Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co mnie handlowiec wyjaśniał w momencie, gdy zamawiałem, był rabat kwotowy od ceny bazowej samochodu i rabat procentowy od wyposażenia dodatkowego, całość sumowana dawała sumę wartość końcową.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Witam wszystkich,


Do tej pory śledziłem Forum jako gość. Moje potrzeby to nadwozie combi lub suv, kanapa dzielona 40/20/40 napęd na 4 łapy, AA lub Carplay, kamery 360, hak oraz mocny silnik benzynowy. Po wielu miesiącach testowania różnych samochodów wybór padł na g21 M340i. Kiedy już wybrałem samochód i zapadła decyzja o zmianie na nowy sytuacja się skomplikowała. Długi czas oczekiwania, mniejsze rabatowanie itd. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć do kogo uderzyć z zapytaniem o ofertę? Specyfikacja wyszła na 354 800 i liczyłem, że po rabatach nie będzie 3 z przodu :lol: POMOŻECIE?? :) :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam wszystkich,


Do tej pory śledziłem Forum jako gość. Moje potrzeby to nadwozie combi lub suv, kanapa dzielona 40/20/40 napęd na 4 łapy, AA lub Carplay, kamery 360, hak oraz mocny silnik benzynowy. Po wielu miesiącach testowania różnych samochodów wybór padł na g21 M340i. Kiedy już wybrałem samochód i zapadła decyzja o zmianie na nowy sytuacja się skomplikowała. Długi czas oczekiwania, mniejsze rabatowanie itd. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć do kogo uderzyć z zapytaniem o ofertę? Specyfikacja wyszła na 354 800 i liczyłem, że po rabatach nie będzie 3 z przodu :lol: POMOŻECIE?? :) :)

 

Żeby nie mieć "3" z przodu wystarczy Ci sumaryczny rabat na poziomie 16%.

Wydaje mi się, że do uzyskania bez żadnych specjalnych cudów w pierwszym lepszym salonie :wink:

Jaką ofertę uzyskałeś do tej pory ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Witam, w M340 nie ma aż takich problemów. Robiłem zamówienie początkiem kwietnia, warunek konieczny dla auta to fabryczny hak. Z tego co salon twierdził to 340 ma pierwszeństwo do wyposażenia restrykcyjnego ponad modele 4 cylindrowe.
Opublikowano

Żeby nie mieć "3" z przodu wystarczy Ci sumaryczny rabat na poziomie 16%.

Wydaje mi się, że do uzyskania bez żadnych specjalnych cudów w pierwszym lepszym salonie :wink:

Jaką ofertę uzyskałeś do tej pory ?

 

Nie rozsylalem jeszcze zapytań. Zgadzam się z Tobą, lecz liczę,że uda się uzyskać znacznie lepszą kwotę niż 299 900 :lol:

Opublikowano
Witam, w M340 nie ma aż takich problemów. Robiłem zamówienie początkiem kwietnia, warunek konieczny dla auta to fabryczny hak. Z tego co salon twierdził to 340 ma pierwszeństwo do wyposażenia restrykcyjnego ponad modele 4 cylindrowe.

Wiec ciekawe dlacżego ja nie dostane :shock: podparcia lędźwiowego w obu fotelach w 340i ,a Penna w 318i dostała ( w jednym ale zawsze)… :shock:

Nie wspominając ,ze auto zamawiałem w grudniu.

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Pewnie zwykle nawijanie makaronu, zeby klient sie zdecydowal na auto. Poki nic nie ma na papierze to takie sugestie mozna puszczac bokiem.


Generalnie: loteria...

Opublikowano
Witam, w M340 nie ma aż takich problemów. Robiłem zamówienie początkiem kwietnia, warunek konieczny dla auta to fabryczny hak. Z tego co salon twierdził to 340 ma pierwszeństwo do wyposażenia restrykcyjnego ponad modele 4 cylindrowe.

Wiec ciekawe dlacżego ja nie dostane :shock: podparcia lędźwiowego w obu fotelach w 340i ,a Penna w 318i dostała ( w jednym ale zawsze)… :shock:

Nie wspominając ,ze auto zamawiałem w grudniu.

 

Być może dostałam, bo zamawiałam za granicą, ale chyba po prostu miałam szczęście. Kriss33 tutaj tez odbierał M340i bez żadnych podparc w obu fotelach i kazał dilerowi uzupełnić fotel kierowcy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby nie mieć "3" z przodu wystarczy Ci sumaryczny rabat na poziomie 16%.

Wydaje mi się, że do uzyskania bez żadnych specjalnych cudów w pierwszym lepszym salonie :wink:

Jaką ofertę uzyskałeś do tej pory ?

 

Nie rozsylalem jeszcze zapytań. Zgadzam się z Tobą, lecz liczę,że uda się uzyskać znacznie lepszą kwotę niż 299 900 :lol:

 

To dla czystego sumienia prześlij w kilka miejsc konfig, myślę, że już samo to pozwoli przebić marketowe 300 ;)

Może też ktoś podpowie kontakt do swojego zaufanego handlowca.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Witajcie, jestem tu nowy, ale sledze watek od dluzszego czasu. Dopiero teraz przyszedl czas na zamowienie M340i G20.


Generalnie prawie juz bylem dogadany z handlowcem, ale poprosilem jeszcze o podeslanie rzekomo promocyjnej oferty BMW FS / BMW CL i jak sobie zaczalem to liczyc, to od tego momentu domyslam sie skad znalazl sie dla mnie rabat 18,3 % na to auto. Przy BMW FS to promocyjne finansowanie wychodzi mi sporo ponad 105 %. Przy BMW CL ponad 107,5 % i to tylko dlatego, ze poprosilem o doslanie oferty ze zmienna stopa procentowa (WIBOR obecnie bardzo niski). Ze stala stopa procentowa BMW CL wyliczyli mi na prawie 110 %... W takiej sytuacji wysoki rabat traci sens.


Szczegoly:

- Konfiguracja na niecale 345 k brutto

- Wplata 0 %

- 3 lata

- Wykup w przypadku BMW CL = okolo 58 %, Wykup w przypadku BMW FS = 35 %


Czy ktos z Was moglby potwierdzic moje przypuszczenia, ze od pewnego poziomu rabatu to "promocyjne" finansowanie BMW wcale nie jest juz promocyjne? Z gory dziekuje za opis Waszych przypadkow.

Opublikowano

Żeby nie mieć "3" z przodu wystarczy Ci sumaryczny rabat na poziomie 16%.

Wydaje mi się, że do uzyskania bez żadnych specjalnych cudów w pierwszym lepszym salonie :wink:

Jaką ofertę uzyskałeś do tej pory ?

 

Nie rozsylalem jeszcze zapytań. Zgadzam się z Tobą, lecz liczę,że uda się uzyskać znacznie lepszą kwotę niż 299 900 :lol:

Ja miałem z konfiguratora 362 tys - bez problemu było z przodu 2 .... i dużo, dużo niżej

Opublikowano
Trzeba powiedzieć wprost, że finansowanie CL jest po prostu drogie. Limit kilometrów oraz stosunkowo niski rezydual powoduje, że za przejechanie 1km płaci się drożej niż za taxi w dużym mieście, zwłaszcza jeżeli cena samochodu przekracza znacznie kwotę 250k.
Opublikowano
W vag bralem comfort lease bo koszt byl stosunkowo ok, tutaj po przeliczeniu cl na 4 lata wyszlo prawie 11proc….strasznie duzo….dlatego zrezygnowalem z leasingu. Dolozenie ponad 30 tys za to zeby oddac samochod uznalem za bezsens
Opublikowano

Aktualnie po rozmowach, przy konfiguracji auta za 180k nie mogę przeskoczyć 21% rabatu.

Nie wiem co Wy robicie, że osiągacie 23-24%... Proszę o przepis, może źle się ubieram ;)

Opublikowano
24% to juz rabatowanie na poziomie flotowym. Bierz to 21% zanim się rozmyślą.

 

Potwierdzam slawa kolegi, bo przez ostatnie pol roku mocno sledze temat. Rabat 24% to jest chyba max jaki w ogole mozna uzyskac na serie 3. I to tylko w przypadku firm ktore dusponuja juz duza flota od BMW.

Opublikowano
Aktualnie po rozmowach, przy konfiguracji auta za 180k nie mogę przeskoczyć 21% rabatu.

Nie wiem co Wy robicie, że osiągacie 23-24%... Proszę o przepis, może źle się ubieram ;)

 

Bardzo dobra oferta, raczej ciężko będzie przeskoczyć ten poziom. Wcześniej można było liczyć na rabat rzędu 40k za konfig około 200k+ co po przeliczeniu daje podobny upust jak u Ciebie.

Opublikowano

Dziękuję, za informację przynajmniej będę spał spokojnie. Ostatecznie dostałem 21,5% warunkiem jest ich ubezpieczenie.

Myślę, że nie mam już co walczyć. Poczekam jeszcze parę dni może ktoś pochwali się lepszym osiągnięciem ;)

Opublikowano
W corpo, w którym pracowałem przez ostatnie 20 lat rabat na BMW dla firmy był 19%., a dla pracownika gdy chciał prywatnie 18%. Na VW 15%, a na Skode 10% - ale tu tylko na określoną konfigurację. Zatem Twoje 21,5% przy tej kwocie (skądinąd przecież nie małej) to świat i ludzie :). Tak jak koledzy wyżej piszą bierz zanim się sprzedawca rozmyśli :)
Opublikowano
Aktualnie po rozmowach, przy konfiguracji auta za 180k nie mogę przeskoczyć 21% rabatu.

Nie wiem co Wy robicie, że osiągacie 23-24%... Proszę o przepis, może źle się ubieram ;)

 

Rabat na 318i 318d jest kwotowy. Z mojego doświadczenia wynikało, że należało wyposażyć auto na min. 165k. od tego był odejmowany rabat w kwocie X. W sytuacji gdy próbujesz kupić wersję podstawową - wówczas masz możliwość negocjacji rabatu procentowego - najkorzystniejsza opcja - grupy zawodowe - 11%.

Gdy przeliczałem u siebie - wartość rabatu wyniosła dokładnie 23,5% . Po przeanalizowaniu dobrałem dodatkowe wyposażenie - ale kwota rabatu się nie zmieniła - procentowo spadło o 0,5%.

Możesz więc wyposażyć sobie 318i na 200k ale rabatu i tak dostaniesz max z widełek. Jeśli dobrze pokombinujesz i cena katalogowa będzie oscylowała w granicach 165 tys. wówczas możesz być blisko 23-24%.

Finalnie - dzięki darmowemu LC Professional - u mnie rabat wyniósł 28%.

Opublikowano

Finalnie - dzięki darmowemu LC Professional - u mnie rabat wyniósł 28%.

 

Wg mnie tego nie powinieneś włączać do rabatu bo zaburzasz troche percepcję. Dodawanie LC Professional to było po prostu szczęście / problemy na produkcji. Wiec zgadza się, dostałeś więcej za mniej, ale to nie podlegało żadnym negocjacjom. Po prostu tak się stało z przyczyn niezależnych od Twojej negocjacji ceny ;)

Opublikowano

Finalnie - dzięki darmowemu LC Professional - u mnie rabat wyniósł 28%.

 

Wg mnie tego nie powinieneś włączać do rabatu bo zaburzasz troche percepcję. Dodawanie LC Professional to było po prostu szczęście / problemy na produkcji. Wiec zgadza się, dostałeś więcej za mniej, ale to nie podlegało żadnym negocjacjom. Po prostu tak się stało z przyczyn niezależnych od Twojej negocjacji ceny ;)

 

Oczywiście - dlatego podałem wyżej jaki rabat otrzymałem, choć wiem, że procentowo nie należy ich liczyć - co też wytłumaczyłem. Co nie zmienia faktu, że szczęście miałem - co do LCP.

Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.