Skocz do zawartości

Amol

Zarejestrowani
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Amol

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Hej, Sprawdzxalem INPA i Disem nie bylonic. Rok temu pokzalo mi blad valvetronic motor, ale skasowalem i zaadaptowalem i nie wrocil blad. Pozatym to tak banalna operacja ze to zrobie na dniach, musze podjechac do serwisu po uszzcelki i do dziela:) A moze ktos podpowie jaki spray kup[ic do czyszczenia oleju?:)
  2. Dzieki za filmik! Gdzie kupic uszczelki? Tzn dostane w bmw serwisie?
  3. Dzieki za odpowiedzi. Na kompie zero bledow. Sklanialbym sie ku tym zaworom Vanosa, autko jezdzi odpala wsszystki smiga, jedynie czasem na postoju jak sie zatrzymam buja albo potrafi zgasnac, i mam wrazenie ze ta diagnoza jest najbardziej trafna. Zasadniczo nie martwi mnie takie spalanie bo jest co pchac dla tego silnika. Co do termostatow, Ile niby mam w silniku? Z tego co sie orientuje to mam tylko jeden termostat/...... tonie dizel!?? Czy sie myle? Jak sie dobrtac do elektrozaworow i czy dostane uszczelki na wymiane bez problemow?(Mieszkam w Angli). Dzieki pozdro
  4. Witajcie, Moja bunia od dluzszego czasu pokazuje mi na kompie spalanie srednie 12-12,7 litra.... Pytanie brzmi czy cos szwankuje czy moja 2 litrowa benzyna serio pali 12 litrow? Auto jezdzi dobrze, nie mam problemow z odpalaniem czasem buja na wolnych i nawet czasem zgasnie, ale to chyba przypadlosc silnika.... Czy cos moze jest na wykonczeniu i temu taki raport ze spalania? Co moge sprawdzic albo wymienic zeby zmniejszyc zuzcycie? Jezdze do pracy....5 kilometrow trip rano i wieczorem, okazyjnie za miasto, mieszkam w malym miasteczku ledwo 250 tys, ale ruch dopsc duzy. NIe szaleje juz(jak mialem 328 to bylo ostro teraz spokojnie rodzinne auto), moja prtosba brzmi czy taka sytuacja i spalanie to norma? Mam raczej normalan @noge@ czasem zakrece do 5-6k ale raczej spokojnie rozgrzewam autko max 3k i zadno przekraczam 4k.... NIe wiem czy mam problem z autem czy komp klamie czy moze jeszce cos.... jak ktos moze niech pomoze stawiam flaszke jak mieszka w Angli:-) I zapraszam na parapetowe jak ktos z okolic Peterborough :) Dzieki i pozdro!
  5. Sam poluja na jakis fajnym mkowy pakeicik ale musze tak kupic i zrobic zeby zona przed nie widziala, jak juz zaloze to przodu nie zauwazy szybko a tylu prawie nie ma szans bo parkuje tylem i nie widac:) Ale to oddzielny temat hehe, zauwazy znikniecie takiej sumy gotowki to martwi, chyba kredytowka pojdzie w ruch jak upoluje ladne zderzaki:)
  6. U mnie jak wlaczam klime oborty Stoja sztywno okolo 900/850 na zimnym silniku jest idealnie u mnie nie ma najmniejszego bujniecia albo skakania obrotow...... napeicie na aku sadze ze nie ma znaczenia, mialoby raczej przy odpalaniu jak za niskie to by byla choinak a nie na odpalonym, whaa sie od ladowania pewnie.... Podzuc jakis filmik jak to wyglada z obrotami, zachecisz wiecej ludzi do diagnozy na suchio nikomu si enie chce pisac za bardzo;p
  7. Hehe, porozgladaj sie po "scrap yardach" czesto gruby benek albo tlusta lola nie wie ze zderzak to jakis tam M pakiet i mowisz ze porsowany i dasz 20 i sam se odkrecisz...;p Powodzenia w szukaniu, btw widzialem pelen zestaw do e90 m przod+ tyl z DE nowka sztuka ze wszystkimi pierdolami za 350-380£
  8. Jol, ja tez mam ponad 200k na szafie i zawias origanalny i nie stuka nie puka i nie trzeszczy......auto uzytkowane w Angli.
  9. zcesc, gdzies czytalem ze trzeba sporo dlubac i ogolnie kiepsko....lepiej poszukac odpowiedniego zderzaka niz kombinowac, tam centymetr tam dwa i mocowania moga sie nie zgzdzac....pozatym zderzak chyba sam w sobie podobny ale jednak inny... Poszukaj na ebay uk maja sporo zderzakow, jak bys potrzebowal adresu UK do wysylki moge zalatwic jakis transport do polski jak sprzedawca nie wysyla sam. Pozdro
  10. Przeplywomierz to przeplywomierz..... Sam ustaliles wadliwa czesc! Jesli ktos odlaczyl to zrobil to CELOWO przed sprzedaza! To wazny element ukladu zasilania aby auto paliwo odpowiednio mali i mialo moc muis on byc sprawny! Twoj najwidoczniej jest NIESPRAWNY bo ktos celowo go odlaczyl.... Sadze ze powinienes jechac nie do "chlopakow" tylko do prawdziwego warsztatu....ci twoi "chlopacy" skoro zajmuja sie serwisem powinni wiedziec jak wazna role odgrywa przeplywomierz do czego sluzy i po co se go tam montuje... Zasadniczo nie wiem ile kosztuje takowy, ale wiem ze jesli masz wymieniac to potwierdz jego niesprawnosc i kup ORYGINALNY, zamienniki sa znacznie tansze, ale tani zamiennik to niewiadoma i czestio bledne odczyty i problemy z silnikiem.... Pozdro
  11. Czesc, Ja mam 320i ale bez gazu, ma prawie 200 tys na dzien dzisiejszy i jesli chodzi o falowanie obrotow i lekkie trzesienie to tez to mam. Czasem auto nawet tak nisko zejdzie ze zgasnie(zdaza sie raz na tysiac dwa tysiace km), przed wymiana uszczelki pod zaworami i odmy zdazalos ie znacznie czesciej. Ja u siebie upatruje winowajce jako czujnik polozenia walu. Aczkowliek prosty test, odpal auto i wlacz klime(oborty powinny pojsc w gore na okolo 800-900 jak rozgrzany jak zimny spadna z 1200 na te nizej) Jesli szwankuje vanos, badz cos z zasilaniems ilnika to wtedy tez bedzie falowac....Jesli natomiast wszystko w normie i bedzi etrzymac rowno obroty szukalbym czujnika jako winowajcy bo nie daje zadnych oznak na kompie... Pozdro i daj znac.
  12. Hej, Ja sie doczytalem ze w 320i temperatura pracy to taka miedzy 100-110 stopni....wentyl na duze obroty zalacza sie dopiero po 113 stopniach podobno..... Tak czy inaczje uwazam ze mam sprawny uklad bo godzina na postoju w ponad 20 stopniach zabila by silnik i uklad chlodzenia. Poprzednio mialem w e46 niesprawny wentyl i sie bunia ugotowala na postoju az zbiornik wystrzelil....i uszczelka pod glowica.... Teraz mam jakies takie obawy po wczesniejszych doswiadczeniach i staram sie zapobiegac takim awariom. Tak czy inaczej moze jakis specjalista sie wypowie? Moja bunia taka temperatutre pracy(105-110) ma odkad ja kupilem rok temu, zarowno zima jak i teraz latwm wiosna wskakuje na 100 pare stopni i sie trzyma na trasie czasem spadnie ponizej ale zasadniczo jest tak ze waha sie miedzy 103-108 a najczesciej ustawia termostat przeplyw na 105.... Ok dosc psiania pozdrawiam
  13. Najczestrza wina takiego dzialania (stoje cieplo jade zimno) jest wlasnie wina wiatraka! Nie zapominajmy o nim bo bedzie bardzo potrzebny zwlaszcza w lato a BMW niestety sa one marnej jakosci bo czesto padaja bez oznak....ale sa symptomy jak wczesniej opisywane. U mnie klima potrzebuje chwili zeby zaczac dobrze chlodzic i to jest normalne nei wiem ile metrow ale do 30 sekund sie rozkreca i coraz zimnej a po minucie mam syberie.
  14. Robilem w poniedzialek przeglad, auto stalo odpalone w serwisie jakas godzien(na zenwnatrz 22 stopnie) w srodku mysle ze 20 bylo. Wymienialem sam przed zima wentylator bo stary nie dzialal.Sprawdzilem temperature na posotoju i pokazalo 111 stopni ale wentyl sie nie zalaczal(nie slyszalem a nie zagladalem), w jezdzi stala 103-108 stopni. Motor 2.0 benzyna. czy takie temperatury sa ok? Po godzinie stania gdyby uklad chlodzenia byl nie sprawny to chyba cos by sie stalo prawda?
  15. Witajcie! Czekam na postepy! Zaobserwowalem ze jak wlaczam auto slysze czasem bulgotanie przez chwile w okolicy srodka deski w srodku..... Po drugie jakis cas temu przez jeden dzien ogrzewanie dzialalo wszedzie...a pozniej znowu z jednej tylko... Chyba znaczy to ze musze konkretnie odpowietrzyc uklad...CZekam na DIY jak ktos sie upora z tym calym odpowoetrzaniem! Dzieki panowie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.