Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uczciwie rzecz biorąc zbrickowane auto przez OTA to mega cringe. Ale dla fanboja to żaden problem, przynajmniej pretekst sobie znajdzie, aby coś innego porobić/obejrzeć. Po prostu nie wierzę w to, co tutaj czytam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na forum tesli wszedłem dziś po twoim pluciu jak to na każdy post o tesli możesz znaleźć 10 na BMW. Pierwsze co znalazłem to pękające dachy, słabe zawieszenie oraz boląca głowa od nagrzewającej się kabiny. To jakie masz o mnie mniemanie to mi to akurat Lotto. Im gorsze tym w sumie lepiej bo to znaczy że moje argumenty bardziej załażą ci za skórę. bądź uczciwy i zrób własne podsumowanie w ilu postach chwaliłeś BMW a w ilu je obsikiwales podczas gdy w tym samym czasie większość modeli widziałeś jedynie na YouTube w Internecie.
 

Wracając do neue classe dane są oficjalne. Premiera za dosłownie parę dni, pierwsze testy już są na necie. Poza 800v, 800km wltp, peaku ładowania 400kw jest też v2l, v2h, v2g ale to wszystko już też zdarzyłeś obsiusiac argumentując to min bujdami wyssanymi z palca (mityczna efektywność napędu). 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, słonik40 napisał(a):

zrób własne podsumowanie w ilu postach chwaliłeś BMW a w ilu je obsikiwales podczas gdy w tym samym czasie większość modeli widziałeś jedynie na YouTube w Internecie.

sloniku, rzuce Ci klasykiem.

Nie musze gwalcic osobiscie dzieci, zeby miec wyrobione zdanie n/t pedofilii 👍

Jezeli nowe "sportowe" M5 wazy 2,5 tony, o pol tony wiecej od poprzedniej generacji, czy pol tony wiecej od takiego sportowego auta jak Ford F150, dziennikarze motoryzacyjni dostaja bany od BMW na auta prasowe za nasmiewanie sie z wagi, a samo BMW oficjalnie mowi, ze nie bedzie wiecej przed premiera podawac masy swoich aut bo sie ludzie z nich smieja, a w miedzy czasie admin tego forum pisze, ze to auto swietnie sie prowadzi, jest zwinne w zakretach etc (nie przytaczam dokladnych cytatow, nie chce mi sie szukac ale cos w tym stylu tu pisal) to co ja mam powiedziec? Mam isc i to auto osobiscie przetestowac zeby powiedziec ze wielblad jest wielbladem? Ze 2,5 tony to 2,5 tony a nie 1,5 tony? Zeby mi tu jakis internetowy noname slonik nie zarzucal klamstw? 😄

Ewentualnie moge podyskutowac z kolega @BMFun ktory wyjasni mi, ze ta waga to glownie "zasluga" swietnego wyciszenia a drugi kolega mi wyjasni, ze lekkie i dopracowane technologicznie samochody maja "akustyke wiadra z gwozdziami" etc

Smutnych czasow musze powiedziec dozylismy nawiazujac do marki, od "sheer driving pleasure" do ///M SUV, do 2,5 tonowych M5, do 2,5 tonowych i4 "M50", do 30 znaczkow ///M, do swiecacych grilli, do "M" 7-er, do FWD 1-2 serie etc etc Piekna tragedia chcialoby sie powiedziec. A psychofani marki lykaja z ust producenta wszystko jak leci.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

To, ze BMW nie umie w elektromobilnosc a inne firmy jej odskakuja o lata swietlne (Tesla) widzi to tez wiekszosc rozumnych ludzi.

Raczej to jest perspektywa niektórych fanów Tesli.

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Na dzisiaj smutna prawda jest taka, ze elektryki BMW kupuja praktycznie tylko ludzie zwiazani wczesniej z marka, miazdzaca wiekszosc ludzi szukajacych elektryka, ktora nie byla wczesniej zwiazana z marka, na elektryki BMW nawet nie spojrzy bo sa po prostu GOWNIANE (obiektywnie piszac).

Masz jakieś źródła takich "rewelacji"? Czy wg tej teorii Słonik był związany z Mercedesem że kupił EQE, a który wg Ciebie jest równie g***y?

 

 

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Czyli akcja serwisowa byla rowniez czysto software'owa? 🤣

To powiedz czy nie uwazasz tego za DEBILNE, ze masz aktualizacje OTA w aucie, a producent nie potrafi przeprowadzic akcji serwisowej ZDALNIE?

I podwojnie debilne, ze 2 aktualizacje softwarowe sa ze soba niekompatybilne i brickuja auto?

Przeciez to sie nadaje do "Smiechu warte"

1 godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Jezeli producent jest takim nieogarem, ze glupie OTA potrafi zbrickowac auto (bo nie potrafi zaimplementowac powrotu do punktu sprzed aktualizacji) to wg Twojej nielogiki aktualizacje poza domem powinny byc w ogole niedostepne, wszak geolokalizacja to nic skomplikowanego. Albo minimum przyzwoitosci nakazywaloby umiescic info przed OTA "nie rob tego daleko od ASO na wszelki wypadek" 😄😄 

Jezeli aktualizacje sa dostepne zawsze i wszedzie to pisanie "potwierdzanie aktualizacji na wakacjach czy w trasie to debilizm" jest niezbyt madre (delikatnie to ujmujac).

Wg powyższego i historii z forum Tesli poniżej, "producent jest nieogarem". Najwyraźniej to kolejna rzecz którą BMW skopiowało od Tesli 😄 😄  Czy to również nadaje się do "Śmiechu warte"? Pytam serio. To są realne problemy z forum Tesli identyczne jak te które wrzucasz o BMW. Trochę autorefleksji @adamjttk

image.thumb.png.2cb43b95cd7610bf2b68f5bef9e34c7a.png

To nie są jednostkowe przypadki. W tym jednym wątku wiele osób napisało o czasem kilkudniowych walkach, jakimiś trybami awaryjnymi, resetowaniem przez skręcanie kierownicy. A cytowany człowiek po walkach kilkudniowych musiał oddać auto do serwisu gdzie okazało się ze hardware jest ok i naprawa była softwarowa!

 

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/having-problem-to-download-latest-ota-update-anyone-else.321096/page-2

 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

image.thumb.png.fc31779748edaca84d676b139017d4dc.png

 

image.thumb.png.a199e1e4febebacdb0c9f14ffed197cc.png

image.thumb.png.3b8528d46a0bdd1ff0ed65e786880f79.png

image.thumb.png.fa7a46e4626b582d5e8fb983f8ce9eeb.png

 

Większość postów dotyczy jakichś issues wokół OTA. O czym Ci ludzie tam dyskutują? 😄 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

image.thumb.png.d999ae7b26a59822fee4f4a1eca1d3d2.png

1tys odpowiedzi i prawie 100tys wyświetleń tylko w 1 temacie?????? Proponowałbym @adamjttk przestać pluć na OTA BMW na podstawie pojedynczych anegdotycznych "dowodów".

Ja bym to podsumował, że kolejny mit o niezawodnym OTA Tesli upadł.

 

image.thumb.png.4afe0efc6d46aa43c436c5de9f54af53.png

 

Włos się jeży na głowie jak się czyta takie historie: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/v11-software-update-sucks.25171

image.thumb.png.3ce2bd93c25891c87525f3f0ab2107e3.png

image.thumb.png.d6459e1209d0780c209a82a22dfe2f72.png

 

Dla @adamjttk 1tys odpowiedzi tylko w 1 wątku, to "anegdotyczny" dowód i pojedynczy przypadek.

Edytowane przez BMFun
Opublikowano (edytowane)

Mamy w firmie tego Junipera, nie jest to złe auto, poziom ev6, ale przez takich psychofanów jak Adam odechciewa się tej marki. Wytyka wszystkie wady innych aut, a zapomina o debilnych rozwiązaniach Tesli (każde auto takie ma) jak klamki czy brak AA/ACP (nawigacja fabryczna nie widzi na przykład eski do Szczecina do Świnoujcia), wolne ładowanie (SC często dzielą moc w przeciwieństwie do Ionity). A tak wychwalany przed Adama przedliftowy YP to po prostu taczka z topornym zawieszeniem.

Byłem kiedyś w hotelu z ładowarką, ładowałem I-Pace'a, obok podjechała Tesla, zapytałem czy udostępnić mu ładowanie, odpowiedział, że nie, bo jego Tesla w przeciwieństwie do mojego auta jest oszczędna. Na Elektrowozie użytkownicy, którzy wytykają wady Tesli są szykanowani przez innych - trochę jak sekta.

Jeszcze pytanie do Adama: skoro jest tak cudowanie skąd te spadki sprzedaży?

Edytowane przez hitch5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 minutę temu, hitch5 napisał(a):

Mamy w firmie tego Junipera, nie jest to złe auto, poziom ev6, ale przez takich psychofanów jak Adam odechciewa się tej marki. Wytyka wszystkie wady innych aut, a zapomina o debilnych rozwiązaniach Tesli (każde auto takie ma) jak klamki czy brak AA/CA (nawigacja fabryczna nie widzi na przykład eski do Szczecina do Świnoujcia), wolne ładowanie (SC często dzielą moc w przeciwieństwie do Ionity). A tak wychwalany przed Adama przedliftowy YP to po prostu taczka z topornym zawieszeniem.

Byłem kiedyś w hotelu z ładowarką, ładowałem I-Pace'a, obok podjechała Tesla, zapytałem czy udostępnić mu ładowanie, odpowiedział, że nie, bo jego Tesla w przeciwieństwie do mojego auta jest oszczędna. Na Elektrowozie użytkownicy, którzy wytykają wady Tesli są szykanowani przez innych - trochę jak sekta.

Otóż to, na szczęście znam wielu właścicieli Tesli którzy mają dystans do auta i do siebie i widzą te wady oraz zalety innych marek.

Ja jeżdżąc przez tydzień wpadłem w loop na autostradzie, bo mnie Tesla w kółko prowadziła tą samą drogą zjeżdżając z autostrady i wjeżdżając na tą samą autostradę 500metrów dalej. I to była duża stanowa autostrada w Kalifornii. Takich denerwujących przykładów bym z kilkanaście wymienił tylko po 2 tygodniach jazdy tym autem, ale się nie czepiam i nie robię z tego afery.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla mnie najgorsze jest to że nawet jak znalazł swojego „świętego grała” to  zawinął by tyłek, poszedł do swoich na elektrycznywoz i żył by tam w swoim kole adoracji ale nie, lata jak opętany po forach i próbuje obrzydzić wybory innym. @adamjttk ciesz się swoimi teslami, sprzedaj jak najszybciej BMW ale i daj się cieszyć innym. Życzę ci z całego serca żebyś jak najszybciej znalazł klienta i pozbył się kłopotu i przede wszystkim uwolnił od katorgi dzieci i żonę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Czytając ten wątek oraz słuchając co się wyprawia na elektrowozie, to ja myślę że Tesla na Polskę i Norwegię wypuszcza inne wersje i oddzielne OTA. @Jac3kBMW po update'ach ma "lepsze" auto niż w dniu zakupu, a w wersjach amerykańskich po aktualizacjach auta najwidoczniej stają się coraz gorsze 😉  Jak widać gadżeciarskie softwareowo zmienialne wszystko w aucie może być dla bardzo wielu użytkowników bardzo frustrujące (dla mnie by było). A tyle się słyszy mitów o niesamowitym user friendliness GUI Tesli, a tu takie kwiatki na forach.

 

image.thumb.png.897094b32065daf754a4320cbfd64185.png

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zanim wydałem 700 tysięcy na 2 elektryki przez pół roku, dokładnie przeanalizowałem swoje trasy i czy będę miał się gdzie naładować. Mieszkam na codzień w centralnej Polsce i ani do Warszawy ani do Gdańska, Berlina czy w góry nie byłbym w stanie dojechać nawet dziś przy użyciu suc. Każda z tej tras objeżdżam od dwóch lat tylko i wyłącznie dzięki IONITY i ani razu póki co w Polsce nie stałem ani minuty w kolejce. Uczciwie przyznam że jeszcze półtora roku temu brakowało po jednej stacji IONITY na północy Czech oraz w Niemczech więc jeden przystanek ładowałem się na ładowarce innej firmy oczywiscie dzięki karcie roamingowej. No ale na forum panuje tutaj alternatywna rzeczywistość ten sam bełkot o suc a ja jestem przecież haterem. 100 tysięcy ponad trzaśnięte w niecałe dwa lata a to u wpada jakiś nowy kolega który wie lepiej że przecież nie ma wiele ładowarek 350+. Oczywiście że w PL nie ma ale w moim przypadku są na wszystkich najważniejszych trasach, jedynie Mazury są problematyczne gdzie ani suc ani IONITY nawet na horyzoncie nie widać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W świecie motoryzacji, w którym Porsche uchodziło za wzór stabilności i innowacyjności, nadciąga poważny kryzys. Oliver Blume – od lat łączący funkcję prezesa Porsche i Grupy Volkswagena – rezygnuje z kierowania marką ze Stuttgartu, by w pełni skoncentrować się na koncernie Volkswagena.
 

https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art42934481-porsche-bez-szefa-oliver-blume-rezygnuje-z-podwojnej-roli?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1756700332

 

image.png.f1c917846c3d65136d403244e8c4577d.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Kriss33 w moto industry jest dziś dzień olbrzymia konkurencja głównie przez wejście na rynek kosych firm z Chin. Wszystkim spadają zyski i sprzedaż, tesla nie jest tym wyjątkiem. Różnica między praktycznie wszystkimi firmami jest to że następuje naturalna zdrowa reakcji rynku w postaci spadku cen. Jedynie „inwestorzy” tesli wierzą w jakieś cuda na kiju, fata morgane, roboty i niewiadomo co windując ceny akcji. Widzisz ta subtelna różnice?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
29 minut temu, słonik40 napisał(a):

@Kriss33 w moto industry jest dziś dzień olbrzymia konkurencja głównie przez wejście na rynek kosych firm z Chin. Wszystkim spadają zyski i sprzedaż, tesla nie jest tym wyjątkiem. Różnica między praktycznie wszystkimi firmami jest to że następuje naturalna zdrowa reakcji rynku w postaci spadku cen. Jedynie „inwestorzy” tesli wierzą w jakieś cuda na kiju, fata morgane, roboty i niewiadomo co windując ceny akcji. Widzisz ta subtelna różnice?

Słowa komentarza nie napisałem, a Ty mi piszesz jak bym się wczoraj urodził. Ja wiem co się dzieje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, BMFun napisał(a):

Raczej to jest perspektywa niektórych fanów Tesli.

Tesla ma niezlych fanow wiec

Wywindowali wartosc firmy na gieldzie do 20x wartosci BMW

Albo inaczej, zeby dobitniej zabrzmialo --> wartosc BMW na dzisiaj to 5% wartosci Tesli

To czy ma to cokolwiek wspolnego z "odskoczeniem o lata swietlne" pozostawie Tobie (slonika zdanie, guru gieldy, juz znam ^^)

5 godzin temu, BMFun napisał(a):

Czy to również nadaje się do "Śmiechu warte"? Pytam serio. To są realne problemy z forum Tesli identyczne jak te które wrzucasz o BMW. Trochę autorefleksji

W internecie znajdziesz wszystko, ze ktos ma 3 jadra, 8 palcow, komus na glowe spadl samolot, kogos uderzyl piorun 2 razy.

Jak mamy na forum jedno iX i to jedno jedyne auto sie zbrickowalo po OTA to nie wyglada to dobrze, tyle.

Jako spec od IT skomentujesz opcje powrotu do stanu sprzed aktualizacji w razie niepowodzenia OTA czy tez nabierasz wody w usta jak slonik?

Czy taka technologia NASA updateow jest niespotykana w IT? 😄

4 godziny temu, BMFun napisał(a):

23% użytkowników zgłaszało problemy po OTA, a @adamjttk robi aferę o 1 update BMW na forum.

Fanboje marki nie rozrozniaja "problemow" (jak np. "gdzie sie podziala ikonka od Tetrisa, znowu cos pozmieniali") od zbrickowania auta i koniecznosci wzywania lawety, brawo TY 🤣

4 godziny temu, BMFun napisał(a):

1tys odpowiedzi i prawie 100tys wyświetleń tylko w 1 temacie??????

A tutaj fanboje marki nie rozrozniaja watku "nie podobaja mi sie zmiany po OTA" od wzywania lawety po OTA, brawo TY 🤣

4 godziny temu, BMFun napisał(a):

w wersjach amerykańskich po aktualizacjach auta najwidoczniej stają się coraz gorsze

Czy Ty wklejasz posty z forum z 2021r apropo GUI Tesli zeby udowodnic swoje racje i porownac przestawianie ikonek do zbrickowania auta kolegi pete? 😄

Kisne z Ciebie @BMFun, to juz ostra odklejka, starczy internetu na dzis 😄

 

 

-----------------

Ja dzisiaj do DEBILIZMOW BMW moge dodac kolejne apropo mojej i4 M50

Jak jedziesz autem i sluchasz Spotify i chcesz cos klikac w menu (nawigacja, ustawienia, COKOLWIEK) - to kazde nacisniecie czegokolwiek w GUI sprawia, ze muzyka na ulamek sekundy sie przycisza (!)

Myslalem, ze nie ma bata, na pewno da sie to wylaczyc w ustawieniach - no i po przeklikaniu sie przez te debilne kafelki znalazlem gdzies opcje - sa 3 poziomy "glosnosci" tych klikow - low, normal i loud (czy jakos tak)

NIE MA oczywiscie opcji zeby klik nie generowal zadnego dzwieku.

Jak ktos ciekawy jak to brzmi --> jak piosenka w radiu w ktorej sa przeklenstwa i jest ciagle "beep" "beep" "beep"

Nie wierze, po prostu nie wierze jakie ta firma ma zjebane GUI

Nie wiem jak tego wczesniej nie zauwazylem - chyba dlatego ze nic w tym debilnym menu nigdy nie klikalem bo jest tak nieintuicyjne.

 

4 godziny temu, hitch5 napisał(a):

wolne ładowanie (SC często dzielą moc w przeciwieństwie do Ionity)

Juz abstrachujac od tego ze w elektromobilnosciowo-rozwinietych krajach gdzie elektryki sie sprzedaja w sensownych ilosciach to takie ladowarki 150kW to juz bialy kruk.

Czy Ty uwazasz, ze to ma cos wspolnego z debilnym rozwiazaniem samochodow Tesli? Siec ladowania DC? WTF? 

4 godziny temu, hitch5 napisał(a):

klamki

i4 np ma praktycznie tak samo gowniane, slizgaja sie po nich rece bo nie ma za co zlapac rowniez.

Chociaz ogolnie klamki Tesli zgadzam sie, sa slabe, wolalbym "normalne" kosztem kilku km mniej zasiegu.

4 godziny temu, hitch5 napisał(a):

A tak wychwalany przed Adama przedliftowy YP to po prostu taczka z topornym zawieszeniem.

Ale kumasz, ze auta ktore maja po 500HP to najczesciej "taczki" i specjalnie sie doplaca do komfortowych wersji zeby bylo sztywno i twardo?

Ze ludzie czesto wymieniaja sprezyny na krotsze w swoich autach, montuja wieksze kola etc etc a to wszystko po to zeby bylo bardziej "sportowo"

To nie jest wada, to jest ficzer chlopie, cos Ci sie grubo pomieszalo.

Co do spadkow sprzedazy - ja polowe winy zrzucalbym na zapedy naziolskie Muska a druga polowe na skoncentrowaniu sie na Cybertracku zamiast mniejszym modelu, na to ze elektryki na na dzis na cenzurowanym no i na pewno na Chinczykow, graja coraz lepiej w ta gre.

4 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Dla mnie najgorsze jest to że nawet jak znalazł swojego „świętego grała” to  zawinął by tyłek, poszedł do swoich na elektrycznywoz i żył by tam w swoim kole adoracji ale nie, lata jak opętany po forach i próbuje obrzydzić wybory innym

Pisalem ci to sto razy chlopie - ZAWIJAJ sie z tego watku, nikt ci nie kaze go czytac 🤮

Jest tu na forum sto innych watkow.

Zaloz swoj watek jakie te Twoje BMW "full opcja" iX1 jest zajebiste i sie tam produkuj, obiecuje ze nie napisze tam ani slowa.

Ponadto --> dodaj mnie do ignore'a, zaden problem 👍

Przyczepiles sie do tego watku jak rzep psiego ogona albo gowno do statku, splodziles ze 3-4 tysiace postow a na koniec jeszcze narzekasz na OPa.

 

 

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

Opublikowano

 

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Nowy dzień, kolejna okazja plucia na BMW. Brawo Ty👍 prawdziwy z Ciebie fan marki. Chyba ci słońce zbyt mocno w główkę przygrzało przez szklany dach jak jechałeś do pracy. Do wątku się przyczepilem bo uważam że BMW to jest dwie klasy wyżej jak tesla i sto razy wole nawet gołe ix1 niż głośna w środku jeżdżąca jak taczka, grzejąca w głowę o akustyce wiadra na głowie  i z prymitywną nawigacją Teslę. Jak wogole można te auta porównywać? Toć tesla jest ze 3 półki niżej.

przyklad majstersztyku technologicznego masz wyżej. Ja po 3 latach spokojnie mogę wybrać kolejne ev zarówno w Mercedes, BMW, jak o Audi które będzie naszpikowane nowinkami technologicznymi. Ty za to możesz iść do salonu po performance z upgrade w postaci paska led i plastikowymi kolpakami na kołach. Udanych zakupów życzę.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja zapytam inaczej.

Czy na tym forum jest jakiś moderator...?
Przecież ilość hejtu, bluzgów i wzajemnego obrażania się - przekracza wszelkie granice.

Jestem na kilku forach nie-polskich i NIGDY nie widziałem, żeby ludzie wzajemnie się tak wyzywali i obrażali.
Zamiast tego w zdecydowanej większości skupiają się na merytorycznej dyskusji.

  • Lubię to 1
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

@adamjttk masz ostatnią szansę ochłonąć bo widzę że znowu zbytnio Ci się ulewa. Każdy następny post w takim tonie będzie nagrodzony urlopem ewentualnie wątek zostanie zamknięty. 

  • Lubię to 2
  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, Randall napisał(a):

ewentualnie wątek zostanie zamknięty. 

@Randall - prosze w takim wypadku o zamkniecie watku 👍

Edytowane przez adamjttk

.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.