Skocz do zawartości

Czy dobry wyszedł CHIP TUNING


Ranger

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

PISZĘ SPROSTOWANIE.

Niech będzie ta wersja że: auto na pełnym baku przejeżdża 1100km. A OPONY kiedyż tyle kosztowały a po sprawdzeniu -są już o wiele tańsze.

podaje link do wykresów z hamowni: 2 próby bo 3 aktualnego nie mogę znaleźć...

 

link : http://rapidshare.com/files/362889707/wykresy_v-tech.rar.html

 

oraz link do zdjęć mojego autka

Link: http://rapidshare.com/files/362881236/bmw.e46.dancio.rar.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja polecam formula.pl . Mam 320d e46 150 KM org. i przy 180 tys. km zrobiłem na 175 KM i 400 NM. Maksymalny moment jest przy około 2000 obrotów, potem powoli opada . Koszt razem z hamownią to 1300 zł. Bardzo płynnie przyspiesza , a facet który mi to robił zna się na rzeczy , ustawia program względem zużycia samochodu ( moja turbina trochę już zużyta). Przejechałem od tego momentu około 10 000 km i nic się nie dzieje co powodem byłby tuning. Wtryski i tak miałem do regeneracji i turbinę też ale to zanim zrobiłem. Przejechałem do austrii 1000km w jedną stronę i wróciłem. Jazda na autostradach - wyśmienita :) wyprzedzanie na niższych biegach nieporównywalne .

Co do spalania to nie wiem jak w lato - zima , warszawa , zasypanie maxymalne 9 litrów

trasa do austrii - 1000 km w 9 godzin - 7 litrów / 100km

wiosna, więcej ciśnienia w kołach - 7 l , lub 8 w zależności jak się ciśnie :)

super ekstra eco driving w warszawie po drogach bez większych korków 6,5 l przy 40 km trasie

 

p.s. Moc = Moment obrotowy x obroty czyli 400 Nm x 2000 obrotów = 80 KM , a 400 NM x 3000 to 120 KM.

poniżej wykres który ja mam finalnie

http://images38.fotosik.pl/225/728b303ffbb31bd7med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam

Maksymalny moment jest przy około 2000 obrotów, potem powoli opada .

 

http://images38.fotosik.pl/225/728b303ffbb31bd7med.jpg

 

Generalnie wszystko OK z małym ale..... Twój maksymalny moment obrotowy jest przy 2350obr. potem powoli opada.

Moim zdaniem dość istotny szczegół.

Zwróciłem na to uwagę bo jeszcze nie widziałem E46 320 d z momentem 400Nm przy 2000 obr.

 

A to wynika z twojego posta.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

polecam Godula Motor Sport w Niepołomicach pod Krakowem.

Mi ze 136 KM zrobił 150 KM oraz moment 359Nm. Godula posiada własną hamownię i tuning robi indywidualnie pod auto, zwracając uwagę na wszystkie szczegóły od dymienia po turbo. Spalanie na trasie to 5,9 a w mieście to ok 7,4. Ostatnio na trasie Kraków Chorwacja (1045km) nie musiałem tankować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
pamiętajcie o tym że każda seryjnie wypuszczone bmw ma troche wiecej koni niz sie ogólnie podaje kazdy silnik ma zanizana wartośc o pare koni wiem to na 2 przypadkach fabrycznie nowych bmw zawsze jakies 3-5km wiecej jest i ciut lepszy moment ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w e90 tak ale nigdy nie niżej niz podana wartośc dla silnika za to w fordach mondeo 130KM diesel tak naprawde 125/126 KM ....

...no co Ty...zhamowałem i zachipsowałem co najmniej 50 mondków tdci 115 ...130 i 140 KM...w 95% miały więcej niż fabryka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chamowane juz po chipie mondeo mk3 130KM mogło pokazac 140KM fabryczne miały mk3 130KM miały tak naprawde 126KM :norty:

..nie wiem skąd masz takie wiadomości..ale na FCP i MKP działam od lat...i większość TDCI mają gratisy od fabryki w postaci kucyków :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno nei hamownia było sprawdzane na kilko bmw daje pare extra koni co smiało mobliby napisac zamiast bmw 320d 150KM ,bmw 320d 155KM;)obstaje przy swoim że monde 130KM jak wyjechało z fabryki nie miało 130KM chyba ze ktoś juz cos kombinował np jakas dziurka w przepływce czy cos innego i dopiero pojechal zhamowac samochód
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..no cóż...nie przekonam Was...

..ale ja siedzę w tym "interesie parę ładnych lat...i wiele hamowni mieliśmy..teraz mamy 3...i obojętne na jakiej bym nie mierzył..inercja..obciążeniówka..4x4.....90% mondków ma ponad serię (w serii) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiszcie coś jeszcze o chipie do 320d , bo ostatnie parę postów to jakieś bzdury o mondeo......

może zapytam jak wpływa chip w wersji 136 KM na pompę ? czy jest większe prawdopodobieństwo zatarcia tłoczka ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...136-tka jest na VP44...bardzo wydajna pompa ..o złej sławie :( ...a to z powodu padających sterowników PSG...a właściwie zacierającemu się nastawnikowi dawki, co pociąga za sobą przegrzanie w/w sterownika..

..sama pompa to świetne urządzenie..którym zasilane jest chyba połowa autek z przed paru lat (vag 2.5..opel..nissan..ford..itd) i nie ma żadnych przeciwwskazań jeśli chodzi o chipsowanie...pompa daje radę :cool2:

...łatwo skrócić jej życie...próbując odpalać autko z zapowietrzonym ukł. zasilania...tak można spowodować przytarcie tłoczka nastawnika...oraz jazdą na "słabym" paliwie :wink:

...przy okazji...najnowsze paliwa do diesli są nisko siarkowe...a to powoduje pogorszenie smarowania ukł. wtryskowego...można mu pomóc stosując nap: http://www.hil.pl/smar-silnikow-diesla-p-39.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Panowie zastanawiam sie nad poprawieniem osiagow mojego autka :D

Mam kilka pytan odnosnie chipa!

-na ile rozsadnie maxymalnie moge podciagnac moc i moment obrotowy?

-gdzie moglbym to zrobic na mazurach? (ewentualnie moglbym gdzies dalej podjechac)

-jak dlugo to trwa?

Jestem zielony w tym temacie wiec chetnie przeczytam kilka przydatnych rad :D

pozdrawiam

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.