Skocz do zawartości

chopok

Zarejestrowani
  • Postów

    179
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D by GCS --> E84 118D X-Drive
  • Lokalizacja
    Sucha Beskidzka

Osiągnięcia chopok

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam, potrzebuję pomocy w zakodowaniu paru opcji w X1 E84 - okolice małopolska/śląsk: 1. Odczyt ciśnienia kół. W IDRIVE błąd systemu RPA, kiedy przeprowadzam inicjalizację, wykonuje się ale błąd RPA pozostaje. Zacząłem więc od sprawdzenia czujników ABS i sprawdzenia ich podczas jazdy - wszystkie pokazują identyczną prędkość i działają poprawnie. Przypadkiem podczas wymiany opon okazało się, że w kołach są zamontowane czujniki TPMS, no to 1 został zdemontowany i założyłem koło - od razu po odpaleniu błąd na głównych wskaźnikach + na IDRIVE o nieprawidłowym ciśnieniu. Reasumując wygląda mi to na poprawnie działający układ na czujnikach w kołach + nieprawidłowo zakodowaną funkcję, bo na IDRIVE mam RPA, a wydaje mi się, że powinienem mieć odczyt z każdego koła z osobna. 2. BLUETOOTH. W bagażniku COMBOX fizycznie jest + po VIN wychodzi, że opcja BT jest. W IDRIVE brak opcji BT, czyli raczej do zakodowania.
  2. Niestety aktualizacja IDRIVE nie powiodła się. Pobrałem plik.bin pod mój VIN --> wrzuciłem na pendriva --> do USB na panelu środkowym X1 --> i nic :mad2: . Jeszcze w weekend podjadę do kumpla i spróbujemy coś podziałać BIMMERCODE, bo widzę, że nawet ikona BLUETOOTH zniknęła z menu.
  3. Tak, COMBOX jest w bagażniku.
  4. Witam, podepnę się do tematu. Nie mogę sparować telefonu z samochodem, ikonka BLUETOOTH jest wyszarzona. Nie wiem czy to kwestia dokodowania, czy raczej wyposażenia. VIN: WBAVP710X0V206600 z góry dziękuję za pomoc
  5. sprawdź błotniki czujnikiem lakieru, może masz jakieś większe naddatki lakieru - to może szybko rozjaśnić sytuację ewentualnych przygód
  6. Opony zimowe/felgi/koła, przede wszystkim należy dobrać do terenu w którym się będziemy przeważnie poruszać, a nie w odniesieniu o wygląd... niestety
  7. Te 4mm bieżnika (opis z opony) absolutnie nie są akceptowalne dla opony zimowej + wytarta zewnętrzna krawędź opony (prawdopodobnie przez nieprawidłową geometrię) - jak dla mnie nieakceptowalne. Ta opona nie będzie trzymała w zakrętach.
  8. Jak dla mnie EGR się załącza - podłącz komputer i monitoruj, czy w momencie szarpanie nie włącza się EGR (cykliczne ON i OFF co kilka sekund)
  9. np. ATE SL6 - do układów hamulcowych z DSC
  10. Jest też możliwość, że soft jest źle zrobiony...
  11. ok, ale wstaje tyle ile powinno i trzyma przez cały czas ciśnienie ? Nie ma wahnięć ? Ekonomizer zamyka się na każdym biegu? Przy wycinaniu dpf/kata wszystko poszło ok ?
  12. 1. Zaloguj dynamicznie turbinę i przepływkę - zobaczysz jak turbina wstaje i ile dmucha, oraz czy nie masz jakiś nieszczelności 2. Możesz zmierzyć ciśnienie na cylindrach - może zmęczona sztuka
  13. 1. Możesz podłączyć komputer i zobaczyć, czy nie generuje błędów. 2. Zawsze jest opcja podjechania do tunera/specjalisty od wycinania DPF i zweryfikować soft
  14. z nr VIN wynika, że N53 był fabrycznie zamontowany - a co włożyli później... :roll: trzeba szukać oznaczenia na silniku lub weryfikować konstrukcję, ale jak poprzednik pisał SWAP nie eliminuje sztuki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.