Skocz do zawartości

F10 Individual 528i Xdrive


deejay79

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Dzisiaj przyszła pora trochę odświeżyć lakierek i zaimpregnować skórki wewnątrz. Na lakier poszedł SOFT99 Fusso Coat 12 Months. Uwielbiam ten wosk za aplikacje i efekty :8)


aa4cc255e1e6cee9.jpg

dc2117cb0b7e9bbb.jpg

e3659f7d59dded8b.jpg

615ba2acb688aeed.jpg

02b65b2f67118eb8.jpg

 

Za aplikację? Przecież ta jest jedną z gorszych wśród wosków twardych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Fusso przeleży za długo to owszem - sprawia trochę problemów z dotarciem itp ale jeśli nie czeka się zbyt długo to z aplikacją / dotarciem nie widzę zbytnich różnić w stosunku do np FK 1000 Hi Temp czy Collinite 476S. Zresztą w Fusso zdaje się producent podaje po ilu minutach trzeba go docierać a w FK i Collinite to pod tym względem jest pełen luz. Tylko, że właśnie efekt po Fusso jest jeszcze lepszy.

Fajna f10-tka.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Mały Up


Ostatnio trafiłem na nowości od firmy Osram , dokładnie chodzi mi o żarniki ksenonowe Osram Night Breaker Laser Xenarc. Po rozeznaniu sie w temacie i po przeglądnięciu testów decyzja była jedna biere :wink: Dzisiaj szybki montaż i wieczorem nastał dzień na drodze.


58659bd84158dab5.jpgccb17997bf305a44.jpg


Tutaj ładnie widać ile światła więcej oddają nowe Osramy


f511ed05999b4970.jpg


A tu już po wyjechaniu w warsztatu i spr w ciemnej uliczce , jest mega różnica w porównaniu do oryginalnych żarników .


c8e6a4be224d7bc1.jpg


Przy okazji prac na podnośników , zaaplikowałem folię ochronną na przednie i tylne progi .


fe79b92c1e2bb09b.jpgbe6ea89ecfe9c3d3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł czas na wymianę oliwki. Tym razem padło na Millersa EE Longlife Nanodrive 5W30 . Do tego oczywiście nowy filtr . Motor ogólnie jak i cała reszta bez uwag , wszystko na bieżąco robione to i w silniku bez osadów i czysto . Przebieg obecny 163080km


7ecab3539551f1a8.jpg2893dc144e2b9e10.jpg

8cec818c44d1e03c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały up


Dzisiaj przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni rozdzielczej VTG . Olej jak widać mocno przepracowany , a już był wymieniany jakiś czas temu przeze mnie .


4890e3dcadfaea29.jpgf10dbd0a64761021.jpg

e0e441ca1e25ac11.jpg


Na koniec kalibracja VTG po wymianie oleju .


c489ca3a38e7e5ec.jpg


Na deser zaaplikowana nowość od Fusso :wink:


dfcb4d12e35be9db.jpga960d66616c050f1.jpg

7ff4d2c3e7127d44.jpgb756fe368a62a8d4.jpg

079bb5cc6c520e70.jpg


Cdn :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny kolor samochodu.


Zmieniasz olej w skrzyni biegów? Pytam bo ciekawi mnie Twoje podejście tutaj. Mi ASO powiedzial, ze nie wymieniają bo BMW nie rekomenduje. Wiadomo tez z drugiej strony, że ZF zaleca wymianę przy około 100k km. Jakie jest tutaj zdanie pracownika Aso, ktory ma swoje prywatne BMW i jak widzę dba o autko? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny kolor samochodu.


Zmieniasz olej w skrzyni biegów? Pytam bo ciekawi mnie Twoje podejście tutaj. Mi ASO powiedzial, ze nie wymieniają bo BMW nie rekomenduje. Wiadomo tez z drugiej strony, że ZF zaleca wymianę przy około 100k km. Jakie jest tutaj zdanie pracownika Aso, ktory ma swoje prywatne BMW i jak widzę dba o autko? :)

 


Dzięki .


Moje zdanie jest takie , każdy olej sie starzeje i traci swoje właściwości . Pracując przy BMW już jakiś czas i dobrze wiedząc ze silniki mają nie słabe życie i większość lubi dać po "garach" zalecam wymianę wszystkich płynów eksploatacyjnych wraz oczywiście ze SB ZF . Ja olej w skrzyni biegów zmieniałem zaraz po zakupie przy ok 140 tkm , zrobię ok 30 tyś i dokonam drugiej wymiany ponownie juz docelowo na ok 60 tyś km. Tak samo Dyfer jak i VTG plus Tylny most .

Edytowane przez deejay79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozmawialem u was w TEAMie z serwisantami to bylo stanowisko ze nie wymieniacie w skrzyni, bo generalnie takie jest stanowisko BMW. Za to IMP wprowadzilo taka usluge didatkowa. Nawet na stanowiskach serwisantow powiesili fiolki z przepracowanym olejem, zeby pokazac ze warto wymieniac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozmawialem u was w TEAMie z serwisantami to bylo stanowisko ze nie wymieniacie w skrzyni, bo generalnie takie jest stanowisko BMW. Za to IMP wprowadzilo taka usluge didatkowa. Nawet na stanowiskach serwisantow powiesili fiolki z przepracowanym olejem, zeby pokazac ze warto wymieniac.

 

Więc nic innego mi nie zostaje , jak tylko napisać ze decyzja do ciebie.

Ps: Ja z zawodzie mechanika pracuje już grubo ponad 20 lat i nie jedno sie widziało na temat olejów i jak warta jest wymiana na nowy . Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko napisalem jakie podejscie zauwazylem w dwoch naszych ASO. Nie napisalem jakie jest moje stanowisko, ale akurat jest zbiezne z twoim, wymieniac trzeba i tyle. Silnikowy tez poza wizytami u Was w ramach BSI wymieniam jeszcze dodatkowo i w sumie wychodzi co ok 12tys.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.