Trochę wyrwane z kontekstu. "Wielowahaczowe aluminiowe zawieszenie, wielofunkcyjne czujniki ciśnienia kół współpracujące z systemem stabilizacji" W związku z tą hiper technologią zagościł wątek na forum [ G30 traci stabilność przy wyższych prędkościach ], nie wspomnę już o zwykłych żarówkach w kierunkach, przynajmniej takie miała jadąca przede mną G30. Nie ma co się podniecać premium, dotyczy to wszyskich marek. Jak coś poprawią, to na czym innym zaoszczędzą. Co do Mazdy, rok temu byłem na etapie zmiany auta i poszedłem zaliczyć jazdę 6, w końcu 160 tyśi 194 konie i wszystko jest. W BMW, AUDI, Mercedesie nie ma nawet samochodu. Powiem tak, właściwie po paru kilometrach wiedziałem, że tego nie kupię ponieważ hałas powyżej 120km/h w kabinie był nie do przyjęca, choć wykończenie auta w środku na mocną 4+. Ale uczciwie trzeba powiedzieć, że do tych 160 należy jeszcze dodać 100, aby mieć to co w Mazdzie i 194 konie w benzynie minus rabat. U mnie skończyło się na W213 220d, ponieważ też lubię się przemieszczać komfortowo, a przede wszystkim w ciszy, ale nigdy nie powiem, że jest to auto bez wad, no i jednak na tę słynną Mazdę bym się nie zamienił, na Skodę zresztą też.