Skocz do zawartości

julita3309

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 1999 sedan

Osiągnięcia julita3309

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. wreszcie sytuacja z moim autem się wyjaśniła. po diagnozie "kod regulacji kąta wtrysku. zapłon opóźniony przy starcie" jaką postawił mechanik podpinając auto pod kompa, umówiłam się w warsztacie gdzie uszczelniali mi vp44. ten mechanik twierdził, że on na pewno po uszczelnieniu dobrze ustawił zapłon itd ale sugerując się tym co mu powiedziałam rozebrał auto. i to faktycznie nie był problem z zapłonem czy wtryskiwaczami. problem tkwił zupełnie gdzie indziej. wystarczyło wymienić filtr paliwa. auto odpala od razu. koszt niewielki a radość z odpalania od strzału-bezcenna. tylko dlaczego żaden z mechaników u których szukałam wcześniej pomocy na to nie wpadł a ten ostatni dodatkowo w błąd mnie wprowadził? nie wiem
  2. normalnie nie byłoby żadnego z tym problemu tylko że ja nie mam zamontowanego w aucie zaworu zwrotnego,bynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo. fakt, pisałam o tym, że któryś tam mechanik wpadł na pomysł że ten zawór pomoże, ale na tym się skończyło, niczego mi wtedy nie montowali a ja postanowiłam jednak umówić się na podpięcie pod kompa. ale chyba wlodekbmw pisał, że ma zamontowany ten zawór więc może on będzie mógł wysłać fotkę. ja żałuję, ale nie mogę ci pomóc
  3. z braku wcześniejszych terminów wstępnie jestem umówiona dopiero na przyszły tydzień z mechanikami, którzy tą pompę uszczelniali więc póki co niestety jest tak jak było, im niższa temp tym auto gorzej odpala, gdy się czasem zdarzy bliska zeru-odpala jeszcze nie tak źle. jak już będę po wizycie w warsztacie na pewno napiszę co i jak. a powiedz mi jeszcze, czy Twoje autko przy obecnych minusowych temperaturach dość wolno łapie temperaturę? bo moje wchodzi na 90 stopni gdzieś dopiero po 15-20minutach no i również dość wolno rozgrzewa się w kabinie. wcześniej cały ten proces trwał o wiele krócej więc sądzę że to wina obecnej pogody,ale nie jestem pewna czy ta teoria jest trafiona
  4. przyznam że mnie trochę uspokoiłeś przynajmniej co do tych skaczących obrotów. czyli mam rozumieć,że wraz ze zniknięciem zimy znikną skoki obrotów,tak?? no a co do tego odpalania i ustawień pompy to będę dopiero spokojna jak mi to doprowadzą do ładu,bo pseudo mechaników wszędzie pełno, więc nie wiadomo na jakich ja trafię. zaprowadzę auto tam gdzie mi tą pompę uszczelniali i zobaczymy czy sobie z tym odpowiednio dadzą radę (oby tak,bo zaczynam już powili bluźnić na mechaników,na to auto i na siebie, że je w ogóle kupiłam)
  5. nie,to co jest w moim aucie jest mniejsze od tego na zdjęciu tak gdzieś o połowę. zapewne masz rację ale to co jest u mnie wygląda praktycznie tak jak to z linka,który wcześniej zamieściłam
  6. wychodzi na to, że chyba jednak mam podgrzewacz a nie webasto. bo to co jest pod maską od strony pasażera wygląda tak: http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-bmw-e46-320d-i1354669910.html
  7. zabij mnie a nie wiem, kolega odbierał auto od mechaników po naprawie tej pompy i nic mi na ten temat nie wiadomo
  8. odebrałam właśnie auto. koleś twierdził, że sprawdzał czy nie ma pęcherzyków powietrza i nie było. po podpięciu pod komputer pokazało cytuję: kod regulacji kąta wtrysku. zapłon opóźniony przy starcie
  9. dlaczego mechanicy nie mają takiej wiedzy jak ludzie na forum? wszystkim to chyba ułatwiłoby życie(mnie na pewno :lol: ). czyli jeśli są pęcherzyki, trzeba odpowietrzyć pompę, tak? a co z tym zaworem zwrotnym? czy jedno z drugim ma coś wspólnego? bo już kilka osób sugerowało mi jego założenie
  10. no to jak odbiorę auto nie omieszkam sprawdzić
  11. no właśnie nie za bardzo. coś tam mi tłumaczył, że jak były plusowe temperatury to wszystko działało oki ale teraz wyszło szydło z worka. wybacz, dokładnie nie powtórzę co mi mówił. wiadomo, rozmowa przez tel jest daleka od rozmowy w cztery oczy, zwłaszcza jeśli ja się nie znam. a jeśli chodzi o ten przekaźnik, to po przekręceniu zapłonu słychać jedno tyknięcie, a po kilku-kilkunastu sekundach drugie. na forum mi właśnie doradzano żeby to sprawdzić. sprawdziłam. i powiedziano, że tak ma być, bo pierwsze słychać gdy świece zaczynają grzać a drugie gdy przestają
  12. wiem o tym bezpieczniku, nawet zlokalizowałam już gdzie on się znajduje i jak wygląda w razie gdyby to było to i musiałabym go kupić, ale jest właśnie tak jak mówisz-najpierw trzeba sprawdzić napięcie, sama tego nie zrobię bo nie posiadam multimetra. więc wstawiłam auto do mechanika, nawet mu zasugerowałam, że może nie ma napięcia czy coś, a on następnego dnia zadzwonił i stwierdził, że to wina pompy. nie dyskutowałam z nim bo w końcu ja mechanikiem nie jestem. nie wiem, może sprawdzał napięcie i było oki dlatego postawił taką a nie inną diagnozę. jak się z nim zobaczę, zapytam czy sprawdzał to napięcie
  13. ale jak pojadę po odbiór auta, zasugeruję mechanikowi to co napisałeś, zobaczymy co powie. a co sądzisz o tej jego diagnozie, że problem tkwi w źle ustawionej pompie po jej uszczelnieniu
  14. nic mi o tym nie wiadomo. ja sama nic nie zdziałam, bo się na tym po prostu nie znam, jedynie mogę podsunąć mechanikowi jakieś pomysły. próbuję znaleźć jakiegoś rzetelnego, który wreszcie zdiagnozuje problem i go usunie. ale widzę, że ile ludzi-tyle opinii i każdy szpecunio twierdzi co innego,a mi już głowa puchnie. a metodą prób i błędów to pół auta można wymienić więc próbuję zaczerpnąć info na forum mając nadzieję, że ktoś zna temat z autopsji
  15. mechanik stwierdził, że webasto. tak mi powiedział przez tel. osobiście z nim nie rozmawiałam, porozmawiam jak pojadę po auto więc nie omieszkam jeszcze raz go o to zapytać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.