Skocz do zawartości

Wszystkie wady G30


monogramus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

64 kolory, bosko. Naprawdę się tym jaracie?

Mi wystarczy 1 - biały.

Jak pisałem wyżej znam 2 e klasy jeździłem każną z nich i też są niestabilne przy wyższych prędkościach na autostradzie.

Wygląd rzecz gustu, o tym się nie dyskutuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mesie są dla dziadków i nic tego nie zmieni. Mercedes kojarzy mi się z kredensami i tyle. Może wydech jest ciut lepszy, dźwięk silnika.

Zawieszenie i układ kierowniczy remis ze wskazaniem na Bawarię. W fotelach jest duża przewaga bmw, w designie wnetrza również.

Radość z jazdy jedno ma imię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W trakcie roku użytkowania G30 i 44 k przebiegu, miałem już wymienione dwa amortyzatory z tyłu (wylały się) i ostatnio wymieniony panel klimatyzacji, który przestał nagle działać z dnia na dzień. Nie muszę chyba pisać z czym się to wiązało w takich temperaturach. Oczywiście czas oczekiwania na panel to ok. tydzień a o aucie zastępczym w tym okresie można zapomnieć.

Wierzcie albo nie ale przez ostatnie 9 lat, kiedy użytkowałem tylko nowe, różne auta przez okres max. 2 lata z żadnym autem nie byłem w ASO w celu innym niż standardowa eksploatacja (oleje, filtry, klocki).

Biorąc do tego pod uwagę, że jestem jedną z tym osób, których problem braku stabilności auta przy wyższych prędkościach akurat dotyczy (dzisiaj jadąc S7 z Gdańska znowu miałem te objawy) to moje doświadczenia z G30 naprawdę nie są najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem praktycznie tak samo jak ty kilka lat temu w nowej octavii. Tydzien przed wyjazdem na wakacje autem na poludnie europy padla klima. W skodzie tez byl problem, trzeba bylo wymienic syerownik i oczywiscie tez nie bylo go na polce. Oczekiwanie chyba z miesiac. Ale serwis dlugo sie nie zastanawial. W 30min wyciagneli sterownik z auta demo i mi zamontowali. Jak wrocilem z urlopu dostalem nowy zamowiony wczesniej sterownik a stary wrocil do demowki. Jak widac da sie, tylko wystarczy chwile pomylec i nie trzeba generowac dodatkowych kosztow autem zastepczym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis BMW to jednak serwis premium i nie dopuściliby się takiej fuszerki i druciarstwa...

Mimo, że problem widoczny gołym okiem to najpierw trzeba się umówić na diagnostykę. Oczywiście terminów na cito nie ma więc parę dni trzeba odczekać.

Po wykonaniu diagnostyki usłyszysz, że faktycznie panel który nie działa jednak nie działa i dopiero na tym etapie można zamówić nowy panel co również swoje trwać musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Prawda jest taka ze merc, audi, bmw to jeden pies Jesli chodzi o obsluge. Ja poki co odpukac jeszcze nie trafilem na jakis wyjatkowo awaryjny egzemplarz w Zadnej marce ale po doswiadczeniach znajomych i rodziny widze ze wszyscy trzymaja sie marki dopoki z autami sie nic nie dzieje a jak trafia na jakis gorszy model gdzie potrzebna jest kilkukrotna wizyta w Aso zazwyczaj nastepne auto jest juz innej marki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat mam troche fioła na pkt BMW ale za taka kase co wydałem na G30 spodziewałem sie bezawaryjnosci pod wzgledem detali typu skrzypienie, parowanie lamp, lepszej jakosci foteli komfort, klimy, wentylacji foteli bo o poddatnosci na wiatr to szkoda pisac zeby wypuscic taki szajs i testowac na klientach.


Nie moge za to miec zastrzezen do innych rzeczy jak np silnik i jego spalanie, wyciszenie, skrzynia, trakcja, widocznosc przy adaptive led, head up i wiele innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie jedna rzecz. Wszystkie te awarie i usterki dzieja sie jak auto jest serwisowane w aso. Po uplywie gwarancji i obsludze poza aso raptem nic sie nie psuje. Majac przez 10 lat E65 to przy serwisowaniu w aso mialem dosyc tego samochodu do granic mozliwosci. 3 skrzynie biegow, regularory cisnienia, elementy zawieszenia i wiele wiele innych rzeczy. Auto stalo czasem miesiac na serwisie. Jak przestalem serwisowac w aso to poza rzeczami takimi jak oleje, filtry, hamulce nic nie musialem robic. W aso samochod wjeżdża z jedna usterka, a wyjezdza z dwiema innymi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jasności - zarówno do serwisu BMW jak do doradców z którymi osobiście miałem przyjemność nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń. Zarówno sam kontakt jak i profesjonalizm jest na bardzo wysokim/ zadowalającym mnie poziomie. Logiczne jest, że muszą poruszać się w ramach standardów i procedur, które mają narzucone z góry i chcąc wypałniać strategię marki. Chcąc naginać niektóre ich regulacje jest to ich ewentualna przychylność i dobra wola.

Dlatego nie jestem zwolennikiem łączenia usilnie marki z jakością usług serwisowych bo to zależy przede wszystkim od ludzi i indywidualnego podejścia danego serwisu.

W samej Warszawie pewnie serwis serwisowi nie równy i każdy ma różne doświadczenia i preferencje.

U mnie problemem jest auto i jego ewentualna dotychczasowa skłonność do awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.