Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

PISZĘ SPROSTOWANIE.

Niech będzie ta wersja że: auto na pełnym baku przejeżdża 1100km. A OPONY kiedyż tyle kosztowały a po sprawdzeniu -są już o wiele tańsze.

podaje link do wykresów z hamowni: 2 próby bo 3 aktualnego nie mogę znaleźć...

 

link : http://rapidshare.com/files/362889707/wykresy_v-tech.rar.html

 

oraz link do zdjęć mojego autka

Link: http://rapidshare.com/files/362881236/bmw.e46.dancio.rar.html

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja polecam formula.pl . Mam 320d e46 150 KM org. i przy 180 tys. km zrobiłem na 175 KM i 400 NM. Maksymalny moment jest przy około 2000 obrotów, potem powoli opada . Koszt razem z hamownią to 1300 zł. Bardzo płynnie przyspiesza , a facet który mi to robił zna się na rzeczy , ustawia program względem zużycia samochodu ( moja turbina trochę już zużyta). Przejechałem od tego momentu około 10 000 km i nic się nie dzieje co powodem byłby tuning. Wtryski i tak miałem do regeneracji i turbinę też ale to zanim zrobiłem. Przejechałem do austrii 1000km w jedną stronę i wróciłem. Jazda na autostradach - wyśmienita :) wyprzedzanie na niższych biegach nieporównywalne .

Co do spalania to nie wiem jak w lato - zima , warszawa , zasypanie maxymalne 9 litrów

trasa do austrii - 1000 km w 9 godzin - 7 litrów / 100km

wiosna, więcej ciśnienia w kołach - 7 l , lub 8 w zależności jak się ciśnie :)

super ekstra eco driving w warszawie po drogach bez większych korków 6,5 l przy 40 km trasie

 

p.s. Moc = Moment obrotowy x obroty czyli 400 Nm x 2000 obrotów = 80 KM , a 400 NM x 3000 to 120 KM.

poniżej wykres który ja mam finalnie

http://images38.fotosik.pl/225/728b303ffbb31bd7med.jpg

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Maksymalny moment jest przy około 2000 obrotów, potem powoli opada .

 

http://images38.fotosik.pl/225/728b303ffbb31bd7med.jpg

 

Generalnie wszystko OK z małym ale..... Twój maksymalny moment obrotowy jest przy 2350obr. potem powoli opada.

Moim zdaniem dość istotny szczegół.

Zwróciłem na to uwagę bo jeszcze nie widziałem E46 320 d z momentem 400Nm przy 2000 obr.

 

A to wynika z twojego posta.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Koledzy,

polecam Godula Motor Sport w Niepołomicach pod Krakowem.

Mi ze 136 KM zrobił 150 KM oraz moment 359Nm. Godula posiada własną hamownię i tuning robi indywidualnie pod auto, zwracając uwagę na wszystkie szczegóły od dymienia po turbo. Spalanie na trasie to 5,9 a w mieście to ok 7,4. Ostatnio na trasie Kraków Chorwacja (1045km) nie musiałem tankować.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
pamiętajcie o tym że każda seryjnie wypuszczone bmw ma troche wiecej koni niz sie ogólnie podaje kazdy silnik ma zanizana wartośc o pare koni wiem to na 2 przypadkach fabrycznie nowych bmw zawsze jakies 3-5km wiecej jest i ciut lepszy moment ...
Opublikowano
no w e90 tak ale nigdy nie niżej niz podana wartośc dla silnika za to w fordach mondeo 130KM diesel tak naprawde 125/126 KM ....
Opublikowano
no w e90 tak ale nigdy nie niżej niz podana wartośc dla silnika za to w fordach mondeo 130KM diesel tak naprawde 125/126 KM ....

...no co Ty...zhamowałem i zachipsowałem co najmniej 50 mondków tdci 115 ...130 i 140 KM...w 95% miały więcej niż fabryka :mrgreen:

Opublikowano
no to chamowane juz po chipie mondeo mk3 130KM mogło pokazac 140KM fabryczne miały mk3 130KM miały tak naprawde 126KM :norty:
Opublikowano
no to chamowane juz po chipie mondeo mk3 130KM mogło pokazac 140KM fabryczne miały mk3 130KM miały tak naprawde 126KM :norty:

..nie wiem skąd masz takie wiadomości..ale na FCP i MKP działam od lat...i większość TDCI mają gratisy od fabryki w postaci kucyków :D

Opublikowano
napewno nei hamownia było sprawdzane na kilko bmw daje pare extra koni co smiało mobliby napisac zamiast bmw 320d 150KM ,bmw 320d 155KM;)obstaje przy swoim że monde 130KM jak wyjechało z fabryki nie miało 130KM chyba ze ktoś juz cos kombinował np jakas dziurka w przepływce czy cos innego i dopiero pojechal zhamowac samochód
Opublikowano

..no cóż...nie przekonam Was...

..ale ja siedzę w tym "interesie parę ładnych lat...i wiele hamowni mieliśmy..teraz mamy 3...i obojętne na jakiej bym nie mierzył..inercja..obciążeniówka..4x4.....90% mondków ma ponad serię (w serii) :D

Opublikowano

napiszcie coś jeszcze o chipie do 320d , bo ostatnie parę postów to jakieś bzdury o mondeo......

może zapytam jak wpływa chip w wersji 136 KM na pompę ? czy jest większe prawdopodobieństwo zatarcia tłoczka ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

...136-tka jest na VP44...bardzo wydajna pompa ..o złej sławie :( ...a to z powodu padających sterowników PSG...a właściwie zacierającemu się nastawnikowi dawki, co pociąga za sobą przegrzanie w/w sterownika..

..sama pompa to świetne urządzenie..którym zasilane jest chyba połowa autek z przed paru lat (vag 2.5..opel..nissan..ford..itd) i nie ma żadnych przeciwwskazań jeśli chodzi o chipsowanie...pompa daje radę :cool2:

...łatwo skrócić jej życie...próbując odpalać autko z zapowietrzonym ukł. zasilania...tak można spowodować przytarcie tłoczka nastawnika...oraz jazdą na "słabym" paliwie :wink:

...przy okazji...najnowsze paliwa do diesli są nisko siarkowe...a to powoduje pogorszenie smarowania ukł. wtryskowego...można mu pomóc stosując nap: http://www.hil.pl/smar-silnikow-diesla-p-39.html

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Panowie zastanawiam sie nad poprawieniem osiagow mojego autka :D

Mam kilka pytan odnosnie chipa!

-na ile rozsadnie maxymalnie moge podciagnac moc i moment obrotowy?

-gdzie moglbym to zrobic na mazurach? (ewentualnie moglbym gdzies dalej podjechac)

-jak dlugo to trwa?

Jestem zielony w tym temacie wiec chetnie przeczytam kilka przydatnych rad :D

pozdrawiam

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Opublikowano

-na ile rozsadnie maxymalnie moge podciagnac moc i moment obrotowy?

 

to zależy jak bardzo przeszkadza ci dymienie :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.