Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zajzalem tyle ze jest tam opis do przynajmniej zdjecia deski z e32, czy taka kolejnosc no i ogolnie sposob zadziala w e38?
www.auto-optima.pl
Opublikowano

mam jeszcze 2 problemy, moze mi pomozesz

1Jak zamkne klape tylnią, troszke mocniej "walne" auto sie zamyka, lub gdy na otwarym aucie wcisne przycis otwierania klapy/zamek aute tez sie zamyka

 

2 i cos mi skrzypi z tylu w lewym kole jak pomacham autem, dzwiek taki jak sprezyna czy cos, poprosykale wszysto WD40 ale dalej, mozliwe ze to amortyzator????

 

jakies pomysly, z gory dziekuje

www.auto-optima.pl
Opublikowano

1 problem to chyba wskazuje , ze uszkodzoniu uleglo sterownie zamkiem w klapie( moze jakis czujnik moze jakis pierdolka zwiazana z zamkiem ktapy) bo zamyka ci auto jak walniesz nia i wciskasz na pilocie przycisk od bagarznika.....cos tam najprawdopodobnie , moz ejakis silownik , moze jakies zwarcie....tak bym rokowal i jak mozesz to dostan sie jakos do mechanizmu i poatrz czy na 1 rzut oka jest wszytsko Ok

 

2 problem skrzypienie nie wiem dokaldnie jak jest w tym modelu ale moze podkladka sprezyny sie wykruszyla ( taka gumowa) albo kazdy inny mozliwy element zawieszenia chocby nawet zuzyty amortyzator ( te tez moga popiskiwac

Opublikowano
no wlasnie, popiskiwac, a tutaj jest skrzypienie jak w starym materacu, ewidentnie metal o metal, kiedys w mercedesie mialem identycznie, okazal sie swozen wachacza,, sory za takie pytania moze i banalne ale jestem nowy w na tym forum i myslalem ze ktos sie spotkaljuz z takim problemem
www.auto-optima.pl
Opublikowano

E38:

The right hand button on the instrument

With the ignition key in Position II (radio and OBC on), pressing this button for about 20 seconds gives the next language. Releasing and pressing again cycles thought the languages (ENGLISH-US, ENGLISH-UK, FRENCH, ITALIANO, ESPANGOL, DEUTCH) with wrap around option.

 

Czyli tak samo jak w e32- (ze kluczyk do pozycji 2 wlaczy sie radio i komputer) przytrzymac przycisk 20 sek. zamiast 10 sek.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
E38:

The right hand button on the instrument

With the ignition key in Position II (radio and OBC on), pressing this button for about 20 seconds gives the next language. Releasing and pressing again cycles thought the languages (ENGLISH-US, ENGLISH-UK, FRENCH, ITALIANO, ESPANGOL, DEUTCH) with wrap around option.

 

Czyli tak samo jak w e32- (ze kluczyk do pozycji 2 wlaczy sie radio i komputer) przytrzymac przycisk 20 sek. zamiast 10 sek.

 

Czy komuś działa ten sposób?

Opublikowano
Zostaje nam chyba jazda do ASO. Jak pojedziesz krzywy to daj znać jaka jest cena u Breczki bo ja sie wybiorę dopiero za 2 tygodnie bo halogen muszę dokupić.
Opublikowano
Cosik chyba żle kombinujecie :?: Prawy guzik trzymasz do pojawienia się napisu ''TEST:01" następnie naciskasz go tyle razy żeby było "TEST:19" zatwierdzasz go lewym guzikiem pojawia się "LOCK:00" znowu prawym naciskasz aż do uzyskania sumy ostatnich pięciu cyfr VIN np "1+2+3+4+5=15" zatwierdzasz lewym i znów pojawia się "TEST:01" z tym że odblokowany. wtedy możesz wejść do testu nr 10 gdzie można zmienić język wyświetlanych komunikatów Zaznaczam że nie we wszystkich wersjach e38 w mojej np. nie da rady wyświetla się "00:D'' pewnie zależy od tego ile wgrali języków do komputera wtedy tylko serwis + $$$$$ i załatwione. Chyba że chodzi wam o coś innego z tymi testami to wybaczcie że zawracam d...
Opublikowano
Zostaje nam chyba jazda do ASO. Jak pojedziesz krzywy to daj znać jaka jest cena u Breczki bo ja sie wybiorę dopiero za 2 tygodnie bo halogen muszę dokupić.

 

napewno niepojade do breczki. zlodziejucha i naciagacz, tez jests z biaego?

www.auto-optima.pl
Opublikowano
swici mi sie Bremsflussigk.prufen to podobo zaniski stan plyny hamolcowego ale on jest i poziom jest odpowiedni, ja to skasowac
www.auto-optima.pl
Opublikowano
Kempesso :clap: , nareszcie jakiś konkret.

Kempesso tylko wam ulzyl w bolach, bo ta procedura byla juz na forum opisywana wielokrotnie.

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano

Witam

Kolego to skrzypienie tylnego zawieszenia to najprawdopodobniej wybita tuleja dolnego wahacza tzw. pływająca to dość częsta przypadłość, a co ciekawsze tuleja może być sztywniutka i w 100% sprawna ale będzie skrzypieć tak jak u mnie i nie pomaga żadna wóda 40 ani nic innego, a przynajmniej nie na długo.

 

Najlepiej dzieła przejażdżka po deszczu albo wymiana na nowy

 

Pozdrawiam

Opublikowano
u mnie tez pokazuje 00:D...ale mialem ciekawy przypadek po rozladowaniu aku na wyswietlaczu od navi zmienila mi sie rozdzielczosc i mialem ok 5-6 jezykow do wyboru zmienilem na angielski...na wyswietlaczu w zegarach pozostal angielski a w navi niemiecki jedynie obsluga tel z pokladu wyswietlacza navi zminila sie na angielski...a po tygodniu wszedzie z powrotem wskoczyl mi niemiecki... co chodzi?
kiedys e36 316,325 coupe...pozniej e46 320d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.