Skocz do zawartości

E39 523i Amortyzatory, przód wyżej niż tył


Tropiciel02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, auto kupiłem ze świeżo wymienionymi amortyzatorami przednimi, chodzi o zamienniki TRW. Przód samochodu jest dużo znacznie wyżej niż tył, sprzedający zarzekał się że tak jest po wymianie i z czasem po kilkudziesięciu przejechanych kilometrach opadną, powrócą na miejsce. Przejechałem ponad 3000km i żadnego efekty, auto stoi wysoko jak jakaś motorówka. Załączam zdjęcia. Sprężyny oryginalne.

 

Lewy:

https://zapodaj.net/ad40a70987590.jpg.html

https://zapodaj.net/dbfbe3ba733e1.jpg.html

 

Prawy:

https://zapodaj.net/5354aab2d4c97.jpg.html

https://zapodaj.net/60da4bc0c1c53.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprężyny wydają mi się jakby były od V8 (może się mylę ale porównywałem od 2.0,2.3 i od V8).

Zdjęcie z mojej byłej E39 i jak widać jest różnica w montażu sprężyny.Brak dolnej gumowej podkładki sprężyny na Twoich zdjęciach.

 

 

http://static.pokazywarka.pl/i/6840839/722656/zbiornik-pompki.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No musisz sprawdzić montaż sprężyny porównać że schematami bądź zdjęciami w internecie gdzie jest ich masa.

 

Swoją drogą gdybym szukał auta i zobaczył bym taka łoże a bardziej koze na szczudłach to bym miał niezły ubaw i na pewno nie kupił :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co to za TRW - JGM240T?

Jeżeli tak, to są dobrze dobrane, bo to jest amor do standardowego zawieszenia.

Amor nie ma wpływu na wysokość auta, zależy to od sprężyn. Pomijam sytuację, w której montowane byłyby amory od np. stara do e39.

Tłok nowego amora ma nawet tendencję do chowania się jeżeli wyciągniemy go na max.

 

Jak dla mnie, albo amory są źle zamocowane w zwrotnicy, nie usiadły do końca w gnieździe zwrotnicy, albo sprężyny są z innego modelu/wersji silnikowej.

I bardziej skłaniałbym się ku pierwszej tezie, patrząc na sam sposób orientacji amorów względem zwrotnicy.

pzdr

yaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amory nie mają nic do wysokości jeśli są identycznej długości. Bo jeśli montujemy identycznej długości to wysokość się nie zmieni bo auto wspierane jest tylko i wyłącznie przez sprezyne.

 

Amor jak jest wyciągnięty do góry-jego tłok to niewielka siła schowamy go w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nowy amortyzator podniesie auto o centymetr czy dwa w porównaniu do starego wybitego amortyzatora.

Efekt taki utrzymuje się przez jakoś czas po zamontowaniu.

 

Oczywiści to co tu autor pokazuje to tragedia i to są raczej błędy montażu.

Nawet jak ktoś dokręci wahacze kiedy auto jest jeszcze w górze to po postawieniu będzie troszkę wyżej bo powstaną naprężenia.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Amortyzator może mieć znaczenie, przecież to na nim siedzi sprężyna.

Na pierwszy rzut oka to bym powiedział, że sprężyny nie od tego samochodu, ale jak są ori, to w takim razie amory nie są od tego modelu.

Wygląda jak +50mm co najmniej.

Ostatecznie mechanik sperdolił robotę, ale aż tak to chyba się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.