Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki, przydatne info.


Też mnie to zaskoczyło, bo widzę, że tu wszyscy robią programy na +/- 200KM i nic szczególnego wyłączając pomniejsze usterki się nie dzieje. Pewnie pechowy egzemplarz, oby nie trafić na podobny.


Edit:

Generalnie poczytałem jednak o problemach z turbo (zawór waste gate), hałasujący łańcuch rozrządu etc. Chyba bez rozróżnienia przy jakich przebiegach.



Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś opinię to chętnie posłucham.

Opublikowano
W wynikach wyszukiwania jako "bezwypadkowy" go nie znajdziemy. Auto spełnia moje preferencje i mieści się w budżecie, ale do przejechania mam ponad 300km, żeby je zobaczyć. A jak było bite to wycieczka na darmo.

Pozdrawiam

Krzysztof

Opublikowano
W wynikach wyszukiwania jako "bezwypadkowy" go nie znajdziemy. Auto spełnia moje preferencje i mieści się w budżecie, ale do przejechania mam ponad 300km, żeby je zobaczyć. A jak było bite to wycieczka na darmo.

 

Ja mam 200km, ale "śmierdzi" mi 53k za dobre 125d. :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W wynikach wyszukiwania jako "bezwypadkowy" go nie znajdziemy. Auto spełnia moje preferencje i mieści się w budżecie, ale do przejechania mam ponad 300km, żeby je zobaczyć. A jak było bite to wycieczka na darmo.

 

Ja mam 200km, ale "śmierdzi" mi 53k za dobre 125d. :(

 

Ile powinien kosztować 6 letni compact żeby nie śmierdział ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
W wynikach wyszukiwania jako "bezwypadkowy" go nie znajdziemy. Auto spełnia moje preferencje i mieści się w budżecie, ale do przejechania mam ponad 300km, żeby je zobaczyć. A jak było bite to wycieczka na darmo.

 

Ja mam 200km, ale "śmierdzi" mi 53k za dobre 125d. :(

 

Ile powinien kosztować 6 letni compact żeby nie śmierdział ?

 

53k to cena niska jak na dobre 116d - 120d (jeszcze w mpaku). 125d powinno być odpowiednio droższe.

oczywiście pewności nie mam. wystarczy go dobrze sprawdzić

Opublikowano
53k to cena niska jak na dobre 116d - 120d (jeszcze w mpaku). 125d powinno być odpowiednio droższe.

oczywiście pewności nie mam. wystarczy go dobrze sprawdzić

Na co zwrócić szczególna uwagę?

Pozdrawiam

Krzysztof

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

(



Ile powinien kosztować 6 letni compact żeby nie śmierdział ?


53k to cena niska jak na dobre 116d - 120d (jeszcze w mpaku). 125d powinno być odpowiednio droższe.

oczywiście pewności nie mam. wystarczy go dobrze sprawdzić


Naprawdę zapłacił byś 53k+ zł za 116d czy 118d z 2012 ? :shock:

Logiczne jest, że 125d będzie droższe, pytam jaka powinna być cena 125d z 2012, żeby uznano ją za odpowiednią ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Po pierwsze przestańcie się kierować tylko i wyłącznie ceną...

Ja swoją 6 sprzedałem praktycznie po jednej z najniższych cen na oto moto a technicznie kupujący nie miał się do czego przyczepić.

Dodatkowo miałem potwierdzony przebieg,jasną historią serwisową w ASO i potem podczas mojego użytkowania.

Jakaś drobna kolizja była przed moim zakupem ale miałem zdjęcia i tak naprawdę finalnie sprzedałem przyzwoite auto taniej niż pełno tych igiełek od handlarzy.

1 wystawiłem za 40 k i mam problem ze sprzedażą mimo dobrego stanu technicznego zrobionego rozrządu itd .

Po prostu 2 z przodu i sprzedaż robi się okropnie trudna :(

Tylko że ja jestem osobą prywatną i nie mam powodu robić z siebie debila a handlarze niestety robią wszystko aby oszukać klienta czy na przebiegu czy to na wzorowym stanie technicznym po rozmowie tel..

Opublikowano

Wyprowadze Cie z bledu, to nie dwojka a ten festyn foliowy powoduje ze malo kto jest zainteresowany tym samochodem. Jasne wnetrze i jeszcze kiepskie fotele powoduja juz dodatkowe kombo ze sie nie chce takiej f20. Nie wspomne o kiepskich zdjeciach w twoim ogloszeniu. Wzorowy przykład jak nie sprzedawac. Pisze Ci to obiektywnie.


Szukajac f20 twoje ogloszenie odrazu odfiltrowalem do malo interesujacych.

Opublikowano

Każda opinia jest mile widziana..jestem dorosły i krytykę zawszę biorę na klatę

No ten argument z folią ma sens i wiem o tym że pewnie jakbym ściągnął folie zainteresowanie byłoby większe ale nie miałem kiedy się tym zająć bo to nie taka prosta operacja i myślę że niebawem "festyn "zniknie z auta. Mimo że sama folia na żywo na aucie źle nie wygląda.

Trzeba jednak spojrzeć na to że naprawdę wyposażenie złe nie jest i za tą cenę próżno szukać aut bezwypadkowych nie wspominając już o xenonach,komputerze pokładowym i tempomacie.

Co do zdjęć szału nie ma ale cóż. Przebieg ma jednak duże znaczenie szczególnie w naszym kraju i nikt tego nie zmieni.

Opublikowano

Dobry wieczór wszystkim, stoję przed wyborem zakupu dla żony BMW 1er. W grę właściwie wchodzą już tylko dwie sztuki: F20 120d (N47N) albo F20 118i (B38). Benzyna 136KM, ropa 150KM. Oba automaty.


Czy ktoś kompetentny w temacie byłby rad i powiedzielił swoją opinią? Wykorzystanie max 15k km w roku. Kwestia samej ceny zakupu jest już policzona, oszczędność przy zakupie benzyny kończy się mniej więcej po 3,5 - 4 latach.


W grę wchodzą democary, więc albo 2017 albo początek 2018, ale to właściwie nie ma w moim pytaniu większego znaczenia. Czy ktoś miał okazję sprawdzać obie jednostki i mógłby podzielić się spostrzeżeniami?


Z moim dotychczasowych obserwacji na korzyć ON: lepsze przyspieszenie, ale z kolei więcej trzeba wyłożyć na start + przyszłość diesli raczej bliższa niewiadomej. Na korzyść PB: niższa cena wstępna ale słabsze osiągi przy relatywnie wysokim spalaniu.


Dziękuję za odpowiedzi.


Pozdrawiam

Opublikowano

A którym się żonie lepiej jeździ?

Byliście na jeździe próbnej?



Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pozdrawiam,

47

Opublikowano
Jazda próbna zaplanowana dopiero na środę, ale póki co udało się znaleźć w okolicy tylko wersję ON. Sądzę, że tak czy inaczej będzie trzeba przetestować obie opcje, ale chciałem zaczerpnąć jeszcze przed, bardziej technicznych / eksploatacyjnych informacji nt. tych dwóch silników. Mam cichą nadzieję, że może ktoś niedawno mierzył się z podobnym dylematem i podzieli się wnioskami. Pozdrawiam
Opublikowano

moze jesli nie ma 1ki w benzynie to przejedzcie się np. 3ką , nie bedzie to to samo, ale bedziecie mieli chociaz obraz jaką charakterystykę ma ten silnik.


osobiście przy przebiegach 15k km rocznie, pewnie wiele z tego bedą krótkie trasy wziąłbym benzynę - nie martwisz sie o DPF, szybciej sie nagrzewa i pracuje jak prawdziwy silnik (sam mam ON wiec nie naśmiewam sie, tylko dziele wlasnymi odczuciami) - jesli chodzi o koszta to jestem przekonania ze to co oszczedzi sie na paliwie w przypadku diesla to zazwyczaj wyda sie na dodatkowy serwis/obsługę


mysle ze cokolwiek wybierzecie będziecie zadowoleni z wyboru

Pozdrawiam,

47

Opublikowano

Żona ma F30 z silnikiem 1.5 i 136km. W zupełności wystarczy, do miasta aż nadto nawet.

Charakterystyka bardzo fajna, aż sam byłem zaskoczony. Spalanie przy jeździe ok. 90% miasto to okolice 8,5l.

Przebiegi podobne ~12k km na rok.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Okazało się, że znalazła się fajna 3er 2017 M-pak, z przebiegiem około 7k km w cenie ~135k PLN brutto więc wybór prosty.


Pozdrawiam i zamykam temat.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

No to ładnie, teraz jest dobry czas na F30.


Tylko na początku tematu jest chyba błąd bo 120d ma 190 KM a nie 150 :)

Opublikowano

No tak, gdzieś tu jest błąd...

Bo jeśli to diesel z roku 2017 lub 2018 to na pewno nie nosi już oznaczenia N47.

Poza tym silnik B47 z modelu 120d ma na pewno 190KM :cool2:


PS. Poza tym, to taki dizelek jest znaaaaaaacznie żwawszy niż 3 cylindrowy benzyniak :sad2:

---

JayZet®

---

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć.

Razem z dziewczyną postanowiliśmy zmienić samochód. Pierwsze założenia były proste: nowy kompakt w benzynie z automatem ok 100k. Odbyliśmy kilka jazd testowych u różnych producentów i wybór padł na serię 1. Tutaj pojawiają się schody. Z racji, że F20 przekracza trochę założony budżet, to nie będzie to najbardziej ekscytująca wersja, jakie nierzadko widać na forum. Ma nam służyć 4-5 lat. Wstępnie w konfiguratorze wygląda to tak:

118i 5-drzwiowy Moc silnika: 136 KM

Z zewnątrz

biel alpejska

16" Obręcze kół ze stopów lekkich V Spoke 378

Wewnątrz

Tkanina Corner antracytowa z szarym akcentem

Listwy ozdobne czarne błyszczące z listwa akcentowa w kolorze koralowym, mat

Pakiety

Model Sport Line

Regulator prędkości z funkcją hamowania

Czujniki parkowania z tyłu i z przodu

Servotronic

Pakiet dodatkowych schowków

Pakiet dodatkowego oświetlenia

Pakiet Innowacji

Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie

Systemy asystujące kierowcę

Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

Diodowe reflektory przeciwmgielne

Spryskiwacze reflektorów

Asystent świateł drogowych

Adaptacyjne reflektory diodowe

Wyposażenie dodatkowe

Silnik i skrzynia biegów

Automatyczna skrzynia biegów

Czujnik ciśnienia powietrza w oponach

Klimatyzacja automatyczna

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne [?]

System nawigacyjny Business

Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich

Sportowe fotele przednie

System głośników HiFi [HK?]

System załadunkowy

Systemy asystujące kierowcę

Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą


Czy moglibyście podpowiedzieć czy taka konfiguracja jest ok? W sumie jest wszystko czego potrzebowaliśmy. Może coś warto zmienić? Pod znakiem zapytania stoją przyciemniane szyby (+1,5k) i nagłośnienie HK (+2,5k). Cena odgrywa rolę :) Z góry dziękuję za porady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.