Skocz do zawartości

swenson

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d Touring 2002
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia swenson

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam! panowie, losowo mam problemy z odpalaniem. Samochód odpala po 5-10 sekundach kręcenia. Problem występuje raczej na zimno. Na ciepło odpala normalnie. Z INPA mam dwa błędy które pojawiły się po właśnie takiej 5 sekundowym odpalaniu: 4B90 4B90 (0) Raildruckueberwahung Start 40A1 40A1 (0) Generatorlastsignal Oświeci mnie ktoś o co chodzi?
  2. Witam! Problem z moim autem niestety dalej nie rozwiązany. Udało mi się podłączyć Inpę. Po skasowaniu starych błędów i próbie odpalenia w pamięci pojawiły się dwa błędy: 4B90 4B90 (0) Raildruckueberwahung Start 40A1 40A1 (0) Generatorlastsignal Ktoś pomoże i powie co te błędy oznaczają? Wiadomo w czym leży problem? Dzięki za pomoc!
  3. swenson

    bagażnik SAM się otwiera

    Też obstawiam mikrostyk w listwie. U mnie zaciął się i przestał otwierać klapę. Można dobrać taki mikrostyk o bardzo zbliżonych wymiarach w sklepie z częściami elektronicznymi. Cena to parę złotych i pasuje w miejsce oryginalnego.
  4. No o tym mój mechanik nie wspominał że sprawdził. Bo już odebrałem samochód. Nic nie znaleźli. Powiedzieli mi żebym jeździł i wrócił jak się popsuje zupełnie :mad2: Jak na razie zadziałał efekt białego kitla i problemów z odpalaniem nie ma ale to przypadek sądzę. Poszukam innego speca i zasugeruje sprawdzenie tego co w postach od was dostałem. Dzięki.
  5. Dzięki za odpowiedź, sprawdzę ale mój jak już odpali to nie gaśnie.
  6. Dzięki za odpowiedź. Samochód od wtorku jest na warsztacie. Szukają...
  7. Witam, mam w aucie taki losowy problem. Dotyczy odpalania. Losowo (w znaczeniu nie zawsze) występują problemy z odpaleniem silnika. Rozrusznik kręci jak szalony ale silnik nie odpala. Kręce 6 - 8 sekund i odpala. Za drugim razem odpala od razu jak nowy prosto z fabryki. Wczoraj przy minus 16 zakręcił dwa razy i odpalił ładnie. Zdarza się że cały dzień nic nie szwankuje a kolejnego dnia występują problemy. Świruje tak samo na zimno i na ciepło. Może minimalnie częściej ma problemy na zimno. Trudno to oszacować przy takiej losowości jaka jest. Co to może być? Co mogę sam sprawdzić?
  8. Cześć! Po przeczyszczeniu wtyczki od czujnika szarpanie silnika i skoki obrotów jak na razie zniknęły. Dzięki za pomoc.
  9. Sprawdziłem wtyczkę, przeczyściłem styki. Na razie skoków i szarpania nie ma. Poobserwuję parę dni i zobaczę czy pomogło. Mam jeszcze pytanie. Na tej szynie jest drugi czujnik ciśnienia, od strony kabiny?
  10. Cześć! Przeszukałem forum ale nie wszystkie objawy się zgadzają z moim przypadkiem więc zakładam nowy wątek. Podczas postoju na biegu jałowym wyczuwalne są pojedyncze skoki obrotów silnika, odczuwalne jest szarpniecie silnika (także pojedyncze). Potem spokój kilkadziesiąt sekund potem znowu takie pojedyncze wahniecie i szarpnięcie. Podczas jazdy ze stała prędkością czy podczas przyspieszania nie ma tego problemu. Zdarza się że problem przez cały dzień się nie powtarza. Ale dzisiaj dla odmiany podczas jednego postoju na czerwonym szarpnięcia i wahnięcia pojawiły się w seriach po 4-5 razy pod rząd. Po zatankowaniu paliwem na innej stacji problem pozostał. Przy włączonej i wyłączonej klimie problem występuje. Po podpięciu kompa w silniku pokazuje jeden błąd: 3F31 3F31(402) Raildrucksensor Czy to czujnik ciśnienia paliwa na szynie wtryskowej? Tak to się poprawnie nazywa? I czy to rozwiązanie wyżej opisanego problemu? Powinienem ten czujnik wymienić czy taki błąd w komputerze może oznaczać że coś innego jest uszkodzone a przez komputer jest diagnozowane jako usterka tej części? Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  11. swenson

    maly problemik z 320D

    A czy jak obsługujesz tempomat to aktywujesz/dezaktywujesz go przyciskiem "I/O" ma kierownicy? Czy tylko przyciskiem "+" wbijasz prędkość?
  12. Znalazłem taki artykuł o genezie i historii loga BMW. http://www.logodesignlove.com/bmw-logo-evolution Źródło w załączonym tam filmie raczej kompetentne :D I wychodzi na to że pochodzenie od śmigła to mit. Logo BMW to połączenie loga firmy Rapp (z której wyszło BMW) i herbu Bawarii.
  13. Widziałem kiedyś jakiś program w tv o historii marki BMW. Wynikało z niego że logo BMW jest związane z herbem czy tam godłem Bawarii. Słynne śmigło wzięło się z jakiejś bodajże przedwojennej reklamy BMW (zdjęcia czy ilustracji) na którym logo wkomponowano w śmigło samolotu i stąd podobno cała historia że logo pochodzi od śmigła samolotu.
  14. swenson

    e46 prośba o opinie

    Ten samochód wygląda jak jakis śmieć wyrzucony przy drodze... Niechciany, zapomniany :)
  15. Miałem coś podobnego. Kontrolka żarówek pojawiała się i znikała. Okazało się że pin żarówki od kierunkowskazu był zaśniedziały. Przeszlifowałem go o chodnik kilka razy :) i problem nie powrócił. Może masz tak samo u siebie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.