Skocz do zawartości

Art.sr

Zarejestrowani
  • Postów

    350
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zach-pom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Art.sr

  1. Sprawa rozwiązana. Paliwo z innego cpn-u 🙂
  2. Nie, manual. Falowanie jest nie zawsze. Nie ma reguły czy zimny czy ciepły. Pojawia się i znika :). 2 razy miałem błąd podgrzewacza paliwa przy filtrze. Ale mam też wahania ciśnienia paliwa na listwie. Tyle, że nie wiem czy one powodują falowanie, czy może wynikają z falowania.
  3. Też prawda. Nie mniej jestem na 99% pewien, że oleju w rozdzielaczu nie wymieniono....
  4. Ok. Spoko. Auto przyjechało z Belgii, ale chwilę było u naszych, więc może coś tam było na rzeczy. Nie mniej zlany olej był takiej konsystencji jak nowy, ale barwa nieciekawa. Nadto, zaczęła hałasować po wymianie, której- z racji koloru zlanego oleju i w zasadzie żadnych śladów wykręcania śrub - nie było. Może po prostu jej czas się kończy...
  5. Witam panowie. X3 e83 n47 d20a 2.0 Od pewnego czasu pojawia mi się problem falujących obrotów. Nieważne czy ciepły czy zimny. Niekiedy się uspokaja. Jadąc np. na 3 do 2000 obrotów równomiernie, wyczuwam takie jakby delikatne przyduszanie i przyspieszanie, coś jak jazda z z załadowaną przyczepką. Podłączyłem iste. Ciekawa rzecz jest taka, że w funkcji sprawdzania korekt obroty się od razu stabilizują. I są ok przez czas testu. Po wyjściu z testu od razu falują. Korekty chyba ok. W przedziale 0,5 do -0,3. Patrzyłem ciśnienia na CR. Jak pamiętam coś koło 250. Coś, ktoś? Czy ktoś wie jakie ciśnienie powinno być na CR i pompie wstępnej? Dodam, że jakiś 2 m-ce temu walnął mi czujnik temperatury płynu. W ista pisze,.że jego wadliwe wskazania mogą powodować falowanie. Ale wskazuje raczej poprawnie. Wymieniłem też odme.
  6. Cenna uwaga. Taa, a może to był kit pszczeli? I to bez oleju...
  7. No właśnie. Wymiana na ravenol /i raczej tylko w teorii/. Zlałem to g.... co było w skrzynce i wlałem ori. Niestety nic już to nie zmieniło. Zwalnianie na 3 biegu daje dodatkowe efekty dźwiękowe. Wyjęcie bezpiecznika i już tych efektów brak. Dodam, że olej który zlałem był niemal czarny. A że od niby wymiany minęło 3000 km to śmiem twierdzić, że autoryzowany serwis bmw tylko skasował za wymianę, ale tego nie zrobił. Zatem miala być wymiana na ravenol, ale raczej nie został on wlany. Więc nie potqierdze, że ravenol żle działa na.skrzynki bmw :). Ale teraz mam kolejny problem, ale to w nowym temacie....
  8. Witam. Może ktoś miał podobnie? Jestem po poważnym remoncie silnika N47 D20A niestety. Zleciłem mechaniorom, myślę, że konkretnym, bo specjalizującym się w bmw, tak przy okazji wymianę oleju w skrzynce (Ravenol DTF-1). Po tym zauważyłem (może wcześniej nie zwracałem uwagi?), że pojawiły się dziwne dźwięki. W zasadzie to związane są z jazdą na 3 biegu. początkowo, gdy na trójce przekroczyłem 2 tys obrotów, po wciśnięciu sprzęgła i powolnym jego puszczeniu (wciąż na biegu) przed pojawieniem się dźwięku silnika, najpierw jest dźwięk jakby tarcia, toczenia. Teraz zauważyłem, że oprócz tego, również na trójce, po przekroczeniu w zasadzie też 2 tys po odpuszczeniu gazu też słuchać jakieś takie szorowanie, dźwięk toczenia. Po wciśnięciu sprzęgła, nie słuchać go, więc ewidentnie coś z napędem. Odłączyłem bezpiecznik nr 26 od skrzynki no i niestety 🙂 spokój, nie ma tych efektów specjalnych więc ewidentnie coś z przednim napędem. I tak się zastanawiam (wiem, nikt nie wywróży) czy to przedni most czy skrzynka rozdzielacza. Czy odłączenie skrzynki powoduje inną pracę przedniego mostu - taką, że nie jest pod obciążeniem i przestaje hałasować? Czy jednak przyczyn szukać w skrzynce (łożysko np.)? Czytałem o silniczku i wytartej zębatce, którą można przestawić, z tym że u mnie nie ma szarpania i innych takich. Jedynie ten dziwny szum. Zapewne sprawdzę czy wlali mi olej bo może się zapomnieli, co raczej wątpliwe, bo gdyby zapomnieli wlać, co było dodatkową pracą, to by pewnie nie wylali starego. Trochę się rozpisałem. Ale generalnie - czy ktoś miał podobnie, że nie było szarpania, a jedynie lub aż, takie jakby huczenie na trójce przy zwalnianiu lub przy puszczaniu sprzęgła - podobnie jest przy redukcji z czwórki.
  9. Dzięki za info. Generalnie wiem, że płyn absorbuje wilgoć. Zdziwiła mnie sytuacja, że pierwsze hamowanie brak hamulców a później już okej. Dziś juz nie było tego. A czy wysprzęglik też się odpowietrza/bo on chyba też jest uruchamiany poprzez płyn hamulcowy/?
  10. Auto mam od roku i nie wiem kiedy był wymieniany, musiałbym sprawdzić w papierach. Może tak się zachowywać przy starym płynie? Chociaż jest wilgotno, więc.... Nie mniej w e46 nie zmienialem juz od 5 lat i tam jest ok, nie miałem takiej sytuacji. Rozumiem, że lepiej aby wymiana była zrobiona maszyną ?
  11. Witam. Może coś, ktoś. Dziś zauważyłem dziwną rzecz. Pierwsze hamowanie, padał normalnie a samochód nie hamuje, dopiero drugie wciśnięcie i działają prawidłowo. Po 6 godzinach postoju ta sama sytuacja. Wiem, że to wróżenie z fusów może serwo, może pompa, a może wilgoć. Może ktoś tak miał? Może dodam, bo różnie piszą, że po zgaszeniu silnika, po kilku wciśnięciach, padał hamulca twardnieje
  12. Art.sr

    Tuner tv wiązka

    Jaką kupiłeś? Chodzi mi o system ntsc czy pal, patrzę na aliexpress, ale tam różnie podają i piszą, że do x3 ale nie piszą e83. Nie wiem więc czy będzie pasować pod ori lampkę. Czy nie ma problemu z błędem, sygnał spalonej żarówki, itp.? No i jak podłączyłeś kamerę, pod ori tuner z przekaźnikiem?
  13. Art.sr

    Tuner tv wiązka

    Na tunerze nie ma takiej informacji, ale znalazłem takie coś https://7er.pl/showthread.php/5614-video-Tunery-E38-z-podzia Piszą, że napis Lear o tym świadczy. Ten który zwróciłem miał napis Utloewe więc może być. W eykazie jego numer jest faktycznie jaki 4:3. Tak na marginesie szukam teraz kamery i wcale nie jest łatwo.
  14. Art.sr

    Tuner tv wiązka

    Pochwalę się, że ogarnąłem temat tunera tv. Działa, oczywiście telewizji nie ma, ale pojawiła się w menu, przeszukiwanie kanałów, itp. Niestety tuner wraca do sprzedawcy bo jest 4:3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.