Skocz do zawartości

Rabaty na nową serię 3 g20


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Ja miałem 24% na zamawiany z konfiguratora, ale to był wielki fart.

no i na takiego farta wlasnie licze ale pewnie sie przelicze :(

 

Masz rabat najwyższy w pl i jeszcze mało?

Uwazsj żebyś się nie przeliczył, bedxuesz zwlekał przyjdzie nowy rok i się okaże że rabat 18%

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taki rabat to nie od brokera przypadkiem?

 

No tak. A to jest jakas roznica dla mnie?

 

Jeśli odbiór bezpośrednio przez Ciebie w salonie PL, to żadna. Aczkolwiek często wiąże się to właśnie w narzuconym leasingiem, mniej korzystnym niż "dowolny". Podeślij na pw który broker dający taki rabat pozwala na własny leasing.


Na wyższe koszty leasingu jest też recepta - podbijasz wpłatę początkową do maksymalnej możliwej dla Ciebie :). Warto też pamiętać że wszystkie koszty leasingu stanowią koszt, a wszystko co powyżej 165 000 ceny brutto (dla odliczających 50% vat) nie stanowi już kosztu... Więc nawet jeśli wychodzi na 0, to i tak warto, bo odestki są zawsze kosztem, bez względu na wartość pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś doświadczony mógłby spojrzeć na ofertę to będę bardzo wdzięczny:


G20 z premium selection

cena brutto z konfiguratora 184 500

cena brutto na stronie 154 900


przebieg 23 400 km

samochód ma 1,5 roku

(dziwne jest to że na zdjęciach ze strony nie ma przyciemnianych szyb tylnych ale na żywo już miał, wszystko inne się zgadzało)


Usłyszałem że nie ma szans na większy rabat. Czytałem tutaj że można dostać 30-35% na premium selection przy przebiegu 20 000 km +, lub 20% na nowy. Tutaj jest około 20% na premium selection.


Samochód będę zmieniał po 4-5 latach, czy w takim razie comfort lease będzie lepszy czy omijać tą formę finansowania ? (robię około 25 000km rocznie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie,

Rzadko tutaj sie udzielam, ale w koncu mam decyzje odnosnie swojego nowego nabytku:

m340i xdrive (tutaj konfig: https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/z7v8q9m6)

Czy mozecie mi polecic jakiegos sprzedawce ktory da mi wiecej niz 22%? (poki co w Wawie wiecej nie dostalem).


Pozdrawiam i z gory dzieki

 

Więcej niż 22% do produkcji 2021?

Rozczaruje Cię, nierealne, walczyłem długo i nic nie przebije 22% jakas gruba flota u Ciebie?

Gratuluje rabatu!!!!

Finansowanie zewnętrzne, czy comfortlease na którym sobie te procenty odbija?

 

Wehyr jak możesz.podeślij namiary na handlowca. Szukam oferty na X5 M50i z dobrym rabatem do produkcji na stokach nic nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem!


Orientujecie się jak wysoki rabat można uzyskać na taką konfiguracje?


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/y3t7u4z3



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 


Siema! Przede wszystkim zastanowiłbym się czy na pewno chcesz mieć taki silnik - 150 koni to stosunkowo niewiele. Z drugiej strony dobierasz sobie mega bajery typu adaptacyjny tempomat, nagłośnienie HK, czy HUD. Spory wydatek - pytanie ile zamierzasz z tego korzystać i znowu - czy na pewno 150 KM to dla Ciebie w pełni wystarczająca moc? Jak dla mnie 190 koni to minimum w takim samochodzie i wolałem zrezygnować z kilku smaczków, na koszt lepszego przyspieszenia, mniej wyżyłowanego silnika. Pamiętaj też o odsprzedaży potem - za wyposażenie dużo płacisz, a na koniec dnia ten samochód nie będzie miał takiej wartości jak 320i/d czy 330. Co do kontroli gestami - totalnie odradzam :) mam to u siebie i szczerze, serio totalnie szczerze, gdybym teraz zamawiał auto, nie zdecydowałbym się na tę opcję.


Co do rabatu - ja dostałem 24% na sztukę zamawianą z konfiguratora. Z tego co wiem, to się nie zdarza za często - chyba, że wyprzedaż rocznika, albo po znajomości. Standardowo diler wychodzi chyba z 8-10%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie!


Samochód planuję użytkować minimum 5 lat a najpewniej zostanie w rodzinie. Zależało mi przede wszystkim na laserowych światłach i dużej inforozrywce, więc w tym układzie najbardziej opłacalny jest pakiet innowacji.Co do silnika to w większości jeżdżę na tempomacie po autostradach, albo w korkach w mieście. Po gwarancji myślałem też, żeby zrobić ewentualnie chipa na 200KM. A słyszałem , że na silnik 318i można dostać lepszy rabat niż na 320i.


Byłbym bardzo wdzięczny za namiar na PW na jakiegoś sprawdzonego brokera. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz na tą alternatywę https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/c2w8m4s8


Silnik 318i spokojnie sobie poradzi, szczególnie jeśli jeździsz sam. Nie ma dużej różnicy w osiągach w stosunku do 320i, a w szczególności nie taka, która uzasadnia kilkanaście tysięcy różnicy w cenie. Jak dopłacać to do 330i. Zawsze można zrobić chipa na 250/260km, a różnicę w cenie zostawić na ewentualne naprawy :) Head up - zbędny bajer, Lasery - jeśli dużo jeździsz nocą to owszem, ale adaptive led są zupełnie wystarczające i dobrze świecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz dyskutujemy o konfiguracjach to wrzuce biedniejszego sportline 318i G21.


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/d7j0g7l0

Macie moze jakies sugestie?

Do tego raczej dojdzie hak +5k i moze podstawowy pakiet asystentów. Ale caly czas mam dylemat nowy vs uzywany z salonu. W gre wchodza 3er, 3GT i A4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wam za sugestię. Ja się głównie kieruję komfortem jazdy, bo w samochodzie spędzam trochę czasu, a że głównie jeżdżę po prostej autostradami to wolę dołożyć do asytentów i nagłośnienia niż do adaptacyjnego zawieszania, bo mam obawy, że wcale bym nie wykorzystał jego zalet.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat mam następującą hierarchię ważności elementów i nią się kierowałem, jak już doszedłem do ładu, że ma byś 3-er, a nie 5-e czy inny X:

1) silnik

2) rodzaj nadwozia (dokładnie taka kolejność, nie pomyłka)

2) rodzaj zawieszenia i koła

4) fotele

5) tutaj dopiero reszta gadżetów - tyle ile budżet udźwignie albo zdrowy rozsądek podpowiada; jak nie udźwignie, to bez gadżetów.

6) a jak zostanie, to można sobie fundnąć kolor


Dlatego ja akurat nie pochwalam rozterek typu: wezmę słabszy silnik to zostanie mi na HUD. Ale szanuję, bo każdy ma inne potrzeby.

PS. Wybór pomiędzy A4 i BMW jest łatwy. Miałem A4 B9 (z dobrym silnikiem i słabym wyposażeniem, he he). BMW moim zdaniem fajniejsze. W Audi lepsze tylko wirtualne zegary, rozpoznawanie komend głosowych, roleta w bagażniku składana automatycznie i kierownica w wersji S. Reszta, literalnie wszystko, lepsze imho w 3-er.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz na tą alternatywę https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/c2w8m4s8


Silnik 318i spokojnie sobie poradzi, szczególnie jeśli jeździsz sam. Nie ma dużej różnicy w osiągach w stosunku do 320i, a w szczególności nie taka, która uzasadnia kilkanaście tysięcy różnicy w cenie. Jak dopłacać to do 330i. Zawsze można zrobić chipa na 250/260km, a różnicę w cenie zostawić na ewentualne naprawy :) Head up - zbędny bajer, Lasery - jeśli dużo jeździsz nocą to owszem, ale adaptive led są zupełnie wystarczające i dobrze świecą.

 


I ja sie w pełni zgadzam! Mega konfiguracja. Też bym szedł w tym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
popatrz na tą alternatywę https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/c2w8m4s8


Silnik 318i spokojnie sobie poradzi, szczególnie jeśli jeździsz sam. Nie ma dużej różnicy w osiągach w stosunku do 320i, a w szczególności nie taka, która uzasadnia kilkanaście tysięcy różnicy w cenie. Jak dopłacać to do 330i. Zawsze można zrobić chipa na 250/260km, a różnicę w cenie zostawić na ewentualne naprawy :) Head up - zbędny bajer, Lasery - jeśli dużo jeździsz nocą to owszem, ale adaptive led są zupełnie wystarczające i dobrze świecą.

 


I ja sie w pełni zgadzam! Mega konfiguracja. Też bym szedł w tym kierunku.

 

dobrze rozumiem że porównujecie kosiarkę 3 cylindrową z 4 cylindrowym silnikiem?

przecież ten silnik 1.5 nie jedzie juz w 1nce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz na tą alternatywę https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/c2w8m4s8


Silnik 318i spokojnie sobie poradzi, szczególnie jeśli jeździsz sam. Nie ma dużej różnicy w osiągach w stosunku do 320i, a w szczególności nie taka, która uzasadnia kilkanaście tysięcy różnicy w cenie. Jak dopłacać to do 330i. Zawsze można zrobić chipa na 250/260km, a różnicę w cenie zostawić na ewentualne naprawy :) Head up - zbędny bajer, Lasery - jeśli dużo jeździsz nocą to owszem, ale adaptive led są zupełnie wystarczające i dobrze świecą.

 


I ja sie w pełni zgadzam! Mega konfiguracja. Też bym szedł w tym kierunku.

 

dobrze rozumiem że porównujecie kosiarkę 3 cylindrową z 4 cylindrowym silnikiem?

przecież ten silnik 1.5 nie jedzie juz w 1nce...

 

318i nie ma 3. cylindrów, tylko 4.

I nie jest to 1.5 tylko 2.0.


Nie zmienia to jednak faktu, że 156 KM w samochodzie ważącym ponad 1600 kg to naprawdę niewiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W g20 nie ma 3 cyl... 318 to tez 4 cyl, tylko inny program i pewnie wydech.

Co do laserów - nie do końca tylko te nocne jazdy, jako jedyne mają światła dzienne wyglądające jak na bmw przystało ;)

 


true - laserki wyglądają bosko. polecam. No i wycinanie świateł w nocy działa turbo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma dużej różnicy w osiągach w stosunku do 320i, a w szczególności nie taka, która uzasadnia kilkanaście tysięcy różnicy w cenie. Jak dopłacać to do 330i.

 

No nie, takie stawianie sprawy, jakby sensownymi wyborami byly tylko 318i i 330i, nie ma uzasadnienia. Jesli chodzi o osiagi, przynajmniej katalogowo, 320i plasuje sie dokladnie w polowie drogi miedzy w/w, 0-100 odpowiednio 8,4, 7,1 i 5,8. Wiadomo, że w rzeczywistosci ssa lekkie odstępstwa, ale generalnie tak właśnie jest.


Co do ceny, roznice są takie, cennik podstawa z automatem: 143 600 vs 158 100 (+14500) vs 180 300 (+22 200). Tyle ze 330i ma w podstawie felgi 17 warte o ile pamietam 5600. Wiec cenowo tez mniej wiecej proporcjonalnie.


Tak wiec jak napisalem, twierdzenie ze 320i nie ma sensu nie ma uzasadnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Przy 330i mpakiet dostajemy w cenie sportowe hamulce z tego co pamiętam. No i do 18i/20i nie da się zamówić dyferencjału M jeśli komuś na tym zależy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma dużej różnicy w osiągach w stosunku do 320i, a w szczególności nie taka, która uzasadnia kilkanaście tysięcy różnicy w cenie. Jak dopłacać to do 330i.

 

No nie, takie stawianie sprawy, jakby sensownymi wyborami byly tylko 318i i 330i, nie ma uzasadnienia. Jesli chodzi o osiagi, przynajmniej katalogowo, 320i plasuje sie dokladnie w polowie drogi miedzy w/w, 0-100 odpowiednio 8,4, 7,1 i 5,8. Wiadomo, że w rzeczywistosci ssa lekkie odstępstwa, ale generalnie tak właśnie jest.


Co do ceny, roznice są takie, cennik podstawa z automatem: 143 600 vs 158 100 (+14500) vs 180 300 (+22 200). Tyle ze 330i ma w podstawie felgi 17 warte o ile pamietam 5600. Wiec cenowo tez mniej wiecej proporcjonalnie.


Tak wiec jak napisalem, twierdzenie ze 320i nie ma sensu nie ma uzasadnienia.

 

Kierowałem się tym, że za każdy km różnicy miedzy 318 a 320 płacisz ok. 558zl, a za każdy km miedzy 318 a 330 ok. 380 zł. Stąd wniosek nasuwa się sam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.