Skocz do zawartości

wojtekd

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 iA
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    inż. elektronik

Osiągnięcia wojtekd

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. wojtekd

    PROBLEM Z AUTOMATEM

    A do kompa się podłączałeś ?? Jakieś błędy wykryłeś ?? A co do wymiany oleju - jeżeli masz skrzynię z zieloną naklejką to faktycznie niemiecki producent pisze, że to skrzynia bezobsługowa. Ale prawda jest taka, że tam mało kto przejeżdża jednym autem 200.000 km. Po 200.000 km należy wymienić olej w skrzyni !!! Jeśli tego nie zrobisz to możesz się spodziewać "getribe" koło 240.000 km. Następna rzecz to sterowniki. One potrafią dawać błędy na szynę komunikacyjną. Bez kompa i fachury ciężko to diagnozować. Powodzenia.
  2. wojtekd

    Problem z czujnikami PDC

    Nie, tak się nie da !!! Wszystkie muszą być sprawne!
  3. Wierzę, że to wiesz, ale tak dla pewności. PDC włącza się automatycznie gdy wrzucasz wsteczny. Gdy najeżdżasz na przeszkodę z przodu trzeba włączyć PDC ręcznie. Może to ten banalny powód braku sygnalizacji?
  4. Jak podjedziesz do ASO to Ci w pięć minut powiedzą, który czujnik jest do wymiany. A ten ciągły sygnał + mruganie to właśnie sygnalizacja, że PDC niedziała.
  5. 728 e38 po Wawie 15-20, w trasie 9-12 (becia niezagazowana :D )
  6. Radzę zaczekać ! We wtorek w Wa-wie będzie blisko 0 st. i będzie padał ŚNIEG.
  7. U mnie to tak nie działa. Przełącza się na Test Nr 01 i koniec. :mad2:
  8. Jedziesz na kontrolę czujników ABS do ASO, wymieniasz uszkodzone i po bólu. Powodzenia.
  9. Te druciki widać na poziomie wycieraczek patrząc na szybę z zewnątrz. Z wewnątrz ich nie widać.
  10. U mnie ogrzewanie przedniej szyby włącza się osobnym przyciskiem (obok przycisku ogrzewania tylnej szyby) i powoduje to włączenie zarówno "drucików grzewczych" umieszczonych w dolnej części przedniej szyby oraz pełnego nadmuchu na przednią szybę (bez względu na temperaturę silnika). Bardzo wygodny sposób na szybkie odszronienie szyby oraz odmrożenie wycieraczek od szkła.
  11. Witam. Ja mam włoskie skręcane 17". Z przodu 235, z tyłu 255. Fajnie wyglądają :D . Słyszałem różne opinie na temat włoskich felg, ale te akurat są OK. http://www.eiw.com.pl/eiw/images/bmw/bmw01.jpg Pozdrawiam
  12. wojtekd

    Jak się reguluje lampy xenon?

    Światła powinny się samopoziomaować (oczywiście jeśli wszystko jest OK). Jeśli nie widzisz po włączeniu świateł, że się lekko ruszają w górę i w dół łapiąc poziom to w ASO sprawdzą Ci ten mechanizm i ustawią światła.
  13. wojtekd

    Jak umyje to niezapala

    I tu byłem nieprecyzyjny. :oops: Mam problem nie po myciu silnika tylko myciu karoserii !!! Zauważyłem, że pod filtrami kabinowymi jest taka rurka przez którą wypływa woda lana z góry - ona kapie na przewody. Ponad to wodę po myciu widzę także w przestrzeniach za przednimi migaczami (za deklem osłonnym). Może gdzieś tam jest problem?
  14. wojtekd

    Jak umyje to niezapala

    :mad2: Jak umyję moją becie to nie chce zapalić. Zalewa świece i już. Po paru godzinach (chyba jak coś wyschnie) i po przeczyszczeniu świec znowu zapala. Może ktoś miał podobny problem i wie, który kabelek trzeba szczególnie chronić przed wodą. Pozdrawiam wszystkich.
  15. Moje dziesięcoletnie 728i (e38) pali w warszawskich korkach 15-20l/100 a w trasie 8-10l/100. Dodam, że mam automat i nie rajduję po mieście (w trasie też spokojnie nie więcej niż 150km/h :D )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.