .
  8. WITAM mialem dokladnie ten sam problem przerywal i szarpal itp itd pojechalem do mechanika i stwierdzil ze fajki , rozebralismy i fajki w dobrym stanie wiec zobaczylismy swiece no swiece do wymiany wiec wymienilismy i sie ucieszylem bo przestalo ... na 15 minut jak sie rozgrzal bylo spowrotem brak mocy przy przyspieszaniu i duszenie sie . do mechanika i diagnoza ze jakas cewka "kupic jedna nowa bendziem sprawdzac" no wiec ja do aso a tam 15o pln :duh: wiec zrezygnowalem i na allegro zakupilem 3 szt po 35 pln :) ale pomyslalem poszukam na forum i tu czytam to sama lista swiece, cewka krokowiec, sonda L, przepływka, czujnik walu nieszczelnosc . :mad2: :mad2: :mad2: wiec mysle sprawdze to co moge sam bez kompa i podjazdu i sprawdzilem szczelnosc dokladnie gumy miedzy przeplywka a spustem i na oko wyglada normalnie ale mowie zdejme i zobacze od spodu i BARDZO DOBRZE ZE TAK ZROBILEM okazuje sie ze pekniete bylo to male wejscie od spodu do tej rurki. wymienilem gume na nowa i ..... wszystko w normie obroty ladnie sie wkrecaja i smiga jak strzala. mowie wam sprawdzcie dokladnie uklad dolotowy 90% akcji z sielnikiem to LEWE POWIETRZE.. Pozdrawiam ULECZONY.
  9. bmka318

    e36 328i Problem z kluczykami

    Z tego roku immo ma 2 kody wiec w marketach niedorabiaja, ja polecam Aso nowy klucz bez pilota to jakies 175 pln
  10. problem rozwiazany to filtr paliwa byl zawalony.
  11. u mnie tez byl ten problem i okazalosie ze termostat walniety bo za pozno otwieral.
  12. Ten post powinien zostać wykasowany. Po co zaśmiecać forum takimi debilnymi uwagami, oczekiwałbym jakiegoś merytorycznego posta a nie dyrdymały. to nie dyrdymal tylko pragne stwierdzic ze guma wycieraczki poruszajac sie po szkle (w tym wypadku szybie samochodowej) stawia pewien opor. Jak szyba jest sucha to opor rosnie, jak mokra to zmniejsza sie wprostproporcjonalnie do ilosci wody na szybie .dodatkowo przy wiekszej wilgotnosci powietrza silniczki wycieraczek tez maja mniejszy opor.
  13. podjedz na stacje diag. niech sprawdza zbieznosc
  14. pewnie jak z kobietami jak jest mokro to lepiej guma pracuje :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.