Skocz do zawartości

123dancio

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 123dancio

  • Urodziny 12.04.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 2010 BLACK EDITION

Osiągnięcia 123dancio

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. auto wygląda obiecująco ale im dłużej wiercę dziurę tym coraz bardziej się zniechęcam ,,,coś jest ewidentnie nie tak z tym modelem,,,,jeszcze poszperam..po świętach dzwonię po skan z ostatniej strony książki serwisowej i będę dzwonił po serwisach ..tyle mogę zrobić..
  2. S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy ten kod mnie zastanawia -czyli ma ograniczoną elektrycznie moc?? czy jak
  3. u mnie też od razu rzucił mi się w oczy ten dywanik samochód wypieszczony a wewnątrz dywanik sparciały -ciekawe??? myślę że chyba najpierw potraktuje miernikiem lakier z potem do Aso. Auto sprowadzone z Belgi z przebiegiem 7tyś kM -to usłyszałem po rozmowie tel. na dziś nie wiem czy warto.
  4. WITAM WSZYSTKICH PROSZĘ o POMOC W PRZESKANOWANIU BMW link: http://allegro.pl/show_item.php?item=4157085684 coś takiego długo szukałem i się przymierzam ale muszę mieć pewność za takie pieniądze z góry dzięki.
  5. witam przetestowałem navi którą wstawiłeś i muszę powiedzieć że jak na razie chodzi najlepiej ze wszystkich navi jakie mi wpadły w ręce.dzięki za linki bekon 74
  6. witam właśnie wracam z serwisu i oznajmiam co stwierdzili po analizach i badaniach: -sama turbosprężarka jest bardzo dobra - nie mam luzów na łopatkach ; zatem popełniłbym kolosalny błąd decydując się na regenerację lub wymianę - stwierdzili zatkanie odmy dokładnie jak to mi zasugerowano w postach wyżej wymiana odmy i wszystkich podzespołów powiązanych będzie mnie to kosztowało 900zł.wymiana za 14dni jestem zadowolony z serwisu sprawdzili mi wszystko co chciałem i wymienili olej z filtrami całkowity koszt po rabacie 25% -1400zł. aha stwierdzili ze mam dziurkę w przewodach wydechowych przez komputer co okazało się prawdą w rzeczywistości. pozdrawiam p.s mam nadzieję ze komuś ten wątek pomoże
  7. witam długo myślałem czytałem i zasięgałem opinii na temat regeneracji,faktycznie ta firma którą polecacie jest najlepsza jednakże za daleko a wysyłka odpada. zdecydowałem się na serwis w Bydgoszczy już się umówiłem na marzec.stwierdziłem że moje auto przekaże w ręce fachowców ,nie chcę aby grzebali mi w silniku jacyś chłopy warsztatowi bo w swoim mieście niestety jestem na nich skazany.sprawa wyjaśniona,dzięki wszystkim za wypowiedzi.
  8. nie katalizator nie naruszony wycięto kawałek na połączeniu w normalnym miejscu.
  9. dzięki wszystkim za mądre odpowiedzi ,sporo mi przekazaliście ,jednak warto sięgnąć opinii od kolegów gdyż o ważnych rzeczach nie wiedziałem chociażby o sposobie napełniania olejem ,zwrócę na pewno uwagę na geometrię łopatek ,odmę i luzy na wirniku. Ostatnio robiłem sobie właśnie wydech bo myślałem że ten świst /gwizd ma tam właśnie źródło, wspawali mi nowe połączenie skorodowanej rureczki i nic się nie zmieniło –stąd zwrócona uwaga na turbo. Wcześniej nie miałem problemu z tym świstem pojawił się nagle i mnie do dziś męczy ,najwyraźniejszy jest przy rozruchu silnika a potem jakby się wyciszał-dziwna dla mnie sprawa. W chwili obecnej szukam turbo –boję się tej regeneracji ale boję się też kosztów za nową część.pozdro
  10. z kopceniem nie miałem nigdy problemów ale faktycznie jakby ostatnio puszczał trochę więcej białego dymku.
  11. WITAM PO OKRESIE ZIMOWYM POJAWIŁ MI SIĘ DZIWNY ŚWIST BARDZIEJ CICHY ALE SŁYSZALNY GWIZD PRZY ZMIANIE BIEGÓW ORAZ ZAUWAŻYŁEM NIEPOKOJĄCY MINI MALNY SPADEK OLEJU ,TROCHĘ MUSZĘ DOLEWAĆ A WCZEŚNIEJ NIGDY TEGO NIE MIAŁEM, PODEJŻEWAM NA 100% TURBOSPRĘŻARKĘ ŻE JEST NA WYKOŃCZENIU A MAM PRZEJECHANE 131 TYŚ .MOJE PYTANIE CZY REGENEROWAĆ CZY WYMIENIAĆ I CZY TO PRAWDA ŻE PRZY WYMIANIE TYRBOSPRĘŻARKI MUSZĘ WYMIENIĆ OLEJ ,FILTRY I INNE PODZESPOŁY.... BOJĘ SIĘ ŻE PRZY WYMIANIE MI COŚ SPARTOLĄ PRZY WYCIĄGANIU I WKŁADANIU I CZY NIE LEPIEJ DO SERWISU.PROSZĘ O PORADĘ ALBO O WSKAZÓWKI CZEGO NIE ROBIĆ A CO ROBIĆ...DO DZIŚ SIĘ ZASTANAWIAM I NIE UKRYWAM FAKTU ZE W GRĘ WCHODZI TAKŻE GOTÓWKA. Z GÓRY DZIĘKI.
  12. WITAM MOJE PYTANIE DO WSZYSTKICH. POSIADAM NAVI 2010 HIGH Z WGRANYMI RADARAMI-POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT GŁOSOWY TYPU :UWAGA FOTORADAR TYMCZSEM JA MAM RADARY Z KONTROLI DROGOWEJ ORAZ MIESJCAMI PATROLI TAJNIACKICH I ZA KAŻDYM RAZEM MAM TEN SAM KOMUNIKAT I TU MOJE PYT. CZY MOŻNA TAK PRZEROBIĆ SOFT ŻEBY PRZY FOTORAFARACH POJAWIŁ SIĘ KOMUNIKAT GŁOSOWY :UWAGA FOTORADAR PRZY MIEJSVACH KONTROLI POJAWIŁ SIĘ KOMUNIKAT :UWAGA MOŻLIWA KONTROLA RADAROWA PRZY MIEJSCACH PATROLOWANYCH PRZEZ RADIOWOZY :UWAGA MOŻLIWY PATROL. CZY JEST TO MOZLIWE CZY SIĘGAM ZA DALEKO??? P.S W CHILI OBECNEJ MODYFIKUJE NAVI 2011 HIGH KTÓRĄ NIEBAWEM UDOSTĘPNIE.
  13. nieziemsko teraz słychać auto,naprawdę niezły skok mocy i mom.obrotowego.ja jestem pod wrażeniem.pozdr
  14. eureka :cool2: po walce z trzeszczącymi uszczelkami odkryłem przypadkiem główną przyczynę (w moim przypadku)a mianowicie ... uszczelki w drzwiach są dobre...piszczy górna uszczelka mocowana bezpośrednio do krawędzi górnej dachu jest to uszczelka z twardej gumy i posiada wyciągane punkty mocujące.ja ją lekko powyciągałem z zawiasków aby zawiaski też posmarować po uprzednim zalaniu rowka płynnym sylikonem. naprawdę teraz jest przyjemna jazda kompletnie nic ale to nic nie pisknie....słychać tylko opony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.