Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w konfiguracji


acc007

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie odnośnie opcji:

"Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym"

Czy daje to cokolwiek oprócz ładowarki bezprzewodowej?

Czy ładowarka nie ma problemu z zasileniem iPhona (posiadam model X) działającego w Apple Car Play?

Chodzi mi o to, żeby stan baterii nie spadał, ani nie stał w miejscu, ale najlepiej wzrastał :)


Czy nie biorąc tej opcji, w tym "schowku" jest gniazdo USB, do którego można ewentualnie podpiąć kabelek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wciąż mam wątpliwości czy nie dołożyć tych kilku stówek miesięcznie do 330i... :D

Powiem tak - nie dołożysz, to później cały czas się będziesz zastanawiał czy dobrze zrobiłeś - a na koniec pożałujesz, że nie wziąłeś mocniejszego silnika i będziesz kombinował jak podnieść moc :wink:

 

Trochę jestem w tej sytuacji teraz, fakt ;) Odebrałem pod koniec listopada 320i, jest super i w porównaniu do moich poprzednich aut to torpeda (wcześniej X1 18d), ale i tak co chwile się zastanawiam czy nie powinienem był wziąć 330i bo byłoby jeszcze lepiej. 95% mojej jazdy to miasto i na jazdach próbnych aż takiej różnicy w mieście nie odczuwałem, ale jednak jakaś wątpliwość jest. Co zagrało tu role to ze moje poprzednie auta były w granicach 9.5-11 sekund do setki, wiec te 7 to naprawdę mocno sportowe odczucie, no i przy zakupie inne auta które rozważałem to CLA 220 i A5 40 TFSI wiec tez granice 7s do setki. Tak naprawdę gdyby 330i nie istniał to mój zakup 320i oceniałbym póki co 10/10, bo auto jeździ (przynajmniej dla mnie) fantastycznie.


Na plus jest to, ze te silniki się niewiele różnią i po upływie gwarancji spokojnie mogę podbić do tych 250-260 KM i 380 Nm i mieć to, z czego na początku zrezygnowałem. Do tej pory od zrobienia prawa jazdy w 2008 zawsze zmieniałem auta w cyklach 2 lata i 9-10 miesięcy wiec teraz przy 5-letnim leasingu po prostu po tym czasie podbije moc ;)


W międzyczasie zainteresowałem się PowerControlem i pewnie to zamontuje w ciągu pol roku. Z tego co się orientuje to z gwarancja nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie odnośnie opcji:

"Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym"

Czy daje to cokolwiek oprócz ładowarki bezprzewodowej?

Czy ładowarka nie ma problemu z zasileniem iPhona (posiadam model X) działającego w Apple Car Play?

Chodzi mi o to, żeby stan baterii nie spadał, ani nie stał w miejscu, ale najlepiej wzrastał :)


Czy nie biorąc tej opcji, w tym "schowku" jest gniazdo USB, do którego można ewentualnie podpiąć kabelek?

 

Ma problem. Jadąc trasę Kraków - Gdańsk z ładowaniem bezprzewodowym i CarPlayem łącznie naładowalo mi telefon o 4%. Ta ładowarka jest naprawdę woooolna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma problem. Jadąc trasę Kraków - Gdańsk z ładowaniem bezprzewodowym i CarPlayem łącznie naładowalo mi telefon o 4%. Ta ładowarka jest naprawdę woooolna.

Ok, poczytałem też trochę na forach zagranicznych, że jest problem z przegrzewaniem telefonów.

Więc tę opcję sobie odpuszczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie odnośnie opcji:

"Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym"

Czy daje to cokolwiek oprócz ładowarki bezprzewodowej?

Czy ładowarka nie ma problemu z zasileniem iPhona (posiadam model X) działającego w Apple Car Play?

Chodzi mi o to, żeby stan baterii nie spadał, ani nie stał w miejscu, ale najlepiej wzrastał :)


Czy nie biorąc tej opcji, w tym "schowku" jest gniazdo USB, do którego można ewentualnie podpiąć kabelek?

 

Ma problem. Jadąc trasę Kraków - Gdańsk z ładowaniem bezprzewodowym i CarPlayem łącznie naładowalo mi telefon o 4%. Ta ładowarka jest naprawdę woooolna.

 

Jeśli się nie używa intensywnie CarPlaya to nawet coś tam podładuje, ale z odpalonym Google Maps i Janosikiem ledwo parę procent w górę, jak kolega pisał. Do tego telefon grzeje się niemiłosiernie. Na innych forach czasem nawet piszą o problemach z przegrzewaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowanie bezprzewodowe niestety tak działa. W Audi A4 jest to samo - iPhone 11 przy słuchaniu Spotify baaardzo powoli się ładuje (kilka procent na godzinę), a telefon bardzo się grzeje.

Powiedziałbym raczej, że tylko w wykonaniu producentów samochodów ;)

Mam w aktualnym samochodzie coś takiego: LINK i iPhone'a X ładuje pięknie, również podczas korzystania z nawigacji.

Podobnie w domu używam jakiejś chińskiej ładowarki za 30zł i ładuje szybko i bez przesadnego nagrzewania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ładowanie bezprzewodowe niestety tak działa. W Audi A4 jest to samo - iPhone 11 przy słuchaniu Spotify baaardzo powoli się ładuje (kilka procent na godzinę), a telefon bardzo się grzeje.

Mam wrażenie, że u mnie więcej niż kilka procent na godzinę. Może też wpływ ma, czy się słucha przez AppleCarPlay czy przez BT. Co do grzania się: jest ciepły, ale żadnych błędów nie wywala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100% potwierdzone info że będzie działać stop&go przy samym aktywnym tempomacie bez asystentów ? Dealer nie znał odpowiedzi na to pytanie :?

 

Mogę potwierdzić - działa, chociaż nieco dłuższy stop (np. na długim cyklu czerwonych świateł) wymaga interwencji kierowcy. Ogólnie wrażenia z tego tempomatu mam bardzo pozytywne, system działa dużo płynniej i lepiej reaguje na auta zmieniające pasy niż systemy konkurencji.


Natomiast ten aktywny tempomat ma jeszcze jedną ciekawostkę - jego wybór powoduje, że przy braku Live Cockpit Pro otrzymuje się idealny IMO miks zegarów, czyli coś pomiędzy klasycznym analogiem i pełnym wyświetlaczem. To oczywiście rzeczy gustu ale takie rozwiązanie mi leży najbardziej. Jak konfigurowałem to dealer nie był w stanie potwierdzić, czy faktycznie będzie to skutkować takimi zegarami, wziąłem to nieco w ciemno - okazuje się, że dopłata do aktywnego tempomatu ma taki właśnie bonus:


http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2017/01/2017-BMW-5-Series-G3068.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast ten aktywny tempomat ma jeszcze jedną ciekawostkę - jego wybór powoduje, że przy braku Live Cockpit Pro otrzymuje się idealny IMO miks zegarów, czyli coś pomiędzy klasycznym analogiem i pełnym wyświetlaczem.

Właśnie to dziś znalazłem gdzieś przeglądając bimmerpost i naprawdę miła niespodzianka bo właśnie taki zestaw zamówiłem :)

Life Cockpit Plus i aktywny tempomat stop&go


Mam pytanie czy ktoś może dysponuje lub mógłby zrobić zdjęcie widoku kamer 360 stopni z mniejszym ekranem środkowym?

Wszędzie są filmiki/zdjęcia z tym dużym i zastanawiam się, czy to dobra kombinacja i nie stracę za dużo na jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O pierwszy raz widzę coś takiego. Tylko ta lewa strona wygląda tak dziwnie przez kąt padania światła, czy są takie wybrzurzenia przy prędkościomierzu? Ja na początku też byłem sceptyczny co do live cockpit pro,, ale z perspektywy czasu, to był dobry zakup
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wrażenia z tego tempomatu mam bardzo pozytywne, system działa dużo płynniej i lepiej reaguje na auta zmieniające pasy niż systemy konkurencji.

Mi osobiście dwie rzeczy bardziej odpowiadały w tempomacie aktywnym w Octavii:

1) w BMW na autostradzie przy 120-140 dosyć późno zauważa pojazd, przez co podjeżdża do auta z dużą prędkością a potem odczuwalnie hamuje (nie bardzo ostro, ale odczuwalnie) - Octavia widziała już z daleka i delikatnie zwalniała, było to bardziej płynne

2) brakuje mi możliwości sterowania dynamiką tempomatu - w Skodzie mogłem ustawić "ECO", gdzie przyspieszanie tempomatem było powolne i płynne, na autostrady super, a tutaj od razu redukuje bieg i przyspiesza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O pierwszy raz widzę coś takiego. Tylko ta lewa strona wygląda tak dziwnie przez kąt padania światła, czy są takie wybrzurzenia przy prędkościomierzu? Ja na początku też byłem sceptyczny co do live cockpit pro,, ale z perspektywy czasu, to był dobry zakup

 

Chyba trochę gra światła, nie zauważyłem żeby to się rzucało w oczy na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie rozumiem hejtu na live cocpit pro, wszyscy mówią że obrotomierz jest w złą stronę wygięty ale przecież to jest zrobione żeby jak najwięcej miejsca było na środku. Dla mnie z kolei te pół-ledowe zegary są dziwne i nieładne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejt wynika chyba również z tego, że inni producenci robią te zegary lepiej, jeździłem kilkoma autami z "wirtualnym kokpitem" i te z BMW wypadają raczej kiepsko na tle tych z Audi czy Mercedesa.

a zegary w Audi w czym niby lepsze? Rzecz gustu, ale te doklejane z boku wskaźniki poziomu paliwa nie robią roboty i wyglądają kiepsko. Z mercedesem miałem mały kontakt ciężko mi się odnieść, w e klasie testówce fajnie działało ale w c klasie wygląda tak o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze leszy układ elementów, duży obrotomierz na środku plus prędkość i aktualny bieg (czyli to czego potrzebuję), do tego większa możliwość konfiguracji i w mojej subiektywnej opinii ładniejszy design.


maxresdefault.jpg


W Mercedesie podobne zalety, chociaż grafika mniej mi się podoba, jest trochę bardziej przebajerowana i dziecinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o systemy i elektronikę to BMW zawsze było z tyłu, zarówno jeśli chodzi o możliwości jak i jakość. Plastikowa obudowa wyswietlaczy w serii F to jakas straszna tandeta. W czasach bez Androida w aucie system był chwalony za intuicyjność obsługi. Nadal jest intuicyjna i to ostatnia przewaga BMW nad pozostalymi markami. Co to za głupota, że auto otworzysz tylko z samsungiem z nfc ale system inforozrywki tylko z apple car play?


Aa kupilem auto za prawie 250 tys ale jak w 2020 wejdzie wsparcie android auto (co juz kazda marna renufka ma) to tylko dla systemów proffessional. Japrdl całe BMW. Dobrze, że chociaż jeszcze jeździ lepiej ale tutaj BMW też już traci przewagę. Trudny żywot fana marki haha ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem auto za prawie 250 tys ale jak w 2020 wejdzie wsparcie android auto (co juz kazda marna renufka ma) to tylko dla systemów proffessional. Japrdl całe BMW. Dobrze, że chociaż jeszcze jeździ lepiej ale tutaj BMW też już traci przewagę. Trudny żywot fana marki haha ;)

 

Technologicznie ta firma jest w d.., teraz zastępczą dwuletnią F30 z podstawowymi czujnikami parkowania myśle że Kia miała lepsze 15 lat temu, ich dokładności wogóle lepiej nie komentować. Spotify po bluetooth gra ale nie da się przewijać utworów, a raz na ruski rok wogóle nie wykrywa telefonu (!). Po prostu wstyd coś takiego pakować do samochodu patrząc na to co jest we francuzach czy koreańcach, nie mówiąc o Audi którego jest po prostu na innej planecie w tych kwestiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy technologia NFC nie jest związana z tym ze samsung to po prostu obsługuje a iPhone np nie posiada?

Co do android auto to lipa, ale mając car playa i tak z niego nie korzystam specjalnie. Co prawda jego funkcjonalnośc jest lepsza niż w Vw bo można dzielic te okna, ale fabryczny system uważam za dość dobry, a jakość dźwięku jest lepsza po kablu niż bezprzewodowe car play.

Poza tym ja jestem jakis dziwny albo nie wiem, ale nie widzę tej gigantycznej przepaści miedzy systemami audi i bmw. A intuicyjnośc systemu, jego obsługa to przecież BMW bije te dotykowe ekrany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.