Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, wiec ostatnio znajomy mechanik sprzedaje samochod bmw. Jest to m3 z 95r z silnikiem 3L z 268 Km m-power. Jest to kabriolet ktore ma juz przejechane 230tys km. Cena wynosi 25tys. Stan 'niby' idealny, nic nie stuka nic nie puka, przejechalem tym samochodem i bardzo mi sie podobala jazda, nic nie brzdaka i wydaje sie ze samochod jest wart swojej ceny ale jeszcze sie zastanawiam. :duh:

 

Chcialem sie was zapytac czy oplaca sie taki samochod kupic, na co trzeba patrzec przy zakupie i czy esploatacja jest az tak droga. Chcialbym uslyszec odpowiedzi od was ktorzy maja stare bmw lub tyle przejechanych kilosow. Jeszcze dodam ze to manual. Czekam na odpowiedzi :)

 

dzieki ! :)

http://img.userbars.pl/100/19975.png

BMW - Bokiem Mozna Wyjechac ;)

Opublikowano

Czesc

 

Ja mam przejechane ponad 220 tyś. km i nic sie nie dzieje (nie stuka, nie puka, silnik pracuje rowno i nic z niego nie cieknie). Ale ja mam tylko 6 cylindrową 2 litrowke wiec raczej nie moge sie porownywac z m-power. Wydaje mi sie ze taki przebieg nie jest niczym strasznym jesli dbano o samochod. Przed zakupem polecalbym podjechac do serwisu albo na stacje kontroli pojazdow zeby ja z grubsza sprawdzili.

Opublikowano

dzieki !

 

jest to Rzedowa 6stka a jak otworzyl maske i pokazal silnik to w dobrym stanie wszystko wygladalo, nie bylo rdzy a samochod byl sprowadzony z niemiec. Przejechal nim 2300 kilosow i oleju nie bierze.

 

Po prostu chce wiedziec jakie koszty moge spodziewac bo jednak samochod ma swoje lata i swoj przebieg.

http://img.userbars.pl/100/19975.png

BMW - Bokiem Mozna Wyjechac ;)

Opublikowano

Koszty pozniej bede konkretne.

Niektore czesci sa 2-3 razy drozsze od normalnych E36 a zamiennikow nie ma.

 

Do tego silniki w M3 sa wyzylowane i nie jezdza nimi emeryci wiec latwo trafic na silnik, ktory byl przegrzany i/lub ze stratami oleju.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Jak masz mozliwosc sprawdzic ilosc poprzednich wlascicieli i ich wiek to ci duzo powie o tym aucie.Tak naprawde EMKI powyzej 180 tys km to duze ryzyko-przy jednym wlascicielu dojrzalym ,a ponad okolo140tys przy wiecej jak 3 wlascicieli w mlodym wieku to w duzym stopniu juz padlina.EMEK nie kupuje sie aby pokazac sie po miescie ale aby pocisnac go do oporu.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano
Uu... wydaje mi się, czy ta cena coś za niska? Czyżby ktoś próbował się pozbyć auta za wszelką cenę? :mrgreen: Przed napisaniem tego posta zerknąłem na autoscouta niemieckiego i tam najtańsze M3 e36 cabrio z tego rocznika wycenione było na 11.500 E (przebieg 172 tys. km). Uważaj, bo jak weźmiesz padakę to ceny części Cię zjedzą. A tak jak już ktoś tu słusznie zauważył, M3 nie kupowali raczej emeryci :wink:
Opublikowano
Powiedziałbym, że za zdrowe 325/328 z tego roku trzeba dać więcej, a M3 tak jak kolega wcześniej zauważył powyżej 40tyś zł.
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
Powiedziałbym, że za zdrowe 325/328 z tego roku trzeba dać więcej, a M3 tak jak kolega wcześniej zauważył powyżej 40tyś zł.

 

d o k ł a d n i e

Opublikowano
hmm dzieki, sprobuje cos dowiedziec o tej sprawie :!:

 

cos jeszcze ? bo we wtorek bym do tego kolesia pojechal i jeszcze sie dopytal o paru rzeczach

 

Jeżeli koszty użytkowania eMki Cię przerażają tzn.wiesz,patrząc na ceny czesci że ciężko Ci będzie znaleźć pieniążki to sobie odpuść,po co próbować na siłe kupować M ,a później modlić się żeby tylko amortyzatory nie były do wymiany :wink: Mnie na eMke nie stać,jestem studentem i już mój dieselek jest dla Mnie kosztowny,a co dopiero eMka,a jak koledzy piszą-to inna bajka niż ceny do "cywilnych" wersji BMW,a zamienników brak :(

Oczywiście nie odradzam,bo zrobisz jak uznasz za słuszne :cool2:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

 

Jeżeli koszty użytkowania eMki Cię przerażają tzn.wiesz,patrząc na ceny czesci że ciężko Ci będzie znaleźć pieniążki to sobie odpuść,po co próbować na siłe kupować M ,a później modlić się żeby tylko amortyzatory nie były do wymiany :wink: Mnie na eMke nie stać,jestem studentem i już mój dieselek jest dla Mnie kosztowny,a co dopiero eMka,a jak koledzy piszą-to inna bajka niż ceny do "cywilnych" wersji BMW,a zamienników brak :(

Oczywiście nie odradzam,bo zrobisz jak uznasz za słuszne :cool2:

 

Wiem, ze koszt czesci do eMek nie sa tanie, kurde... to jest jedna z najtrudniejszych decyzji w moim zyciu. Teraz niedawno miale Renault Lagune i non-stop sie psuje ;/ Chce samochod w miare bez awaryjny, moge naprawic ten... tylko zeby te nowe czesci sie nie psuly za szybko...

http://img.userbars.pl/100/19975.png

BMW - Bokiem Mozna Wyjechac ;)

Opublikowano
Moim zdaniem taką M3 cabrio można kupić ale nie do codziennej jazdy tylko żeby pucować i od święta do święta wyjechać do miasta i podusić ją trochę :P
http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
Utrzymanie tej M3 moze Cię mocno uderzyć po kieszenii. Tutaj nie założycz klocków Ferrodo i nie zalejesz paliwka na stacji przy Tesco, a silnik nie lubi druciarstwa i serwisu u Pana Stasia. Jeśli liczysz gotówkę to sobie odpuść, jeśli auto dla Ciebie (tak jak dla mnie) jest ulubioną zabawką nie ma co się zastanawiać, bo połączenie bawarskiego silnika 3.0 oraz nadwozia typu cabriolet to fantastyczna sprawa. :D
Opublikowano
Ja do takich furek podchodzę sceptycznie, bo tak jak większość zgodnie stwierdziła-emeryt raczej eMki nie ujeżdża :naughty: Jak już Ci ta eMka zamąciła w głowie to najpierw podjedź do porządnego mechanika na serwis...bo ja też miałem okazję kupić od mechanikę piękną Mazdę 323 F 95 rok z 2 litrowym silnikiem...i dobrze,że jej nie kupiłem bo to był jeżdżący trup a chciał za Nią 13 tysięcy...więc ja bym uważał na mechaników...
Freude am fahren...
Opublikowano
M3 za 25k to mega okazja. Albo padlo do ktorego dolozysz w ciagu roku drugie 25k.

 

Wcale tak nie musi być. To auto mógł równie dobrze wystawić za 35 tys. ale po co skoro nikt tego nie kupi, a auto będzie wisiało na allegro przez pół roku. U nas w Polsce patrzy się przede wszystkim na cenę i rocznik, auto musi być jak najmłodsze, a przy tym wszystkim stan musi być więcej niż idealny, wręcz salonowy z najlepszym wyposażeniem i oczywiscie za symboliczna kwotę. Takie auta się sprzedają.

Opublikowano
M3 za 25k to mega okazja. Albo padlo do ktorego dolozysz w ciagu roku drugie 25k.

 

Wcale tak nie musi być. To auto mógł równie dobrze wystawić za 35 tys. ale po co skoro nikt tego nie kupi, a auto będzie wisiało na allegro przez pół roku. U nas w Polsce patrzy się przede wszystkim na cenę i rocznik, auto musi być jak najmłodsze, a przy tym wszystkim stan musi być więcej niż idealny, wręcz salonowy z najlepszym wyposażeniem i oczywiscie za symboliczna kwotę. Takie auta się sprzedają.

 

No ale druga strona medalu jest taka,że Polak woli nie sprzedać samochodu, żeby stał i rdzewiał niż ma wziąć nawet 1000 zł mniej...więc nie dziwię się,że cena czasem dziwi...

Freude am fahren...
Opublikowano

Wcale tak nie musi być. To auto mógł równie dobrze wystawić za 35 tys. ale po co skoro nikt tego nie kupi, a auto będzie wisiało na allegro przez pół roku. U nas w Polsce patrzy się przede wszystkim na cenę i rocznik, auto musi być jak najmłodsze, a przy tym wszystkim stan musi być więcej niż idealny, wręcz salonowy z najlepszym wyposażeniem i oczywiscie za symboliczna kwotę. Takie auta się sprzedają.

 

M3 na ogol nie kupuje sie "z przypadku" a cena jest bardziej zwiazana ze stanem technicznym niz rocznikiem - wiadomo jak bywaja eksploatowane te auta.

M3 E30 w dobrym stanie sa w cenie M3 E36 a w idealnym osiagaja ceny E46.

 

Dla przykladu:

 

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111239501839&

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
dzieki za wasze wypowiedzi, pomoga mi w dokonaniu wlasciwego wyboru ! :cool2:

 

Ja na twoim miejscu znalazlbym innego mechanika, siedzacego w Bemkach i majacego pojecie o silnikach M-Technik i zaplacil mu za to, zeby pojechal ze mna jako "kolega" bardzo dokladnie sprawdzic auto. A samym autem wybralbym sie na hamownie, sprawdzic ile ma kucykow.

 

Jest w koncu szansa jeden do ...bardzo wielu, ze to jednak okazja.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
tak

Shake a zapytaj sie właściciela czy ta M3 nie jezdziła wcześniej w Kielcach....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.