Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Roberto1 napisał(a):

Właśnie konfiguracje lux co mnie zdziwiło

Na stock bmw locator - to zostaly im praktycznie 50e - do miasta ok, w trasy moczy morda(lepiej m60i) , m60i - malo osob kupuje, bo to juz specyficzne auto i trzeba amatora,  a reszta np 40d z fotelami m, bez tylnej osi skretnej, na pneumatyce…dziwny konfig,  gdzie indziej rabat sporo…ale 40d rzeczywiscie full, ale nie na pneumatyce tylko na zwyklym adaptacyjnym m..nawet nie prof..

 

wiec stoja koszmarki 😂

  • Lubię to 1
Opublikowano

Od kiedy to pneumatyka jest wyznacznikiem prawilnego X5. 
Pierwsza rzecz na którą patrzę w konfigu aby nie było tego ustrojstwa 🙂 Miałem przez miesiąc, podziękuję .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Roberto1 napisał(a):

Rocznik bez znaczenia przy aucie, które schodzi ze sceny lada moment.

Zaskoczyły mnie te rabaty. Nie wiem czy te auta im nie schodzą teraz.

Utrata wartosci bedzie gigantyczna. Wejdzie nowy model w przyszłym roku i czy nam się bedzie podobał czy nie to ten obecny bedzie wyglądał na bardzo przestarzały. Rabat 20% na stock, gdzie na poczatku produkcji dostałem 17% na konfiguracje, też nie rzuca na kolana. Jak ktos musi kupic teraz to trudno ale jak jest czym jeździc to lepiej poczekać. Dla mnie zakup G05 teraz jest nieopłacalny więc czekam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
20 minut temu, Roberto1 napisał(a):

Od kiedy to pneumatyka jest wyznacznikiem prawilnego X5. 
Pierwsza rzecz na którą patrzę w konfigu aby nie było tego ustrojstwa 🙂 Miałem przez miesiąc, podziękuję .

A dla mnie pneumatyka to must have. Bez pneumatyki nie kupiłbym bez względu na wysokość rabatowania.

  • Lubię to 3
Opublikowano

Utrata wartosc przy tych autach zawsze jest duza. Jak wejdzie nowy model juz w perspektywie jest lci, tez czekac? Potrzebujesz auto to kupujesz, cieszysz sie nim, sprzedajesz i kupujesz nastepne. Za duzo kombinujac zawsze na cos czekasz.

ps teraz kupując x5 idealnie wymiana wypada na nowe lci

  • Lubię to 1
Opublikowano
27 minut temu, Roberto1 napisał(a):

Pierwsza rzecz na którą patrzę w konfigu aby nie było tego ustrojstwa 🙂 Miałem przez miesiąc, podziękuję .

Cos wiecej ? IMHO bez pneumatyki to x5 to taka taczka…szczegolnie na r22. Zawieszenie pneumatyczne to najlepsza  rzecz jaka mozna miec w samochodzie - jak potrzeba to komfort, jak nie to usztywnic obnizyc i jazda.

 

i nie wazne czy x5, czy dawna 5, czy meroll etc.

  • Lubię to 1
Opublikowano
10 minut temu, Michael1916 napisał(a):

Wejdzie nowy model w przyszłym roku i czy nam się bedzie podobał czy nie to ten obecny bedzie wyglądał na bardzo przestarzały


zobacz na x3… mimo ze jest nowy model, jest troche stocku starego x3 i nie ma jakis kosmicznych rabatow. Uzywane  5 podrazaly jak wszedl nowy model.

Opublikowano

Czuję się jak na łodzi z tym zawieszeniem. Ale ok rozumiem, że może to rozwiązanie pasować. Dla mnie ma być sztywno bez bujania.

  • Lubię to 1
Opublikowano
Teraz, Roberto1 napisał(a):

Czuję się jak na łodzi z tym zawieszeniem. Ale ok rozumiem, że może to rozwiązanie pasować. Dla mnie ma być sztywno bez bujania.

A obnizales kiedys. Nawet w trybie normal nie jest lodka, a po obnizeniu jest naprawde git? Powiem ci ze jestes nieliczny i x5 bez pneumatyki bardzo ciezko sprzedac. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Komfort owszem jest ważny ale możliwosc obniżenia zawieszenia pneumatycznego w trasie to juz jest nie do przecenienia. Lepsze prowadzenia, ciszej i mniejsze spalanie. Wieksze wertepy? Zawieszenie mozesz podniesc. W trybie sport jest tez na tyle twardo, ze trudno mi sobie wyobrazić, że w suvie chciałbym coś jeszcze sztywnuejszego.

Opublikowano

Bawiłem się różnymi ustawieniami. Jedyna opcja, która przypadła mi do gustu to po prostu obniżenie na autostradzie. 
 

Co do sprzedaży to swojej x5 g05 bez pneumatyki jeszcze nie sprzedawałem. Ale mój dobry znajomy sprzedawał rocznik 21 bez pneumatyki i zresztą wielu innych opcji i znalazła nabywcę w ciągu 2 tygodni. W cenie wyższej średniej patrząc na ogłoszenia. Po prostu zadbany, serwisowany egzemplarz z fv.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 minut temu, Big_daddy napisał(a):


zobacz na x3… mimo ze jest nowy model, jest troche stocku starego x3 i nie ma jakis kosmicznych rabatow. Uzywane  5 podrazaly jak wszedl nowy model.

Tylko to nowe X3 przejdzie szybki lifting po wprowadzeniu techniki z Neue Klasse tak samo zreszta jak seria 5. Tutaj mamy do czynienia z takim pół kroku naprzód i stara X3 nie sprawia wrażenia technicznego skansenu. W przyszłym roku to się zmieni. Panoramic Vision + zupełnie nowa stylistyka a na dodatek duży skok w technice baterii i zużycia energii w przypadku elektryków. Wygląda na to, że czeka nas mała rewolucja.

Opublikowano
4 minuty temu, Michael1916 napisał(a):

Tylko to nowe X3 przejdzie szybki lifting po wprowadzeniu techniki z Neue Klasse tak samo zreszta jak seria 5.

Przejdzie zgodnie z planem, ani wczesniej, ani pozniej.

 

4 minuty temu, Michael1916 napisał(a):

Panoramic Vision + zupełnie nowa stylistyka a na dodatek duży skok w technice baterii i zużycia energii w przypadku elektryków. Wygląda na to, że czeka nas mała rewolucja.

Patrzac jak ma wygladac nowa 3, to tak bedzie rewolucja, ale czy ladna… kwesta gustu 🙈

Panoramic vision to eksperyment - albo sie przyjmie, albo szybko zniknie. Pozbycie się kontrolera idrive bedzie mialo wielu przeciwnikow.  Znam wielo osob w tym ja, dla ktorych os7 byl naajlepszy. 
 

Ja na chlodno podchodze i sceptycznie do tej rewolucji i juz pisalem… head up jest po to by nie rozpraszac wzroku, a jak na podszybiu bedzie jeden wielki ekran to mam obawy. Do tego choroby wieku dzieciecego 

Opublikowano

Jak ktos rozwaza jeszcze g05 to w v8. Niewiadomo jaka gama silnikow bedzie w nowym modelu.

W nawiazaniu do zawiasu to pneumatyka czy m proff?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 minut temu, Marchall napisał(a):

Jak ktos rozwaza jeszcze g05 to w v8. Niewiadomo jaka gama silnikow bedzie w nowym modelu.

W nawiazaniu do zawiasu to pneumatyka czy m proff?

Ja rozważam zmianę M60i na X5M

Jak ktoś zainteresowany przejęciem mojego leasingu, to zachęcam. Warunki cenowe miałem bardzo dobre. Auto ma 10 miesięcy i 23 tys km przelotu. Dbam jak o dziecko

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
1 minutę temu, maciek_w napisał(a):

Ja rozważam zmianę M60i na X5M

Jak ktoś zainteresowany przejęciem mojego leasingu, to zachęcam. Warunki cenowe miałem bardzo dobre. Auto ma 10 miesięcy i 23 tys km przelotu. Dbam jak o dziecko

Czemu po tak krotkim czasie taka decyzja jezeli mozna wiedziec?

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, maciek_w napisał(a):

Ja rozważam zmianę M60i na X5M

Jak ktoś zainteresowany przejęciem mojego leasingu, to zachęcam. Warunki cenowe miałem bardzo dobre. Auto ma 10 miesięcy i 23 tys km przelotu. Dbam jak o dziecko

ech

tak za tydzień, max dwa, odbieram swoją M60i, a od jakiegoś miesiąca mam rozterki myślowe czemu w sumie nie zamówiłem X5M 🤷‍♂️

Edytowane przez ubejane
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 minutę temu, ubejane napisał(a):

ech

tak za tydzień, max dwa, odbieram swoją M60i, a od jakiegoś miesiąca mam rozterki myślowe czemu w sumie nie zamówiłem X5M 🤷‍♂️

Nie musisz go odbierac jak sądze. Zostawia sobie na stock. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo chcę auta, które będzie dobrą bazą do projektu

W M60i nie wyczaruję dźwięku i nie ma nic na horyzoncie, co miałoby ten stan rzeczy zmienić. Na zawieszeniu m-prof jest mi za miękko. Mogę obniżyć zawieszenie (sprężyny zamówione), zmienić koła (felgi kute zamówione), poprawić hamulce (płyn, klocki, przewody w oplocie zamówione). Mogę zadbać o estetykę (full body PPF zrobiony, rzeczone felgi). I to na tyle. Mogę jeszcze zawieszenie KW V3 wrzucić (co rozważę, jeśli sprężyny nie utwardzą auta wystarczająco). Mogę rozpórki powkładać, ale to nie to samo, co uzbrojenie w podwoziu i pod maską w X5M

Więc dylemat...

Poza tym "prawdziwe M" to "prawdziwe M". Jest agresywne i sztywne. M60i to taki James Bond - gentleman w garniturze, który potrafi przy...lić, kiedy musi. Ja chyba chcę auto w permanentnym trybie "full attack"...

  • Lubię to 2

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Big_daddy napisał(a):

Przejdzie zgodnie z planem, ani wczesniej, ani pozniej.

 

Patrzac jak ma wygladac nowa 3, to tak bedzie rewolucja, ale czy ladna… kwesta gustu 🙈

Panoramic vision to eksperyment - albo sie przyjmie, albo szybko zniknie. Pozbycie się kontrolera idrive bedzie mialo wielu przeciwnikow.  Znam wielo osob w tym ja, dla ktorych os7 byl naajlepszy. 
 

Ja na chlodno podchodze i sceptycznie do tej rewolucji i juz pisalem… head up jest po to by nie rozpraszac wzroku, a jak na podszybiu bedzie jeden wielki ekran to mam obawy. Do tego choroby wieku dzieciecego 

Tez uważam, że os7 jest idealny. Nie zmienia to faktu, że świat idzie do przodu i nasze osobiste odczucia nic tutaj nie zmienią. Jak zawsze mimo utyskiwań na forach nowe przekona większość.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem 7, miałem starsze, teraz mam 8.5 i akurat należę do grona, które 8.5 lubi. Robi to samo, co 7 i przy okazji ładniej wygląda. Kilka ustawień zmienili w idiotyczny sposób (np. omawiany gdzie indziej na forum panel do ustawiania logiki automatycznego podgrzewania foteli). Ale mapy BMW są o niebo lepsze, wszystko jest wyraźniejsze, większe, etc. Nawet nie tęsknię tak bardzo za fizycznymi przyciskami, bo ... mam kontroler

I tego boję się najbardziej - sterowania WSZYSTKIM z ekranu, kiedy zniknie pokrętło iDrive. Spodziewam się jakieś masakry...

  • Lubię to 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
7 minut temu, maciek_w napisał(a):

Bo chcę auta, które będzie dobrą bazą do projektu

W M60i nie wyczaruję dźwięku i nie ma nic na horyzoncie, co miałoby ten stan rzeczy zmienić. Na zawieszeniu m-prof jest mi za miękko. Mogę obniżyć zawieszenie (sprężyny zamówione), zmienić koła (felgi kute zamówione), poprawić hamulce (płyn, klocki, przewody w oplocie zamówione). Mogę zadbać o estetykę (full body PPF zrobiony, rzeczone felgi). I to na tyle. Mogę jeszcze zawieszenie KW V3 wrzucić (co rozważę, jeśli sprężyny nie utwardzą auta wystarczająco). Mogę rozpórki powkładać, ale to nie to samo, co uzbrojenie w podwoziu i pod maską w X5M

Więc dylemat...

Poza tym "prawdziwe M" to "prawdziwe M". Jest agresywne i sztywne. M60i to taki James Bond - gentleman w garniturze, który potrafi przy...lić, kiedy musi. Ja chyba chcę auto w permanentnym trybie "full attack"...

Dobre porownanie z tym bondem, bo 60i vs cywilna x5 to tylko wytrawne oko rozrozni. Natomiast x5m to juz z daleka widac ze moze byc wpierdol😀
 

Ja sie troche wystraszylem x5m bo to jedyne rodzinne auto w domu, wozenie dzieciakow itp. Ale roznica w cenie full opcja 60i vs full opcja x5m to juz tylko jakies 100k.

Moze nastepne juz bedzie x5m ale boje sie ze to bedzie juz hybryda plugin🤦🏻‍♂️

  • Lubię to 1
Opublikowano
8 minut temu, maciek_w napisał(a):

Mogę obniżyć zawieszenie (sprężyny zamówione), zmienić koła (felgi kute zamówione), poprawić hamulce (płyn, klocki, przewody w oplocie zamówione). Mogę zadbać o estetykę (full body PPF zrobiony, rzeczone felgi). I to na tyle. Mogę jeszcze zawieszenie KW V3 wrzucić (co rozważę, jeśli sprężyny nie utwardzą auta wystarczająco). Mogę rozpórki powkładać, ale to nie to samo, co uzbrojenie w podwoziu i pod maską w X5M

Więc dylemat...

Poza tym "prawdziwe M" to "prawdziwe M". Jest agresywne i sztywne. M60i to taki James Bond - gentleman w garniturze, który potrafi przy...lić, kiedy musi. Ja chyba chcę auto w permanentnym trybie "full attack"...


nie odbierz tego źle, ani nikt kto jezdzi m60i czy prawdziwa x5 emka… tworzenia z suva “auta sportowego”, gleby, jakies wydechy etc…to dla mnie uczenie slonia latac.

Jak bym chcial projekt, ale jednoczenie cos pakowanego..szedl bym w sportowe kombi..ktore bedzie szybsze, bedzie lepiej jezdzic po zakretach i bedzie dawalo wiecej emocji. 
 

Czego nie zrobi sie z x5..to nadal ono bedzie dobre na prostej, bo masy, srodka ciezkosci nie oszukasz. Juz nie wspominam o czestych postojach na tankowanie bo fizyki nie oszukasz. 
 

Ktos mi wytlumaczy po co ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że żadne wysokie i ciężkie auto nie będzie pokonywać zakrętów z precyzją i gracją 911-tki

Nie tego szukam. Ja chcę auta, które grzmi, groźnie wygląda i budzi respekt, a jednocześnie widać, że przeszło zabiegi tuningowe dodające mu klasy. Nie chodzi mi o tani "tjuning" a'la naklejka pioneer i magnetyzery na przewód paliwowy

Zawieszenie lekko obniżyć, koła lekko wypchnąć, wydech przyjemny (nienachalny) zrobić, ładnie zgrać wszystko kolorystycznie, lakier wypieścić, etc. Dobrze skomponowane, przemyślane zmiany dadzą mega efekt

A M60i wymaga za wiele ingerencji w podstawowe komponenty, żeby obudzić w nim ducha. Największym winowajcą jest wydech i umieszczony w nim OPF. Poza Europą nie mają tego dziadostwa i tam z wydechem można powalczyć. U nas jest lipa... Drugim dużym wyzwaniem jest reakcja na gaz - M60i jest ciut ospałe i trzeba wrzucić Sport+, żeby rwało do przodu bez chwili zadumy. Nie po to mam V8 o mocy ponad 530KM, żeby zachowywał się jak zamulony diesel (wystarczy, że brzmi jak diesel...). Trzecim wyzwaniem zawieszenie i sztywność nadwozia. Kombinowałem z usztywnieniami z podwozia i pod maską z X5M, ale to droga przez mękę, wymagająca wymiany wielu komponentów. Niby można wszystko oryginalne od BMW kupić, ale jednak są to części do innego modelu - kto wie, jak to wpłynie na gwarancję etc. Odpuściłem

  • Lubię to 2

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
43 minuty temu, Big_daddy napisał(a):


Juz nie wspominam o czestych postojach na tankowanie bo fizyki nie oszukasz. 
 

Ktos mi wytlumaczy po co ?

Jeszcze do tych dwóch wątków kilka myśli dodam

Teraz średnie spalanie z 23 tys km mam na poziomie 13 litrów / 100. Jak na moje oko jest to wynik wybitny. Dla porównania, więcej paliło moje Volvo V90 Cross-Country T6, czyli z silnikiem mniejszym o połowę (2 litry vs. 4.4 litra; 4 cylindry vs V8), które było o dobre 400 albo i 500 kilo lżejsze od X5, no i było samochodem kombi, a nie SUVem. W X5M wyjdzie pewnie 15? Nadal uważam, że to spoko wynik jak na auto o takich gabarytach i osiągach

Po co to? Ktoś gdzieś na podobne pytanie na innym forum odpowiedział: "bo mogę". I ja się z tym zgadzam. Taki wydatek wynika wyłącznie z faktu, że "mogę" i sprawię sobie tym samym wielką radość. Ocenianie takich decyzji w świetle jakichkolwiek racjonalnych kryteriów nie ma najmniejszego sensu - wiadomo, że M60i, X5M, a nawet 40d nie mają żadnego innego uzasadnienia poza jednym - tj. "ktoś może i chce je kupić". W realnym świecie 30d oraz 40i i tak są za szybkie, za drogie i zbyt luksusowe

Co sprawia, że masz X5 (jakiekolwiek) a nie np. jakiegoś dużego SUVa z Korei albo Czech? Dlaczego w ogóle ktoś kupuje BMW (jakiekolwiek), a nie ekwiwalentny model od innej (tańszej, bardziej racjonalnej) marki. Odpowiedź jest taka sama: "bo może"

Czy to etyczne? Dobre? A może gorszące i złe? Nie wiem, nie mnie oceniać. Wiem, że na tym forum jest zylion ludzi, którzy mając samochód akurat tej marki czerpią taką czy inną satysfakcję (niech to będzie choćby ta mityczna "Freude am Fahren")

Nie pytajmy zatem "po co to", bo wiadomo, że nie znajdziemy odpowiedzi o innej treści

  • Lubię to 4
  • Dziękuję 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.