Skocz do zawartości

norbitor

Zarejestrowani
  • Postów

    264
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia norbitor

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. http://img41.imageshack.us/img41/5633/p1080041.th.jpg http://img7.imageshack.us/img7/2587/pict0217v.th.jpg Mojej produkcji przeróba blosa.Steruje tym Bingo-M. Zastosowałem dowolny silnik krokowy,podstawka pod niego z obcietej obudowy silniczka do lpg.Wystarczy połaczyc silniczek ze slitem (troche zabawy),nawiercic dwa otwory i nagwintować,przykrecic do blosa.Dodatkowo nawiercic kanał wolnych obrotow i wstwic srube regulacyjną. Działa juz od roku :) Uzyskałem: -cut off -wzbogacanie -auto-regulacja w całym zakresie obrotow -komp benzynowy nie rozjezdza mapy jednym słowem pełna regulacja oferowana przez Bingo-M. Koszt=uzywane Bingo-M 50zł+4godz roboty
  2. http://img98.imageshack.us/img98/1577/beztytuumt2.th.pnghttp://img98.imageshack.us/images/thpix.gif kolejnosc-- 1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10 Powodzenia :D
  3. Polecam te najtansze.W e32 zastosowano tarczo-bębny ,wiec hamulec zasadniczy dziala na tarcze za pomocą klockow natomiast reczny na wewnetrzny beben w tarczy.Bęben podczas eksploatacj praktycznie wogóle nie zuzywa sie,a wręcz rdzewieje.Wazne aby podzczas montazu zluzowac calkowicie linke (regulacja pod dzwignią ręcznego),nastepnie "podstawic" szczeki za pomocą rozpieraka wewnatrz bebna ,a na koncu podciagnac linke pod dzwignia recznego.Co pewien czas, nalezy podczas jazdy uzyc hamulca recznego w celu dotarcia lub usuniecia korozji wewnątrz bębna.Regulować najlepiej w taki sposob,(osobna linka na kazde koło) aby po zaciągnieciu ręcznego i próbie ruszenia "pupcia" buni rownomiernie "siadała"
  4. norbitor

    fotel z e39 do e32 ?

    Nikt pewnie nie chcial "spaprać" swojej buni nieoryginalnym fotelem.A na marginesie to dziwne ze Ty znawca BMW masz taki problem :? Czy aby na pewno jest to tylko przeszkoda mechaniczna,czy moze obawiasz sie ze elektryka nie podejdzie?
  5. norbitor

    Problem z obrotami.

    Wymien filtr paliwa :)
  6. norbitor

    [E32] BLOS DO GAZU

    Sprawuje sie dobrze w Jaguarze XJ 12 4,0l. -- dwa Blosy i jeden parownik OMVL r 90 .To mysle ze i Bete zasili :)
  7. norbitor

    [E32] BLOS DO GAZU

    Tak to wyglada. http://img252.imageshack.us/img252/1623/p1080041ow1.th.jpg
  8. norbitor

    czujnik cisnienia oleju

    Nr 16 :D %5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/101_p.png
  9. No u Ciebie to raczej trudne ,ale polak potrafi :wink:
  10. :jawdrop: :shock: :shock:
  11. norbitor

    [E32] BLOS DO GAZU

    http://norbitor.wrzuta.pl/film/3nA6rtIMPm/
  12. Sonde masz jedną.Zamiast kata załoz strumienice lub jakies tlumiki bo trzeba spowolnic przeplyw spalin aby sonda nadazyla czytac. Za stare katy mozna dostac ponad 1tys.pln obojetne w jakim stanie. http://www.allegro.pl/item271426194_katalizator_bmw_735_e32_mega_wielki_ceramiczny.html
  13. O rurkach :D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=7590
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.