Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


ARUS1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki, przydatne info.


Też mnie to zaskoczyło, bo widzę, że tu wszyscy robią programy na +/- 200KM i nic szczególnego wyłączając pomniejsze usterki się nie dzieje. Pewnie pechowy egzemplarz, oby nie trafić na podobny.


Edit:

Generalnie poczytałem jednak o problemach z turbo (zawór waste gate), hałasujący łańcuch rozrządu etc. Chyba bez rozróżnienia przy jakich przebiegach.



Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś opinię to chętnie posłucham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Też obserwuję to ogłoszenie od kilku tygodni. Z ogłoszenia wydaje się bardzo fajna...

Pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wynikach wyszukiwania jako "bezwypadkowy" go nie znajdziemy. Auto spełnia moje preferencje i mieści się w budżecie, ale do przejechania mam ponad 300km, żeby je zobaczyć. A jak było bite to wycieczka na darmo.

 

Ja mam 200km, ale "śmierdzi" mi 53k za dobre 125d. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W wynikach wyszukiwania jako "bezwypadkowy" go nie znajdziemy. Auto spełnia moje preferencje i mieści się w budżecie, ale do przejechania mam ponad 300km, żeby je zobaczyć. A jak było bite to wycieczka na darmo.

 

Ja mam 200km, ale "śmierdzi" mi 53k za dobre 125d. :(

 

Ile powinien kosztować 6 letni compact żeby nie śmierdział ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wynikach wyszukiwania jako "bezwypadkowy" go nie znajdziemy. Auto spełnia moje preferencje i mieści się w budżecie, ale do przejechania mam ponad 300km, żeby je zobaczyć. A jak było bite to wycieczka na darmo.

 

Ja mam 200km, ale "śmierdzi" mi 53k za dobre 125d. :(

 

Ile powinien kosztować 6 letni compact żeby nie śmierdział ?

 

53k to cena niska jak na dobre 116d - 120d (jeszcze w mpaku). 125d powinno być odpowiednio droższe.

oczywiście pewności nie mam. wystarczy go dobrze sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

(



Ile powinien kosztować 6 letni compact żeby nie śmierdział ?


53k to cena niska jak na dobre 116d - 120d (jeszcze w mpaku). 125d powinno być odpowiednio droższe.

oczywiście pewności nie mam. wystarczy go dobrze sprawdzić


Naprawdę zapłacił byś 53k+ zł za 116d czy 118d z 2012 ? :shock:

Logiczne jest, że 125d będzie droższe, pytam jaka powinna być cena 125d z 2012, żeby uznano ją za odpowiednią ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze przestańcie się kierować tylko i wyłącznie ceną...

Ja swoją 6 sprzedałem praktycznie po jednej z najniższych cen na oto moto a technicznie kupujący nie miał się do czego przyczepić.

Dodatkowo miałem potwierdzony przebieg,jasną historią serwisową w ASO i potem podczas mojego użytkowania.

Jakaś drobna kolizja była przed moim zakupem ale miałem zdjęcia i tak naprawdę finalnie sprzedałem przyzwoite auto taniej niż pełno tych igiełek od handlarzy.

1 wystawiłem za 40 k i mam problem ze sprzedażą mimo dobrego stanu technicznego zrobionego rozrządu itd .

Po prostu 2 z przodu i sprzedaż robi się okropnie trudna :(

Tylko że ja jestem osobą prywatną i nie mam powodu robić z siebie debila a handlarze niestety robią wszystko aby oszukać klienta czy na przebiegu czy to na wzorowym stanie technicznym po rozmowie tel..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprowadze Cie z bledu, to nie dwojka a ten festyn foliowy powoduje ze malo kto jest zainteresowany tym samochodem. Jasne wnetrze i jeszcze kiepskie fotele powoduja juz dodatkowe kombo ze sie nie chce takiej f20. Nie wspomne o kiepskich zdjeciach w twoim ogloszeniu. Wzorowy przykład jak nie sprzedawac. Pisze Ci to obiektywnie.


Szukajac f20 twoje ogloszenie odrazu odfiltrowalem do malo interesujacych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda opinia jest mile widziana..jestem dorosły i krytykę zawszę biorę na klatę

No ten argument z folią ma sens i wiem o tym że pewnie jakbym ściągnął folie zainteresowanie byłoby większe ale nie miałem kiedy się tym zająć bo to nie taka prosta operacja i myślę że niebawem "festyn "zniknie z auta. Mimo że sama folia na żywo na aucie źle nie wygląda.

Trzeba jednak spojrzeć na to że naprawdę wyposażenie złe nie jest i za tą cenę próżno szukać aut bezwypadkowych nie wspominając już o xenonach,komputerze pokładowym i tempomacie.

Co do zdjęć szału nie ma ale cóż. Przebieg ma jednak duże znaczenie szczególnie w naszym kraju i nikt tego nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór wszystkim, stoję przed wyborem zakupu dla żony BMW 1er. W grę właściwie wchodzą już tylko dwie sztuki: F20 120d (N47N) albo F20 118i (B38). Benzyna 136KM, ropa 150KM. Oba automaty.


Czy ktoś kompetentny w temacie byłby rad i powiedzielił swoją opinią? Wykorzystanie max 15k km w roku. Kwestia samej ceny zakupu jest już policzona, oszczędność przy zakupie benzyny kończy się mniej więcej po 3,5 - 4 latach.


W grę wchodzą democary, więc albo 2017 albo początek 2018, ale to właściwie nie ma w moim pytaniu większego znaczenia. Czy ktoś miał okazję sprawdzać obie jednostki i mógłby podzielić się spostrzeżeniami?


Z moim dotychczasowych obserwacji na korzyć ON: lepsze przyspieszenie, ale z kolei więcej trzeba wyłożyć na start + przyszłość diesli raczej bliższa niewiadomej. Na korzyść PB: niższa cena wstępna ale słabsze osiągi przy relatywnie wysokim spalaniu.


Dziękuję za odpowiedzi.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda próbna zaplanowana dopiero na środę, ale póki co udało się znaleźć w okolicy tylko wersję ON. Sądzę, że tak czy inaczej będzie trzeba przetestować obie opcje, ale chciałem zaczerpnąć jeszcze przed, bardziej technicznych / eksploatacyjnych informacji nt. tych dwóch silników. Mam cichą nadzieję, że może ktoś niedawno mierzył się z podobnym dylematem i podzieli się wnioskami. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jesli nie ma 1ki w benzynie to przejedzcie się np. 3ką , nie bedzie to to samo, ale bedziecie mieli chociaz obraz jaką charakterystykę ma ten silnik.


osobiście przy przebiegach 15k km rocznie, pewnie wiele z tego bedą krótkie trasy wziąłbym benzynę - nie martwisz sie o DPF, szybciej sie nagrzewa i pracuje jak prawdziwy silnik (sam mam ON wiec nie naśmiewam sie, tylko dziele wlasnymi odczuciami) - jesli chodzi o koszta to jestem przekonania ze to co oszczedzi sie na paliwie w przypadku diesla to zazwyczaj wyda sie na dodatkowy serwis/obsługę


mysle ze cokolwiek wybierzecie będziecie zadowoleni z wyboru

Pozdrawiam,

47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No tak, gdzieś tu jest błąd...

Bo jeśli to diesel z roku 2017 lub 2018 to na pewno nie nosi już oznaczenia N47.

Poza tym silnik B47 z modelu 120d ma na pewno 190KM :cool2:


PS. Poza tym, to taki dizelek jest znaaaaaaacznie żwawszy niż 3 cylindrowy benzyniak :sad2:

---

JayZet®

---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć.

Razem z dziewczyną postanowiliśmy zmienić samochód. Pierwsze założenia były proste: nowy kompakt w benzynie z automatem ok 100k. Odbyliśmy kilka jazd testowych u różnych producentów i wybór padł na serię 1. Tutaj pojawiają się schody. Z racji, że F20 przekracza trochę założony budżet, to nie będzie to najbardziej ekscytująca wersja, jakie nierzadko widać na forum. Ma nam służyć 4-5 lat. Wstępnie w konfiguratorze wygląda to tak:

118i 5-drzwiowy Moc silnika: 136 KM

Z zewnątrz

biel alpejska

16" Obręcze kół ze stopów lekkich V Spoke 378

Wewnątrz

Tkanina Corner antracytowa z szarym akcentem

Listwy ozdobne czarne błyszczące z listwa akcentowa w kolorze koralowym, mat

Pakiety

Model Sport Line

Regulator prędkości z funkcją hamowania

Czujniki parkowania z tyłu i z przodu

Servotronic

Pakiet dodatkowych schowków

Pakiet dodatkowego oświetlenia

Pakiet Innowacji

Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie

Systemy asystujące kierowcę

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

Diodowe reflektory przeciwmgielne

Spryskiwacze reflektorów

Asystent świateł drogowych

Adaptacyjne reflektory diodowe

Wyposażenie dodatkowe

Silnik i skrzynia biegów

Automatyczna skrzynia biegów

Czujnik ciśnienia powietrza w oponach

Klimatyzacja automatyczna

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne [?]

System nawigacyjny Business

Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich

Sportowe fotele przednie

System głośników HiFi [HK?]

System załadunkowy

Systemy asystujące kierowcę

Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą


Czy moglibyście podpowiedzieć czy taka konfiguracja jest ok? W sumie jest wszystko czego potrzebowaliśmy. Może coś warto zmienić? Pod znakiem zapytania stoją przyciemniane szyby (+1,5k) i nagłośnienie HK (+2,5k). Cena odgrywa rolę :) Z góry dziękuję za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.