Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz najlepsze.

Dzisiaj wsiadłem do samochodu i pojawił się AA!


Potwierdzam więc, że sama aktualizacja softu to jedno a czasem trzeba poczekać kilka dni na aktywację.


A co do infolinii BMW to szkoda słów :duh:

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie dostępność aktualizacji została zasygnalizowana przez aplikację. Samochód nic nie zgłaszał.

Masz apkę na smartfonie?

Opublikowano
Mam. W części informacje mam napisane, że brak nowych aktualizacji. Z resztą nigdy nie było tam innego napisu a soft mam już dosyć stary...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pozostaje poczekać. Oni to chyba po trochu udostępniają wg nr VIN.


A teraz kolejna ciekawostka... Właśnie pojawił się w moim samochodzie Apple Car Play. Za darmo. A jeszcze 3 dni temu miałem opcję jego dokupienia za 1200zł :!:

Jak ktoś niedawno kupił albo zapłacił za to przy konfigurowaniu samochodu to po raz kolejny BMW zrobiło takich ludzi w bambuko :shock:

Opublikowano

U mnie właśnie zainstalowana nowa wersja

Najpierw info na apce. Ściągnięte na telefon, potem z telefonu do auta i na postoju zainstalowała się.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam taki problem udało mi się połączyć telefon p30 pro z android auto jednak nie mam internetu . tzn google maps się nie ładują z widokiem nie działa asystent mówi o braku połaczenia. Moim zdaniem winą jest to że trzeba być połączonym z wifi samochodu które nie ma netu. Z samsungiem s20 nie miałem tego problemu.
Opublikowano
Mam taki problem udało mi się połączyć telefon p30 pro z android auto jednak nie mam internetu . tzn google maps się nie ładują z widokiem nie działa asystent mówi o braku połaczenia. Moim zdaniem winą jest to że trzeba być połączonym z wifi samochodu które nie ma netu. Z samsungiem s20 nie miałem tego problemu.

 

Robiłeś jakieś ustawienia w S20? Mam połączenie bluetooth, połączenie z WiFi, a podczas nawiązywania połączneia z Android Auto, na ekranie BMW napisane jest, żeby sprawdzić ustawienia urządzenia. Będę wdzięczny za pomoc, bo już szlag mnie trafia. Nowy telefon, wszystkie aktualizacje a problem z podpięciem...


AA pobrało mi się dzisiaj z aktualizacją 7/2020.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaką macie wersję androida?


W opisie aktualizacji softu BMW jest napisane, że wymagany jest smartfon samsung, google lub dowolny z androidem 11 do pracy przez wifi. Inne wymagają zdaje się podłączenia kablem.

Opublikowano
ja mam Galaxy S9+ Android 10 i działa bez problemu. Włączam WIFI, Bluetooth i NFC zanim wsiąde do samochodu. Bez problemy nawiązuje połączenie i pokazuje dostępne Android Auto na ekranie samochodu. Spróbuj wejść w zaawansowane funkcje Wi-Fi i wi-fi direct na telefonie i zobacz czy tam masz wszystko powłączane (Wi-fi automatyczne, przełącz na dane komórkowe itp). Następnie w aplikację w telefonie Android Auto i zobacz czy masz ustawione wszystkie "Zezwolenia"
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Dzwoniłem do bmw i usłyszałem, że drive recorder w Polsce działa tylko z samochodami z konfiguracją z fabryki. Zapytałem czy jak pojadę do niemieckiego salonu (mam blisko) to mi wgrają, pan odpowiedział, że całkiem możliwe ale nie wie czy będzie działało po przekroczeniu granicy (ale chyba powinno bo w skonfigurowanych działa). tylko czy Niemcy wgrają - ja niestety po ich niemu tylko Bruner i volkswagen, jak byś miał kogoś kto zadzwoni do nienieckiego salonu i zapyta o wgranie to jestem w stanie zaryzykować i sprawdzę czy działa po przekroczeniu granicy. Pozdrawiam.
Opublikowano

Hey,

Czy macie już tą nowa wersje oprogramowania, która miała być instalowana zdalnie?

U mnie na razie cisza i cały czas brak aktualizacji.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano

Ja mam nadal 07/2019.55 :) nie miałem zdanego update od nowości ponad rok temu :)

Oddaje w środę na gwarancji bo skrzypi fotel i guzik podłokietnika to od razu mają mi wgrać coś nowego.

Opublikowano
Nadal powiadomień brak ale dzięki wizycie wsewisie mam teraz 11/2020.36 i mam wreszcie wszystko :)
Opublikowano

Czy komuś działa AA po kablu ze starszymi wersjami Androida?

Wg aplikacji AA wireless działają tylko:

1. Telefony z Androidem 11 plus Wi-Fi 5 GHz;

2 część Samsungów i Google chyba z Androidem 10.

3. Część Samsung Galaxy z Android 9.


Mam Huawei P20, który mi w zupełności wystarcza, ale nawet po kablu nie chce go odczytać. Wydaje mi się że nowsze systemy (odebrany w tym miesiącu G21) łączą się tylko wireless.

Opublikowano

Z tego co wynikało z forum huawei wcale nie pracują, kilka osób mialo problem z p30pro.

Ja mam Galaxy s8+ i działa plus służbowe a51 i też działa.

Opublikowano
Koledzy. Z Huawei też działa, tylko trzeba przejść w tryb programisty w AA w telefonie. Trzeba wejść w ustawienia AA, na samym dole podana jest wersja AA, trzeba w nią klikać kilka/kilkanaście razy, przejdziecie w tyb programisty i wtedy można włączyć opcję "połącz bezprzewodowo", sprawdzone, działa, powodzenia :)
Opublikowano

Jest dokładnie tak jak napisał bicpl.

Natomiast jeżeli chcecie korzystać z mobilnej transmisji danych po połączeniu z AA to można aktywować "opcje programisty" w telefonie a następnie "Komórkowa transmisja danych zawsze włączona".

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Dotychczas nie miałem żadnych problemów z Android Auto w swoim X5


Ale od 3 tygodni nie mogę korzystać z Android auto ponieważ nie łączy się z internetem.


Telefon Samsung Note 9 z Android 10 łączy się bezprzewodowo po sieci Wi-Fi z autem i uruchamia się Android Auto


Ale nie mogę korzystać z Google Maps albo Spotify ponieważ nie ma połączenia z internetem.


W ustawieniach Wi-Fi jest komunikat "połączono bez internetu"


Nic wcześniej nie zmieniałem w ustawieniach jedyne co zrobiłem jeden raz wyłączyłem ręczenie Wi-Fi w telefonie żeby wyłączyć Android Auto bo miałem rozładowaną baterię


Tak naprawdę od tego momentu zaczęły się problemy.


Jeszcze jedno zdarzenie to ostatnio włączył mi się lejek u operatora komórkowego po tym jak przekroczyłem limit danych. Ale teraz mam pełen dostęp do internetu


Jak się uruchamia Wi-Fi jest komunikat "sprawdzam jakość internetu" potem drugi "połączono bez internetu".


Ktoś pomoże jak sobie z tym poradzić

Opublikowano
Dotychczas nie miałem żadnych problemów z Android Auto w swoim X5


Ale od 3 tygodni nie mogę korzystać z Android auto ponieważ nie łączy się z internetem.


Telefon Samsung Note 9 z Android 10 łączy się bezprzewodowo po sieci Wi-Fi z autem i uruchamia się Android Auto


Ale nie mogę korzystać z Google Maps albo Spotify ponieważ nie ma połączenia z internetem.


W ustawieniach Wi-Fi jest komunikat "połączono bez internetu"


Nic wcześniej nie zmieniałem w ustawieniach jedyne co zrobiłem jeden raz wyłączyłem ręczenie Wi-Fi w telefonie żeby wyłączyć Android Auto bo miałem rozładowaną baterię


Tak naprawdę od tego momentu zaczęły się problemy.


Jeszcze jedno zdarzenie to ostatnio włączył mi się lejek u operatora komórkowego po tym jak przekroczyłem limit danych. Ale teraz mam pełen dostęp do internetu


Jak się uruchamia Wi-Fi jest komunikat "sprawdzam jakość internetu" potem drugi "połączono bez internetu".


Ktoś pomoże jak sobie z tym poradzić

Dokładnie nie pamiętam, ale chodzi o to, że w momencie, gdy masz na tel komunikat o połączeniu sieci WiFi ale bez i ternetu, kliknij ANULUJ a nie OK. Wiem, na logikę wygląda na to, że rozłączysz WiFi, ale nie, sieć WiFi działa ale tel nie bierze wtedy internetu z samochodu, którego tam nie ma :)

Opublikowano


Ktoś pomoże jak sobie z tym poradzić

Dokładnie nie pamiętam, ale chodzi o to, że w momencie, gdy masz na tel komunikat o połączeniu sieci WiFi ale bez i ternetu, kliknij ANULUJ a nie OK. Wiem, na logikę wygląda na to, że rozłączysz WiFi, ale nie, sieć WiFi działa ale tel nie bierze wtedy internetu z samochodu, którego tam nie ma :)

 

Nie bardzo wiem jak ma to zrobić bo nie ma możliwości wyboru, nie mogę anulować połączenia Wi-Fi bez internetu



To ten problem że direct Wi-Fi nie korzysta z Internetu LTE Orange w telefonie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.