Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przebieg 60tys km, cewki wymienione na akcji servicowej 1,5 roku temu i problem pol roku temu sie znowu pojawil. Wyminielem cewki na nowe i to samo! I z tego co czytalem problem powraca co jakis czas. Wymiana cewek i wtryskow tylko rozwiazuje problem na chwile.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg 60tys km, cewki wymienione na akcji servicowej 1,5 roku temu i problem pol roku temu sie znowu pojawil. Wyminielem cewki na nowe i to samo! I z tego co czytalem problem powraca co jakis czas. Wymiana cewek i wtryskow tylko rozwiazuje problem na chwile.

 

A jakiego producenta masz cewki. W ramach akcji serwisowej powinni wymienić na DELPHI. Poprzednio były BOSCH-a, i to te były problematyczne.

Opublikowano

Ja czytalem i slyszalem ze ta przypadlosc dotyczy N46 320i.....ale nie wiem na peweno, sam mam wlasnie N46 i jk narazie nie mam z tym problemu....

Jak zakupielm bujala warczala troche ale wymienilem olej i filtry i dalem lepsze paliwko i teraz zaczyna milo mruczec, co do tych silnikow dodam ze pompy ciekna na potege(pompa podcisnienia ukladu hamulcowego) jest w kiepskim miejscu i po jakims zcasie zaczyna halasowac i robi sie jak dizel.

Ale to sa relatywnie niskie koszty napraw.

Jesli chodzi o spalanie to tu si enie zgodze bo spokojnei jezdzac poza miastem ok ale w miscie nie licz na 8-9, licz na 10-12 zlwaszzca jak krotkie trasy to i wiecej wciagnie zimna!

 

Moze mam starszy silnik i pisze herezje ale sa one potwierdzone rzeczywistoscia, zona dojezdza jakeis 10 km do rpacy dziennie non stop zimny silnik etc i wychodzi na baku kolo 400-450 km tylko wiec liczac srednio wychodzi 13 litrow lol

 

Ale jest zima, i ja jak wsiade to przyciskam....

 

hehe pozdro elo

Opublikowano

n43 jest na wtrysku więc powinien niby mniej spalić - teoretycznie :)

a jakie problemy mogą być ze skrzynią biegów? o ile w ogóle? ;)

Opublikowano
Jesli chodzi o spalanie to tu si enie zgodze bo spokojnei jezdzac poza miastem ok ale w miscie nie licz na 8-9, licz na 10-12 zlwaszzca jak krotkie trasy to i wiecej wciagnie zimna!

 

Kolego ale Ty masz N46 a nie N43, dlatego nieco większe spalanie. W zimie i przy mocniejszym deptaniu gazu wiadomo że zawsze może być większe.

Opublikowano

N43 w automacie:

spokojna trasa 90 - 110 - 6,5l

110-130 - 7l

miasto Poznan - okolo 9l

 

Wtryski wrazliwe na paliwo, ale tanie w zakupie, cewki sa juz poprawione i nie generuja problemow, swoja droga tez tanie.

 

Skrzynia ok, nie mialem problemow.

 

Polecam taka konfiguracje, pali wiecej niz 2.0d ale mniej kosztuje naprawa/serwis.

Opublikowano

Ze spalankiem racja....

 

Jezdzilem wczoraj peugoutem 307 w dislu.... nie wiedzialem czy wzucam bieg czy nie, kierownica talk lekko chodzila ze masakra i sprzeglo ciezko....

Wsiadlem, do buni wcisnalem sprzeglo ze walnelo o podloge(lekko i milo;p) wzucam bieg...wchodzi i wiem ze jest jedynka, krece kiera...no nieco ciezko ale czuje dokladnie co i gdzie.... BMW to BMW :)

Opublikowano

Witam, jestem zainteresowana zakupieniem ww. modelu w wersji Kombi , jednak jestem tylko babą i chciałabym zaczerpnąć odrobinę wiedzy od osób, które znają się na temacie :wink: .

Mianowicie czy warto kupować ten model jeżeli przebieg wynosi 189 000 km? Skrzynia jest automatyczna "tip-tronic", rok produkcji 07.2010.

Cena oczywiście jest rozsądna jak na taki przebieg(45 000 bez vatu) natomiast boję się, że zacznie mi się sypać, czy ma ktoś może doświadczenie z tym modelem? Auto jest sprowadzane z Niemiec, podobno serwisowane ale to jeszcze sprawdzimy w rejestrze, dzisiaj robimy przegląd przedsprzedażowy ale jak wiadomo dziś może być wszystko ok a za pół roku tragedia.

Bardzo proszę o opinię i proszę wybaczyć mój brak znajomości na samochodach :8) .

Opublikowano
Masz historię tego auta? Może rozrząd był już dłubnięty przez jakieś ASO. Na razie bym tego nie ruszał. Nie wszystkie auta są skazane na zerwanie się łańcucha i problemy z rozrządem. Po "Twoim" być może przyszłym aucie widać, że jeździło bardzo dużo po Autobahnie, co zdecydowanie wydłuża jego żywotność. Na dzień dobry zmieniłbym olej w skrzyni automatycznej i silniku, następnie filtry. Później osłuchałbym dobrze pracę samej jednostki, każdy odchył od normy to zły znak.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Przy takim przebiegu i więcej może też zdarzyć się pęknięcie bloku (zdarzają się nie tak rzadko...) i awaria turbosprężarki (jeśli jeszcze nie była robiona) W pierwszym przypadku wymiana silnika, w drugim regeneracja - 1,5 tyś lub nowa ok. 4500 plus w obu przypadkach oleje filtry itd. Nie nastawiam źle tylko informuję jak wygląda syt, a ww. awarie to nie jednostkowe przypadki. Oprócz tego mało pali i świetnie przyspiesza jak na 2.0d
Opublikowano
Przy takim przebiegu i więcej może też zdarzyć się pęknięcie bloku (zdarzają się nie tak rzadko...) i awaria turbosprężarki (jeśli jeszcze nie była robiona) W pierwszym przypadku wymiana silnika, w drugim regeneracja - 1,5 tyś lub nowa ok. 4500 plus w obu przypadkach oleje filtry itd. Nie nastawiam źle tylko informuję jak wygląda syt, a ww. awarie to nie jednostkowe przypadki. Oprócz tego mało pali i świetnie przyspiesza jak na 2.0d

Znasz chcoc jeden przypadek pęknięcia bloku w tym modelu? Konkretnie 318d 143 KM.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Przy takim przebiegu i więcej może też zdarzyć się pęknięcie bloku (zdarzają się nie tak rzadko...) i awaria turbosprężarki (jeśli jeszcze nie była robiona) W pierwszym przypadku wymiana silnika, w drugim regeneracja - 1,5 tyś lub nowa ok. 4500 plus w obu przypadkach oleje filtry itd. Nie nastawiam źle tylko informuję jak wygląda syt, a ww. awarie to nie jednostkowe przypadki. Oprócz tego mało pali i świetnie przyspiesza jak na 2.0d

Znasz chcoc jeden przypadek pęknięcia bloku w tym modelu? Konkretnie 318d 143 KM.

 

Tak, osobiście widziałem pęknięty blok po (nie pamiętam dokładnie) ok 210 tyś km w jednym z serwisów BMW w Krakowie.

Opublikowano
Combi może być passat a BMW jest Touring :lol:

 

 

Klops, Passat to jest Variant :norty:

Wybacz :cry2: :cry2:

BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano
Przy takim przebiegu i więcej może też zdarzyć się pęknięcie bloku (zdarzają się nie tak rzadko...) i awaria turbosprężarki (jeśli jeszcze nie była robiona) W pierwszym przypadku wymiana silnika, w drugim regeneracja - 1,5 tyś lub nowa ok. 4500 plus w obu przypadkach oleje filtry itd. Nie nastawiam źle tylko informuję jak wygląda syt, a ww. awarie to nie jednostkowe przypadki. Oprócz tego mało pali i świetnie przyspiesza jak na 2.0d

Znasz chcoc jeden przypadek pęknięcia bloku w tym modelu? Konkretnie 318d 143 KM.

 

Tak, osobiście widziałem pęknięty blok po (nie pamiętam dokładnie) ok 210 tyś km w jednym z serwisów BMW w Krakowie.

I wiesz napewno ze był to model 143KM?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koledzy rysują czarne scenariusze,które mogą ,ale wcale nie muszą się zrealizować. sprawdź porządnie auto przed zakupem i jak nic nie wzbudzi wątpliwości to bierz, dbaj i ciesz się jazdą. :!:
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi.

Wczoraj byliśmy na przeglądzie przedsprzedażowym w ASO (kompletnym) i wszystkie wyniki także pod kompem wyszły bardzo dobrze. Lakier fabryczny, geometria ok,nawet mechanik powiedział, że o auto zdecydowanie ktoś dbał.

Jedyne co wyszło nie tak to drążek kierownicy do wymiany w późniejszym czasie, ale znajomy który nam sprzedaje powiedział, że zrobi to na swój koszt i także do wymiany filtr cząstek stałych. Z tym filtrem jest dość droga impreza więc zastanawiamy się czy go wymienić czy wyciąć, co o tym sądzicie? A na zakup jednak się zdecydowaliśmy-wyniki w ASO nas uspokoiły i przekonały.

Opublikowano
W tym silniku przy tym przebiegu należy wymienić rozrząd. Koszt ok 3 tysięcy poza ASO. Poza tym silniki bezawaryjne. Zalecam ostrożność co do przebiegu.

nieźle zaniżasz cenę naprawy, z tego co pisałeś to za tyle robi ktoś tu z forum, a tak po za tym trzeba liczyć się z wydatkiem ok 5-6tys bynajmniej "mój" mechanik tyle bierze...

Jak można zaniżać cenę skoro właśnie tyle ona wynosi? Z oryginalnymi częściami. To twój mechanik zawyża cenę dodajmy w silniku którego nigdy nie posiadałeś i na temat którego nieustannie trolujesz. Zakład kolegi gorik jest w centrum Polski i każdy może u niego łańcuch w tej cenie wymienić. Co najwyżej dojdzie koszt paliwa na dojazd.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.