Skocz do zawartości

[E46 320d 136km] Problem z odpalaniem po postoju


andy_64

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kurcze, nie wiem jak interpretować jego, że "jak przekreca kluczyk to nic sie nie dzieje" Ale wydaje mi sie, że skoro u ciebie kręci ale nie może odpalić, no to akumululator chyba na bank odpada. Może kable, albo cewka zapłonowa albo kopułka... Chodziaż ja bym nadal nie wykluczał immo.
"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M47 136KM.

do sprawdzenia:

- akumulator napięcie spoczynkowe 12,6V, obciążeniowe do 10V, w trakcie pracy 14,5V

- czy w czasie przekręcenia kluczyka w pozycję 2 [kontrolki] słychać bulgotanie/przelewanie/syczenie itp?? czy tylko pracę pompki elektrycznej??

- czy w przezroczystych przewodach są pęcherze powietrzne??

Na razie tyle... pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stań przodem do otwartej maski i po Twojej prawej stronie na kielichu amortyzatora znajduje się zbiorniczek z filtrem paliwa... pod nim są dwa przeźroczyste węże [żółte od ropy]. Możliwe, że trzeba je będzie przetrzeć szmatką/chustką żeby sprawdzić obecność gazów. Może je także naciskać i przytrzymywać w dół --> proste prawo fizyki: powietrze zawsze biegnie w górę obiegu. Jeżeli będą napływać spod kolektora ssącego to wiadomo z czym jest problem :wink: Jeżeli nie podpinamy kompa i sprawdzamy rejestr samodiagnozy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie co się dzieje jak immobiliser padnie, czy rozrusznik wówczas kręci? Samochód mam przed liftem.

Dodatkowo zauważyłem ze podczas kręcenia rozrusznikiem migają lampki ABS-u i kontroli trakcji.

 

Jak padnie EWS (immo) lub nie rozpozna kluczyka to rozrusznik nie zakręci, jak padnie synchron EWS -DME,DDE to kręci ale nie odpala.

Co do tych migających kontrolek to pewnie wina za niskiego napięcia aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u tego kolegi kręcił w ogóle rozrusznik? U mnie normalnie kręci. Może ktoś wie co się dzieje jak immobiliser padnie, czy rozrusznik wówczas kręci? Samochód mam przed liftem. Dodatkowo zauważyłem ze podczas kręcenia rozrusznikiem migają lampki ABS-u i kontroli trakcji.

U mnie rozjechała się synchronizacja pomiędzy immo a sterownikiem silnika. Rozrusznik kręcił ale silnik nie odpalał. Może masz to samo. U mnie trzeba było wgrać jakieś dane i do immobilizara i do sterownika silnika. Mój samochód jest po lifcie ale może problem ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u tego kolegi kręcił w ogóle rozrusznik? U mnie normalnie kręci. Może ktoś wie co się dzieje jak immobiliser padnie, czy rozrusznik wówczas kręci? Samochód mam przed liftem. Dodatkowo zauważyłem ze podczas kręcenia rozrusznikiem migają lampki ABS-u i kontroli trakcji.

U mnie rozjechała się synchronizacja pomiędzy immo a sterownikiem silnika. Rozrusznik kręcił ale silnik nie odpalał. Może masz to samo. U mnie trzeba było wgrać jakieś dane i do immobilizara i do sterownika silnika. Mój samochód jest po lifcie ale może problem ten sam.

 

Kolego ile Cię kosztowała naprawa tej synchronizacji immobilizera, bo nie wiem czy nie ma tego samego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jest już w serwisie BMW. Wczoraj naładowałem akumulator, i dzisiaj chciałem spróbować odpalić z kluczyka serwisowego. Okazało się że kluczyk nie jest od tego samochodu :shock: Z zwykłego kluczyka też nie odpalił, czekam na telefon z serwisu, od razu dam znać w czym problem.

 

Może ktoś miał uszkodzoną pompę paliwa? jakie są oznaki że pompa pada? U mnie nie słychać pompy jak przekręci się kluczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś miał uszkodzoną pompę paliwa? jakie są oznaki że pompa pada? U mnie nie słychać pompy jak przekręci się kluczyk.

no właśnie taki jak napisałeś... jak przekręcisz kluczyk to MUSI być słychać taki elektryczny silniczek. Po drugie można sprawdzić ją manometrem i powinna wykazywać 0,6 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem dlaczego samochód nie odpala - pompa wtryskowa. Okazało się że miałem popękane przewody paliwowe, wyciekało z nich paliwo. Jak samochód postał kilka dni to z wężyków wyciekło sporo paliwa i układ zapowietrzył się. Jak wiadomo pompa ta nie lubi powietrza. Oczywiście w serwisie bmw nie regenerują pomp, jedynie sprzedają nowe za 6500zł. Pompa zostanie demontowana i będę musiał zanieść ją do jakiegoś zakładu który ją zregeneruje.

 

@yoshimura01 - miałeś całkowitą rację że coś z pompą.

 

Czy zapowietrzenie może spowodować że pompa nie daję w ogóle paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zapowietrzenie może spowodować że pompa nie daję w ogóle paliwa?

Na Twoim miejscu nie oddawałbym jeszcze pompy do demontażu, bo po tym to się dopiero zaczną kłopoty! Spróbuj z nowymi szczelnymi wężami paliwowymi. Podładuj AQ i próbuj odpalić przez odpowietrzenie pompy przez wtryskiwacze. Uważam, że jeszcze z tą opcją powinieneś spróbować i wygląda na to, że powinno się udać! :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zawsze odkręcam całkowicie nakrętki i kręcę rozrusznikiem aż zacznie solidnie tryskać paliwem. Dopiero po tym dokręcam nakrętki i i nie ma bata, żeby nie odpalił. Ponawiam pytanie czy przy przekręceniu kluczyka słychać bulgotanie itp??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.