Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Informacja potwierdzona u dealera. Dzisiaj otrzymali oficjalne info.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
ja spojrzalem na swoje zamowienie i wtedy cena byla 277k, podwyzki do 289k nie odnotowalem.

w wielkie obnizki nie daje wiary jak wspomniales moze na wyposazeniu bedzie wyrownanie.

Teoretycznie wyposażenie dodatkowe powinno byc tańsze niż w obecnym M340, bo akcyza mniejsza, wiesz będzie kosztować tyle co w np. 330.

Opublikowano
Już w cenniku z lipca br. cenny wyposażenia dodatkowego na wersje 2.0 i 3.0 zostały zrównane.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Informacja potwierdzona u dealera. Dzisiaj otrzymali oficjalne info.

 

Dzięki za odpowiedź :mrgreen:

Zamawiasz 340i? Czy czekasz na m?

Kurcze jak cena trochę spadnie to chyba nie ma innego wyboru jak zamówić w listopadzie produkcję na styczeń / luty m340i

male-bmw-2.png
Opublikowano
Informacja potwierdzona u dealera. Dzisiaj otrzymali oficjalne info.

 

Dzięki za odpowiedź :mrgreen:

Zamawiasz 340i? Czy czekasz na m?

Kurcze jak cena trochę spadnie to chyba nie ma innego wyboru jak zamówić w listopadzie produkcję na styczeń / luty m340i

 

Wehyr, kończę leasing w listopadzie i nastawiałem się, że zamówię M340i ale teraz mam dylemat czy nie wejść w eletromobilność np. 545e lub poczekać na i4.

Kończę wykańczać dom i tam mam wszystko na prąd i ładowałbym auto z paneli. Pytanie o opłacalność zakupu tych aut na obecnym etapie rozwoju no i frajdę z jazdy.

Jeżeli cena na M340 i się potwierdzi to chyba dla osoby zdecydowanej jest to dobry czas. W przyszłym roku nowe auta będą drożeć ze względu na kary za emisję CO2

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kurde daj znać przed zamawianiem to zamówimy dwie Oki??

Większy rabat,

male-bmw-2.png
Opublikowano
W przyszłym tygodniu jestem umówiony na początek negocjacji i zacznę działać.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przyszłym tygodniu jestem umówiony na początek negocjacji i zacznę działać.

 

Jak coś ustalisz będę wdzięczny za priv, zawsze na dwie większy rabat

male-bmw-2.png
Opublikowano

Mam potwierdzenie od drugiego dealera, że samochód będzie miękką hybrydą i będzie tańszy w podstawie o 13 500 zł brutto. (275 900 pln)

Start produkcji będzie od 11.2020. Na razie nie można jeszcze konfigurować.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za kolejne info, no to czeksm na nowy konfigurator i czas pogadać w niedługim czasie z moim handlowcem.
male-bmw-2.png
Opublikowano

Panowie ja również jestem na etapie konfigurowania M340i i to co piszecie poprawia mi humor.


Chociaż to co w konfiguratorze nie koniecznie musi później przełożyć się na cenę finalną z racji bardzo dużych rabatów. Mam wyceny od dealerów, które są czasami tańsze o 60k od konfiguratora...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie ja również jestem na etapie konfigurowania M340i i to co piszecie poprawia mi humor.


Chociaż to co w konfiguratorze nie koniecznie musi później przełożyć się na cenę finalną z racji bardzo dużych rabatów. Mam wyceny od dealerów, które są czasami tańsze o 60k od konfiguratora...

Przed covidem można było uzyskać rabat nawet w okolicy 90k na mocną konfigurację więc walcz ;)

Teraz przy hybrydzie dużą robotę zrobi tańsze o akcyzę wyposażenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktoś ma info od kiedy będzie w konfiguratorze dostępne?
male-bmw-2.png
Opublikowano

Info potwierdzone. -13 500 zł na M340i I tak, będzie permanentny start/stop + mild hybrid.


Miałem konfiguracje na 294k wiec robi się 280 prawie.


Dziś miałem przyjemność testować 330i Xdrive Grey Dravit bez adaptacyjnego zawieszenia i uważam że jest dość twardo, twardziej na pewno niż w moim obecnym RS3.


Mam spory dylemat miedzy 330i a 340i. Rozum podpowiada pierwszą opcje a serce hmm sami wiecie :-) te -13500k bardzo mnie kusi. Jednak przesiadka z 400KM z RS3 na 258KM może byc dość bolesna, pomimo tego ze ta 330i wcale nie idzie źle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz rs3 i brak modów??

Kolega ma 700+ps 800+nm i lata pięknie...

Nie kusiło...

Nie zmieniaj nigdy na 330i jeszcze w x...

Tragedia i tak nawet przy rwd i szpera oczywiście vs rs3...

RSA możesz porównać tylko z m...

Zostaw RS3!!

male-bmw-2.png
Opublikowano
Jeżdżę nim poł roku i chce zmienić tylko ze względu na to ze to auto jest dla mnie za małe i zbyt wysoka pozycja za kierownicą mi nie odpowiada. Nie modowałem bo to co tam jest w serii i tak jest nie do wykorzystania na drogach publicznych(poza tym potem problem ze zwrotem bo auto na wynajmie wiec wiesz o czym mowie) . 330i to odpowiednia moc na drogi publiczne i to podpowiada mi rozum, ale serce mówi ze czasami są okazje do tego żeby przycisnąć i przy wyborze 330i nie będzie czym. Rozważałem RS5 lecz finansowanie trochę nie spina mi się w budżecie. Miałem nadzieje, ze z budżetem załapie się jeszcze na S5 ale jak zobaczyłem co oni tam zrobili to powiedziałem sobie - nigdy więcej audi. Jak w takim aucie można dać tylko silnik diesla i do tego z atrapami końcówek - to ma być sportowe auto?
Opublikowano
(..) bez adaptacyjnego zawieszenia i uważam że jest dość twardo, twardziej na pewno niż w moim obecnym RS3.

 

Dlatego do codziennej jazdy warto brać adaptacyjne, tym bardziej, że kosztuje grosze. Ja bardzo dobrze wspominam magnetic ride z S3 8V i adaptacja w G20 jest na bardzo podobnym albo i nawet odrobinę lepszym poziomie.

 

Mam spory dylemat miedzy 330i a 340i

 

Jeżeli jesteś przyzwyczajony do osiągów RS3, to przesiadka do auta słabszego o 150 km może być frustrująca, no ale to oczywiście kwestia indywidualna.

 

(...) jak zobaczyłem co oni tam zrobili to powiedziałem sobie - nigdy więcej audi.

 

Też tak myślałem przesiadając się do BMW, natomiast teraz trochę brakuje mi tej jakości wykończenia wnętrza która była w Audi. Niestety jakość detali w G20 jest gorsza niż w o klasę niższym A3 z przed 7 lat.

Opublikowano

Ja z kolei jak wsiadłem dziś ponownie do mojego Rs3 to stwierdziłem ze to co w G20 jest to moje Audi się nie umywa do tego.


Mam jeszcze dylemat czy nie poczekać na nową 4 gran coupe, brałbym już teraz 4 ale dwoje drzwi nie jest zbyt praktyczne. Pytanie czy ta Gran coupe będzie z xdrivem czy tylko w tej najmocniejszej wersji jak to jest przy zwykłym coupe.

Opublikowano
Troszkę zmienię temat - czy ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z M340d (zamówił, jeździł)? Aktualnie jeżdzę 330i F30 i w marcu kończy leasing - chciałbym coś mocniejszego, ale jednocześnie robię 50tys km rocznie więc może diesel sensowniejszy...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Troszkę zmienię temat - czy ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z M340d (zamówił, jeździł)? Aktualnie jeżdzę 330i F30 i w marcu kończy leasing - chciałbym coś mocniejszego, ale jednocześnie robię 50tys km rocznie więc może diesel sensowniejszy...

 

W takim przypadku jeżeli budżet pozwala to tylko m340d!!

No chyba że 530g po lifcie

male-bmw-2.png
Opublikowano
Troszkę zmienię temat - czy ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z M340d (zamówił, jeździł)? Aktualnie jeżdżę 330i F30 i w marcu kończy leasing - chciałbym coś mocniejszego, ale jednocześnie robię 50tys km rocznie więc może diesel sensowniejszy...

Ja zamówiłem m340d, ale w ciemno. Niestety nie było możliwości sprawdzenia... Nadal jednak czekam na odbiór i nie wiem jak owo jeździ. Swoją drogą to czekam już dość długo (od początku czerwca - czyli niedługo po tym jak pojawił się w konfiguratorze i odbiór w drugiej połowie października - o ile nic się nie opóźni).

Opublikowano
Troszkę zmienię temat - czy ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z M340d (zamówił, jeździł)? Aktualnie jeżdżę 330i F30 i w marcu kończy leasing - chciałbym coś mocniejszego, ale jednocześnie robię 50tys km rocznie więc może diesel sensowniejszy...

Ja zamówiłem m340d, ale w ciemno. Niestety nie było możliwości sprawdzenia... Nadal jednak czekam na odbiór i nie wiem jak owo jeździ. Swoją drogą to czekam już dość długo (od początku czerwca - czyli niedługo po tym jak pojawił się w konfiguratorze i odbiór w drugiej połowie października - o ile nic się nie opóźni).

 

Mam tak samo - zamówione w czerwcu, odbiór w połowie października. Do tej pory nie ma żadnego testu M340d w necie. Dziwne, bo auta są już od lipca u właścicieli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest nowy konfigurator m340i tańsze o 13500!! :mrgreen:


Doszły też przyciemniane światła przednie, bomba :mrgreen:

male-bmw-2.png
Opublikowano
Jest nowy konfigurator m340i tańsze o 13500!! :mrgreen:
Wcześniej różnica dla mojej konfiguracji wynosiła ok. 75 000 (katalogowo) dla 330i xDrive i M340i xDrive (G21).

Teraz wychodzi 357 000 - 307 000 = 50 000 (katalogowo). Poważnie rozważyłbym wzięcie 3.0.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.