Skocz do zawartości

DonDżonson

Zarejestrowani
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia DonDżonson

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jak dla mnie beznadzieja. Choć jak słyszałem znajomego w 340i to mimo wszystko na żywo wydawało mi się że ciekawiej gada.
  2. Sporo fabryk już wstrzymało produkcje, BMW chyba póki co nie, śle jak sytuacja będzie dalej postępować to mogą podjąć podobne decyzje
  3. co to a bzdura że nie może? wystarczy założyć inny rozmiar kół i przekłamanie może wyjść w drugą stronę. Owszem fabrycznie skalibrowany pod pewny rozmiar jest że zawyża, oczywiście wszystko zależy od prędkości, zazwyczaj wraz ze wzrostem prędkości odchylenie wzrasta. Ale jednak takie testy gdzie podają nam dane z licznika i nic kompletnie więcej nie wiemy co i jak było to mogą być zmanipulowane. I tak jak piszesz warunki mogły być zupełnie inne, to dodatkowo ma wpływ, jednego mogli postawić na zimówkach drugiego na letnich, jeden mógł być z górki, drugi pod górkę. Dla mnie ten test niczego nie odzwierciedla
  4. tyle że w jednym to 100 licznikowe to może być rzeczywiste 105, a w drugim 95
  5. zawsze może się okazać że jednak pomylili się z silnikiem i dostanie np 340i :P
  6. Tak w temacie tej ekologii o która Europa tak bardzo ubiega https://www.businessinsider.com/coronavirus-airlines-run-empty-ghost-flights-planes-passengers-outbreak-covid-2020-3?IR=T
  7. nie wiem czy zmienia coś w parametrach, ale w VAGach i MB ustawiając na zimówki mogę ustawić limit prędkości max i sądzę że to tyle.
  8. Badzmy powazni, EU uchwalilo limity CO2 dla aut w 2008 r, branza motoryzacyjna wiedziala o pracach nad tym projektem pewnie jeszcze kilka lat wczesniej, to nie sa rzeczy ktore sie dzieja z roku na rok :mrgreen: https://www.ure.gov.pl/pl/urzad/wspolpraca-miedzynarod/2829,Parlament-Europejski-zatwierdzil-pakiet-klimatyczny.html ja nie mówię że nie wiedzieli, itp i to z dnia na dzień, tylko że limity w przypadku spalinowych są często dość abstrakcyjne i bynajmniej nie wiąże się to z ekologią, gdyż wymusza to robienie na silnikach jakiś dziwnych ruchów które niezbyt są eko, mimo że według normy wszystko spełniają, jednak w codziennym użytkowaniu jakby to zmierzyć już tak kolorowo nie będzie, trwałość też tych jednostek jest ograniczona, itp. Oczywiście że większość firm olało temat i nawet nie próbowała dostosowywać się do obowiązujących norm. Mi chodzi że droga nie do końca była odpowiednia zmniejszanie samych limitów w silnikach, tylko właśnie konieczność pójścia inną drogą, czy to w elektryki czy wymyślenie czegoś innego, np wymuszenie w konkretnych latach udziału gamy modelowej w modele elektryczne, itp
  9. masz ten sam rozmiar opon, czy mieszany?
  10. tyle tylko że to wcale nie znaczy że będzie z korzyścią dla środowiska, bo może być wręcz przeciwnie. Takie dążenie do czegoś na szybko, bo musimy, nie ważne jakim sposobem, byle tylko dana jednostka mieściła się w limicie. Jestem jak najbardziej za zmianami, jednak takie śrubowanie, często przez ludzi nie mających pojęcia o tym, tylko na zasadzie, a zróbmy sobie za rok czy dwa o 20% mniej, bo dla nich to tylko cyferka.
  11. czyli dowodzi to temu że jednak Tesla nie jest premium :mrgreen: :P
  12. w tych Mercach wcale to źle nie wygląda. Na zdjęciach owszem jak zawsze patrzę to mówię beznadzieja, ale na żywo, a przynajmniej te większe ekrany całkiem fajnie się prezentują. Nie mówiąc już możliwości dostosowania ekranów do swoich potrzeb gdzie można zmieniać cały układ, zmieniać oddzielnie informacje na lewym, środkowym i prawym wskaźniku. Jak na początku obecne wnętrza Merca mnie odrzucały, tak kiedy miałem okazję z nimi chwilę spędzić to naprawdę przyjemnie to wygląda. A co do Tesli, same wąskie ramki nie załatwiają wyglądu jak materiały przywodzą mi myśl tych z dawnej rodzimej motoryzacji, a przynajmniej takie tam wspomnienia z przed jakiś 3-4 lat, może jakość się poprawiła
  13. raczej wyłączenie esp nie ma zbytniego wpływu na spalanie
  14. Miałem Maxi Cosi chyba Pebble z bazą FamilyFix, później z fotelikiem Pearl i byłem bardzo zadowolony. Dziecko również nigdy nie narzekało nawet przy dłuższych podróżach. Dla mnie bardzo fajny jest system pochylenia i po przejściu na fotelik sprawiający że pozycja bardziej leżąca nie wiązała się z odchyleniem samego oparcia, tylko całego fotelika z siedziskiem a dzięki temu jak dziecko zaśnie to przy hamowaniach głowa nie leci tak do przodu.
  15. jak dynamiczniej się jeździ to może być to standard i bynajmniej dynamiczniej niekoniecznie chodzi o częste hamowania. Chociażby ESP może często wkraczać do akcji lekko przyhamowując. Elektroniczny hamulec czy system zapobiegania cofnięciu na wzniesieniu też się do tego przyczynia. Być może jak ktoś pisze aktywny tempomat również.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.