Skocz do zawartości

Tropiciel02

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1997

Osiągnięcia Tropiciel02

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, układ chłodzenia był zapowietrzony i do tego peknieta obudowa termostatu.
  2. Obudowa jest nieszczelna przy odpowietrzniku jest lekkie rozwarcie, jutro postaram się gdzieś kupić obudowe termostatu bo chyba o to chodzi.
  3. Odpowietrznik jest nieszczelny, gdy naciskam węża z wodą z odpowietrznika slychac jak ucieka powietrze, powinno tak być? Chciałem też odpowietrzyć układ ale albo jestem ślepy albo nie ma tego strumienia w zbiorniczku, odpowietrznik po zatkaniu palcem pluje płynem ale to prawie takie ilości jakby ich nie było wcale. Ogrzewania w aucie nie ma, ustawiłęm temp na 32 stopnie i samochód chodził przez jakiś czas, temperatura wynosiła 90 stopni.
  4. Witam, mam problem wczoraj tj. 22/09/16 jak jezdziłem "bunią" skoczyła mi temperatura, a odpowietrznik rzygał płynem, temperatura skakała raz na czerwone i sie cofała, a dzisiaj po dolaniu płynu (nie wiem po cholere odkręcałem odpowietrznik) wywala mi parę, temperatura się trzyma ale po chwili skacze do góry i z pod maski leci para ale tylko z odpowietrznika. O co w tym może chodzic? Załączam zdjęcie: http://www.fotosik.pl/zdjecie/a494c94057f28fb3
  5. Tragicznie to znów nie wygląda. https://zapodaj.net/02a64f12b9df8.jpg.html Jutro wezmę się za te sprężyny i zobaczymy co z tego wyjdzie
  6. Mechanik stwierdził że prawdopodobnie sprężyny są zle zamontowane. Chciałbym zrobić to sam tylko nie wiem jeszcze o co tutaj dokładnie chodzi.
  7. Oryginalne, tylko amortyzatory były wymieniane.
  8. Witam, auto kupiłem ze świeżo wymienionymi amortyzatorami przednimi, chodzi o zamienniki TRW. Przód samochodu jest dużo znacznie wyżej niż tył, sprzedający zarzekał się że tak jest po wymianie i z czasem po kilkudziesięciu przejechanych kilometrach opadną, powrócą na miejsce. Przejechałem ponad 3000km i żadnego efekty, auto stoi wysoko jak jakaś motorówka. Załączam zdjęcia. Sprężyny oryginalne. Lewy: https://zapodaj.net/ad40a70987590.jpg.html https://zapodaj.net/dbfbe3ba733e1.jpg.html Prawy: https://zapodaj.net/5354aab2d4c97.jpg.html https://zapodaj.net/60da4bc0c1c53.jpg.html
  9. Wymieniłem sprzęgło i wszystko śmiga. Dzięki
  10. Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=eprdAH_uHzQ&feature=youtu.be Akcja od 12 do 18sek. Cały czas trzymam gaz w podłodze na 3 biegu.
  11. Kupiłem niedawno e39 523i, wszystko było w porządku. Od kilku dni mam problem, chodzi mniej więcej o przyspieszanie. Przykładowo jadąc na 3 biegu spokojnie obroty do 2000/obr i w pewnym momencie wciskając pedał gazu w podłogę obroty skoczą do góry auto zamuli, cofną się i od nowa tylko że wtedy auto jedzie tzn przyspiesza. Podobnie jest na 4 biegu. Uślizg sprzęgła?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.