Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Michelin Alpin 6 vs Bridgestone Blizzak LM005 vs Goodyear UltraGrip Performance +

225/50 R17 98V

Doradźcie proszę, jeżeli ktoś użytkował w/w oponki, bo mam rozterki co zamówić dla mojego "potwora" :norty:

przeczytaj ten wątek , dużo pomocnych info w nim :

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=378185&start=30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem 31 tys i znowu musze wymieniac klocki hamulcowe tyl. Pierwszy raz wymienialem po 16 tys i zrobili mi to w ramach gwarancji (Bawaria na Czerniakowskiej). Podejrzewam, ze drugi raz to nie przejdzie, choc twierdze, ze wymiana klockow co 16tys to jednak jakies przegiecie. Cena klockow, zaciskow i wymiana to ok 1900 pln. Tak mi powiedzieli. Czy mozna wymienic je poza aso i nie wplynie to na utrate gwarancji, a i czy dzieki temu cena bedzie znacznie nizsza?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem 31 tys i znowu musze wymieniac klocki hamulcowe tyl. Pierwszy raz wymienialem po 16 tys i zrobili mi to w ramach gwarancji (Bawaria na Czerniakowskiej). Podejrzewam, ze drugi raz to nie przejdzie, choc twierdze, ze wymiana klockow co 16tys to jednak jakies przegiecie. Cena klockow, zaciskow i wymiana to ok 1900 pln. Tak mi powiedzieli. Czy mozna wymienic je poza aso i nie wplynie to na utrate gwarancji, a i czy dzieki temu cena bedzie znacznie nizsza?

 

Jestem ciekawy czy masz hamulce M? bo jak tak to trochę lipa że się zużywają tak szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podejrzewam, ze drugi raz to nie przejdzie,

dlaczego nie ? , po 16tyś klocki do wymiany :shock: , to dopiero okaz do wymiany w ramach gwarancji - pierwotnie wg ASO do 25tyś kwalifikują się do wymiany na gwarancji - , daj znać proszę co powiedzieli w ASO , bo też to mnie czeka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już tutaj pisałem swoja historie, ale mi powiedziano że musi się zapalić info że są do wymiany przed przebiegiem 25k wtedy wymieniają.

Dodam ze ja w ramach gwarancji miałem wymieniane również zaciski na tylnej osi, tak mówi wew. procedura bmw. Więc wychodzi na to że owe zaciski są źródłem problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem 31 tys i znowu musze wymieniac klocki hamulcowe tyl. Pierwszy raz wymienialem po 16 tys i zrobili mi to w ramach gwarancji (Bawaria na Czerniakowskiej). Podejrzewam, ze drugi raz to nie przejdzie, choc twierdze, ze wymiana klockow co 16tys to jednak jakies przegiecie. Cena klockow, zaciskow i wymiana to ok 1900 pln. Tak mi powiedzieli. Czy mozna wymienic je poza aso i nie wplynie to na utrate gwarancji, a i czy dzieki temu cena bedzie znacznie nizsza?

 

Masz aktywny tempomat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
mi powiedziano że musi się zapalić info że są do wymiany przed przebiegiem 25k wtedy wymieniają..

właśnie te nie spójne standardy pomiędzy różne ASO trochę wykurzają, bo w moim przypadku wyglądało tak że informowałem ASO, że podczas wymiany opon wulkanizator informował mnie że tylne klocki są do wymiany .

faktycznie procedura polega na wymianę klocków i zacisków . z kolej mi mówili w ASO że problem tkwi w skład pewnej partii klocków .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim :)


Przymierzam się do leasingu BMW g20 (BMW 5 jakoś mi nie podpasowal, a w 4 nie podoba mi się przód)

Czy moglibyście mi pomoc w kilku kwestiach:

1. Fotele - nie wiem jakie wybrać, czy sportowe czy zwykłe, nie wiem które będą lepsze w trasie.. Zależy mi na odcinku lędźwiowym bo aktualnie mam Skodę rapid i te fotele to jakaś masakra, ciężko się siedzi (mam 174 cm wzrostu i ok 73 kg wagi). Skóry raczej nie chce, a alcantara chyba wychodzi za drogo, czy ta opcja skórzano materiałowa jest ok?

2. Silnik - budżetowo przymierzam się do wersji 320 (chyba ze rabatowo wyjdę ok to 330), tylko nie wiem czy ON czy PB..

Moj roczny przebieg to ok 20.000km-25.000km, trasa do pracy to ok 23 km w jedna stronę przed obwodnice.

3. Nawigacja - osobiście nie przepadam za nawigacja producenta, wiec jeżeli chce mieć apple CarPlay to rozumiem ze i tak muszę brać nawigację za ponad 9 tyś.?

4. Szyby dźwiękochłonne są warte dopłaty?

5. Bagażnik - szukałem BMW 4 ze względu na bardziej praktyczny bagażnik, chciałbym usłyszeć opinie jak trójka sprawuje się w podróży w 4 osoby / jak ktoś wkłada wózek dziecięcy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim :)


Przymierzam się do leasingu BMW g20 (BMW 5 jakoś mi nie podpasowal, a w 4 nie podoba mi się przód)

Czy moglibyście mi pomoc w kilku kwestiach:

1. Fotele - nie wiem jakie wybrać, czy sportowe czy zwykłe, nie wiem które będą lepsze w trasie.. Zależy mi na odcinku lędźwiowym bo aktualnie mam Skodę rapid i te fotele to jakaś masakra, ciężko się siedzi (mam 174 cm wzrostu i ok 73 kg wagi). Skóry raczej nie chce, a alcantara chyba wychodzi za drogo, czy ta opcja skórzano materiałowa jest ok?

2. Silnik - budżetowo przymierzam się do wersji 320 (chyba ze rabatowo wyjdę ok to 330), tylko nie wiem czy ON czy PB..

Moj roczny przebieg to ok 20.000km-25.000km, trasa do pracy to ok 23 km w jedna stronę przed obwodnice.

3. Nawigacja - osobiście nie przepadam za nawigacja producenta, wiec jeżeli chce mieć apple CarPlay to rozumiem ze i tak muszę brać nawigację za ponad 9 tyś.?

4. Szyby dźwiękochłonne są warte dopłaty?

5. Bagażnik - szukałem BMW 4 ze względu na bardziej praktyczny bagażnik, chciałbym usłyszeć opinie jak trójka sprawuje się w podróży w 4 osoby / jak ktoś wkłada wózek dziecięcy :)

 

1) Fotele, kwestia indywidualna, musisz jeździć po salonach i oglądać i siadać na różnych wersjach. Ja mam opcjonalne fotele M i dużo osób pisała, że za twarde, dla mnie są idealne i nawet mogły by być ciut twardsze.

2) Zawsze byłem zwolennikiem ON na duże przebiegi, do czasu aż kupiłem 330i. Bardzo dobre osiągi, dużo lepsza elastyczność niż w przypadku 320d, a spalanie zaskakuje mega. Szybka jazda po autostradzie DE w 10-11 sie zamkniesz, normalna jazda autostrada w PL 7-8 PB, agresywniejsza jazda 8-10/ Nie wiem jak BMW to zrobilo ale te silniki ich 2.0 PB są kosmicznie oszczędne. Moim zdaniem 320d nie ma sensu ...

3) Zgadza się

4) Moim zdaniem must have, acz kolwiek bedzie cie draznic jedno. Szyby podwojne są z przodu , a z tyłu "chyba" normalne, i jak wiatr wieje to czesto masz wrazenie ze z tylu masz cos niedomknietego.

5) 4 osoby i zapakowanie bagaznika to wyzwanie, ale da sie. Moim zdaniem optyamlnie 3 osoby i bagaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzyło mi się, że na dwutygodniowy wyjazd we dwójkę g20 była za mała: dwie walizki, dwa laptopy, dron, rolki i bagażnik się skończył :duh: Kiedyś ludzie jeździli do na wakacje maluchami, a dzisiaj zabiera się tyle gratów na weekend do spa, że przydałaby się x5 :duh:
***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim :)


Przymierzam się do leasingu BMW g20 (BMW 5 jakoś mi nie podpasowal, a w 4 nie podoba mi się przód)

Czy moglibyście mi pomoc w kilku kwestiach:

1. Fotele - nie wiem jakie wybrać, czy sportowe czy zwykłe, nie wiem które będą lepsze w trasie.. Zależy mi na odcinku lędźwiowym bo aktualnie mam Skodę rapid i te fotele to jakaś masakra, ciężko się siedzi (mam 174 cm wzrostu i ok 73 kg wagi). Skóry raczej nie chce, a alcantara chyba wychodzi za drogo, czy ta opcja skórzano materiałowa jest ok?

2. Silnik - budżetowo przymierzam się do wersji 320 (chyba ze rabatowo wyjdę ok to 330), tylko nie wiem czy ON czy PB..

Moj roczny przebieg to ok 20.000km-25.000km, trasa do pracy to ok 23 km w jedna stronę przed obwodnice.

3. Nawigacja - osobiście nie przepadam za nawigacja producenta, wiec jeżeli chce mieć apple CarPlay to rozumiem ze i tak muszę brać nawigację za ponad 9 tyś.?

4. Szyby dźwiękochłonne są warte dopłaty?

5. Bagażnik - szukałem BMW 4 ze względu na bardziej praktyczny bagażnik, chciałbym usłyszeć opinie jak trójka sprawuje się w podróży w 4 osoby / jak ktoś wkłada wózek dziecięcy :)

 

1. Ja mam sportowe fotele przednie M i jest bardzo wygodnie, dużo wygodniej niż w Audi S5.

2. Jak robiłem powyżej 50 kkm, to kupowałem Diesla. Teraz od kilku lat robię 25-30 kkm rocznie i kupuję benzynę, nie żałuję, spalanie jest zbliżone do Diesla a cena samochodu niższa.

3. Też nie używam fabrycznej - porażka.

4. Tak.

5. Mam kombi, więc nie mam tego problemu. Jednak jeśli Ci się nie podoba, to celowałbym raczej w serię 4 lub X5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie silnikow to brakuje 320i xDrive w g21. Jak ktos potrzebuje 4x4 to wybor sprowadza sie do 320d vs 330i. Jest jeszcze 330e xD ale raczej nie ma zbyt duzo chetnych w PL.

Na zachodze jest dostepny 320e xDrive - u nas 320e nie jest dostepny w konfiguratorze.


Szybkie pytanie

Zdekodowalem vin i mam tam opcje s9qx driver assistance preparation. Czy ktos wie co

sie za tym kryje?

Wg wpisow na bimmerpost w aucie z taka opcja mozna aktywowac asystenta swiatel w ConnectedDrive - Obstawiam zestaw dodatkowych kamer (chyba to sie nazywalo Kafas). Czy ktos moze wie czy cos jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.