Cześć, mój pierwszy post, więc od razu się witam :) Mam w planach zakup F20. Stronę wcześniej widziałem pytanie o egzemplarz z wymienioną na gwarancji, przy niewielkim przebiegu prawie całą "górą" silnika (głowica, wałek rozrządu, zawory wydechowe, wiązka wtryskiwaczy) i to zasadniczo spowodowało to pytanie. Planuję zakup 116i, bo na tyle pozwoli budżet. Czy to jakiś wyjątkowy przypadek awarii? Nie widziałem żeby ktoś wyjątkowo narzekał na te silniki - w tym na forum. Co innego w PSA, ale to przecież zmodyfikowana wersja tej wspólnej produkcji. Ogólnie - czy ten silnik trapią tak poważne problemy i awarie? Jeżeli zakup się powiedzie to planuję chip na ok. 190 KM, więc tym bardziej powyższa wizja mnie lekko przeraziła. Budżet - ok. 50 k. Zależy mi głównie na jak najniższym przebiegu (takim w miarę do końca potwierdzonym w ASO), egzemplarzu bezwypadkowym i z polskiego salonu. Zdaje sobie sprawę, że będę musiał zejść z akceptowanym wyposażeniem do poziomu pojemnika na monety w miejsce pokrętła iDrive i brakiem np. ksenonów, ale wymyśliłem sobie F20 jako alternatywę dla innych, bezpłciowych kompaktów. Z góry dzięki za odpowiedź i mam nadzieję, że zostanę na dłużej.