Skocz do zawartości

Diablo16

Zarejestrowani
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Diablo16

  • Urodziny 16.02.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e46 320d 2002, e46 330d 2003, e46 328i 1999.
    Jest e36 328i 1993, e39 530i 2001, e31 850i 1991
  • Lokalizacja
    Świętokrzyskie
  • Zawód
    technik mechanik

Osiągnięcia Diablo16

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. mam pytanie dotyczące napięcia na kostce tej co dochodzi do tej pompki dodatkowej. Mianowicie bez przekręcania stacyjki jest 3,8 V, a po przekręceniu około 12V ale nie cały czas. Chwilę jest, a za chwilę znowu tylko 3,8 V.
  2. Właśnie mam podejrzenie na tą dodatkową pompkę ze jest walnięta bo jak kiedys odkręcałem korek i przekręciłem stacyjkę to nie leciał płyn
  3. Robiłem już na te wszystkie powyższe sposoby. I niby ładnie się odpowietrzy jest dobrze. Zgasi sie odpali za 10 minut znowu w kabinie zimno brak ogrzewania. Ściągam ten wąż co wychodzi z głowicy i nic nie leci po chwili dopiero zaczyna.
  4. Witam. Kupiłem E39 530i z uszkodzonym silnikiem mianowicie była podobno wydmuchana uszczelka pod głowicą. Kupiłem już z wymontowanym silnikiem. Zakupiłem motor 3.0 m54 z E60 i zamontowałem. Wszystko działa jak należy tylko jest problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia. Mianowicie niby sie układ odpowietrzy parownik jest gorący ogrzewanie grzeje. Ale wystarczy tylko auto zgasić na jakiś czas i już jest brak ogrzewania i parownik zamarznięty. Nie ma reguły nie raz dzień jest dobrze, a na drugi znowu nie grzeje. Dodam, że przelewem do zbiorniczka leci normalnie płyn ciurkiem. A węże od i do nagrzewnicy są zimne. Zmieniałem już termostat korek od chłodnicy ale nic nie pomogło. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestię co zrobić byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Diablo.
  5. Dziś podpiąłem jeszcze pod bardziej profesjonalny komp i wyskoczył p1260 monitorowanie ciśnienia zasilania paliwa i p3505 układ świec zarowych ( 6 sztuk nowych wymienionych w ubieglym roku ) Dodam ze auto pali i jeździ normalnie ciągnie ładnie do około 3900rmp i później czuć spadek mocy (nie ciągnie tak jak powinna)
  6. Witam ! Co może być przyczyna tego błędu. Wtryski na przelew sprawdzone z wynikiem pozytywnym.BMW e 39 530d 2001r
  7. Czyli pociągnąć kabel od tego pinu nr2 do sterownika? A ten sterownik jak wygląda i gdzie go tam wmontować?
  8. A więc co proponujesz sprawdzić??? Bo to taki trochę składak jest i nie wiem kto tego swapa robił i czy wykonał to poprawnie.
  9. Witam. Mam e36 320 po swapie na 2.8 na podwójnym vanosie z e46. I mam problem ponieważ silnik nie chce się kręcić do końca mianowicie odcina go przy 5200. W inpie wyskakuje błąd: 214 Signal Speed. http://wstaw.org/m/2015/01/25/2015-01-14-1430_jpg_300x300_q85.jpg Auto kupiłem już po swapie.
  10. Witam jak w temacie wie moze ktoś coś na temat tego auta. Bo kolega chce kupic, a mamy przeszło 300 km w jedna stronę po niego. Jak ktos coś wie niech pisze. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Diablo
  11. Witam. Kolejny egzemplarz który budzi moje zainteresowanie, choć dość sceptycznie podchodzę do skrzyni automatycznej gdyż od zawsze jeździłem manualem. http://otomoto.pl/bmw-530-czarna-jasna-skora-zarejestr-C30822268.html
  12. Wielkie dzięki koledzy za informację. Nawet nie jechałem jej oglądać bo trochę rozbieżne odpowiedzi miał sprzedawca na te same pytania. Do tego wasze informacje mnie trochę naprowadziły na dogłębniejsze poszukiwania
  13. Mam na oku tę BMkę http://allegro.pl/czarne-bmw-rude-skory-alu-18-i3569380710.html Wie może ktoś coś o niej. Bo mam 350 km aby jechać ją obejrzeć i nie chciałbym się rozczarować. Wiem, że miała zderzak z przodu, błotnik i drzwi robione bo gdzieś przerysowane było. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  14. Poniważ korekcję mają, powinny się zerować, tzn. po zsumowaniu powinno wyjść zero.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.