Skocz do zawartości

Pierwsze usterki i awarie G05.


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

A to jeżeli była to możliwe że coś się zaktualizowało. Możesz spróbować resetu idrive przez długie podtrzymanie pokrętła włącznika ok 30s choć wątpie żeby to pomogło. Raczej wizyta w aso Cię czeka.

też tak myślałem, dlatego zrobiłem reset całego iDrivie i przywrócił fabryczne ustawienia, i nadal nic nie ma, czekam na serwis, auto ma 2 tygodnie :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

U nas pierwszy serwis gwarancyjny. Wyciek z przewodu olejowego na wydech. Dym z pod maski auto na lawecie do serwisu.

Przebieg 10000km.

Podobno fabrycznie coś było niedopiete chociaż dokładnie nie powiedzieli mi co a przewody olejowe nie są wpinane tylko zawsze skręcane więc nie wiem.

Na zastępcze auto trzeba było czekać 3-4h mimo że było to w Warszawie blisko centrum.

Dali zastępcze 520d przedlift.

Auto dostarczyli w deszczu więc brudne a przy odbiorze kazali umyć brudnego nie chcieli zabrac.

Za to X5 zabrali czyściutkie a oddali upaprane po sam dach pewnie na jazdach testowych ale jednak jak klientowi psuje się auto za katalogowe 620tyś po 10tyś km to oczekuje trochę więcej.

Plus że naprawili w 3 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas pierwszy serwis gwarancyjny. Wyciek z przewodu olejowego na wydech. Dym z pod maski auto na lawecie do serwisu.

Przebieg 10000km.

Podobno fabrycznie coś było niedopiete chociaż dokładnie nie powiedzieli mi co a przewody olejowe nie są wpinane tylko zawsze skręcane więc nie wiem.

Na zastępcze auto trzeba było czekać 3-4h mimo że było to w Warszawie blisko centrum.

Dali zastępcze 520d przedlift.

Auto dostarczyli w deszczu więc brudne a przy odbiorze kazali umyć brudnego nie chcieli zabrac.

Za to X5 zabrali czyściutkie a oddali upaprane po sam dach pewnie na jazdach testowych ale jednak jak klientowi psuje się auto za katalogowe 620tyś po 10tyś km to oczekuje trochę więcej.

Plus że naprawili w 3 dni.

 


Faktycznie z autem zastępczym taki cyrk to chyba tylko w „stolycy” mogą odwalić ;-).Ja w 3city dostałem zastępczaka x5 g05 zanim laweta po moje auto przyjechała !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W Krakowie ani razu nie dostałem auta zastępczego na naprawach nawet po 4-5 h.

Jak zaprowadzisz auto na serwis na jakąś naprawę w jeden dzień to zazwyczaj nie dają ale tutaj samochód padł na drodze i mógł się zapalić bo duża ilość oleju leciała na układ wydechowy. Auto zastępcze dostarczyło bmw Polska w ramach bnw care czy jakoś tak na 3 dni.

Jak by naprawa trwała dłużej dealer musiał by dać auto od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raz dostałem z Inchcape Warszawa zastepcza serię 2 20d active tourer. Powiedziałem, że chyba sobie żartują i nawet do tego badziewia nie włożę wózka głębokiego dla małej i oczekuje czegoś zupełnie innego. Następnego dnia rano zadzwonili, że mogę przyjechać i zamienić na x7 m50d. Samochód też zawsze dają i wydają umyty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czy wam też nie zapamiętuje ustawienia zapisanych stacji radiowych , co jakiś czas muszę przestawić ustawienie na zapisane stacje bo sam przełącza na wszystkie dostępne.

Wczoraj też sam zmienił mi obrotomierz na wskaźnik mocy i dzisiaj po nocy znowu wskaźnik mocy.

Denerwuje mnie już to przałączanie , ja swoje a auto swoje.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nawet nei wiedziałem, że można obrotomierz na wskazanie mocy zmienić :)

Stacje radiowe jak raz ustawiły się tak są tak samo cały czas.

 

A powiedz mi czy masz utworzone konto na myBMW i połączony pojazd z aplikacją??

Mam konto sparowane z aplikacją i podejrzewam że ta chmura robi mi psikusy, muszę spróbować to rozłączyć.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ub. tygodniu znowu padło automatyczne chowanie roletki w bagażniku,w ciągu kilku lat to ustrojstwo :x było naprawione chyba 5 razy, teraz jak gwarancja skończona oświeciło serwis i zdiagnozowali wymianę prowadnic za 1,5k + robocizna( dużo- nie dużo pojęcie względne), więc jestem lekko wqur.....że nie zrobili tego wcześniej gwarancyjnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W ub. tygodniu padło automatyczne chowanie roletki w bagażniku,w ciągu kilku lat było to ustrojstwo :x naprawione chyba 5 razy, teraz jak gwarancja skończona oświeciło serwis i zdiagnozowali wymianę prowadnic za 1,5k + robocizna( dużo- nie dużo pojęcie względne), ale jestem lekko wqur.....że nie zrobili tego wcześniej gwarancyjnie.

 

To nie jest tak że jeśli była zgłaszana usterka i w sumie jej nie naprawili to powinni walczyć do skutku nawet po upływie gwarancji? W branży budowlanej by mi tak inwestorzy nie odpuścili w życiu.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za naprawę gwarancyjna płaci BMW a nie konkretny salon więc raczej mają interes w tym, żeby wszystko jak leci zawsze wymieniać (o ile się da tak, żeby im to zaakceptowali)

Tutaj niekoniecznie się zgadzam, przecież to serwis dealera diagnozuje usterkę, ja się na tym nie muszę znać, więc mam pretensje o to że na gwarancji nie zrobili wymiany prowadnic roletki (co jak widać było konieczne) tylko odblokowywali komputerowo jakiś czujnik -działało to do czasu kolejnej ,,zawiechy''. Sprawę przeczekali i jak jest po gwarancji to ich ,,oświeciło'' co trzeba zrobić- ale odpłatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ub. tygodniu znowu padło automatyczne chowanie roletki w bagażniku,w ciągu kilku lat to ustrojstwo :x było naprawione chyba 5 razy, teraz jak gwarancja skończona oświeciło serwis i zdiagnozowali wymianę prowadnic za 1,5k + robocizna( dużo- nie dużo pojęcie względne), więc jestem lekko wqur.....że nie zrobili tego wcześniej gwarancyjnie.

No to jest jakiś fuck up serwisu/doradcy.

Na gwarancji powinni to zrobić bez problemu i zgarnąć pewną kasę od BMW. Teraz klient zrobi lub nie, u nich lub gdzie indziej.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

auto niespełna 2 m-c, przy przebiegu 2 700 km po odpaleniu pojawia się błąd "wspomaganie siły hamowania" i twardy hamulec, przejeżdżam 2 km do domu, odstawiam na kilka minut i po ponownym włączeniu po błędzie ani śladu

dziś przy 3 700 km przebiegu ponownie ta sama historia, twardy hamulec etc

2116e155c6f1de5bmed.jpg

1ed762b15c713abdmed.jpg

tym razem przejeżdżam ok 60 km, po kilku minutach postoju pod domem po błędzie nie ma ani śladu (jedynie do kolejnego odpalenia check silnika palił się)

jutro rano umawiam serwis, ale czy spotkaliście się z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ELEKTRYCZNA ROLETKA


Panowie, jeżeli chodzi o problem z elektryczną roletką bagażnika, to jeżeli Wam się "zawiesi" to nie musicie jechać do serwisu i nie trzeba podpinać samochodu pod komputer.

Roletka w określonych przypadkach może się "zgubić", czyli czujniki ją zablokują. Należy wtedy przytrzymać kilkadziesiąt sekund przycisk chowania roletki, do momentu aż schowa się i w pełni rozłoży. To nic innego jak ponowna kalibracja. Po tym zabiegu będzie działać. Nie ma za co ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 41 000. Pierwsza awaria. Przestały się podnosić te podłużne gumy w podłodze bagażnika po ruszeniu. Niby głupota, ale denerwujące to strasznie jest. Jak np. jadę ze skrzynką piwa to jest dramat :D lata po całym bagażniku. Miał ktoś podobną awarię?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Środkowe kratki nawiewu ciężko chodziły aż po chwili urwał się mechanizm który ruszał każda góra dół miał ktos coś takiego? A druga sprawa przy przyspieszaniu czasem słychać jakieś stukanie pod deska rozdzielcza jakby jakieś szklanki się tłukły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie robiłem trasę około 900 km z nad morza na Podkarpacie i zauważyłem ze w środku podłokietnika było gorąco i ogólnie od tunelu biło ciepło, w innych autach tez miałem automatyczna skrzynie biegów i czegoś takiego nie zauważyłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeszcze jedno pytanie robiłem trasę około 900 km z nad morza na Podkarpacie i zauważyłem ze w środku podłokietnika było gorąco i ogólnie od tunelu biło ciepło, w innych autach tez miałem automatyczna skrzynie biegów i czegoś takiego nie zauważyłem.

Może z tyłu masz nawiew ustawiony na ciepłe powietrze bo innego wytlumaczenia nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.