Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawe jak to zbadano :norty: :?:

Bo z tego co wiem to nie da sie inaczej jak tylko przy rozbieraniu silnika :norty: Na ucho to mozna sobie ... :duh:

U jednych szura potem peka u innych po prostu peka :cool2:

 

Moze warto rozejrzec sie za takim co ma wymieniony lancuch. Chociarz jak ktos wymienil to pewnie szybko nie sprzeda :mrgreen:

Edytowane przez turbojajko

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd na badaniach wyszedł ok. A w jaki sposób poznać, że już czas wymiany się zbliża? Znajomy mówił, że podobno kiedy słychać metaliczne odgłosy, stukanie itp.

 

Stukanie nie, raczej szuranie...

 

Po za tym jest mała szansa, że w tym silniku pojawi się problem z rozrządem. One już były znacznie poprawione i generalnie ani razu nie słyszałem o np. zerwanym łańuchu w N47N.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to zbadano :norty: :?:

Bo z tego co wiem to nie da sie inaczej jak tylko przy rozbieraniu silnika :norty: Na ucho to mozna sobie ... :duh:

U jednych szura potem peka u innych po prostu peka :cool2:

 

Moze warto rozejrzec sie za takim co ma wymieniony lancuch. Chociarz jak ktos wymienil to pewnie szybko nie sprzeda :mrgreen:

 

Nie wiem w jaki sposób, stwierdzili w ASO , że rozrząd nie wzbudza podejrzeń i żeby się o to póki co nie martwić.

 

Postanowiłam, że bierzemy ten samochód. Nie ma auta bez wad, ważne żeby nie było ich za dużo :wink: . Mam nadzieje, że wystarczy nam na 4 lata bez większych napraw. Po tym czasie mam zamiar rozejrzeć się za SUV-em, więc nie myślę o 318 jako o aucie na dłuuugie lata. No chyba, że się w niego sporo zainwestuje to zostanie.

Na razie mam jeszcze jak w opisie 316i compacta, staruszek, ale strasznie ciężko mi się z nim rozstać więc na razie nie planuję sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie wytrzyma ten silnik 4 lata bez większych napraw - przyjmując przebieg rzędu 20-25 tyś rocznie. Ale jeśli ogólnie jest auto w dobrym stanie to można się pokusić :cool2:

 

p.s ASO nigdy tego nie słyszy, bo niby czemu ma słyszeć? Przecież sami twierdzą, że auto posiada ''bezobsługowy'' napęd rozrządu.

 

p.s Wymiana w Krakowie rozrządu ok. 3 tyś zł -/+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku przy tym przebiegu należy wymienić rozrząd. Koszt ok 3 tysięcy poza ASO. Poza tym silniki bezawaryjne. Zalecam ostrożność co do przebiegu.

nieźle zaniżasz cenę naprawy, z tego co pisałeś to za tyle robi ktoś tu z forum, a tak po za tym trzeba liczyć się z wydatkiem ok 5-6tys bynajmniej "mój" mechanik tyle bierze...

To Twój mechanik zdziera. Już w kilu warsztatach potwierdziłem cenę 3k.

 

PS "Bynajmniej" to znaczy "wcale", a nie tak jak używasz "przynajmniej".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie wytrzyma ten silnik 4 lata bez większych napraw - przyjmując przebieg rzędu 20-25 tyś rocznie. Ale jeśli ogólnie jest auto w dobrym stanie to można się pokusić :cool2:

 

p.s ASO nigdy tego nie słyszy, bo niby czemu ma słyszeć? Przecież sami twierdzą, że auto posiada ''bezobsługowy'' napęd rozrządu.

 

p.s Wymiana w Krakowie rozrządu ok. 3 tyś zł -/+

Przynajmniej u mnie na przeglądzie starają sie zawsze wykryć wszystkie możliwe usterki. Nie wiem czy maja za to premie, ale tak jest. W końcu obojętnie czy naprawa gwarancyjna czy tym bardziej po gwarancji ASO ma z tego zysk. Jesli wykryje usterkę to cxesto klient będzie chciał ja usunąć. Ciekawe co powiesz jesli ten silnik przejedzie te sto tysięcy bez usterki. Przeprosisz Panią grzecznie?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie wytrzyma ten silnik 4 lata bez większych napraw - przyjmując przebieg rzędu 20-25 tyś rocznie. Ale jeśli ogólnie jest auto w dobrym stanie to można się pokusić :cool2:

 

p.s ASO nigdy tego nie słyszy, bo niby czemu ma słyszeć? Przecież sami twierdzą, że auto posiada ''bezobsługowy'' napęd rozrządu.

 

p.s Wymiana w Krakowie rozrządu ok. 3 tyś zł -/+

Przynajmniej u mnie na przeglądzie starają sie zawsze wykryć wszystkie możliwe usterki. Nie wiem czy maja za to premie, ale tak jest. W końcu obojętnie czy naprawa gwarancyjna czy tym bardziej po gwarancji ASO ma z tego zysk. Jesli wykryje usterkę to cxesto klient będzie chciał ja usunąć. Ciekawe co powiesz jesli ten silnik przejedzie te sto tysięcy bez usterki. Przeprosisz Panią grzecznie?

 

Jeśli nie był wymieniany rozrząd ani blok (silnik cały etc) to nie przejedzie kolejnych 100 tyś bez którejś z tych awarii. Przeproszę grzecznie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym sie was poaradzic czy warto zainwestowac w to auto

jak chcesz inwestować to kup nieruchomość, na aucie tylko będziesz tracił

 

gdzie mozna kupic w dobrym stanie... allegro jest wiarygodne

 

wszystko zależy od Ciebie, chcesz pewnego samochodu to kup od pierwszego właściciela lub zostawione w ASO w rozliczeniu - ale i tak wszystko to loteria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

 

Mam nadzieję, że już lada chwila będę mógł dołączyć do szczęśliwych posiadaczy BMW, jednakże nim to nastąpi potrzebuje porad ekspertów. Prośba do Was o pomoc w zrealizowaniu marzenia :)

 

Chcę kupić E92.

Mam na to wszystko ok. 50 tyś.

 

Pierwotnie myślałem o silniku 2.0d 177KM. Chodzi mi o ekonomię. Chciałbym rzecz jasna mieć 3.0d pod maską, ale mam wrażenie, że to już nie na mój budżet.

 

Zwróciłem się z prośbą o radę do mojego znajomego, którego traktuje jako eksperta, ponieważ pracuje w BMW w Niemczech ;)

 

Mój pomysł na silnik został storpedowany, ponieważ podobno:

 

1. Filtr DPF nawala i jest wyjątkowo kosztogenny.

2. Rozrząd siada przy 150 tyś.

3. Turbina siada.

 

Każda ingerencja w silnik liczona jest w tysiącach zł itd...

 

 

Jak to jest naprawdę? Powinienem zapomnieć o tym silniku? Potrafię dbać o auta. Rocznie robię ok. 30 tyś, miasto 40%, trasa 60%.

 

To jedna sprawa, teraz kolejna...

 

Mimo, że jestem z małego miasta, a w internecie jest stosunkowo niewiele E92 z tym silnikiem akurat pech chciał, że w teorii jedna perełka stoi akurat u mnie w komisie... Nawet z wyposażeniem, które mi pasuje.

 

http://otomoto.pl/bmw-320-2-0d-177km-bezwypadkowy-1-wl-C31001284.html - VIN został sprawdzony na moją prośbę w BMW. Ostatni serwis w Niemczech koniec 2012 r. Dziś auto ma prawie 140 tyś.

 

Byłem ją obejrzeć. Facet z komisu uchodzi u nas za uczciwego, mówi, że przebieg to autentyk i na wszystko ma papiery i sprzedaje, ponieważ mu się znudził. Z bliska auto piękne, w środku zadbane, nic nie zniszczone.

 

Auto miało lakierowany kawałek dachu, prawy tylni błotnik i klapa tylna rzekomo przez byłego właściciela gamonia, który nie umiał zdejmować CB.

 

W razie czego mam znajomego rzeczoznawcę w mieście, który fachowo mógłby je przejrzeć.

 

Tu jest jeszcze jedna w teorii ładna... http://otomoto.pl/bmw-320-bi-ksenon-navi-coupe-alu-C31767790.html

 

Ale punktem wyjścia jest silnik... Pomożecie?

 

Nie chciałbym się pomylić kupując swoje pierwsze BMW :)

 

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie ten wątek :D

viewtopic.php?f=70&t=221978

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo bawi was to ? chcialem sie tylko poradzic a tu widze same wysmiewajace opinie " pewne auto to kup w salonie" i to ma klbu mbw tak sobie wzajemnie pomgacie !... Wydawalo mi sie ze skoro znacie sie tej marce to mozna liczyc na wasze wsakozowki!, a tu posty na poziomie gim ! zenujace
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie ma co demonizować tego silnika.

Nie kupisz zadbanej E92 z 3 litrowym motorem za 50 tys.

Podejrzewam, że zadbaną z 2 litrowym też będzie ciężko znaleźć.

Mam ten silnik u siebie i jestem z niego zadowolony.

Koszt wymiany rozrządu to powiedzmy ok 3 tys. zł, więc nie tak tragicznie.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oburzaj się - ale jakie pytanie --> takie odpowiedzi

 

Podaj jakieś konkrety: auto na co dzień, roczniki, budżet, jakie dystanse dzienne, roczne, silniki, osiągi ?

 

Opcji kupna masz kilka: dealer, serwisy aukcyjno/ogłoszeniowe, wyjazd za granicę i tu te same opcje.

Kupując tylko z pierwszych rąk możesz mieć powiedzmy pewność tego co kupujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie głupie pytanie czy allegro jest wiarygodne? Zastanawia mnie takie podejście czy na allegro sami oszuści sprzedają?

 

Poszukaj od prywatnych sprzedawców będziesz miał pewniejsze a najpewniejsze to u dilera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.