Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


ARUS1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hej mam do Was jedno całkowicie na serio pytanie.

Dlaczego decydujecie się na nową serię1 gdy w tej cenie można kupić nową 5

Oczywiście mam tu na myśli np.M135 wypas vs 520d.golas

?

 

Dostałem kiedyś ser.1 jako zastępczę i to całkiem spoko autko jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mam do Was jedno całkowicie na serio pytanie.

Dlaczego decydujecie się na nową serię1 gdy w tej cenie można kupić nową 5

Oczywiście mam tu na myśli np.M135 wypas vs 520d.golas

?

 

Dostałem kiedyś ser.1 jako zastępczę i to całkiem spoko autko jest.

 

Też jeździłem zastępczym 118i i M135i i było super, i wyciszenie (w porównaniu do czwórki), i prowadzenie.

Byłem też użytkownikiem F10 520d na samym początku produkcji i dało się zmieścić w 200 tys. Teraz pewnie nie ma szans. Była to rewolucja do poprzedniej budy.

 

Ale nowa G30 szczerze jak mi się jeszcze podoba w środku (mała 7), to z zewnątrz ( a byłem na pokazie przedpremierowym również) nie i koniec.

Także ostatnio ją widziałem kilkakrotnie na drodze i jakaś taka koreańska, bez polotu. Tak więc nie żałuje wyboru. Chociaż jeszcze nie odebrałem. Może w tym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam wrażenie że jedynka to świetny wybór zwłaszcza gdy ktoś robi 80% miasta.

Jeździłem 118i prowadzenie zwartość kontrola -wszystko było super.Bardzo dobra relacja auto-kierowca

 

a M135 to już w ogóle muszą być super emocje jak na motocyklu.

 

Jeździłem do tej pory dużymi autami (taki trend wożenia powietrza) może stąd mam teraz takie pozytywne wrażenia.

Co do new5 to w większości pewnie będą zamawiane 2.0d tylko dla wyglądu a jeśli chciałoby się na alkantarze z fajnym silnikiem itp.to już się nie opłaca bo w tej cenie już można lepsze auta kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozwazam sprzedaż mojegop 118d i zostawienie sobie 135i i zakup własnie nowej piątki. Niestety piątka g30 w konfiguracji która by mnie zadowalała z 3 litrowym dieslem to wydatek 400 tysięcy - Z tego tez powodu dość mocno kuszącym jest Porsche Macan, który mozna dostać taniej nawet w dobrym konfigu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mam do Was jedno całkowicie na serio pytanie.

Dlaczego decydujecie się na nową serię1 gdy w tej cenie można kupić nową 5

Oczywiście mam tu na myśli np.M135 wypas vs 520d.golas

?

 

Dostałem kiedyś ser.1 jako zastępczę i to całkiem spoko autko jest.

 

To jest troszkę inny target.

M135i to jest auto już troszkę sportowe o lepszych osiągach i na pewno męczące w jeździe miejskiej.

G30 to limuzyna do tego bardziej uniwersalna..no i przepiękna w środku czego nie powiem o stylistyce na zewnątrz.

Ale to tylko subiektywna ocena.

To tak jak porównać Ronaldo i Messi..

Obaj są świetni ale to dwa różne style.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f20 120d 184km z 2012roku, do jakiego przebiegu pojeździ bezproblemowo?

Spalanie to wiem, że jak za darmo ale jak z wytrzymałością, już bardziej chodzi o to, że nie mam czasu pieprzyć się z naprawami i szukaniem przyczyn niż o te pieniądze :mrgreen: Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystko zależy od tego kto nim jezdzil wczesniej, jak serwisował itd.

 

podam przyklad 320d 184Km z 2012 roku - sprzedanego w 2015 roku (olej wymieniany wg wskazan kompa):

 

- pompa wody

- turbosprężarka

- pompa wysokiego ciśnienia

- wtryskiwacze

- czujnik ciśnienia paliwa

- spreżarka klimatyzacji

 

moje 118d też nie grzeszy bezawaryjnością (olej wymieniany co 10 tys km) ale mam to w glebokim poważaniu bo mam gwarancje

 

znam jedak przypadki gdzie nic sie nie dzieje wiec nie ma reguly.

 

Osobiscie nie kupilbym zadnego BMW poza benzynami 3 litrowymi bez gwarancji producenta - za duze koszty napraw i ryzyko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozglądałem się za e92 ale 330d, tylko, że to znowu 2007-09 rok i to już conajmniej 8 lat i nie wierze w te przebiegi po 170-200 tyś km także to też się już wiąże z ryzykiem.

 

Przy jakim przebiegu zaczęło się coś psuć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie 1er to miarę udane auta a najczęstsza awaria to ten rozrząd który niektórym się chrzani nawet poniżej 100k przebiegu.

Nie ma tu reguł niestety..ja mam w swojej 1er ponad 180 k przebiegu i auto chodzi jak nowe.

Grunt to pilnować tej wymiany oleju aby zminimalizować ryzyko awarii rozrządu.

Jeśli chcesz kupować prawie 10 letnie BMW licz się z tym że trzeba mieć środki na serwis.

Można zawsze kupić nowe albo używane z gwarancją ale to już inny pułap niż 320d z 2008r.

Ewentualnie jak chcesz auto które się nie psuję to jest zawsze Skoda i Toyota i nie mówię tego złośliwie.

W BMW jest dużo więcej bardziej zaawansowanych systemów.

O ile w dieslu 8 letnie z przebiegiem 160-180 jest dziwne o tyle w benzynie to jak najbardziej realny przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozglądałem się za e92 ale 330d, tylko, że to znowu 2007-09 rok i to już conajmniej 8 lat i nie wierze w te przebiegi po 170-200 tyś km także to też się już wiąże z ryzykiem.

 

Przy jakim przebiegu zaczęło się coś psuć?

 

35tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
nie powiem pewnie nic odkrywczego, auto całkiem świeże więc dla spokoju polecam odwiedzić ASO z samochodem i będziesz wszystko wiedział
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Witam!

 

Powiedziałby ktoś coś odnośnie tego egzemplarza?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-ID6yOa75.html#b3011c2f1f

 

Dzięki z góry!

Strasznie uboga wersja, nawet nie wiedziałem, że są egzemplarze bez pokrętła iDrive :shock:

Do poruszania się silnik wystarczy, jak chcesz pojeździć trochę szybciej robisz program na 200 koni i załatwione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to wersja uboga, tak naprawdę to zależy od przyszłego użytkownika :) Zależy czy masz listę niezbędnych udogodnień bez których nie kupisz danego auta, typu xenony lub ledy, czujniki z przodu, lepszy zestaw głośników, siedzenia w skórze itp... Jeżeli masz taką listę, a konkretnych pozycji na niej nie ma to dopytaj o koszt doposażenia praktycznie we wszystko takie auto można doposażyć kwestia ceny i posiadanego budżetu na auto. Najważniejsze by było bez wypadkowe i (budzącego zaufanie źródła). Choć chyba w F20 nie wiele osób doposaża auta, (może za młody ten model jest). Więcej chętnych do doposażenia ma model poprzedni czyli e87. Rozważ czego potrzebujesz i w posiadanym budżecie na co Cię stać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie czego ja planuje sprzedaż mojej jakby ktoś był zainteresowany. Navi,idrvie,xenon piękne jasne skóry w środku.

Wracając do tematu wersja z linku bardzo uboga..te fotele brak navi, brak idrive i chyba nie wiem czy dobrze widzę brak xenonów w zamian są te paskudne duże klosze...

Co do koloru kwestia gustu sam mam czerowny ale brąz to tak wiesz..mi się źle kojarzy :(:(

Co do silnika do miasta ok jest fajnie ale na trasy rób chipa bo wyprzedzanie przy 116km jak u mnie czy tu przy 136 to troszkę męczarnia.

Sama jazda bardzo komfortowa jedzie mi się dużo pewniej niż przy moim starym poczciwym 6er nie boje się wciskać gazu do oporu na zakrętach.

Troszkę jednak inne odzczucie prędkości w f20 ale to tylko kompakt przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Powiedziałby ktoś coś odnośnie tego egzemplarza?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-ID6yOa75.html#b3011c2f1f

 

Dzięki z góry!

 

 

zakup tego auta to chyba tylko po to zeby bylo widac ze mam BMW.

 

poza tym cena 63tys. to jakas masakra 2013 rok duzy przbieg. Porownujac z moim 118d które wystawilem do sprzedazy za 99k z 2014 z gwarancją do 2018, które ma wszystko i w automacie jest - to moej jest za darmo porownujac z tamtym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Powiedziałby ktoś coś odnośnie tego egzemplarza?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-ID6yOa75.html#b3011c2f1f

 

Dzięki z góry!

 

 

zakup tego auta to chyba tylko po to zeby bylo widac ze mam BMW.

 

poza tym cena 63tys. to jakas masakra 2013 rok duzy przbieg. Porownujac z moim 118d które wystawilem do sprzedazy za 99k z 2014 z gwarancją do 2018, które ma wszystko i w automacie jest - to moej jest za darmo porownujac z tamtym :D

 

No właśnie z ceną też ktoś mocno przesadził - albo ja za tanio oddałem :( Moj był wyposażony dużooo lepiej miał przebieg w okolicach 45000 i poszedł 58500 jak dobrze pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Poszukuje Bmw f20, chcialbym Was sie poradzic o nastepujace rzeczy:

 

-czy skrzynia automatyczna jest jakos bardziej awaryjna niz poprzednie zfy np w bmw e90 ?

-ktory silnik najbardziej polecacie, chodzi o trwalosc, umiarkowane spalanie oraz dynamicznosc.

-czy w dluzszym uzytkowaniu przez Was tego egzemplarza mozecie cos powiedziec o jakosci wykonania , materialach uzytych czy cos trzeszczy itp? W poprzedniej wersji czyli e87 byla z tym masakra...

 

Ile powinna kosztowac wedlug Was f20 z wyposazeniem, ktore wymienie ponizej oraz czy do budzetu 65-70 tys jestem w stanie kupic zadbany egzemplarz?

 

-navi

-fotele sport

-xenon

-automat

-tempomat

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.